Kalustotappiot taisi pysyä aika inhimillisinä, vaikka rataa tahkosi yksi jos toinenkin kuski enemmän tai vielä enemmän.
Nyt nukkumaan, huomenna - tai siis tänään - on työpäivä

Joo olit oikeassa Sämpylän etufillarit lepattivat perin levottomasti. Ohjauskulmat olivat sen verran sekaisin ratakierrosten jälkeen että kotomatkan alussa 80 tuntui huimistelulta suoralla tiellä...Polforea kirjoitti:koeajosta
Melkein missasin nämä kuvat ja luulin jo, ettei kukaan ottanut minun Giuliasta kuvaa Alastarossa. Päivä pelastettu, KiitosJontteB kirjoitti:Täällä mun kuvia https://picasaweb.google.com/1049913522 ... 15Alastaro
Laittaminen kesti vähän kun sunnuntai meni duunissa ja alkuviikko remppaa tehdessä himassa.
Ajatuksissa pyörii rata 156:n ostaminen.... pihaan ei vaan mahdu viidettä autoa. Tarttis varmaan laajentaa pihaa...
Se voi olla joo, ohjaus tosiaan tuntui hieman omalaatuiselta, vaikka hyvin tottelikin.jkiuru kirjoitti:Joo olit oikeassa Sämpylän etufillarit lepattivat perin levottomasti. Ohjauskulmat olivat sen verran sekaisin ratakierrosten jälkeen että kotomatkan alussa 80 tuntui huimistelulta suoralla tiellä...
Ehdottomasti! CS4 ja Ahvenisto on vähän lähempänä, tule hieman aikaisemmin paikalle, niin pääsee sinunkin autosi myös linssin eteenjkiuru kirjoitti: Silti kannatti ajaa sunnuntaina lähes 900 km, kun Kemora oli 15 vuoden odottamisen arvoinen baana päästellä.
Näyttäis Alfa Cupissa siltä että Ari vie pytyn helposti normiajolla. Timo ja Pertti voivat voitolla nousta 50 pisteeseen joten Arille riittääBrahe kirjoitti:Hei!
Vaikka en Kemoralle päässytkään, niin tässä taas täysin epäviralliset standing laskelmani AlfaCupin tilanteesta, että kaikki tietää miten hampaat irvessäaikaa pitää repiä Ahvenistolla sijoitusten parantamiseksi (perässä tähti heillä, joille viimeisen kisan pisteet tulevat vielä potin päälle, muilla pisteet paranevat vain jos CS4:n pisteet ovat paremmat kuin jonkun jo ajetun):
Alfa:
1. Timo Lagerström 45p
2. Ari Koskinen* 40p
3. Pertti Vainio 39p
4. Tomi Siekkinen 26p
5. Eero Hallasuo 25p
6. Pasi Moisio 21p
7. Jani Rohkea* 15p
8. Timo Lampikoski* 12p
9. Henry Braithwaite*, Jarmo Kivioja*, Tommi Kuhalampi* 10p
12. Jussi Keltaniemi* 8p
13. Ville Tirkkonen*, Tom Wiik* 7p
15. Harri Grönberg* 5p
16. Matti Mäntykoski* 4p
17. Esko Rautio* 3p
18. Jan Rautalin* 2p
19. Marko Savela* 1p
20. Markus Tikkanen* 0p
Romeo:
1. Tom Wiik 28p
2. Anssi Tamminen 26p
3. Kosti Aho 17p
4. Sami Oravainen 16p
5. Juha Könönen* 8p
6. Juho Peltola* 6p
T:Henkka
Eikä sekään riitä. Riippuu tietysti vähän siitä että mitä olet voittamassa.JaRoDD kirjoitti:Mun ei tarvii saada ahvenistolta kuin 31 pistettä ni mä voitan \o/
No onhan siinä pari potentiaalista vielä noillakin pisteillä... Mutta ei takerruta pikkuseikkoihinsilverine kirjoitti:Eikä sekään riitä. Riippuu tietysti vähän siitä että mitä olet voittamassa.JaRoDD kirjoitti:Mun ei tarvii saada ahvenistolta kuin 31 pistettä ni mä voitan \o/
Kärry voidaan varmastikin hakea tarvittaessa lainaan, mutta se joka sitä tarvitsee saa kunnian vaihtaa Jeeppiin toiset renkaatAlfissimo kirjoitti:Keltsi voikin sitten laittaa kärrin jo lähtövalmiuteen
Apparalla on syksyn ratapäivillä perinteisesti ajettu melkoisen vauhdilla, joten en menisi tuota pyttyä kirkossa kuuluttamaan (en tosin taida muutenkaan kirkossa mitään kuulutella...) ennen kuin kisa on ajettu... yrittää toki pitää sen minkä pystyysilverine kirjoitti:
Näyttäis Alfa Cupissa siltä että Ari vie pytyn helposti normiajolla. Timo ja Pertti voivat voitolla nousta 50 pisteeseen joten Arille riittää
kolmossija, ajoivat muut miten hyvänsä. Jos Pertti voittaa ja Ari on neljäs, on molemmilla silloin kaksi voittoa ja yksi nelossija...mutta Pertillä
vielä myös vitossija joten ymmärtääkseni se ratkaisisi voiton Pertille(?). Jos ei, niin silloin päädytään kierrosaikavertailuun jossa Ari luultavasti
on hyvin vahvoilla(riippuen tietysti CS4:sen ajasta). Timo on varmuudella kolmen joukossa loppupisteissä, mestaruuteen tosin vaaditaan voitto
sekä Arin että Pertin epäonnistuminen. Jos Tommi löytää Apparalle Torsenin taiat, niin voitolla ja Pertin epäonnistumisella on mahkuja
kolmen joukkoon kokonaispisteissä.
Ja tässä vielä Romeo Cupin asetelmat ennen CS4:sta:
Tom johtaa(minua) kolmen ajetun (ja toisiinsa suhteutetun)kisan jälkeen yhteisajoissa 0.99s... eli jos meinaan voittaa (tasapisteissä) Romeo Cupin niin
a: minun on voitettava Ahvenistolla / b: eron pitää olla 1.07s tai enemmän minun hyväkseni. Oletuksena tietysti se että ko. ukkelit ovat sijoilla 1&2..
Kolmossijasta Kostilla ja Samilla on oma tiukka vääntönsä. Periaatteessa jos Sami on kolmas ja Kosti neljäs, joutuvat hekin kierrosaikavertailuun..
Sami on aika tasan sekunnin perässä yhteisajoissa tällä hetkellä.
Tietysti Juha voi intoutua keulimaan Apparalla ja sotkea asetelmia.Ja jos sataa, niin..
Eikö se ole niin, että jos minä häviän niin paljon kuin 1.07s se on minun kauden huonoin kilpailu ja se lasketaan pois. Säännöissä lukee että kolme parasta lasketaan. Isällä on kilpailu Motoparkissa ja olen ehkä menossa sinne auttamaan.silverine kirjoitti:
Näyttäis Alfa Cupissa siltä että Ari vie pytyn helposti normiajolla. Timo ja Pertti voivat voitolla nousta 50 pisteeseen joten Arille riittää
kolmossija, ajoivat muut miten hyvänsä. Jos Pertti voittaa ja Ari on neljäs, on molemmilla silloin kaksi voittoa ja yksi nelossija...mutta Pertillä
vielä myös vitossija joten ymmärtääkseni se ratkaisisi voiton Pertille(?). Jos ei, niin silloin päädytään kierrosaikavertailuun jossa Ari luultavasti
on hyvin vahvoilla(riippuen tietysti CS4:sen ajasta). Timo on varmuudella kolmen joukossa loppupisteissä, mestaruuteen tosin vaaditaan voitto
sekä Arin että Pertin epäonnistuminen. Jos Tommi löytää Apparalle Torsenin taiat, niin voitolla ja Pertin epäonnistumisella on mahkuja
kolmen joukkoon kokonaispisteissä.
Ja tässä vielä Romeo Cupin asetelmat ennen CS4:sta:
Tom johtaa(minua) kolmen ajetun (ja toisiinsa suhteutetun)kisan jälkeen yhteisajoissa 0.99s... eli jos meinaan voittaa (tasapisteissä) Romeo Cupin niin
a: minun on voitettava Ahvenistolla / b: eron pitää olla 1.07s tai enemmän minun hyväkseni. Oletuksena tietysti se että ko. ukkelit ovat sijoilla 1&2..
Kolmossijasta Kostilla ja Samilla on oma tiukka vääntönsä. Periaatteessa jos Sami on kolmas ja Kosti neljäs, joutuvat hekin kierrosaikavertailuun..
Sami on aika tasan sekunnin perässä yhteisajoissa tällä hetkellä.
Tietysti Juha voi intoutua keulimaan Apparalla ja sotkea asetelmia.Ja jos sataa, niin..
Lainaus carfin sivuilta: "Jos tilanne on edelleen tasan, otetaan vertailuun kierrosajat. Vertailuun otetaan ne kilpailut joissa molemmat tasapisteissä olevat kilpailijat ovat ajaneet. "Tärjätom kirjoitti:Eikö se ole niin, että jos minä häviän niin paljon kuin 1.07s se on minun kauden huonoin kilpailu ja se lasketaan pois. Säännöissä lukee että kolme parasta lasketaan. Isällä on kilpailu Motoparkissa ja olen ehkä menossa sinne auttamaan.
Mahdollisesti ensi keskiviikkona menen ajamaan muutaman kierroksen juuri samasta syystä. Alla eri renkaat ja päivitetyt jarrut, joten lisäreeni ei olisi pahitteeksi.JaRoDD kirjoitti:Onko kukaan menossa Ahvenistolle pörräämään ennen tuota viimeistä koitosta? Jos vaan aikataulut rimmaa, niin voisin lähteä kokeilemaan miltä tuo oma jarruremontin jäljiltä tuntuu.
Ei tiistai tai perjantai maistuis paremmin..? Olen keskiviikon ja torstain töissä. Toki voin mennä käymään ulkona kuuntelemassa pörinöitä, sen verran lähellä kuluu työaikaEero kirjoitti:Mahdollisesti ensi keskiviikkona menen ajamaan muutaman kierroksen juuri samasta syystä. Alla eri renkaat ja päivitetyt jarrut, joten lisäreeni ei olisi pahitteeksi.JaRoDD kirjoitti:Onko kukaan menossa Ahvenistolle pörräämään ennen tuota viimeistä koitosta? Jos vaan aikataulut rimmaa, niin voisin lähteä kokeilemaan miltä tuo oma jarruremontin jäljiltä tuntuu.
En muista, mutta ei paljoa hitaalle vuorolle. Ei tarvii.puuha kirjoitti:Toverit, paljonko ratamaksu on nykyään?
Tarviiko hidas ryhmä kypärää?
Ei hätää, minä tulen valmiiksi vetokuntoisella Jeepillä. Alfa käy vajaalla ja jää kotiin....Keltsi kirjoitti:Kärry voidaan varmastikin hakea tarvittaessa lainaan, mutta se joka sitä tarvitsee saa kunnian vaihtaa Jeeppiin toiset renkaatAlfissimo kirjoitti:Keltsi voikin sitten laittaa kärrin jo lähtövalmiuteen
Kaikki ylimääräinen paino ukosta pois. Autohan onkin jo kevennetty.silverine kirjoitti:Jess!!!
Vatsatauti ja kuumetta pukkaa. Kipeenä ei ole kisoja tarvinnutkaan ajaa aiemmin.
Mutta ei se ole kuski eikä mikään jos ei ole kurat housussa ja oksu rinnuksilla.![]()
(jo valmiiksi)
Ratamaksu 20€, hitaille pääsee muistaakseni vitosella... Mutta Puuha hei... Potta mukaan ja menoksi!puuha kirjoitti:Toverit, paljonko ratamaksu on nykyään?
Tarviiko hidas ryhmä kypärää?