Noniin se olisi sitten Britti viikendi tulossa, 12.8 Fiskars!
Onkos kukaan täältä menossa ihmettelemään paikan päälle?
Aattelin meinaa, että jos on, niin tänne voi sitten varmaan niitä kuviakin pistellä tapahtumasta?
Itse olen ilmeisesti menossa paikalle. Tavotteena kuvata joka ikinen E-Type, TVR, Morgan sekä Aston Martin ja kaikki muu on plussaa, kuten esimerkiksi ilmeisesti monilukuiset Rolssit.
Kuvien tuloa voi kyllä joutua odottamaan jonkin aikaa...
Nyt pitää selkeästi huomauttaa, että AFCE on 11.8. ja Britit kohtaa 12.8. Ainakin itse olen onnistunut sovittamaan molemmat kalenteriini, joten ne eivät voi olla tyystin vaihtoehtoisia tapahtumia.
Mitä AFCEen tulee, Suba on hyvä ja parkkeeraa rooverin kasin tienoossa aamulla Janakkalaan ja hyppää brittiavon kyytiin, jos innostaa.
Edit: pari typoa korjattu - se on AFCE eikä ACFE.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Polforea kirjoitti:Nyt pitää selkeästi huomauttaa, että AFCE on 11.8. ja Britit kohtaa 12.8. Ainakin itse olen onnistunut sovittamaan molemmat kalenteriini, joten ne eivät voi olla tyystin vaihtoehtoisia tapahtumia.
Totta, enkä tuota tarkoittanutkaan. Valinta kahden saman viikonlopun aikana olevan tahaptuman osalta on puhtaasti oma ongelmani.
Joo, ihmisten aikataulut menee tietty eri tavalla ja kullakin on omat juttunsa järjesteltävänä, ei siinä mitään. Hiukan vaan pitää piruilla, kun ei-päällekäin olevat tapahtumat ovat vaihtoehtoisia .
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Polforea kirjoitti:Nyt pitää selkeästi huomauttaa, että AFCE on 11.8. ja Britit kohtaa 12.8. Ainakin itse olen onnistunut sovittamaan molemmat kalenteriini, joten ne eivät voi olla tyystin vaihtoehtoisia tapahtumia.
Mitä AFCEen tulee, Suba on hyvä ja parkkeeraa rooverin kasin tienoossa aamulla Janakkalaan ja hyppää brittiavon kyytiin, jos innostaa.
Edit: pari typoa korjattu - se on AFCE eikä ACFE.
Kiitos tarjouksesta mutta tältä vuodelta tuo retki jää minulta väliin.
^^
Letka ei oikein multa onnistu, lähtöaika on vielä vähän epäselvä kun broidi ja faijakin lähtevät mukaan. Tosin mekaanista sympatiaa tuntevana miehenä ei minusta muutenkaan Serieksellä ole kuin (hitaasti) liikkuvaksi shikaaniksi;)
Tarkoitus olisi kanssa lähteä ihailemaan britti-imperiumin tuotoksia. Kartturi sai ilmeisesti tänään kylmää italialaisen cabriolen kyydissä ja nyt torpassa n.35 lämmintä. Katsotaan, sulaako huomiseksi.
Olipahan kaunis aamupäivä Fiskars:ssa!
Kohtuullisen hyvä saldo päivälle, V12 kylttejä näky sopivan monen Jagen takaluukussa ja paljon oli Rolsseja, Daimelereita ja muutama harvinaisempi Bentleykin tuli nähtyä.
Lotus Esprit V8 Turbo vuodelta 1996 lämmitti sydäntä kummasti ja muutenkin tuli saldoon uusi TVR.
Astonit jäivät mun kohdalla uupumaan, mutta kuulemma sinne DB7 Volante oli joskus 13 aikaan saapunut.
Lohtua Astonien poissaololle toi kaupan kulmalta pongattu 73' Lamborghini Urraco P250S!
jep kiva päivä, alko jo ihan kivasti ku "portilla" tungettiin kassi jossa juomat ja sämpylät....alfabbssltä oli ainakin oli Doublesix,Suba,Aero ja Fahlsjy. Joo tuli sinne yksi Aston mutta olisi sen voinut sieltä sivusta hiukan paremmalle paikalle ajaa...
Joo, RREC hoiti järjestelyt aristokraattiseen tyylinsä, good, clean cricket!
Aston Martin oli minusta oikeassa paikassa, nenäkkäin David Brownin kanssa, historiaa näes.
Omia helmiä olivat vanhat Roycet - sitä laadukkaan käsityön jälkeä ei voi jäljitellä, eräs harmaa juuri oikean casual asteinen TVR, Morgan rivi, working vehicle kuntoinen SII, Stag ,Farina-kolmikko: MG, Wolseley ja Morris, Princess ja hieman liiankin siisti Allegro.
Alfabbs-naamoille Suba ja Polforea kiitoksia juttutuokioista.
Tultiin kotia tossa puolenpäivän jälkeen Turusta niin Ykköspesän kohdalla vt 1:llä oli brankkarit just saaneet Lantikan moottoritilan sammutettua. Olikohan tulossa Britti tapaamisesta?
tornpe kirjoitti:Tultiin kotia tossa puolenpäivän jälkeen Turusta niin Ykköspesän kohdalla vt 1:llä oli brankkarit just saaneet Lantikan moottoritilan sammutettua. Olikohan tulossa Britti tapaamisesta?
Mikä malli ja väri?
Edit: Ettei vaan ollut maastovihreä Series II?
Noniin olishan tuo Vantage Volante pitänyt sitten nähdä, mutta hitto kun aika ei riitä aina kaikkeen, odottamiseen siis.
Omia kuvia tulee sitten joskus, mutta laittelen tänne niitä kuvia sitten joskus tosiaan.
Löysin hyvän, tai no suht hyvän paikan myötävalosta autojen saapumisesta pickink paketin noutoon, joten ihan hyvä fiilis jäi päivästä tässäkin mielessä.
Kuitenkin tässä on Sipoon vika aamiainen tulossa ja Vanajalinnan tapahtuma, sitten onkin vähän tekemistä kuvien suhteen.
tornpe kirjoitti:Tultiin kotia tossa puolenpäivän jälkeen Turusta niin Ykköspesän kohdalla vt 1:llä oli brankkarit just saaneet Lantikan moottoritilan sammutettua. Olikohan tulossa Britti tapaamisesta?
Mikä malli ja väri?
Edit: Ettei vaan ollut maastovihreä Series II?
Tuollaista en kyllä kentällä bongannutkaan, ainoa näkemäni SII olli sun Defen vieressä.
Joku - oisko ollut Ahosen setä - Rover-ystävien puolella kirjoitti, että paikalla oli 5 Seriestä. Kahdesta ei kuulemma saanut kuvaa, toinen on Brudolph the blue Land Rover ja toinen kuulemma "88 SII (ne kolme muuta siis se kehumani SII, viimeisen päälle restauroitu 109 ja Off-Road Pajan Rangen vetämässä kärryssä saapunut älyttömän hienosti patinoitunut SI).
BTW: jäi sanomatta, mutta Defe kaartin ehdotonta kärkeä edusti kyllä Suban hyvällä maulla ja tarkoituksenmukaisesti modattu modern go anywhere vehicle.
Tuo vihreä SII oli luokkaa puoltuntia Ahosensedän kyydissä olleen SI:n vieressä.
Hänen kanssaan meinaan haisteltiin kumpi tuoksahti heiman bensalle ja päättelimme että se SII:nen.
Sillä vähän kyselin ettei vain olisi tuo yksilö ottanut tulta. Se olisi kyllä iso sääli koska se oli niin hyvässä kunnossa
verrattuna siihen joka oli välissämme.
Kiitoksia Tazio, yritän pitää jonkun tolkun noissa modauksissa. Se mopo keulii niin helposti.
Suba kirjoitti:Tuo vihreä SII oli luokkaa puoltuntia Ahosensedän kyydissä olleen SI:n vieressä.
Hänen kanssaan meinaan haisteltiin kumpi tuoksahti heiman bensalle ja päättelimme että se SII:nen.
Sillä vähän kyselin ettei vain olisi tuo yksilö ottanut tulta. Se olisi kyllä iso sääli koska se oli niin hyvässä kunnossa
verrattuna siihen joka oli välissämme.
Kiitoksia Tazio, yritän pitää jonkun tolkun noissa modauksissa. Se mopo keulii niin helposti.
Pidetään siis peukkuja! Se meidän välissä ollut on muuten juuri se working vehicle jota aiemmassa viestisssä kehuin Kyllä, karu, puolittaisessa hapessa ja klohmuinen mutta eikös se vain näyttänytkin kuin sen ratin takana istuisi Walesilainen farmari Senior Service käryten ja puolikas mallasviskipullo jalkojen välissä?
Aivan kuten veljekset Wilks alunperin ajattelivatkin!
Suba kirjoitti:^ No kyllä tulee mieleen ja vielä tweed pikkutakki nahka paikoin, lätsä päässä ja kumpparit savessa.
.
Word!
Hetken pohdittuani tuo Senior Service on kyllä vähän liian city/army/business maajussille Seriekseen, oisko joku Woodbine kuitenkin parempi? Tai rehellinen briar?
Kiitokset kuvista, tuli missattua tapahtuma. Lantikoiden ohella tuo upea punainen SD1 herättää omistamisen halun. Myös valkoinen Triumph Stag kuumottaa, huh huh.
Tapahtumaan osallistui 268 brittiajoneuvoa, joista on 231 kuvaa netissä osoitteessa http://www.brititkohtaavat.org/historia ... kuvia-rek/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;.
Uskon kuvien kiinnostavan brittikerhoja, sillä ainakin oman kerhoni osalta mukana oli useita kerhon ulkopuolisia R-R ja Bentley ajoneuvoa?
Pyydän myös tarkistamaan kuvien ajoneuvojen tiedot ja lähettämään korjaukset/täydennykset allekirjoittaneelle sähköpostilla!