
Taas olisi yksi vuoden kovimpia autonäyttelyitä kuluvana viikonloppuna Lahessa. Kuka on menossa? Itse en pääse, joten on pakko aloittaa ketju, että saa haisteltua fiiliksiä. Pistäkää raporttia tulemaan ja niitä kuvia!
On.132 Coupe kirjoitti:Oli hyvä keli ja tapahtuma. Turhan pitkä jonotus ja kahvioita liian vähän... Pitkämiehen Thesis tuli bongattua takaisinpäin kävellessä.. Kuitissa muuten luki Paippinen osoitteena huomasin.. onko siis moottorikahvila osaltaan tämän takana?
Ilmankos rouva osti vahat Meguiairsin osastolta...berliina kirjoitti:Hieno näyttely taas kerran.Korrekin osasto oli todella nostattavan näköinen.
Jep. Tosin Korrekin osaston pikkumustissa oleva aiheutti vanhalle miehelle "enemmän pelottaa kun haluttaa" efektin...berliina kirjoitti:Hieno näyttely taas kerran.Korrekin osasto oli todella nostattavan näköinen.
Tänään ei tarvinnut jonottaa, vaikka kadut oli täynnä autoja.DaViega kirjoitti:-Liput olisi pitännyt ostaa ennakkoon, oli pitkä jono, onneksi meni vain 20min
-vain 1 kahvila, eikä siinäkään tilaa lyödä persaustaan minnekään
-päähallista oli liian iso osa uhrattu rojukaupoille
Komppaan täysin, tosin ei merkitse sitä että AMC jäisi ensi pääsiäisenä väliin..American car show:n verrattuna lahti voitti satanolla, halvemmat hinnat ja oikeasti paljon nähtävää.
Mukavaa oli ja mieleen jäi pihasta upea musta Maserati Spyder, De Tomaso Longchamp, kaunis sinapinkeltainen GTV ja sisällä tuli ihailtua mm. Aston Martin DBS:ää........Kelikin oli tosi komea launtaina vaikka melkein jätin tulematta kun Treella sateli vettä ja kaikilla kavereillakin tilapäisesti pää "kipeänä"132 Coupe kirjoitti:Oli hyvä keli ja tapahtuma. Turhan pitkä jonotus ja kahvioita liian vähän... Pitkämiehen Thesis tuli bongattua takaisinpäin kävellessä.. Kuitissa muuten luki Paippinen osoitteena huomasin.. onko siis moottorikahvila osaltaan tämän takana?
Kyse mahtanee saatavuudesta. 60-luvun Lancioita on näillä leveysasteilla varsin rajallinen määrä, ja kaikkien omistajat eivät välttämättä halua autoaan tuoda näytille syystä tai toisesta. Omanikaan ei ole ihan siinä kunnossa, että kehtaisi kuskata pihalla (keula kuorittu maaleista.) Sitikoitakaan ei taida kovin runsaasti olla tuolta aikakaudelta, paitsi rättäreitä, mutta nehän onkin oikeastaan ihan oma genrensä.Alfissimo kirjoitti:Tuosta -60 luku teemasta tuli mieleeni ja päässäni pohdiskelin, että miksei monille osastoille ollut tuotu aiheeseen kuuluvia autoja ollenkaan tai sitten siellä oli täytteenä monta huomattavasti uudempaa autoa. Juurikin esim. Citroen-osaston BX:t tai Lancia-osaston Integralet.
Samantienhän sinne vääntäisi Alfa-osastollekin 164:n tai 75:n täydessä loistossaan, jos tuolle -80 luvun lopun linjalle kerran lähtee muillakin osastoilla.
Juttelin omistajan kanssa sen verran, että ei se ilmeisesti ihan kokonaan vielä ole korjattu, mutta pakoputkisto oli sen verran ajettavassa kunnossa, ettei pieni vuoto haittaa mitäänjknracing kirjoitti:Longchamp on näköjään korjattu. Vasemman puoleinen pakoputken ulostulo oli vielä klommolla.