Ecun korjaus

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Ecun korjaus

Viesti Kirjoittaja Savo »

http://users.kymp.net/finnwaresystems/

http://www.injectioncorrection.co.uk/index.php?id=home

Onko kellään kokemusta?

Onko tietoa muista vaihtoehdoista?

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Ebaysta ostin ehjän käytetyn 164 QV:hen hintaan 84eur toimituskuluineen. Korjausarvio oli jossain Englantilaisessa ecukorjaamossa jotain 400 puntaa.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Enpä muistanut Ebaytä, muttei siellä näyttänyt olevan nyt tarjolla. taidan kokeilla Finnware Systems -firmaa.

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

Korjautin omani muukkosen kautta englannissa. Kulut oli yhteensä muistaakseni 550e ja siihen tuli sitten vuoden takuu.

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

mitenkäs olis joku haltec/hestec/tatech tms?

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Joo, mutku mä oon pöpilisti pussihousu eli mobilisti 8)

Ajatus on pitää QV mahdollisimman orkkiksena, kun olen vasta toinen omistaja.

Toisaalta piiloonhan se osa jäisi? Mitä lie kustantaisi? Kuka toteuttaisi?

Finnware Systems veloittaa, oliko se, 48 e/h + alv. Aloitan nyt kuitenkin lähettämällä ecun sinne.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Joo kyllähän tuollainen harvinaisuus kannattanee pitää mahdollisimman alkuperäisenä.

Onko vika siis paikallistettu "varmasti" ECUun? Tuota aikaisempaa ketjua kun äkkipäätä vilkuilin niin näytti että kipinän oli vasta todettu puuttuvan, sehän voi hyvin jäädä matkalle ECUn jälkeenkin. Onko joku pätevä autosähkökorjaamo kaivellut laitetta?
- Epäkelpokeräilijä -

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Joo mobilistius on hyvästä 8) mutta toi ruiskun vaihtohan on vähän kuin vanteiden vaihto, alkuperäiseksi muuttaminen onnistuu eikä jälkiä jää. On sitten parempaa aikaa etsiä sitä uuta boksiakin...

Tommoinen Hestec taitaisi kustantaa 1500-2000 säädettynä

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

Itse heittäisin elkuperäisen ecun helvettiin samantien, jos pätevä sähkäri ei veloittaisi 220e/tunti :wink:

Miksi pitää -80 luvulla suunniteltua ohjausyksikköä jos 2000 luvun säädettävän saa samaan hintaan? Tosin asennukselle tulee hintaa..

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

No kun 75 V6 QV on oikeasti yksi harvinaisimmista 75:ista yhdessä Turbo serie numeratan ja evoluzionen kanssa :) Sellaisia pitää katsos Sauer vaalia 8)

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Onko vika siis paikallistettu "varmasti" ECUun? Tuota aikaisempaa ketjua kun äkkipäätä vilkuilin niin näytti että kipinän oli vasta todettu puuttuvan, sehän voi hyvin jäädä matkalle ECUn jälkeenkin. Onko joku pätevä autosähkökorjaamo kaivellut laitetta?
Korjaamolla on ja oletan sen olevan pätevän. Aikaisempaa kokemusta ko. korjaamosta ei ole.

Vastaa Viestiin