Deltan palautekysely...

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Olitko tyytyväinen Deltan palveluun, kun viimeksi asioit Deltassa?

Täysin
21
22%
Melkein
28
29%
En ihan
23
24%
En lainkaan
23
24%
 
Ääniä yhteensä: 95

Avatar
Volere
Viestit: 108
Liittynyt: 12 Syys 2005, 21:03
Car(s): 2 x ex Sprint 1.5 QV, ex 156 V6
Paikkakunta: Tampere

Deltan palautekysely...

Viesti Kirjoittaja Volere »

Peruin Deltan huollosta varaamani määräaikaishuollon puhelimitse. Puhelimessa minulta ei kysytty mitään sen kummempia asiasta. Hetken kuluttua kuitenkin pukkasi tekstiviestiä, kolme :!: kertaa sama viesti:

KIITOS ASIOINNISTA DELTA-
AUTOSSA. LÄHETTÄISITKÖ
VASTAUKSEN 3 KYSYMYKSEEN
( KIRJAIN):
OLITKO TYYTYVÄINEN
PALVELUUN
A=TÄYSIN
B=MELKEIN
C=EN IHAN
D=EN LAINKAAN

Olen aika monta kertaa Alfani Deltassa huoltanut, eikä kertaakaan aiemmin ole mitään palautekyselyä tehty. Enpäs ole vielä vastannut - palvelussa sinänsä ei juuri ole ollut moitittavaa omalta osaltani, hinnassa kyllä. Siksipä määräaikaishuoltoni varasin toisaalle...

Onkos muille tullut tällaisia Deltan palautekyselyjä? Pistetään "ihan piruuttaan" vielä forumilaisten äänestys kehiin :twisted:
C'è Una Strada In Cielo

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Ehkä hieman turhan innokkaasti tuntuvat noita kyselyjä nykyään lähettävän. Itselle tuli ensimmäinen kun tein tarjouspyynnön yhdestä alfasta netitse. Seuraava tuli muutamaa viikkoa myöhemmin kun ostin auton ja viimeisin viikko sen jälkeen kun ostin öljysuodattimen... Yhteenkään en jaksanut vastata. Voisivat rakentaa jonkun tietokannan että kenelle on kyselyjä lähetetty ja koska viimeksi. Ei kukaan noita jaksa parin viikon välein. Menee häirinnän puolelle. :roll:

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Konalan deltasta varaosia hakiessani palvelu oli kyllä hyvää, hinnoista voi aina olla toki montaa mieltä.

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Jyväskylän Deltassa varaosatiskin palvelu on ollut ihan jees, vaikkei osia yleensä olekaan saatavilla.. :) mutta jos autoja menee katselemaan, niin ikinä ei oo tultu kysymään mitään.
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

pari kertaa oulun deltassa aikanaan asioineena voin sanoa että paremminkin asian olisi deltan suunnalta voinut hoitaa... :?

nonno
Viestit: 59
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 14:14
Car(s): AR 156 2.0TS -98(ex), AR GT 2.0 JTS -06
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja nonno »

Tampereen Deltan huollossa oli viimeksi erinomaista palvelua. Minulla oli ongelmia ilmastointilaitteen kanssa ja tietenkin Deltan Alfa-ilmastointispesialistit kesälomilla. Huollossa kuitenkin tehtiin mitä voitiin ja nopealla aikataululla.

Avatar
Knight
Viestit: 106
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 20:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Knight »

Oulun Deltasta oikeastaan aika neutraalit fiilikset. Olen asioinut siellä muutamaan otteeseen Alfan hankkimisen jälkeen ja homma on pelannut mielestäni ihan kohtuudella. Hintatasokaan ei ole vielä jurppinut, kun sain 160tkm:n huollon ja parit korjaustyöt teetettyä myyjäliikkeen laskuun.

Palvelu on ollut ammattitaitoista ja ripeähköä.

Ainoana miinuskokemuksena todettakoon, kun ajotietokone herjasi "Motor Control Failure" niin eivät voineet nollata sitä, kun olivat kuulemma tiputtaneet testerin lattialle ja uusi tuli viikon myöhässä luvatusta seuraavasta viikosta. Jouduin ajelemaan muutaman kerran turhaan toteamaan, että eipäs ole vieläkään saapunut uusi testeri. Mikä mielenkiintoista niin sinä aikana, kun testeriä odottelin, auto kävi huollossa ja huoltoraporttiin oli merkitty rasti ruutuun kohtaan "Vikahistorian kuittaaminen ajotietokoneelta" tai jotain sinne päin. Eli olivat kuitanneet vaikka testeriä ei ollut!?!

Välillä tuntuu, että asioisi vanhassa kunnon Konelassa.

Avatar
Keisari
Viestit: 260
Liittynyt: 09 Elo 2006, 15:45
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Keisari »

Jaahas, oli tällänenki jääny huomaamatta!

Aika hanakasti ainakin mulle näitä tehty, viimeks vaan jäi luukku auki, kun yleensä en oo kauheen innostunu näihin vastaamaan, mutta tällä kertaa ois sanottavaa riittäny, niin eikös tää elämäänsä kyllästyny täti miltei lykänny luurin korvaan kun oli tarvittavat kysymykset kysyny! :crazyeyes:

Ai niin, ois sitä voinu vastata kysymykseenkin... :lol:
Deltan toimiin olen automyyjien ja takuiden yms. suhteen tyytyväinen, mutta se huoltopuoli asiakaspalvelua myöten on syvältä anaali syövereistä!!! :evil:

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja 24valve »

Jumprahuiti!

Pitäisiköhän avautua aiheesta?

Nooh, antaa olla. Kukaan ei kuitenkaan usko.

"D, niinkuin Delta" sanoi Kim Floor.

Kahvivatsa
Viestit: 443
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Viimeksi käydessäni olin tyytyväinen ulos mennessäni. Alkukesällä Turussa kävin ja listalla maalipuikko & öljynsuodin (kun kerta tuonne asti ajoin :mrgreen: ) sekä pari mini-159 heräteostoksena. Palvelu oli riittävän hyvää, en mennytkään sinne mitään juttua heittämään. Varaosat myyvät itse itsensä jos tarve tulee. Ei tarvita myyjien megajargoneita. Tulipahan käytyä vuosien tauon jälkeen. Paikoitusongelma näyttää pahenevan vuosi vuodelta.

Edellinen kerta 164 -> Fiat Tempra meni melko kivuttomasti. Ennen Tempraa koeajamani laho Dedra on näköjään vieläkin elossa ja myynnissä Lahdessa yksit. Ei kauaa tarvinnut renkaita potkia myyjän mielenkiinnon herättämiseksi. Auto möi itse itsensä eikä pitkiä neuvotteluja tarvittu. Ehdottamani kaupan ehdotkin kävivät heille. Kaffetta en saanut koska sitä ei ollut joten arvosanaksi ei tule täydellistä.

Heidän huoltopalvelujaan olen käyttänyt viimeksi yli kuusi vuotta siten joten en voi nykytilannetta arvioida. Silloin kaikki toimi hyvin.

Mitään ei ole jälkikäteen kyselty, ikinä.

Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Viimeksi deltassa olen käynyt ~kuukausi sitten kun Breran kävin ajamassa...

Myyjä ei meinannut ensin antaa koeajoa, koska luuli auton olevan kellarissa piilossa, mutta koska se olikin pihalla niin sain heittää pienen lenkin...

tämän takia vastasin "melkein" ... koska myyjä ei olisi vaivautunut ajamaan auto minua varten ulos :roll:
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
Esko
Viestit: 224
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 06:35
Car(s): CR-V
Paikkakunta: Helsinki Torpparinmäki

Viesti Kirjoittaja Esko »

Viimeksi kävin Deltassa kun kutsuivat laittamaan bensaletkuun pidikkeen. Se tehtiin pikahuollossa, Konalasta siis kyse. Siellä toiminta esimerkillistä, kerkesi tutkia reistailevaa CD soitintakin.

Sen vuoksi hyvät arvostelut mutta koski siis vain tätä kokemusta.

Juuri palasin koiran kanssa tehdyltä lenkiltä. Käytiin siinä Delta-auton pihassa ihastelemassa uusia Alfoja.

Avatar
Maunu
Viestit: 3204
Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Maunu »

Porin Deltasta ei ole muuta pahaa sanaa sanottavana kuin väliraha keskustelut auton vaihdossa. Eipä ole vielä saaneet yhtään kauppaa tehtyä mun kanssa. Varaosapuolella ja huollossa homma pelaa mukavasti, tosin eipä siellä tule asioitua kuin pakosta.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Ei voi haukkua Tampereenkaan Deltaa. Marea tuli sieltä haettua ja pojallekin saatiin oma Fiiatti, kun oli Alfat loppu. Soittelivat vielä perään jakyselivät fiiliksiä. Kerran kävin lauantai-päivänä Alfan kanssa kun pakoputki oli lähes irti. Kaverit nosti pikahuollossa auton ylös ja koska ei ollut tarvittavaa osaa, tekivät pyynnöstäni pikku pantentin. Hintaa 0€.

Varaosien puolella on ollut hiljaisempaa. Hinnoista johtuen en ole ostanut mitään. Mareaan ostin mankan kehyksen ja varaosien kaveri nyppäsi Fiuden alkuperäis-HIFI:n irti ilmaiseksi.

Eli tyytyväinen täytyy olla Tampereen palveluun. Liikkeessä olen tainnut käydä nuo edellä mainitut kerrat...
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Vastaa Viestiin