Täytyy jonkin verran päivittää omaa näkemystä. Cityä tulee nykyisin kuunneltua ylivoimaisesti eniten. Ylex sun muut kanavat jääny todella vähälle.
Lisäksi soittimessa jumittaa omia miksauksia mm. detroit teknon, nujazzin ja housen saralta.
Olen laiska vekslaamaan vaihtajan CDitä, joten useimmiten samat biisit soivat autossa puoli vuotta putkeen. Viimeaikoina oon kuunnellut hyvin paljon Fear Factoryn Archetypeä. Loistavaa autoilumusaa, joskaan ei sunnuntaiautoiluun, sillä moinen armoton tuplabasarin jytke saa välillä ojentamaan oikeaa nilkkaa vähän turhankin aggressiivisesti. Muhahaa!
Vähän aika sitten mainostettiin telkkarissa jotain kokoelma levyä italialaisista klassikoista, muistaako joku levyn nimeä?
Ratapäiville soitettavaks oopperaa
Ei nyt ruveta Gamma vittuilemaan.
joo, tais siinä olla jotain semmosta mukana...
Tik Tak rulettaa! otetaas vähän Camparia sille..
Miks tekee aina mieli sikaria kun siemailee campukkaa?
Ei tartte paljon soitella. Mankka irtisanoutui soittopuuhista männäviikolla. ainoa kaiutin mikä päästää pihaustakaan sen avustuksella on takapaksin wooferi.. Soittele sillä sitten perkele.
tää on aika kahtiajakoinen.
Joko: Motörhead, tai Danzig.(Evil Elvis!) Ylipäänsä metallimeinigit. Slayerin "God Hates Us All" on viimeisin hankinta. Hengästyttävää meininkiä .
Sitten toisaalta elektro jutut kuten Krafterk, Yello jne klassisemmasta päästä ja Prodigy sitten tuolta ysäripuolelta pelaa hienosti.
Vaimo ei oikeen ole messissä.... (kuulemma karvan alle 40 vuotiaana tuo on lapsellista)
juhala kirjoitti:tää on aika kahtiajakoinen.
Joko: Motörhead, tai Danzig.(Evil Elvis!) Vaimo ei oikeen ole messissä.... (kuulemma karvan alle 40 vuotiaana tuo on lapsellista)
Danzigin kuuntelu ei ole millään iällä lapsellista..
(nimim. "toinen lähes neljäkybänen")
Alfaholisti kirjoitti:Aika kaikkiruokainen oon tosin Britney Spearsit, Christina Aquilerat plus muut Max Martin jutut ei oikeen iske.
Jos et jo kerinnyt, niin tarkistapa Children of bodomin uuden singlen B-puoli. Cover Britney Spearsin "Oops, i did it again" - viisusta.
Kyllä tuo kertaalleen sai typerän virnistyksen naamalle.
Heh oli siinä vieneessä pitelemistä kun sitä nauhotettiin. Ja sit jotkut urpot otti sen ihan liian tosissaan.
Täällähän kuunnellaan aika paljon tota raskaampaa rokkia. Hyvä meininki.
Terveiset New Yorkista.
ahma kirjoitti:Ei tartte paljon soitella. Mankka irtisanoutui soittopuuhista männäviikolla. ainoa kaiutin mikä päästää pihaustakaan sen avustuksella on takapaksin wooferi.. Soittele sillä sitten perkele.
Täh? Mitä muuta sitä tarvitsee? Riittää kun on PASSOA!
Asiaa vissiin auttas jos syntymävuosi on 75-80.. Mutta anyway: sentenced,bruce dickinson,teharit,apis,bad religion,rammstein esim. Kevyemmistä taiteellisista suomenkielisistä cmx,yup,maj karma,zen cafe noin ekana jonossa. Hyviä "satunnaisbiisejähän" löytyy melkein laidasta laitaan,esim seksikkäät dixie chicksit varustettuna loistavalla äänellä! Ellen ihan väärin käsittäny ni eikös täällä kerhossakin joku "dixie chick" löydy?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Klaus Thunder & Ukkosmaine!! Poppisten päivittämisen jälkeen on tullut kuunneltua aika paljon (ellei jopa liikaa?!) "amispoppia", silloin kun tärykalvot ei enää kestä niin radio cityä. Ja Offspring on aina hyvää!
Niin tästäkin tulee varmaan pohjosen miehelle musta lukko mutta eikös tuo marjut oo ainoa Alfatar täällä? ihan musiikkimielessä siis,naisen ja miehen välinen automusiikkiero,vai onko sitä??
Silvio kirjoitti:eikös tuo marjut oo ainoa Alfatar täällä? i
Kyllä meitä naisia täällä on,monessakin ketjussa asia ilmenee...
Mulla tuo automusiikki on fiiliksistä ja ajotavasta kiinni. Useimmiten tulee kuunneltua jotain suomalaista,esim. Neljä Ruusua,Eput joskus ja Lauri Tähkä.
Vauhdikkaamalla ajolla stereoista soi jotakin ulkolaista jytää,sekalaisia ite poltettuja levyjä. Ja yksin ajellessa kuuntelen kaikkea raskaampaa.
Vanhaa Metallicaa,Type O Negative,Paradise Lost...siinä muutama.
Joo kyllähän samoista asioista on täällä keskusteluja paljokin... Sen takia aiemmin vähä ihmettelinki tota mun topicin lukittemista.. Asia mun kohalla on niin että viikonloppusin sitä aikaa on täällä enempi hölötellä,viikolla ei ehi! Mutta palataksemme kerrankin johonkin kiinnostavaan aiheeseen ni paljoko teitä alfattaria sitte on? Ja unohtakaa se zen cafen (paras) biisi
Silvio: Tuolla oman kirjoitetun viestin oikeassa ylänurkassa on sellainen boksi kuin "edit". Siitä voit muokkailla aiempaa viestiä niin ei tarvitse laittaa montaa peräkkäin. Säilyy topic helpompilukuisena. Ei herneitä.
Silvio kirjoitti:Niin tästäkin tulee varmaan pohjosen miehelle musta lukko mutta eikös tuo marjut oo ainoa Alfatar täällä? ihan musiikkimielessä siis,naisen ja miehen välinen automusiikkiero,vai onko sitä??
Niinkuin Marsuliinikin kirjoitti niin kyllä täällä on useampikin alfatar ja taitaavat seurata palstaa vielä aktiivisemmin kuin minä tällä hetkelä. Naisen ja miehen välinen automusiikkiero.. jaa-a Nykyään tulee autossa kuunneltua cityä tai nrjtä olin sitten yksin tai miehen kanssa. Ainakin itsellä menee kaikenmoinen musiikki ja ihan fiiliksestä riippuu minkä tyylistä. Tik takia, bodomia, ian van dahlia...