Joku naine huristeli tänään vastaan, joskus iltapäivällä, valkoisella 156:lla Jyväskylän Seppälässa. Morotin ja hän katsoi vain jotenkin oudosti takaisin..
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
KJS kirjoitti:Hepan 75 löi melkein tyhjää tänään neljän jälkeen. Liekkö tuo perässä roikkunut 156 vai mikä sai kuskin polkemaan tuohon malliin . Onko muuten vakioputki, kuulosti aika asialliselta.
Luin lehdestä, että on taloudellista kiihdyttää nopeasti matkanopeuteen, eli säästin bensaa .
Putki on muuten vakio, mutta peltisarjalla, josta johtuen etummainen pikkuvaimennin puuttuu.
Eikö yhtään hirvitä nuo Annalan hidasteet, kun on melkoisen likellä tuo sinun puskin.
Työmatkalla aamulla Tervakoskella moikattiin takaisin hopeisesta 156:sta ja iltapäivällä samassa paikassa vihreästä etuveto-Spideristä. Eikös täällä jollain ollut sellainen?
KJS kirjoitti:Tumbe taisi ajella vastaan tuossa Sarankulman paikkeilla joskus neljän jälkeen. Itse olin liikenteessä mopolla niin en ruvennut moikkailemaan.
Mä huomasin, että 156:lla ja jotkut 147:lla ajelevia usein eivät tervhtii takaisin, lieneekö sattunaisia "alfisteja"?
Just tänään Malmilla tuli vastaan 155 ja kyllä lapa nousi
Onko foorumilainen?
Vittorio Jano kirjoitti:Työmatkalla aamulla Tervakoskella moikattiin takaisin hopeisesta 156:sta ja iltapäivällä samassa paikassa vihreästä etuveto-Spideristä. Eikös täällä jollain ollut sellainen?
Päivittäin Spideri sahaa Riihimäki-Hämeenlinna väliä, sekä myös Tervakosken kautta tontille Launosiin :-D
eilen bongattu kotkassa sininen 146 ti . nfj-665 rekkarilla, kukaan täältä ? sekä punainen 147 t.spark joka ilmeisesti yritti houkutella mukaan leikkeihin, muttei tiennyt mulla olevan arvokyytiä mukana. eihän silloin hurjastella
Keskiviikkona ajeltiin toisen 75:n kanssa peräkkäin Kirristä Jyväskylää kohti moottoritiellä. Moroteltiin siinä vaiheessa kun ite käännyin Jyväskylään ja toinen jatkoi matkaa eteenpäin. Foorumilaisia? Olikos se MKT joka tuli sitten keskustassa morotuksen kera vastaan? Hämäsi vain, kun olin katsovinani että kilpi puuttui takaa.. Niin, ja tosiaan Anthonin kanssa moroteltiin sitten vielä vähän ajan päästä tästä. Välillä ei nää Alfoja morotuksen kera viikkoihin ja tuolla reissulla kolme Alfaa morotuksien kera. Nice.
Nokian keskustassa bongattu tänään punainen 156 puol kahden maissa. Ja käsi tais peräti nousta edellä mainitusta wagoonista ennen mua, oikein Kukakuka ?
lekkeri kirjoitti:näky karjaalla joskus 7-8aikoihin joku alffa (tohinassa kerennyt huomaamaan muuta kuin että musta tais olla) ja morotti aika reippaan oloisesti
Meikäläinenhän se siinä tuli vastaan menossa mökille. Auto on tosi tumman sininen ja 166 facelift. Tulit vastaan punaisella 156:lla keskuskadulla.
lekkeri kirjoitti:näky karjaalla joskus 7-8aikoihin joku alffa (tohinassa kerennyt huomaamaan muuta kuin että musta tais olla) ja morotti aika reippaan oloisesti
Meikäläinenhän se siinä tuli vastaan menossa mökille. Auto on tosi tumman sininen ja 166 facelift. Tulit vastaan punaisella 156:lla keskuskadulla.
Tuli tänään bongattua Raisiossa yksi Alfa 164 rutattuna... Mitähän mahtanut tapahtua kun auto oli pyörätien toisella puolen. Auto on siis Kukkatalon lähellä.
Nyt sunnuntaina kuuden maissa näin parkissa punaisen 75:sen, näytti ihan Americalta. Olin liikenteessä vuokratulla pakettiautolla. Päätin kiertää korttelin ja mennä katsomaa. Ajattelin, että on varmaan Carlo Copan auto. Lähestyessäni autoa, huomasin se oli mun oma Alfa! Soitto vaimolle: "Ootko jättäny American työ paikkas eteen?" Vaimo: "Ai niin, perjantaina ihan unohdin sen siihen."
OL kirjoitti:Olikos se MKT joka tuli sitten keskustassa morotuksen kera vastaan? Hämäsi vain, kun olin katsovinani että kilpi puuttui takaa..
Eli viime ke, missä päin keskustaa? Taitaa tuo vanhuus iskeä kun en muista lainkaan... Tosin vanhempia ja erikoisempia Alfoja morjestaa aina automaattisesti ilman suurempaa dramatiikkaa joten noin kai se on mennyt. Autossa on kyllä kilvet paikallaan, ei kymppitonnin laattoja voi oikein poiskaan jättää
Joku huristeli tänään mun edellä punaisella 147 2.0 TS:llä Yliopistonkadulla ja kääntyi sitten Vaasankadulle. Joku täältä? En tosin huomannu, että olis morottanu tms.. Anthoniin törmää kyl melkein joka päivä eilenkin ajeli vastaan, jossain Vehniän tienoilla, kun ajelin Äänekoskelta Jkl:ään päin.
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
Joo, sinäkö se olit? Näytti getvonen pimenevässä illassa vähän metallin punaiselta niin en ollut varma. Räpylän kyllä nostin. Tyylikäs ohitus sulla oli kun vastaan tultiin...
Ricambin 166 bongattu ennen viittä epilän valintatalon parkkiksella. Oma autoni oli yhen auton päässä. Ja eilen (sunnuntaina) illalla samanlainen 159 kun meillä bongattu kanssa samoilla nurkilla.
Juu, viime keskiviikko, Rajakadulla joskus ~12.15. Voi olla kyllä että oli joku muukin, mutta eikai noita mustia 166:sia ole niin paljoa Jyväskylän seudulla. (Niin, tai siis eihän se ollut musta )
tumbe kirjoitti:Ricambin 166 bongattu ennen viittä epilän valintatalon parkkiksella. Oma autoni oli yhen auton päässä. Ja eilen (sunnuntaina) illalla samanlainen 159 kun meillä bongattu kanssa samoilla nurkilla.
Ahaa se oli sun punainen 156 joka seisoi Valintatalon pihalla
Tänään vähän ennen viittä Korialta Myllykoskelle päin tuli vastaan musta 145 (tai146?), kuski asianmukaisesti tervehtien, jokseenkin harvinainen ilmestys, Rolle?
Ehkä hienoin bongaus ikinä... Loviisan Shellillä 1.9. perjantai-iltapäivänä punaruskea vanha Giulia coupe, oisko ollu jostain 60-luvun korvilta (en osaa sen tarkempaa mallia sanoa). Ja morjesti, kuten tapoihin kuuluu.