GT:n omistajat

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Sweet mint
Viestit: 106
Liittynyt: 31 Elo 2006, 18:16
Paikkakunta: Kotka

GT:n omistajat

Viesti Kirjoittaja Sweet mint »

Täällä on yksi tuleva GT:n omistaja, joka mielellään kuulisi kokemuksia GT:stä? Sekä hyviä että huonoja .

Vielä pitäisi reilut pari kuukautta kärsiä ennen kuin oma seisoo pihassa, ei mikkään malttais odottaa....

VituixMan
Viestit: 54
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 17:57
Car(s): G-11
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja VituixMan »

Oma GT ollut nyt maaliskuusta,7500 km ajettu.Ei ainuttakaan korjaamokäyntiä eikä muutenkaan huomauttamista.Oon ollut tyytyväinen ylipäätään koko laitteeseen.Laita alustasarjaa ja 18" valssia heti alle,niin
tulee oikee SPORTTI ajaa!(ei kuitenkaan mikään kivireki)

-Lee-
Viestit: 371
Liittynyt: 19 Joulu 2005, 19:59
Car(s): Ex Alfa Romeo GT -05
Ex Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm -09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Lee- »

Tuossa kokemuksia omastani:
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=7244&highlight=

Muuten kaikki oikein hyvin paitsi Delta ja lampunpesimet.
Ajettu on nyt 20tkm.
Ihmiset jaksaa tuihottaa GT:tä liikenteessä ihan kuin ajaisi oikealla urheiluautolla vaikk eihän tuo ole kuin kaunis coupe. Missään muussa omistamassani autossa ei ole ollut samaa omistamise iloa: aina kun tulee käveltyä autonsa ohi niin hyvmyilyttää, on siinä vaan niin hieno keula.
:-D

Ja myös paras talviauto joka minulla on ollut. Maavarasta lumikinoksissa mönkiessä voisi olla toivomisen varaa mutta eiköhän se ole ymmärrettävää...

Vahvasti plussalla kaikin puolin.

Millainen GT on itsellesi tulossa?

Sweet mint
Viestit: 106
Liittynyt: 31 Elo 2006, 18:16
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Sweet mint »

Mulle tulee 2 litrainen, miehen mielestä tappaisin itseni sillä 3.2 :lla :-D Se kans ei ymmärrä mistään mitään! :-D

Metallimusta, vaaleilla nahkoilla. Ne vakiona tulevat 16" vanteet saa jäädä talvikumeille ja kesällä kyllä tulee 18" alle!

Avatar
mipo
Viestit: 793
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Sweet mint kirjoitti: miehen mielestä tappaisin itseni sillä 3.2 :lla :-D
Jahas saatiin taas naispuolinen foorumilainen, tai sitten Teuvon kavereita.. :lol:

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Sweet mint kirjoitti:Mulle tulee 2 litrainen, miehen mielestä tappaisin itseni sillä 3.2 :lla :-D Se kans ei ymmärrä mistään mitään! :-D
Amen...V6 on kuitenkin se ainoa ja oikea pannu Alfaan.

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1935
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

mipo kirjoitti: tai sitten Teuvon kavereita.. :lol:
Kaikkihan me ollaan Teukan frendejä, kun Alfoilla ajellaan..

Mutta tervetuloa raatiin Minttu.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Sweet mint
Viestit: 106
Liittynyt: 31 Elo 2006, 18:16
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Sweet mint »

Höh, kyllä täällä ihan neiti kirjoittelee :-D

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

8) Tervetuloa sakkiin. Muistahan kirjoitella ja tietty kuvaa albumiin. :wink:
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
virtti
Viestit: 248
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS
Paikkakunta: Toijala

GT

Viesti Kirjoittaja virtti »

Alfistipohjoosesta kirjoitti:8) Tervetuloa sakkiin. Muistahan kirjoitella ja tietty kuvaa albumiin. :wink:
pohjoosenalfisti tarkoittaa tietysti kuvia autosta(kin) :mrgreen:

Tervetulotoivotukset myös täältä :)
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -

Sweet mint
Viestit: 106
Liittynyt: 31 Elo 2006, 18:16
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Sweet mint »

No hyvä että tarkensitte tota kuvajuttua, olinkin just laittamassa poseerauskuvia albumiin :wink:

Täytyyhän sitä filmata sitten kun sen saa (ei jaksa odottaa....) On kyllä niin hienon näköinen, ainakin mun mielestä. Voisin kuvitella että tässä kylässä muutamat päät kääntyy :-D

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Sweet mint kirjoitti:Metallimusta, vaaleilla nahkoilla.
Nam! Musta auto ja vaalea sisustus, toimii aina. Tervetuloa myös napapiirin suunnalta.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

Avatar
Tomas
Viestit: 15
Liittynyt: 22 Syys 2005, 10:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomas »

Jep, hyvin tuo toimii täälläkin. Reilun vuoden aikana ei ole ongelmia ilmennyt ja pajallakin on käyty vain ekassa huollossa.

Kyllähän sitä itselläkin pää kääntyy kun toinen GT tulee vastaan liikenteessä - yllättyy ihan positiivisesti. Normaalisti kun sitä kattelee pääasiaassa sisältä.

Täytyy tunnustaa että nuo 16-tuumaiset ovat varmasti järkivalinta talviajoon. Itsellä vain meni turhamaisuus mukavuuden edelle - eivät nuo isot ja leveät ainakaan paranna ajettavuutta liukkaalla. (Tämä siis täysin omalla perstuntumalla mitattua. Sanon vaan ennen kuin joku tietävämpi toisin todistaa :mrgreen: )

Pitkähkö keula ja melko surkea näkyvyys taakse yhdessä kohtalaisen suuren kääntösäteen kanssa vaativat ainakin itseltä totuttelua alussa, mutta nopeastihan tuohon tottui.

Talven lähestyessä arvelutti vielä karmittomat etuikkunat, mutta hyvin niiden kanssa pärjäsi. Eivät pettäneet vaikka nostomekanismien on täytynyt olla lujilla laskiessaan umpijäätyneitä laseja aina pari senttiä ovea avatessa.

Tervetuloa siis ja koita kestää! Itse jouduin odottelemaan melkein puolisen vuotta.

Avatar
mipo
Viestit: 793
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Nyt tule turpaan...mutta mun mielestä toi gt näyttää aivan joltain Puntolta...
Olen kyllä istahtanut kuskin paikalle ja kivan tuntuinen office, mutta ei sytytä...

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

mipo kirjoitti:mutta mun mielestä toi gt näyttää aivan joltain Puntolta...
Volvomiehen mietteitä :lol:

Avatar
JTD
Viestit: 575
Liittynyt: 26 Elo 2003, 06:30
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja JTD »

Sweet mint kirjoitti:Metallimusta, vaaleilla nahkoilla.
Onnittelut! Loistava valinta!

Seuraava automme tulee olemaan kuvauksesi kaltainen.

Maailma tarvitsee esikuvia!
159 2.0 JTDm, GT JTD, 156 2.5 V6

Sweet mint
Viestit: 106
Liittynyt: 31 Elo 2006, 18:16
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Sweet mint »

Piti jo aikaisemmin todeta, että jos omalle kohdalle tapahtuisi nuo -Lee-:n kokemat asiat niin olisin varmaan räjäyttänyt koko Delta-auton :wink:

Ja kuka siellä jotain huuteli Puntosta....?! :wink: Mun työkaverilla on Punto tossa parkkiksella ja mä kyllä väitän, että kun siihen sen viereen kurvaan GT:n niin niissä on jotain p i e n t ä eroa havaittavissa :-D

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

mipo kirjoitti:..mutta mun mielestä toi gt näyttää aivan joltain Puntolta...
Eihän Puntossa mitään vikaa ole, mutta GT mieltäminen Punton näköiseksi ei kuullosta aivan terveeltä.

Avatar
Maunu
Viestit: 3204
Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Maunu »

Mun ainoa kokemus Gt:stä on Italialaisessa autokaupasta. Olin just hakemassa sieltä Turbo Subarua Suomeen kun kaverini sanoi että kattos mikä tuolla kulmassa on. Hieno GT:hän sillä möllötti, istuin sisään ja totesin että tälläinen se tarvii olla. Pistin virrat päälle ja katselin kun iso navi ruutu toivotti tervetulleeksi. Kaverini oli sitä mieltä että konetta käymään ja kuunnellaan miten GT ulvoo. No ei muuta kuin avainta vääntämään ja kas kummaa tasainen traktorin ääni alkoi nakuttaa pellin alla. Totesin että ei saatana täähän on kiisseli ja pistin koneen sammuksiin ja poistuin autosta pettyneenä. :oops:
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.

Avatar
Mergy
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 17:31
Car(s): Ex:t: Giulia (2016); Giulietta; GT; 147
Paikkakunta: Pori

Re: GT:n omistajat

Viesti Kirjoittaja Mergy »

Varoituksen sanana täytyy sanoa että auton vaihtaminen GT:n jälkeen käy todella ankeaksi. Itsellä vielä GT tukevasti alla, mutta tod.näk. vuoden kahden sisään pitänee vaihtaa tilavampaan tai sitten hommata jostain reilusti hilloa ja ostaa 159 kaveriksi pihaan ;)
Tossakun oon tätä ajatusta silmällä pitäen käyny koeajelemassa kavereiden ja autoliikkeiden autoja niin ei tunnu löytyvän mitään muuta mikä miellyttäis.. paitti tietty se GT 3.2 myllyllä :P
Mergy / 147>GT>Giulietta>Giulia

Avatar
mipo
Viestit: 793
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

155156 kirjoitti:
mipo kirjoitti:..mutta mun mielestä toi gt näyttää aivan joltain Puntolta...
Eihän Puntossa mitään vikaa ole, mutta GT mieltäminen Punton näköiseksi ei kuullosta aivan terveeltä.

no ok...grande punto sit.. :)

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: GT:n omistajat

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Mergy kirjoitti:Varoituksen sanana täytyy sanoa että auton vaihtaminen GT:n jälkeen käy todella ankeaksi. Itsellä vielä GT tukevasti alla, mutta tod.näk. vuoden kahden sisään pitänee vaihtaa tilavampaan tai sitten hommata jostain reilusti hilloa ja ostaa 159 kaveriksi pihaan ;)
Tossakun oon tätä ajatusta silmällä pitäen käyny koeajelemassa kavereiden ja autoliikkeiden autoja niin ei tunnu löytyvän mitään muuta mikä miellyttäis.. paitti tietty se GT 3.2 myllyllä :P
Ja mä olen ajatellut vaihtaa tilavampaan, eli GT:hen kun tulee perheenlisäystä... :wink: Mutta kyllä silloin kyllä etsitään 3.2 pellin alle.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

155156 kirjoitti:Eihän Puntossa mitään vikaa ole, mutta GT mieltäminen Punton näköiseksi ei kuullosta aivan terveeltä.
Ei GT toki Puntolta näytä, mutta mipo varmaankin tarkoitti sitä, että GT on aavistuksen tavanomaisemman muotoinen kuin GTV.

GT 3.2:lla padalla on edelleen hienoin auto, millä olen ajanut.

Avatar
mipo
Viestit: 793
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Vittorio Jano kirjoitti:
155156 kirjoitti:Eihän Puntossa mitään vikaa ole, mutta GT mieltäminen Punton näköiseksi ei kuullosta aivan terveeltä.
Ei GT toki Puntolta näytä, mutta mipo varmaankin tarkoitti sitä, että GT on aavistuksen tavanomaisemman muotoinen kuin GTV.

GT 3.2:lla padalla on edelleen hienoin auto, millä olen ajanut.

Vittorio sai sanotuksi sen mitä yritin kömpelösti sanoa.
Ja onhan se Gt:kin Alfa.
Kokeilemaan pitäis päästä.

kimmo
Viestit: 37
Liittynyt: 13 Maalis 2006, 18:51

Viesti Kirjoittaja kimmo »

Maunu kirjoitti:Mun ainoa kokemus Gt:stä on Italialaisessa autokaupasta. Olin just hakemassa sieltä Turbo Subarua Suomeen kun kaverini sanoi että kattos mikä tuolla kulmassa on. Hieno GT:hän sillä möllötti, istuin sisään ja totesin että tälläinen se tarvii olla. Pistin virrat päälle ja katselin kun iso navi ruutu toivotti tervetulleeksi. Kaverini oli sitä mieltä että konetta käymään ja kuunnellaan miten GT ulvoo. No ei muuta kuin avainta vääntämään ja kas kummaa tasainen traktorin ääni alkoi nakuttaa pellin alla. Totesin että ei saatana täähän on kiisseli ja pistin koneen sammuksiin ja poistuin autosta pettyneenä. :oops:
Tossa on nyt viime talvesta lähtien edessä ollut jollain papalla parkissa Ranskan rekisterissä oleva GT. Diesel. On se silti ihan hienon näköinen peli raudanharmaana. Lienee ihan sopiva eläkeläisen käyttöautoksi :lol:

Vastaa Viestiin