[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 1014: Undefined array key 3 Mistä löysit Alfabbs-foorumin? - Alfabbs.fi
Tällainen alkoi kiinnostamaan, kun on oman Alfan takaikkunassa tullut pidettyä www.alfabbs.fi -tarraa ja mietin, että tuleekohan sieltä kautta uusia innokkaita foorumilaisia?
Itse löysin alfa-palstan sattumalta etsiessäni jotain muuta foorumia Kuuklella. Sitä ennen olin miettinyt, että olisipa hienoa kun olisi sellainen paikka mistä saisi tukea ja turvaa sekä neuvoja ja opastusta muilta samanhenkisiltä ihmisiltä. En sitten tiedä, miksei aiemmin tullut mieleen...
Kysymys lyhyesti: Mistä löysit Alfabbs-foorumin?
P.S. Koitin hakua, en löytänyt vastaavaa. Jos topikki on jo olemassa niin antakee armua.
Suomi24:lla oli aika aktiivista keskustelua. Ja tästä se lähti. 03.03.03 rekisteröidyin. 27 oli ollut minua nopeampia siinä.
Ja homma on toiminut hienosti.
Alfan oston jälkeen tuli imutettua kuu-ukkelilla kaikilla mahdollisilla yhdistelmillä Giuliettaan liittyvää tietoa, lähinnä etsin varaosapuljuja. Siellä seassa tuli linkki myös tänne. Eihän näistä jutuista juurikaan ole apua vanhan auton laittoon, mutta juttuja tulee kuitenkin luettua oikeastaan päivittäin.
no suomi24.lta tuli valahdettua itsekkin tänne, liityttyä tuli foorumin toisena olemassaolo päivänä eli 28.2.2003 , käyttäjälistasta tarkistettuna olin kuudes rekisteröitynyt käyttäjä..
ennen auton ostoa etsiskelin listaa tyyppiviosta googlella ja tännehän sitä paukahdettiin, ja samana iltana kun auto oli omistuksessa liityin foorumiin!!! vietin muutes viime sunnuntaina 1 vuotis juhlia
hyvä että foorumi on olemassa, kaikille ylläpitäjille jaksamista, että jaksavat pyörittää tätä, ja kiitokset myös hienosta foorumista niin käyttäjillekin kuin ylläpitäjillekin!!!
Hmm, epäilisin että Googlen kautta löytyi. Rupesi auton vaihto Alfaan kiinnostamaan, joten ei muuta kuin ettimään tietoa. Sitten selailin foorumia aika tiheään, ja sitten kun tuli tuo seiskafemma hommattua, niin liityinkin foorumille saman tien. Siitä lähtien on addiktio ollut varmaa
Ja on muuten mielestäni hengeltään yksi parhaista, ellei paras foorumi millä on tullut notkuttua/selailtua. Alfistit on vaan niin hyviä tyyppejä, että minkäs sille voi Ja tietenkin suuret kehut myös foorumin ylläpitäjille ja modeille, joilla on hyvä ja selkeä linjaus touhuun.
Alfistipohjoosesta kirjoitti:Suomi24:lla oli aika aktiivista keskustelua. Ja tästä se lähti. 03.03.03 rekisteröidyin. 27 oli ollut minua nopeampia siinä.
Ja homma on toiminut hienosti.
Juuri tuossa samaisessa selviää miten meikäläinenkin tänne eksyi
90 kirjoitti:no suomi24.lta tuli valahdettua itsekkin tänne, liityttyä tuli foorumin toisena olemassaolo päivänä eli 28.2.2003 , käyttäjälistasta tarkistettuna olin kuudes rekisteröitynyt käyttäjä..
SUOMI24:kautta minäkin. Hakkeroin itseni tänne jo 27.2.2003. Listan mukaan viidentenä
Ennen alfan ostoo, haeskelin googlella kaikkee mahdollista alfaan liittyvää, ja sillon bongasin. (Tosin kyllä sekin joka myi minulle alfani, mainosti kovasti tätä Alfabbs:ssää...)
Suomi24:ltä minäkin loikkasin kuten varmaan aika moni alkuvaiheessa. Juuri silloin muistan että oli järkälemäinen työkiire päällä, joten ihan joka päivä ei tullut em. "foorumia" silloin selailtua. Niinpä 52 oli minua nopeampia.
Joskus hamassa historiassa taisin muuten olla yhtenä syypäänä opastamassa Rollea tuonne Suomi24:n "laatufoorumille". Jotta kiitosta vaan Rolle ja kaikki muut asianosaiset kun ei ole tarvinnut enää siellä kärvistellä, ei tarvitse minunkaan enää kantaa huonoa omaatuntoa em. teosta
Legendaarista. Oliko "HOTA" vai kuka joka heitti s24:ssa että eikö voisi laittaa omaa foorumia pystyyn kun alkoi riittämään se touhu. Menikö siinä 5h kun oli eka toimiva versio pystyssä?
Joskus hamassa historiassa taisin muuten olla yhtenä syypäänä opastamassa Rollea tuonne Suomi24:n "laatufoorumille".
Mitä kautta mekin sitten tavattin ekan kerran? Nim. Boxerikerho Otaniemessä
Auomi24:n kautta löytyi myös, kun silloin ekaa Alfaa olin hankkimassa ja tietoa etsiskelin. Paljon ollut apua foorumista ja tulee kyllä jokapäivä luettua.
Taisi olla joku tuttu, joka hieman sarkastisesti opasti silloista uutta "elämäntapa- autoilijaa". Eipä koskaan varmaan tiennyt kuinka oikeaan osuikaan Itsehän en tietenkään mitään koskaan myöntänyt, en ! Hymyilin kommenteille vain.
Enpä ole katunut liittymistä sittemmin kertaakaan. Kiitokset niille voimahahmoille, jotka tämän palstan ovat saaneet aikaiseksi- ymmärtääkseni Rollella on sormet vahvasti ...
Vaikka Alfaa ei toistaiseksi perheessä enää olekaan, niin seuraan tätä palstaa aktiivisesti - mihinpä muuhun koti-isän aika kuluisikaan
Suomi24 oli minunkin tieni tänne. Kävi samat hässäkät kuin Pepperonille, eli kiireiden takia meni pari päivää hieman offline ja olen listalla vasta 27.
Joskus kevät -03 Carf:n myyntipalstalta soittelin osia kuusnepaan ja ystävällinen herra, ei hajuakaan enää kuka, opasti minut uudelle Alfa-foorumille.
Silloin oli serveri kaatuneena ja vasta myöhemmin koko foorumin täysin unohtaneena etsin netistä osia ja foorumi hyppi silmille ja sittenhän tulikin rekisteröidyttyä, eikä täältä oikein osaa päivää olla poiskaan.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Rolle kirjoitti:Mitä kautta mekin sitten tavattin ekan kerran? Nim. Boxerikerho Otaniemessä
Eiköhän me ensin tavattu täällä ja sen jälkeen livenä Otaniemessä bokseriteemalla. No, ei avata liikaa ettei mene ohi aiheen . Bokserikin on jätetty jo lepäämään
Alkuun tuli pyörittyä tuolla alfa-pages.co.uk -sivuilla, sitten jostakin löysin linkin tänne, ja tullut luettua tätä melkein päivittäin vaikka ei Alfaa enää ajossa olekkaan (kenties joku päivä 33 kiitää/kiittää taas)..
Googlettamalla minäkin. Alfa taisi olla jo hommattu, tai sitten tulin jo etukäteen vakoilemaan Ei pysty muistamaan, selviäishän se jostain syövereistä mutta kun en edes muista milloin Alfan ostin
itellä on jo alkanu hämärtyä että mikä se carf (johon itekkin kuulun) oikeastaan on??? pelkkä kisalisenssi? täällähän se olennainen on,carf:ista ei juurikaan oo ollu iloa.
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..