Autodeltan Hiilikuitu ilman ottoa..

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

js72
Viestit: 23
Liittynyt: 13 Elo 2003, 02:01
Paikkakunta: helsinki

Autodeltan Hiilikuitu ilman ottoa..

Viesti Kirjoittaja js72 »

Moikka,
onko kellään käytännön kokemusta ky laitteesta?
Saako sillä mitään oikeesti irti?
Muistaakseni HANUlla oli vastaavan lainen omassa GTA:ssaan?
Kiitokset.
-Janne
156 GTA:lla pitää pärjäillä kunnes 159GTA saatavilla-

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Re: Autodeltan Hiilikuitu ilman ottoa..

Viesti Kirjoittaja HANU »

js72 kirjoitti:Moikka,
onko kellään käytännön kokemusta ky laitteesta?
Saako sillä mitään oikeesti irti?
Muistaakseni HANUlla oli vastaavan lainen omassa GTA:ssaan?
Kiitokset.
-Janne
En itse huomannut muuta kun sen että konehuone oli selkeämmän näköinen.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Portti
Viestit: 1110
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Englanninkielisellä GTA-keskustelupalstalla on muistaakseni ollut aika ajoin keskustelua noista ilmanottojutuistakin.

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta-and-gt/

Ainakin hakusanalla air intake löytyy aika paljon juttuja asiaan liittyen.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;

js72
Viestit: 23
Liittynyt: 13 Elo 2003, 02:01
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja js72 »

Kiitokset taas kerran, ehkä unohdan koko homman koska ei selkeetä näyttöä asiasta ole.
Kiitokset Hanulle ja Pertille.
-Janne
156 GTA:lla pitää pärjäillä kunnes 159GTA saatavilla-

Vastaa Viestiin