Cuore Sportivo IV Ahvenisto 24.9. klo 12:00
Valvoja: Moderators
Ihan hauskaa oli päästä kattelee alffoi ja vielä radallekkin sahaamaan. Ei vaan vakio bravalla kerkee minnekkään, jotain 1.55 taisin saada aikaan.
Kuvia
Kuvia
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- tumbe
- Viestit: 706
- Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
- Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
- Paikkakunta: Tampere
Hyvin meni päivä. Tokaa kertaa ahvenistolla ja 4sekkaa sain ajasta pois,ja vielä 45hevosta vähemmän oli käytössä... Ens keralla yritän vetää Ghostin ohi 156tessujen kakkoseks. Tai sit väänän hymyn irvistykseks ja havittelen Kurkon aikaa.....
Edit: Propsit unohtu Kurkolle laittaa. Sattaa olla että jää toi aika kuitenkin haaveeks. Ellen siirry "väline" urheilijoiden joukkoon ja hanki v6sta nokalle.
Edit: Propsit unohtu Kurkolle laittaa. Sattaa olla että jää toi aika kuitenkin haaveeks. Ellen siirry "väline" urheilijoiden joukkoon ja hanki v6sta nokalle.
Viimeksi muokannut tumbe, 24 Syys 2006, 22:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- gtvaj
- Viestit: 1320
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
Omalta kohdalta tavote tuli saavutettua....
huonot kummit piti poltella loppuun ja menihan ne siihen kuntoon ettei uskaltanut enää cuppiin osallistua.
Etukummeihin jäi vielä pikkusen pintaa kun ei noi tehot riittäny edes lähdössä
No kiekot on jo euromaasterilla ja uutta alle sitten talviunille. Keväällä jatketaan.
ps. ootte te pojat kovia kuskeja ja hyviä aikoja
huonot kummit piti poltella loppuun ja menihan ne siihen kuntoon ettei uskaltanut enää cuppiin osallistua.
Etukummeihin jäi vielä pikkusen pintaa kun ei noi tehot riittäny edes lähdössä
No kiekot on jo euromaasterilla ja uutta alle sitten talviunille. Keväällä jatketaan.
ps. ootte te pojat kovia kuskeja ja hyviä aikoja
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Mukavaa oli, todella...ja myös sanoa käsipäivää
kaikenmaailman nickien takana lymyileville haamuille..
Ekaa kertaa radalla ja vähän tuo alkuun hirvitti, varsinkin noi
suorien jarrutukset joissa tuli joko neiteiltyä tai sitten
muuten vaan töpeksittyä. Alusta tuntui toimivan todella
hyvin ja suolenkillä nelipyöräluistotkin pysyi hanskassa.
Sääli että piti lähteä ennen virallista Cup:ia kun ei noilla
hitaampien joukossa ajetuilla ajoilla olisi tarvinnut
hävetä. Ens vuonna ehdottomasti uudestaan!
kaikenmaailman nickien takana lymyileville haamuille..
Ekaa kertaa radalla ja vähän tuo alkuun hirvitti, varsinkin noi
suorien jarrutukset joissa tuli joko neiteiltyä tai sitten
muuten vaan töpeksittyä. Alusta tuntui toimivan todella
hyvin ja suolenkillä nelipyöräluistotkin pysyi hanskassa.
Sääli että piti lähteä ennen virallista Cup:ia kun ei noilla
hitaampien joukossa ajetuilla ajoilla olisi tarvinnut
hävetä. Ens vuonna ehdottomasti uudestaan!
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Juu -jotain 1,50. No, ei toki ollu kunnon yritys päälläkään...Kirkinen kirjoitti:Kai se veti nyt takavedolla alle 1.42?
Perahana itteltä korkkas edestä jarrupala, joten ajelut jäivät noin puolenkymmenen kierroksen jälkeen, eikä alfacuppiin voinut osallistua. Toisaalta, niin kovia aikoja pojat vetelivät, että hyvä jos kympin sakkiin olisin kerenny. Huonompia aikoja kellottelin ittelleni kuin keväällä - surkeaa...
Propsit Kurkolle täältäkin!
No, tuliko romua..?!
edit: jahas, kone heittelee vanhoja sivuja, ni en nähny uusia viestejä..
edit: jahas, kone heittelee vanhoja sivuja, ni en nähny uusia viestejä..
Viimeksi muokannut Sleepperi, 25 Syys 2006, 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Jes ekaa kertaa radalla oltiin. Lämmittelykierroksen jälkeen jo päästeltiin vauhdilla. Kellotukset tosin jäi kun ei ollut sekkaria ja Alfa Cupiin ei voi osallistua jossei tiedä edes että menikö alle 2 minuutin
Jarrut, palat ja nesteet oli laitettu kuosiin kesän aikana ja kestivät hyvin enemmänkin kierroksia.. Mutta renkaat eivät, tuntuivat muuttuvan epävarmemmiksi lämmetessään, omituista. No eihän ne ollu kuin jotkut 205/55 halpismallit jotka saatiin ruvelle
Ei sentään jaloissa tarvinnut pyöriä, sen verran vauhtia riitti.
Laittelen myöhemmin muutaman räpsyn albumiin..
Jarrut, palat ja nesteet oli laitettu kuosiin kesän aikana ja kestivät hyvin enemmänkin kierroksia.. Mutta renkaat eivät, tuntuivat muuttuvan epävarmemmiksi lämmetessään, omituista. No eihän ne ollu kuin jotkut 205/55 halpismallit jotka saatiin ruvelle
Ei sentään jaloissa tarvinnut pyöriä, sen verran vauhtia riitti.
Laittelen myöhemmin muutaman räpsyn albumiin..
- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Toihan riippuu ihan kalustosta... Jos vetää autolla katurenkailla(ei siis millään DOT-hyväksytyillä kuvioiduilla "slickeillä") alle 1.30 Ahveniston ympäri, niin sille minä ainankin nostan hattuaGrendel kirjoitti:PS! Mikä on paikallinen määritelmä "nopealle" Ahvenistolla
Ei vaan tuo rupeaa olemaan aika äärimmäistä, mutta kyllä mielestäni 1.40 alitusta voidaan pitää erittäin hyvänä suorituksena. Tuossa pitää kyllä huomioida kaluston taso esim. vakiolla Evo 8 Mitsulla tuo onnistuu helpostikkin, jää vähän marginaaliakin...
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
En tiedä oletko tosissasi mutta kyytiläinen ei koko päivänä puhunut mitään radasta, siitä ettei ketään kyytiläistä olisi sanut olla emme tienneet.HANU kirjoitti:Liian kova tilannenopeus ja lainsuojaton kuski kun oli kartanlukija kyydissä vaikka cuppi ajetaan ilman nuotteja.Epezi kirjoitti:Mitäs tuolla Bonesin albumissa olevalle 75:selle kävi?
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Löytyy.HANU kirjoitti:Olisko kukaan vahingossa ottanut kuvaa tuulennopeasta Beemeristäni?
+ muutama muukin räpsy: Klik!
Autot paahto niin kovaa, ettei aina meinannut linssiin saada kiinni - jokusen sentään sain napsittua
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
- Car(s): Alfa 75 & 164 + Transit ja Citroën C5
- Paikkakunta: Hollola
Pakkohan siellä auton omistajan oli olla menoa hillitsemässä, vaikka heikoin tuloksin . Eli minun seitenvitonenhan sinne renkaisiin meni eikä tosiaan omasta toimesta.Liian kova tilannenopeus ja lainsuojaton kuski kun oli kartanlukija kyydissä vaikka cuppi ajetaan ilman nuotteja.
Varmasti rikki menneitä osia: Vasen vilkku, vasen etuvalo, puskurin kaksi etummaista kiinnitysrautaa taipunut + jotain. Konepeitto ja puskuri todennäköisesti korjattavissa . Yllättävää kyllä, että mustat jäljet lähtivät suosiolla pois eikä sivupelti taipunut. Onneksi tuon saa näillä näkymin kuntoon vain pulttaamalla uusia osia kiinni.
Yritystä ainakin sen verran, että takapyörät välillä lukkiutuivat...Stilo kirjoitti:Ihan hauskaa oli päästä kattelee alffoi ja vielä radallekkin sahaamaan. Ei vaan vakio bravalla kerkee minnekkään, jotain 1.55 taisin saada aikaan.
Hyviä kuvia jälleen kerran Hampilta!
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100