

Valvoja: Moderators
Näin vain pienen pätkän, mutta auto taisi olla Alfa Romeo 2600. Vuosimallia en tosin saanut.KauGoH kirjoitti:tän aamun huomentasuomessa oli juttua alfasta? en nähnyt kuin keulan enkä osaa sanoa mikä se oli mutta vanhempaa kalustoa hyvässä kunnossa, oli ilmeisesti AREF:in kaveri autosta kertomassaemäntä tuli nykimään sängystä ylös ja näin tosiaan vielä unta brerasta kun olis jo pitänyt tajuta jotain telkkarista
ja löytyhän se sieltä kun hetken etsi http://www.aref.fi/autot/i-rasa1.jpg
kyseessä siis Alfa Romeo 2000 Spider Touring
1959
en oo kyl varma, mut korjatkaa jos joku muukin näki ton kokonaisuudessaan
no olihan 159 esim paras ajettava AMSsisa, australian vertailussa toinen ,autoexpressissä 159 oli parivertailussa parempi kuin a4 jne. "Ylipaino" ei olisi ongelma jos puristaisivat tehoa lisää. Esim uuden 3.2sen 260 hv on aika vähän lisää verrattuna vanhaan kun samalla paino on lisääntynyt.155156 kirjoitti:159/Brera/Spider eivät taida olla saaneet kovin hyviä arvosteluja oikein missään testeissä. Ongelma on aina loppujen lopuksi sama: ylipaino.
Keulilla niinkuin pitääkinOL kirjoitti:http://www.topgear.com/content/magflash/0906/
Tai silloin kun lukkopesä jää jumiin ja ovi ei mene lukkoon. Silloin on miehen pakko nousta, kiertää auto ja painaa peukalolla miehekkäästi lukkoa, jotta se ponnahtaa taas ylös ja ovi saadaan sulkeutumaan turvallisesti.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Milloin mies avaa naiselle auton oven?
Kun jompikumpi on uusi.
Laiskuus, jarrutusmatka ja kulutus johtuvat kai kaikki suoraan auton suuresta massasta.glideslope kirjoitti:Ei pärjää Brera ei...
Painaa ihan liikaa, laiska verrattuna muihin, huonoimmat jarrut, kuluttaa hirveästi eikä ajettavuudessakaan loista.
No, onhan se joistain kulmista katottuna ihan hyvän näköinen.
Ylipainohan tässä on se suurin perkele mutta kyllä autoteollisuus osaa tänä päivänä tehdä jarruja, joilla painavampikin tankki saadaan satasesta pysähtymään reilusti alle 40 metrin.Have kirjoitti: Laiskuus, jarrutusmatka ja kulutus johtuvat kai kaikki suoraan auton suuresta massasta.