Suuri kerhokysely
Valvoja: Moderators
Suuri kerhokysely
Terve kaikille AlfaBBS:n käyttäjille!
Olemme aloittaneet "Suuren kerhokyselyn" AutoDB.fi-sivustolla. Gallupiin olisi hyvä saada mahdollisimman monen eri kerhon jäsenten vastauksia.
Ja näinpä myös AlfaBBS:n jäseniltä kaivattaisiin mielipiteitä. Lisäinfoa löytyy allaolevasta osoitteesta, joten sen suurempia selittelyitä: toivottavasti täältäkin löytyy aktiivista väkeä!
Kyselyn osoite: http://www.autodb.fi/kysely
Tietoa: http://www.autodb.fi/kysely/skkinfo.php
Yst. terv.
Miikka Jääskeläinen
AutoDB.fi - ylläpitäjä
Olemme aloittaneet "Suuren kerhokyselyn" AutoDB.fi-sivustolla. Gallupiin olisi hyvä saada mahdollisimman monen eri kerhon jäsenten vastauksia.
Ja näinpä myös AlfaBBS:n jäseniltä kaivattaisiin mielipiteitä. Lisäinfoa löytyy allaolevasta osoitteesta, joten sen suurempia selittelyitä: toivottavasti täältäkin löytyy aktiivista väkeä!
Kyselyn osoite: http://www.autodb.fi/kysely
Tietoa: http://www.autodb.fi/kysely/skkinfo.php
Yst. terv.
Miikka Jääskeläinen
AutoDB.fi - ylläpitäjä
- KauGoH
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
kyllä minulla BBS oli heti toisena listassaEpezi kirjoitti:Ööh.
AlfaBBS löytyi sieltä myöhemmin olevasta kentästä (mista muusta kerhosta sinulla on positiivinen kuva, tjsp.) mutta ei tuosta ensimmäisestä kentästä, mihin kerhoon kuulut.
Mitäs jos on monen eri kerhon jäsen, voiko kyselyyn vastata useasti?
Tulipahan käytyä itsekkin vastailemassa siihen autodb:n kyselyyn ja eikä
siinä ole mitään epäselvyyttä, etteikö alfabbs ole paras. Kuten aikaisem-
min totesin, niin täältä saa parhaimmat vinkit Alfan kunnostukseen ja mi-
kä parasta, niin osat mitä on myynnissä eivät ainakaan minulle ole tuot-
taneet pettymystä päinvastoin ja suur kiitokset myyjille.
Terveisin
CARF0663
siinä ole mitään epäselvyyttä, etteikö alfabbs ole paras. Kuten aikaisem-
min totesin, niin täältä saa parhaimmat vinkit Alfan kunnostukseen ja mi-
kä parasta, niin osat mitä on myynnissä eivät ainakaan minulle ole tuot-
taneet pettymystä päinvastoin ja suur kiitokset myyjille.
Terveisin
CARF0663
Mukava saada näinkin positiivista palautetta kyselystä
Sen mitä olen ite kerhojen keskusteluita ajan saatossa kiertänyt, olen huomannut että mitä pienempi kerho, sitä parempi taso keskusteluissa yleensä on. Tiedä sitten johtuuko siitä että isoissa keskusteluissa on enemmän "kasvottomia" kirjottelijoita, joille voi vastata suoraan mitä ajattelee, kun ei tarvi koskaan toista kertaa sen kanssa jutella.
Kolmessa päivässä vastauksia on kertynyt ihan uskomaton määrä, en usko että kestää montaa viikkoa saada kyselyn vastaukset pöydälle ja alkaa niitä käsittelemään. Tosin sen aikaa pitää odotella että pienemmätkin kerhot kerkeävät tähän vastaamaan.
Mutta kiitos teille tästä hyvästä suhtautumisesta kyselyyn, jatkakaa samaan malliin!
Sen mitä olen ite kerhojen keskusteluita ajan saatossa kiertänyt, olen huomannut että mitä pienempi kerho, sitä parempi taso keskusteluissa yleensä on. Tiedä sitten johtuuko siitä että isoissa keskusteluissa on enemmän "kasvottomia" kirjottelijoita, joille voi vastata suoraan mitä ajattelee, kun ei tarvi koskaan toista kertaa sen kanssa jutella.
Kolmessa päivässä vastauksia on kertynyt ihan uskomaton määrä, en usko että kestää montaa viikkoa saada kyselyn vastaukset pöydälle ja alkaa niitä käsittelemään. Tosin sen aikaa pitää odotella että pienemmätkin kerhot kerkeävät tähän vastaamaan.
Mutta kiitos teille tästä hyvästä suhtautumisesta kyselyyn, jatkakaa samaan malliin!
Kun kysely on loppu, kaikki tulokset ajetaan taulukko-ohjelmaan, jossa on valmiit skriptat, joka tunnistaa vastaajan kerhon, jonka perusteella se sitten tallentaa annetut vastaukset ko. kerhon yhteiskantaan.Rolle kirjoitti:Onko sulla millaisia hypoteesejä vai millaisia johtopäätöksiä meinasit tuloksista hakea? Eli ajatko tulokset jonkun softan läpi kuten esim. SPSS?
Joskus opiskelujen alussa tein yhden tutkimuksen toiselle foorumille ihan vaan harkkatyönä, ja kaikennäköistä maatamullistavaa sain selville
Skripta tekee sitten lopuksi keskiarvot ja grafiikan niistä. Tosiaan, voi olla mielenkiintoista lukemista tulee paitsi omasta, myös muiden mielestä Varsinkin sitten kun alkaa yhdistämään eri kerhojen keskiarvokäyriä ja näkee klubien vastauksien erot. Tässäpä tämä kyselyn idea tuli selvitettyä samalla pähkinänkuoressa.
Kaikennäköistähän noista saa aikasiksi...
Ainiin tätäkin piti kommentoida:Chubster kirjoitti:Milloin saan tiedot kyselystä (nimet ja ip osoitteet) jos pitäis alkaa bannata
j/k