20e + kulut, hinta varmaan samaa luokkaa kuin deltasta haettuna,
mutta nyt ei tarvinut poistua työpöydän äärestä ja roiskeläpät
tulivat postissa perille asti.
Kannattaa muistaa sisäänajo . Itsellä Hakkis 4:set pelitti hyvin viimetalvena vaikka tuli hiukan sivuttainkin ajeltua. Hiukan liikaa oli ehkä pitoa ja hauskuus vähän kärsi .
Uudet käsijarrun vaijerit Muukkoselta.
Täytyy muuten nostaa hattua heidän uskomattoman nopealle vasteajalle, sillä ensimmäinen yhteydenotto minulta lähti sähköpostilla noin 26h ennen kuin noudin paketin paikallisesta matkahuollosta
Todella esimerkillistä toimintaa.
93-mallisena kaupattu johtuen siitä että se on ollut uutena diplomaattikilvissä,33-alkuisena ilmeisesti Israelin lähetystöllä ja rekisteröity suomalaiskilpiin vuonna 93.Todellisuudessa autossa on kuitenkin "vanha naama" eli on ehkä 91-mallinen.Kuvia tulee kun kerkiän niitä napsia.
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.
pakkivalojen polttimot, 1.80e
näkeeks noiden toimintaa mitenkää muuten kuin et nakittaa kaverin ulos autosta katsomaan jotta palaako ne kun pakki on päällä?
lekkeri kirjoitti:pakkivalojen polttimot, 1.80e
näkeeks noiden toimintaa mitenkää muuten kuin et nakittaa kaverin ulos autosta katsomaan jotta palaako ne kun pakki on päällä?
Peruuta seinän lähelle ja vilkuile peileistä heijastaako valoa.
Tai sitten sammuttaa auton ja jättää virrat päälle ja kytkee pakin, sitten persus ylös penkistä ja auton taakse katsomaan mitä valoja siellä palaa. Tietysti esim. kaupan ikkunoiden hyväksikäyttö heijastamaan takavaloja on huomattavasti helpompaa ja vaatii vähemmän töitä
AutonAlfa kirjoitti:Tai sitten sammuttaa auton ja jättää virrat päälle ja kytkee pakin, sitten persus ylös penkistä ja auton taakse katsomaan mitä valoja siellä palaa. Tietysti esim. kaupan ikkunoiden hyväksikäyttö heijastamaan takavaloja on huomattavasti helpompaa ja vaatii vähemmän töitä
kokeilin tuota että jätin virrat päälle, pakki päälle ja ulos mut oli pimeenä...
nooh, pitää odotella että lähden kierrokselle hämärän tultua, pimeel pitäs näkyä peräpeilistäkin ne pakkivalot
tai sitte on vain sähkövikaa
Juu. Alfat on sähkövikoja täynnä. Kuulin (Essolta), että joku oli tässä meidänkin pihalla vaihtanut erääseen Alfaan 4 polttimoa kerralla...
Polttimo huonossa kontaktissa aiheuttaa "sähkövian" aika herkästi tai sitten on vaan tullu polttimolle tunnit täyteen.
Terv: Tänään taas tutkimaan erästä sähkövikaa, josta ei selviä polttimon vaihdolla
Active GPS nopeuskameravaroitin. Ensitestillä saatoin myös todeta 166:n nopeusmittarin yllättävän tarkaksi, vain noin 2-3 kmh liikaa nopeudesta riippumatta.
Entinen -98 mallinen 156 V6 vaihtui tänään uudempaan vuosimallia 2004. Lipomisenestoa, ajotietokonetta ynnä muuta tekniikkaa tuli lisää ja uudemmalla keulalla tietenkin. Alustasarjana tehtaalla asennettu Eibachin sarja ja sivuhelmat.
Kallista . Tulihan taas tehtyä nopeita päätöksiä ja niistä maksetaan ja maksetaan ja...
mitäs mä viimeks hommasin... hmm... exiden akun, yläpään tiivistesarjan, tulpat, moniurahihnan ja sen kiristysrullan, takaluukun hydrauliikkajousen, ja kai siin jotain muutakin oli mut en oikein muista
Juniorille uusi istuin autoon, on jo asennettunakin ja poika viihtyy alkuprotesteista huolimatta.
btw: tuollaisen istuimen asentaminen autoon vaatii oikeasti keskivertoa pienempiä käsiä tai sitten ne on suunniteltu naisten asennettaviksi. Osa syynsä voi toki olla Fiatin etupenkin alusen ahtaudessa, istuin kun kiristetään etupenkin rautoihin kiinni.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Tuli sitten hankittua toinen Alfa pihaan, 155 2.0 TS -95. Seuraava hankinta on jakohihnan remontti. Oli se tosin tiedossa autoa hankittaessa mutta tili ei kiitä.
Ammattiautoilua vuodesta 1998 ja Alfailua vuodesta 2004.
Boshin AeroTwin silikonipyyhkijänsulat sataviiskutoseen.
Bonuksena hinnoitteluvirhe Prismassa: 22,90 sarja.
Juu kiitos vaan, en jäänyt valittamaan.
Ja on tyylikkäät, hiljaiset ja pyyhkivät loistavasti. Saa sadetunnistinkin viuhtoa miten tykkää. Orkkis-sulat vinkuivat ja kitisivät ihan tolkuttomasti.