Jaa... anteeksi. Taisin olla valmiiksi kiukkuinen kun olin matkalla Deltaan huoltoon. Sain takaisinkutsun ajovakauden järjestelmän murheiden takia. Itse en ole huomannut mitään murheita.
Pyysin Deltaa samalla tarkistamaan takaa kuuluvaa ritinää ja ratin takaa kuuluvaa rapinaa. Arvaa tuliko taaskaan tehtyä kerralla? Ei, ei kumpikaan vika poistunut. No nyt mennään ensi tiistaina kokeilemaan uudestaan.
En voinut uskoa silmiäni kun tänään tuli vastaan klo 15 jälkeen oranssi Montreal Helsingin ja Hämeenlinna välissä. En tiedä tervehtikö kukaan vai ei kun pasmat meni ihan solmuun....
Olen valaistunut.
hagger16 kirjoitti:Olikohan teuhka jr mahdollisesti Lappeenrannan Karhuvuoressa sunnuntaina iltapäivästä?
Itse lykin lastenvaunuja..
Kyllä vain, oikein näit - tulihan tuolla sompailtua. Itse menin vaan tuosta reilusta morjestuksesta niin hämilleni etten tainnut ymmärtää kättä edes liikauttaa!
Italian Stallion ja veljensä bongattu eilen illan pimeydessä vuosittaisessa kokoontumisajossa kotipihassa. Tällä kertaa nähtiin neljä Alfaa joista kaksi jatkoi matkaansa pohjoisen suuntaan yhden vaihdettua omistajaa.
Pepperoni ja hänen Alfansa bongattu perinteisellä Alfan vaihtoreissulla. Pepperonin ex 33:sen voi tätä nykyä bongata meidän pihasta ja tulevaisuudessa velipoikani kortteerista. Reilun vuorokauden aikana ajettu Rovaniemi-Helsinki-Tampere-Rovaniemi reissulla bongasin Pepperonin Alfojen lisäksi 4 kpl 156:sta, 2 kpl 147:aa ja 2 kpl 159:ä. Menomatka taitettiin 166:sella ja takaisin palasi 33. Seuraava Alfa saapuukin sitten Italiasta muutaman viikon päästä Suurkiitokset Pepperonille Alfan "sijoittamisesta" meidän perheeseen, annamme sille hyvän kodin.
Tänään tehty ensimmäinen oma virallinen Bongaus Oulusta. Ouluhallin pihalla satuin parkkeeraamaan vastakkain hopeisin 164:sen kanssa. Pieni puskuritarra paljasti foorumilaiseksi.
Italian Stallion kirjoitti:Suurkiitokset Pepperonille Alfan "sijoittamisesta" meidän perheeseen, annamme sille hyvän kodin.
Pääsitte siis kommelluksitta perille asti; ihan pikkuisen minua välillä jänskätti, vaikka pirteästi pikkuinen uniltaan heräsikin Ole hyvä vain, kauppa oli jälleen kerran hyvä kun kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä!
Italian Stallion kirjoitti:Pepperoni ja hänen Alfansa bongattu perinteisellä Alfan vaihtoreissulla. Pepperonin ex 33:sen voi tätä nykyä bongata meidän pihasta ja tulevaisuudessa velipoikani kortteerista. Reilun vuorokauden aikana ajettu Rovaniemi-Helsinki-Tampere-Rovaniemi reissulla bongasin Pepperonin Alfojen lisäksi 4 kpl 156:sta, 2 kpl 147:aa ja 2 kpl 159:ä. Menomatka taitettiin 166:sella ja takaisin palasi 33. Seuraava Alfa saapuukin sitten Italiasta muutaman viikon päästä Suurkiitokset Pepperonille Alfan "sijoittamisesta" meidän perheeseen, annamme sille hyvän kodin.
Italian Stallion:in ex.166 bongattu eilen pihassa. Siistissä kunnossa olit auton pitänyt. Auton uusi omistaja on innoissaan. Voin vakuuttaa että autosi sai hyvän kodin ja siitä tullaan pitämään hyvää huolta.
Rolle kirjoitti:Kaveri bongailee tummansinistä 166:sta usein duuninsa lähellä hernesaaressa, taitaa vielä olla JTD joten olisko AAW syyllinen?
Saattaapi olla, olin koko viime viikon sielläpäin töissä. Oma konttori on kyllä Ruoholahdessa, sekin on aika lähellä. Bongasin kyllä viime viikolla yksi aamu tumman harmaan 916 Spiderin hernesaaressa.
Italian Stallion kirjoitti:Pepperoni ja hänen Alfansa bongattu perinteisellä Alfan vaihtoreissulla. Pepperonin ex 33:sen voi tätä nykyä bongata meidän pihasta ja tulevaisuudessa velipoikani kortteerista. Reilun vuorokauden aikana ajettu Rovaniemi-Helsinki-Tampere-Rovaniemi reissulla bongasin Pepperonin Alfojen lisäksi 4 kpl 156:sta, 2 kpl 147:aa ja 2 kpl 159:ä. Menomatka taitettiin 166:sella ja takaisin palasi 33. Seuraava Alfa saapuukin sitten Italiasta muutaman viikon päästä Suurkiitokset Pepperonille Alfan "sijoittamisesta" meidän perheeseen, annamme sille hyvän kodin.
Italian Stallion:in ex.166 bongattu eilen pihassa. Siistissä kunnossa olit auton pitänyt. Auton uusi omistaja on innoissaan. Voin vakuuttaa että autosi sai hyvän kodin ja siitä tullaan pitämään hyvää huolta.
Uskon "hänen" päätyneen hyviin käsiin. Tallissa komeillut Healey vakuutti minut lopullisesti
HANUN ex-GTA saattoi olla myös Lahdessa viime lauantaina, mutta varmaksi en sano, kovin vaan oli saman oloinen, enkä moista ole täällä päin ennen nähnyt.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
KauGoH kirjoitti:savonlinnassa viiskulmassa bongattu punainen 156 josta kaveri morjesti tutun oloisesti
Oli muuten ensimäinen kerta, kun joku morjesti minulle Alfan ratin takaa, vaikka olen kesäkuun lopulta saakka lapaa nostellut yhdelle jos toisellekin Alfalle (Zulakia ei lasketa)
Rahaa on vähän mutta pitäähän sitä aina vähän ollakin
Carlos kirjoitti:HANUn ex-GTA bongattu tänään, ei lapa noussu ei.
Toisin oli joskus 10 aikoihin länsiväylällä, hopeisesta 166:sta kyllä lapa nous.
Kaukoidän Alfistit ei tunne tapoja....
Ensin viedään työpaikat ja sen jälkeen Alfatkin. Eikö maailman pahuudella ole mitään rajaa?
Hyvähän tuolla on mureuttaa kissanlihaa ja supikoiraa tien päällä ja myydä Pekingin ankkana fiinillä lautasella.
Rosso 159 tuli vastaan Espoon keskuksen lähellä ja lapa nousi komeasti. Pari minuuttia myöhemmin tummansinisestä 166:sta moikattiin Kauniaisissa. Foorumilaisia?
Tänään vähän ennen iltayhdeksää Jyväskylän Rantaväylällä tumma 156 'roikkui' Barchetan takanurkalla hyvän matkaa, kunnes moottoritien alkaessa polkaisi ohitse. Foorumilaisia?? Terveiset vaan, ja kai olet jo vaihtanut sen palaneen lähivalopolttimon ehjään
KJS bongattu foorumilta
Ettei mene ihan OT
Mikä ettei, tuolla Kiimajärvellä tulee käytyä yhtenään mökillä ja sitä myöten Vammalasa.
Tuu ite poikkeemaan Kiimajärvellä.
Hopeinen 166 4-tiellä Toivakassa. Ajelin jonkun aikaa perässä ja kääntyi sitten Vaajakosken ABC:lle.
Mallorcalla pongattu yksi Brera, paljon sataneljäseiskoja, vähemmän sataviiskutosia, eikä yhtään yksviisysiä.
OT: Reilun viikon ajelin siellä ihan uudella riisseli-passatilla, eikä se ihan surkea auto ollutkaan... kyllä se diisselin alavääntö on aika hulppeaa. Täytynee vissiin sitten koeajaa myös noita alfan naftapolttimoita.... Mutta jos kuitenkin seuraavaksi se 3.2 litran kutonen.
MrKirby kirjoitti:.... Mutta jos kuitenkin seuraavaksi se 3.2 litran kutonen.
No mikäs muukaan
Asiaan, eilen kahden aikaan iltapäivällä Vantaan Motonetin parkissa oli punainen 33, uuskoppainen, ja tummanpunainen 155 joka ehti karata kun näpyttelin puhelinta että en nähnyt morjestiko vai ei.