Julkinen anteeksipyyntö/eroilmotus
Valvoja: Moderators
Julkinen anteeksipyyntö/eroilmotus
Joo eli liian monta kertaa omalla kohallani "pullonhenki" on päässy kirjottelemaan kaikkea typerää... Totta on se että tämä auto on niitten kymmenien joukosta ainoa jota kohtaan mielenkiinto kasvaa päivä päivältä.. Intohimoinen alfamies musta tuli puoltoista vuotta sitten,siitä ei epäilystäkään... Monista asioista olin seuraavanakin aamuna samaa mieltä,ja romeon suhteen kaikista.. Silti kaikkea ei pitäis sanoa,ja sen takia ajattelin että jos moderaattori näillä puheilla poistais mun käyttäjätunnuksen..? Käykö...? Kiitos kaikille ja pitäkää Milanon lippua korkealla! Jos ens kesänä näätte puna/kromi värillä+ferrarivanteilla liikuskelevan kaunottaren niin toivottavasti käsi kummiskin nousee
Ns.aikuisella maulla korostettu auton omia linjoja,ja toivon että 156 tta ei käytettäis lasikuidun rakentelualustana... Ei muuta kun tosiaan mode poista tää mun liittymä näillä puheilla, ja rekkarivihjeenä pannaan se J.L-.5! Ei muuta kun hyvää tulevaa kautta kaikille,kiitos,anteeksi, ja Ciao!
Ns.aikuisella maulla korostettu auton omia linjoja,ja toivon että 156 tta ei käytettäis lasikuidun rakentelualustana... Ei muuta kun tosiaan mode poista tää mun liittymä näillä puheilla, ja rekkarivihjeenä pannaan se J.L-.5! Ei muuta kun hyvää tulevaa kautta kaikille,kiitos,anteeksi, ja Ciao!
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Elä sinä hyvä mies tätä foorumia jätä. Minä en ainakaan ole huomannut
mitään sellaista sinun kirjoituksissa, mistä tulisi pyytää anteeksi. Sitä-
paitsi olen tätä maailmaa jo pitempään tallatessa huomannut, että
monelta tulee se oikea totuus asioista, silloin kun on ottanut sitä miestä
väkevämpää. Niihin aineisiin minä en ole koskaan sortunut enkä naut-
tinut, mutta en minä mikään terveys intoilijakaan ole, sillä jokainen
tekee niinkuin itse haluaa. Elä sinä Silvio jätä meitä enkä varmasti ole
ainut mikäli tunnen oikein Alfa väkeä. LAPA NOUSEE VARMASTI, JOS
VAIN EHDITÄÄN NÄKEMÄÄN.
Terveisin
CARF0663
mitään sellaista sinun kirjoituksissa, mistä tulisi pyytää anteeksi. Sitä-
paitsi olen tätä maailmaa jo pitempään tallatessa huomannut, että
monelta tulee se oikea totuus asioista, silloin kun on ottanut sitä miestä
väkevämpää. Niihin aineisiin minä en ole koskaan sortunut enkä naut-
tinut, mutta en minä mikään terveys intoilijakaan ole, sillä jokainen
tekee niinkuin itse haluaa. Elä sinä Silvio jätä meitä enkä varmasti ole
ainut mikäli tunnen oikein Alfa väkeä. LAPA NOUSEE VARMASTI, JOS
VAIN EHDITÄÄN NÄKEMÄÄN.
Terveisin
CARF0663
- Ottimo
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Re: Julkinen anteeksipyyntö/eroilmotus
Mitä nyt onkaan tapahtunut nyt jatka vain entiseen tyyliin. Olet yksi meistä!
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
Juu, kyllä sen kirjoittelun voi lopettaa ilman päättäjäisiäkin. Helpompaa on kai pitää netti kiinni, jos pelkää kirjoittavansa morkkista aiheuttavaa materiaalia.
Ja kuten Chubster kirjoittikin, niin moderaattoreiden - siis meikäläisen ja S.Rasvanäpin - oikeudet rajoittuvat viestien/ketjujen poistamiseen ja muokkamiseen. Admin-Rolle voikin tehdä jotakin enemmän (mm. poistaa kirjoitusoikeudet) ja Chuck-Chubster sitten ihan mitä lystää.
Ja kuten Chubster kirjoittikin, niin moderaattoreiden - siis meikäläisen ja S.Rasvanäpin - oikeudet rajoittuvat viestien/ketjujen poistamiseen ja muokkamiseen. Admin-Rolle voikin tehdä jotakin enemmän (mm. poistaa kirjoitusoikeudet) ja Chuck-Chubster sitten ihan mitä lystää.
virhe. sain 2 viikkoa bannia. luki aina ku yritti kirjautua että käyttäjä tunnusta ei ole.Sixgear kirjoitti:Jos ei pysty poistaan tunnuksia, ni sit vaikka 10vuoden bannaus? Eikö A2K joskus saanu viikon porttikiellon?
mutta älä kaveri itke. kaikki laittaa joskus P****a nettiin eli et oo eka etkä viimene.
ihme juttuja tälläset erokirjeet. helpompaa ois ku laittas vaan pm:ää rollelle tai et vaan tulis enää tänne jos halut eroon paikasta...
Hyvin sä vedät..
- Seiska5mma
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv