tökkiiiii
Valvoja: Moderators
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Re: tökkiiiii
Muut ovat lukeneet ADMIN OSIOTA jossa ollaan jo todettu ongelmaRR92 kirjoitti:Tökkiix muilla nää tsydeemit

Ja kuten tv sanoi verkko on vähän töks töks, jos se meinaa vielä kauan tökkiä täytyy alkaa foorumia siirtämään mutta eipäs hätäillä. Joulun paikkeilla saattais olla toinen tiedossa mutta katsotaan miten asia edistyy..
EDIT: Nyt toimii mulla jo ihan asiallisesti.
Kuulemma jotain Funetin asennustöitä tehty toissapäivänä ja eilen, yhteydet teekkariverkosta ulospäin ovat tökkineet.Rolle kirjoitti:Ja kuten tv sanoi verkko on vähän töks töks, jos se meinaa vielä kauan tökkiä täytyy alkaa foorumia siirtämään mutta eipäs hätäillä. Joulun paikkeilla saattais olla toinen tiedossa mutta katsotaan miten asia edistyy..RR92 kirjoitti:Tökkiix muilla nää tsydeemit
EDIT: Nyt toimii mulla jo ihan asiallisesti.
Jospa tää nyt toimisi jo hyvin.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
No, mutta.. Itse en ainakaan päässyt Admin osioon kirveelläkään ennen eilisaamua...Rolle kirjoitti:Muut ovat lukeneet ADMIN OSIOTA jossa ollaan jo todettu ongelma