Yleinen avautumis -thread
Valvoja: Moderators
Ihmettelin eilen illalla, että mistä kuuluu semmonen "Tip, tip, tip, tip.." noo ajattelin, että vesipisarat osuu ikkunaan tms, kun tuuli painoi vesisateen suoraan talon seinään. Hetken kuuntelin sitä ja aloin kattelee, että mistä se kuuluu. Noh, vettähän sieltä tippui ja ihan kunnolla, mutta ikkunan SISÄPUOLELTA kyhäilin pikaisesti ämpärivirityksen siihen, ettei parketit menis ihan paskaks. Soitin sit kiinteistöhuoltoon.. "jaa, vuotaa siis vettä sisään? nii siinä on puulattia? no meiltä tulee joku huomenna kattomaan sitä jossain vaiheessa.." Noh, tänään se äijä kävi sit siinä ja repi listan irti, tutkaili ja sano, ettei hän voi tehdä mitään. Jes. Äsken tuli sit puhelu joltain toiselta jampalta, joka sanoi tulevansa mittaamaan kosteudet kämpästä.. Saas nähdä millanen rumba tästä vielä tulee
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
yleinen avautumis-thread
Äh myrsky kaatoi näköjään 6 6:sta ja edellinen näköjään 1:den kuusen osa oli naapurin puolella. Kaatunut näköjään naapurin sähköjohdon päälle, koska oli pätkitty ja meillä oli sähköt 5 minuuttia pois jouluaatonaattona. Edin jo miettiä osaanko paistaa kinkun puuhellassa, ei onneks tarvinnu. Täytyy sahalla ajella lähiaikoina.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Enää en viiti kirjottaa tuonne huvin puolelle että camber kulma on miljoonannen säätökerran jälkeen noin 4 astetta vituillaan. suomeksi= vitusti Ja perseen jonka luulin olevan kondiksessa harottaa sen verran että sulalla kelillä vakaana oleva kyyti muuttuu jäisellä tiellä 100 vauhdissa vatkaimeksi, melkein mentiin mettään Eikä hehkutetut volvo S80:n raidetangon päät taivu pidemmälle mitsussa!
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- tumbe
- Viestit: 706
- Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
- Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
- Paikkakunta: Tampere
Meinasin polttaa tänään neliveto golffin! Kävin koe-ajamas nelivetosta gollfia 2.8, ja vartin ajon jälkeen ruutuun tulee iso teksti että "STOP" ja "check coolant". Pysäytän pysäkille ja älytön höyry/savu konepellin alta. Siinä sit nopeesti konepelti auki ja kattoon ettei missään liekkiä näy, no sit kun vähän uskaltaa päänsä työntää moottori tilaan niin ei jäähdytys nestettä yhtään! Voi perkele! Hiljaa ajan takasin liikkeeseen ja kerron myyjälle. Myyjä soittaa 10 min päästä kun oon lähtenyt että joku suodatin oli tullu tiensä päähän. Kumma juttu kun autolla on ajettu vain 40 tuhatta.
- Caijo-Romeo
- Viestit: 1189
- Liittynyt: 10 Kesä 2006, 21:01
- Car(s): 159 1.9 JTDM -07, 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00
- Paikkakunta: Kylmäkoski
Edellisen omistajan jäljiltä olevat lisäpitkät sit palaa koko ajan eikä sammu ku sulakkeella jonka jälkeen sammuu vasen lyhty kokonaan lisäpitkien lisäksi. Helvetti että on jonku pitäny tehä saakelin ryöstäjäliitos systeemejä ja johtona kaiutinkaapelia käyhän se niinkin.taitaa mennä romuun ne johtohässäkät ja uutta tilalle vaan. Onneks tuli huomattua liikkeelle lähdettäessä ettei olis tarvinnu tien päällä ruveta kikkaileen sen kans.
Tämä ei varsinaisesti tänne kuuluu mutta jatkan samaa ketjua.. Sain auton pe huollosta ja työnjälki oli loistava. Kaiken lisäksi oli vielä pesty ja vahattu, hyvää palvelua Kuopion delta- autosta Mersu kärsimyskin jäi pieniksi kun maksoi vaan 2e/ päivä.Marjut kirjoitti:Marjut kirjoitti: Nyt on auto arvioitu ja viikon päästä vien Deltalle korjattavaksi . Laitossa menee vähintään kolme päivää ja saan jonkun purkin siksi aikaa ajoon
- JiiPee
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Voi . Harvemmin kiroilen. Pinna oli kireellä toissapäivänä, kun lapset tappelivat takapenkillä. Olin just lähdössä viemään niitä kouluun. Suutuspäissäni tälläsin takaoven Dodgesta niin raivolla kiinni, jolloin oven ikkuna vajosi itsestään oven sisään. Mekanismin muoviosat halki - ei korjattavissa. Näin silmissäni 200 euroa valuvan aivan turhaan pois kukkarosta. Että oma tyhmyys v...aaa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Tämä tuli kyllä ihan puun takaa.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Hyvästi 156, tervetuloa Artsa Lepo.
http://www.ocf.fi/linkit.htm
---
Itse toivon, että nenä vihdoin avautuisi.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
No vapaavirtaussuodin antaa ainakin 5 heppaa, 2-haaranen pakarinpää antaa 5 heppaa, se on jo 10, sillonhan on kasassa jo 85, sitten haet romukauppiaalta alumiinilevyä ja väännät siitä oman rasvanäppi's billetin, niin sitten on jo ainakin 95 heppaa.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Kenelläkään hyviä viritysvinkkejä 1.6 Ekotykkiin? Jos siitä vaikka 90 heppaa vääntäisi. Ja mistä saa halpoja alumiinispoilereita?
Uusi tjuning grilli + 2hp
Aerodynaamiset sivupeilit + (minimum) 4hp
kaksipuolinen bassoputki + 5hp
chiptuning + 20hp
magnetizer + 5hp i minus 25% kulutus
spoiler takaikkunaan + 5hp
kromikahvat + 2hp
sivuhelmat + 5hp
neonit + 37,5hp
Jos ei riitä niin löytyyhän noita vielä lisää
Aerodynaamiset sivupeilit + (minimum) 4hp
kaksipuolinen bassoputki + 5hp
chiptuning + 20hp
magnetizer + 5hp i minus 25% kulutus
spoiler takaikkunaan + 5hp
kromikahvat + 2hp
sivuhelmat + 5hp
neonit + 37,5hp
Jos ei riitä niin löytyyhän noita vielä lisää
Ex Advisor
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Soitin lauantai-iltana enolle, että tarjoatko tujauksen, jos tulen käymään. Vastaus oli myöntävä ja pyöräilin enolle.
Viiden aikaan aamusta sotkin pyörällä lumisateessa takaisin niin karmeassa humalassa, että kaaduin vähän väliä. Onneksi näin yhden lipan jälkeen kauempana tiellä kotiavaimeni ja tajusin korjata ne talteen. Tuntui että parin kilsan matkaan meni ikuisuus.
Sunnuntaina pääsinkin jo puoli viideltä iltapäivällä ylös oksentelemaan. Vaimo ilmoitti pisteeni olevan vahvasti negalla, ojensi paskavaippaisen lapsen minulle ja lähti omille asioilleen. Siihen asti kaikki oli ollut helppoa.
Viiden aikaan aamusta sotkin pyörällä lumisateessa takaisin niin karmeassa humalassa, että kaaduin vähän väliä. Onneksi näin yhden lipan jälkeen kauempana tiellä kotiavaimeni ja tajusin korjata ne talteen. Tuntui että parin kilsan matkaan meni ikuisuus.
Sunnuntaina pääsinkin jo puoli viideltä iltapäivällä ylös oksentelemaan. Vaimo ilmoitti pisteeni olevan vahvasti negalla, ojensi paskavaippaisen lapsen minulle ja lähti omille asioilleen. Siihen asti kaikki oli ollut helppoa.
Itsekin lähdin lauantaina pitkästä aikaa viihteelle. Muutama olut alle ja baariin. En juonu väkeviä tms., mutta silti meni filmi melkein heti totaalisesti poikki ja ainut muistikuva baarista on lähinnä se, että puhuin norjaa vessanpöntön kanssa. Selvisin jotenkin vielä omin jaloin kotiin, jossa kuulemma jatkoin kommunikointia vessanpytyn kanssa... Hienoa.
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Eipäs olekkaan ollut viimeaikoina aihetta kirjoittaa tähän topiciin, mutta nyt se kynnys ylittyi.
Q4:ään ei enään saa oikean puoleista käsijarruvaijeria uutena, ei alkuperäisenä, eikä tarvikkeena. Ympäri eurooppaa on lähetelty sähköpostia, mutta kaikkialta sama vastaus...
Hohhoijaa, suuret on ihmisen murhet
Q4:ään ei enään saa oikean puoleista käsijarruvaijeria uutena, ei alkuperäisenä, eikä tarvikkeena. Ympäri eurooppaa on lähetelty sähköpostia, mutta kaikkialta sama vastaus...
Hohhoijaa, suuret on ihmisen murhet
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
No, eiköhän tuon saa soviteltua jostain "lähimmäksi käyvästä." Milloinkas Q4:n valmistus muuten loppui? Käsittääkseni autovalmistajilla on velvoite toimittaa varaosia vähintään 10 vuotta?Keltsi kirjoitti:Eipäs olekkaan ollut viimeaikoina aihetta kirjoittaa tähän topiciin, mutta nyt se kynnys ylittyi.
Q4:ään ei enään saa oikean puoleista käsijarruvaijeria uutena, ei alkuperäisenä, eikä tarvikkeena. Ympäri eurooppaa on lähetelty sähköpostia, mutta kaikkialta sama vastaus...
Hohhoijaa, suuret on ihmisen murhet
Villi veikkaus mulla on että Q4:een käy sama vaijeri kuin 16V Superiin tai 16V Integraleen...ei ainakaan suurta eroa varmaan ole...pääasiahan on että vaijerin kokonaispituus riittää, satulan päässä kiinnitys lienee aika lailla sama.En nyt ala vannomaan, mutta jos tulkitsen varaosa-CD:tä oikein niin Lancia Dedrassa ja Fiat Temprassa olisi samanlainen käsijarruvaijeri.
EI HELV! Motor Control System Failure! 1.9 JTD -05... onneksi vielä takuu päällä. Näinkö se taas alkoi. Edellidellä JTS:llä toistakymmentä käyntiä takuukorjauksissa mm. tuon vian takia. Hohhoijaa.
Deltalla on varmaan kaukosäädin jolla ne saa mistä tahansa Alfasta tuon valon palamaan nappia painamalla.
Deltalla on varmaan kaukosäädin jolla ne saa mistä tahansa Alfasta tuon valon palamaan nappia painamalla.