

Valvoja: Moderators
Tämä ei varsinaisesti tänne kuuluu mutta jatkan samaa ketjua.. Sain auton pe huollosta ja työnjälki oli loistava. Kaiken lisäksi oli vielä pesty ja vahattu, hyvää palvelua Kuopion delta- autostaMarjut kirjoitti:Marjut kirjoitti: Nyt on auto arvioitu ja viikon päästä vien Deltalle korjattavaksi . Laitossa menee vähintään kolme päivää ja saan jonkun purkin siksi aikaa ajoon
Tämä tuli kyllä ihan puun takaa.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Hyvästi 156, tervetuloa Artsa Lepo.
No vapaavirtaussuodin antaa ainakin 5 heppaa, 2-haaranen pakarinpää antaa 5 heppaa, se on jo 10, sillonhan on kasassa jo 85, sitten haet romukauppiaalta alumiinilevyä ja väännät siitä oman rasvanäppi's billetin, niin sitten on jo ainakin 95 heppaa.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Kenelläkään hyviä viritysvinkkejä 1.6 Ekotykkiin? Jos siitä vaikka 90 heppaa vääntäisi. Ja mistä saa halpoja alumiinispoilereita?
No, eiköhän tuon saa soviteltua jostain "lähimmäksi käyvästä." Milloinkas Q4:n valmistus muuten loppui? Käsittääkseni autovalmistajilla on velvoite toimittaa varaosia vähintään 10 vuotta?Keltsi kirjoitti:Eipäs olekkaan ollut viimeaikoina aihetta kirjoittaa tähän topiciin, mutta nyt se kynnys ylittyi.
Q4:ään ei enään saa oikean puoleista käsijarruvaijeria uutena, ei alkuperäisenä, eikä tarvikkeena. Ympäri eurooppaa on lähetelty sähköpostia, mutta kaikkialta sama vastaus...
Hohhoijaa, suuret on ihmisen murhet
Villi veikkaus mulla on että Q4:een käy sama vaijeri kuin 16V Superiin tai 16V Integraleen...ei ainakaan suurta eroa varmaan ole...pääasiahan on että vaijerin kokonaispituus riittää, satulan päässä kiinnitys lienee aika lailla sama.En nyt ala vannomaan, mutta jos tulkitsen varaosa-CD:tä oikein niin Lancia Dedrassa ja Fiat Temprassa olisi samanlainen käsijarruvaijeri.