Nyt kerralla camperit kuntoon !

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Nyt kerralla camperit kuntoon !

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Tässä ohjeet :mrgreen: http://forum.dynamiitti.com/viewtopic.p ... sc&start=0
Vai oliko tää jo kovinkin wanha keksintö :)

Avatar
Nouko88
Viestit: 754
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

Aikas tosissaan kaveri oli ohjeet vääntäny :lol: Toivottavasti ei ainakaan aja kyseisellä autolla mihin laittaa noi...... :?

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Toivottavasti nuo muut saa puhuttua sille järkeä.. :shock:
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Helvetti. Ja minäkun oon vaan prässäilly olka-akselia fiiliksellä niinkun joku aasi :x :silly:
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

Hiukan tuli repeiltyä, onkohan toi kaveri ihan tosissaan oikeasti tehnyt nuo :-D Ei tarvi olla edes ingenöörssi tajutakseen että tommosen I-raudan lujuus ei taida olla ihan samaa luokkaa kuin tuon alkuperäisen "U"-raudan. Voe elämä :crazyeyes: :-D

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Justiisa meinasin ruveta askartelemaan tuommossia,
mut sit mä hokasin.. piru eihän mulla ole ylätukivarssia :silly:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Carlos kirjoitti:Justiisa meinasin ruveta askartelemaan tuommossia,
mut sit mä hokasin.. piru eihän mulla ole ylätukivarssia :silly:
No rakenna omat. Kyllä ne sinne mahtuu. Hitsaa vaikka jousiin kiinni! :mrgreen:
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Tekijä
Viestit: 340
Liittynyt: 11 Syys 2006, 08:44
Paikkakunta: Haaga / Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tekijä »

Joo-o. Pohjoisen miehet, älkää nyt suuttuko mutta: tämä blu-630 näkyy olevan Rovaniemeltä kotoisin, ja ainakin omien kokemusteni perusteella siellä suunnalla mielellään tehdään asiat itse. Todellakin tekemällä tehdään ne ihan itse. Varsinkin moottorikelkkojen osalta olen törmännyt aivan uskomattomiin ratkaisuihin, joita en ikinä olisi nähnyt missään Oulun alapuolella toteutettavan. No, eipä siinä. Kyllä tämä asia minulle Enontekiön miehen toimesta kattavasti selvitettiin. Eli jos on jokin osa jo valmiina, niin ennemmin sitä olemassa olevaa osaa modifioidaan vaikka muutama päivä että se jotenkin sopii. Ei tarvitse tilata uutta, ja rahaa säästyy. Aikaahan on kuulemma pohjoisessa aina riittävästi...

Onko kukaan muuten törmännyt noihin dynamiitin keskusteluissa mainittuihin Skunk2 säädettäviin tukivarsiin? Onko mitään vastaavia saatavissa Alfoihin? Ilman että täytyy tuon blu-630:n neuvojen mukaan alkaa duunaamaan :)

Avatar
gtvaj
Viestit: 1320
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

ja Pikku-Kallen autosta oli kumi puhjennut, purukumilla paikkaamme sen
:)
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

Avatar
Grendel
Viestit: 537
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Onko mitään vastaavia saatavissa Alfoihin? Ilman että täytyy tuon blu-630:n neuvojen mukaan alkaa duunaamaan
105 sarjaan saa rakennuspalikat joilla ylätukivarret tehdään säädettäviksi.

Mutta koska nämä ovat varmaan laittomat ja epäeettiset niin älkää minua lyökö. Kunhan mainitsin.

Avatar
kterkkila
Viestit: 2374
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Nyt kerralla camperit kuntoon !

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Niko Tuomola kirjoitti:Tässä ohjeet :mrgreen: http://forum.dynamiitti.com/viewtopic.p ... sc&start=0
Vai oliko tää jo kovinkin wanha keksintö :)
:crazyeyes: :crazyeyes:

:happy:
Kimmo / alfatune.fi

Avatar
Grendel
Viestit: 537
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Heh. Nyt vasta aukesivat kuvat.

Kyllä itse pidentäisin noita myös (kilpakäyttöön tietenkin). En kyllä noin. Vaikka pöljän vikaa onkin niin vähän itsesuojeluvaistoa sentään.

PS! Itsetehdyt GTV ylätukivarret kestäneet nyt kymmenkunta vuotta ja sinkittyinä niiden kestoikä on ehkä 10^3 parempi kuin alkuperäisten :-D

PPS! Jos kuten kuvassa näkyy ylätukivarren korin kiinnike on tuollai irrallaan niin sinne olisi ollut helppoa heittää prikkaa kuten 116 säädettäessä
8)

Vastaa Viestiin