Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Nouko88
Viestit: 754 Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen
Viesti
Kirjoittaja Nouko88 » 06 Helmi 2007, 21:50
Aikas tosissaan kaveri oli ohjeet vääntäny
Toivottavasti ei ainakaan aja kyseisellä autolla mihin laittaa noi......
Sleepperi
Viestit: 478 Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Sleepperi » 06 Helmi 2007, 21:52
Toivottavasti nuo muut saa puhuttua sille järkeä..
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 06 Helmi 2007, 22:17
Helvetti. Ja minäkun oon vaan prässäilly olka-akselia fiiliksellä niinkun joku aasi
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
-Tomi-
Viestit: 1486 Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07 ex. 156 GTA Selespeed -03 ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja -Tomi- » 06 Helmi 2007, 22:21
Hiukan tuli repeiltyä, onkohan toi kaveri ihan tosissaan oikeasti tehnyt nuo
Ei tarvi olla edes ingenöörssi tajutakseen että tommosen I-raudan lujuus ei taida olla ihan samaa luokkaa kuin tuon alkuperäisen "U"-raudan. Voe elämä
Carlos
Viestit: 1932 Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89, 164 Super 3.0 -93, 164 Super 3.0 -94, 164 Super 3.0 -96, 164 Q4 -94, Mazda 2 SPORT! Nissan X-Trail Vespa 50 Special -74 Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi
Viesti
Kirjoittaja Carlos » 06 Helmi 2007, 22:50
Justiisa meinasin ruveta askartelemaan tuommossia,
mut sit mä hokasin.. piru eihän mulla ole ylätukivarssia
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 07 Helmi 2007, 00:25
Carlos kirjoitti: Justiisa meinasin ruveta askartelemaan tuommossia,
mut sit mä hokasin.. piru eihän mulla ole ylätukivarssia
No rakenna omat. Kyllä ne sinne mahtuu. Hitsaa vaikka jousiin kiinni!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Tekijä
Viestit: 340 Liittynyt: 11 Syys 2006, 08:44
Paikkakunta: Haaga / Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Tekijä » 07 Helmi 2007, 09:32
Joo-o. Pohjoisen miehet, älkää nyt suuttuko mutta: tämä blu-630 näkyy olevan Rovaniemeltä kotoisin, ja ainakin omien kokemusteni perusteella siellä suunnalla mielellään tehdään asiat itse. Todellakin tekemällä tehdään ne ihan itse. Varsinkin moottorikelkkojen osalta olen törmännyt aivan uskomattomiin ratkaisuihin, joita en ikinä olisi nähnyt missään Oulun alapuolella toteutettavan. No, eipä siinä. Kyllä tämä asia minulle Enontekiön miehen toimesta kattavasti selvitettiin. Eli jos on jokin osa jo valmiina, niin ennemmin sitä olemassa olevaa osaa modifioidaan vaikka muutama päivä että se jotenkin sopii. Ei tarvitse tilata uutta, ja rahaa säästyy. Aikaahan on kuulemma pohjoisessa aina riittävästi...
Onko kukaan muuten törmännyt noihin dynamiitin keskusteluissa mainittuihin Skunk2 säädettäviin tukivarsiin? Onko mitään vastaavia saatavissa Alfoihin? Ilman että täytyy tuon blu-630:n neuvojen mukaan alkaa duunaamaan
gtvaj
Viestit: 1320 Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala
Viesti
Kirjoittaja gtvaj » 07 Helmi 2007, 10:04
ja Pikku-Kallen autosta oli kumi puhjennut, purukumilla paikkaamme sen
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi
Grendel
Viestit: 537 Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Grendel » 07 Helmi 2007, 10:23
Onko mitään vastaavia saatavissa Alfoihin? Ilman että täytyy tuon blu-630:n neuvojen mukaan alkaa duunaamaan
105 sarjaan saa rakennuspalikat joilla ylätukivarret tehdään säädettäviksi.
Mutta koska nämä ovat varmaan laittomat ja epäeettiset niin älkää minua lyökö. Kunhan mainitsin.
kterkkila
Viestit: 2374 Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kterkkila » 07 Helmi 2007, 12:40
Kimmo / alfatune.fi
Grendel
Viestit: 537 Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Grendel » 07 Helmi 2007, 14:46
Heh. Nyt vasta aukesivat kuvat.
Kyllä itse pidentäisin noita myös (kilpakäyttöön tietenkin). En kyllä noin. Vaikka pöljän vikaa onkin niin vähän itsesuojeluvaistoa sentään.
PS! Itsetehdyt GTV ylätukivarret kestäneet nyt kymmenkunta vuotta ja sinkittyinä niiden kestoikä on ehkä 10^3 parempi kuin alkuperäisten
PPS! Jos kuten kuvassa näkyy ylätukivarren korin kiinnike on tuollai irrallaan niin sinne olisi ollut helppoa heittää prikkaa kuten 116 säädettäessä