-07 tuningketju
Valvoja: Moderators
-07 tuningketju
vai...
Tännehän ei vissiin saa suoraa linkkiä laittaa, niin löytyy ebay.de:stä artikkelinumerolla: 160085168261
Tää piti laittamani tuonne yleistä-osioon.. förlootmei
Tännehän ei vissiin saa suoraa linkkiä laittaa, niin löytyy ebay.de:stä artikkelinumerolla: 160085168261
Tää piti laittamani tuonne yleistä-osioon.. förlootmei
Viimeksi muokannut ollikuhta, 17 Helmi 2007, 23:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- DragonForce
- Viestit: 243
- Liittynyt: 25 Marras 2005, 13:58
- Car(s): 2x 156v6, 147,159Tbi Citikka C2 1.6VTS
- Paikkakunta: Joensuu/Mikkeli
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Luin juttua tuosta samaisesta autosta eräästä saksalaisesta tuning-lehdestä. Sen esittelyn perusteella auto oli rakennettu show-käyttöön. Mikäli nyt saksaa yhtään ymmärsin. Hieno peli imo. Kaksivärimaalaus (eri värein tosin), vanteet ja korisarja oli semmoisia mitä voisi harkita katselevansa omassakin autossa. Koittakaa hyvät ihmiset muistaa, että jokainen harrastaa tavallaan. Se että tekee eritavalla kuin arvostelija, ei tarkoita että tekee väärin.
Tein itse - säästin
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Alfa, joka on valmistettu taiteella ja tuneella
Samanlaisia kehonliikuttimia noi alfatkin on, paitsi ehkä mukavempia/parempia ajaa.
Samanlaisia kehonliikuttimia noi alfatkin on, paitsi ehkä mukavempia/parempia ajaa.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Rumuus on kuin tyhmyys, molemmat ovat rajattomia, mutta silti kun joku lyö "pohjat" niin ihmetelläänHepa kirjoitti:Sivustapäin oikein onnistunut. Takavalot ja takaikkuna ampuu hiukan yli. Merkin olisin pitänyt keulassa. Sivulasit on aika hauskat, kun pikkukolmiot on pois ja yksiosaiset lasit. On sitä rumempiakin näkynyt.
Nothing beats cubic inch
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Tuli duunisähköpostiin kuva tämmösestä...
Onkohan tämä sitten tuuninkia??
http://www.pirate4x4.com/forum/showthre ... did=196704
En tiedä onko jo ollut täällä..
Onkohan tämä sitten tuuninkia??
http://www.pirate4x4.com/forum/showthre ... did=196704
En tiedä onko jo ollut täällä..
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
http://www.motorauthority.com/news/seda ... -turbo-m5/Sauer kirjoitti:Löytyykös lisää infoa jostain? :/
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Taitaa vain olla sitten harvinaisempi näky Suomessa... Tuossa linkki, niin voi muutkin töllistellä http://www.fiatautopress.com/index.php? ... 2d2fc3b43cMokoma kirjoitti:Vihdoinkin Fiatilta tuli se Abarth malli. Kyllä Grande Punto 270 heppaisena nelivetona kuulostaa lystikkäältä
Joskus 90-luvulla, olisko ollut Alastarossa oli kiihdytyskisoissa mukana Vauxhal Victor tai joku sen tapainen jossa oli turbo takakontissa. Äijiä oli ympärillä ihmettelemässä aika liuta. Kyllä se kävi ja kulki.Seiska5mma kirjoitti:Ja meikäläinen piti sitä huonona asiana, että 75 American tankki on takakontissa eikä sen alla. Pistää miettimään mahdollisuuksia, konehuonehan on täynnä ja kuuma muutenkin.
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Tosi hienoja E-hyväksyttyjä tuning-valoja noissa skylineissä!
http://www.dnsf.org/forum/index.php?act ... 3460;image
http://www.dnsf.org/forum/index.php?act ... 3462;image
http://www.dnsf.org/forum/index.php?act ... 3460;image
http://www.dnsf.org/forum/index.php?act ... 3462;image
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
PAkko laittaa tänne ihan oman tuuuninkin pelin kuva ja toivoo hyvää palautetta
Onhan se ooppeli mutta itse tein ja säästin rahaa
Samalla maulla ajattelin Alfaa tuunata, mutta paljon maltillisemmin.
Alfa on ajamsta varten!
Onhan se ooppeli mutta itse tein ja säästin rahaa
Samalla maulla ajattelin Alfaa tuunata, mutta paljon maltillisemmin.
Alfa on ajamsta varten!
Viimeksi muokannut nuhapumppu, 19 Maalis 2007, 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Positiivista sen olla piti...
Calibrassa ei sinällään ole mitään moittimista. Itselläni oli jotakuinkin 13 vuotta takaperin käytössä uusi Turbo 4x4 yhden kesän ajan ja kieltämättä auto jätti hyvän jälkimaun muistini syövereihin.
Suorituskyky oli musertavan ylivoimainen aikalaisiinsa kilpailijoihin verrattuna ts. Uudenkaupungin ihme lähti oikeasti kuin "telkkä pöntöstä".
Celica Turbo Carlos Sainz Editionilla (-91) ei ollut mitään jakoa kiihdytyskisassa vaikka Toyotalle luvattiinkin huima 6,9 s. sataseen.
-testattiin useamman kerran...
Sinällään ikävä, että näitä neliveto-Opeleita ei pahemmin enää näe, päällimmäisenä syynä tähän on ne voimansiirron kestävyyden onkelmat.
Vakio-Vectran palikoille rakennettu neliveto liian isoine tehoineen on tehnyt tehtävänsä, joten saa olla tänä päivänä aika velho jos meinaa löytää hyväkuntoisen turbo-Vectran tai Calibran inhimilliseen hintaan.
Vaikka en ole pahemmin noita tuning-miehiä niin silti on pakko kuitenkin todeta, että vaikka autossasi on oikein hyvän näköiset vanteet niin mieti nyt ainakin tuota takahelmaa uudemman kerran, -ja ajatuksella.
Ja takaspoileri ihan heti helvettiin pilaamasta Opelin kerrankin onnistunutta korimuotoilua. Rakentelu on ihan jees mutta omasta mielestä aina vähemmän ON enemmän.
Calibrassa ei sinällään ole mitään moittimista. Itselläni oli jotakuinkin 13 vuotta takaperin käytössä uusi Turbo 4x4 yhden kesän ajan ja kieltämättä auto jätti hyvän jälkimaun muistini syövereihin.
Suorituskyky oli musertavan ylivoimainen aikalaisiinsa kilpailijoihin verrattuna ts. Uudenkaupungin ihme lähti oikeasti kuin "telkkä pöntöstä".
Celica Turbo Carlos Sainz Editionilla (-91) ei ollut mitään jakoa kiihdytyskisassa vaikka Toyotalle luvattiinkin huima 6,9 s. sataseen.
-testattiin useamman kerran...
Sinällään ikävä, että näitä neliveto-Opeleita ei pahemmin enää näe, päällimmäisenä syynä tähän on ne voimansiirron kestävyyden onkelmat.
Vakio-Vectran palikoille rakennettu neliveto liian isoine tehoineen on tehnyt tehtävänsä, joten saa olla tänä päivänä aika velho jos meinaa löytää hyväkuntoisen turbo-Vectran tai Calibran inhimilliseen hintaan.
Vaikka en ole pahemmin noita tuning-miehiä niin silti on pakko kuitenkin todeta, että vaikka autossasi on oikein hyvän näköiset vanteet niin mieti nyt ainakin tuota takahelmaa uudemman kerran, -ja ajatuksella.
Ja takaspoileri ihan heti helvettiin pilaamasta Opelin kerrankin onnistunutta korimuotoilua. Rakentelu on ihan jees mutta omasta mielestä aina vähemmän ON enemmän.
Hieno peli. Itse tykkään oikein paljon. Eihän tämä sama vaan ollut vuosi sitten American Car Showssa? Siellä oli joku samalla tavalla rajatulla maalauksella tehty Calibra. Silloin näytti olevan aika applaria maalipinta, mutta noissa kuvissa kiiltää jo ihan eri malliin. Niin, ja plussaa siitä että auton rakentaminen on viety loppuun asti ja tyyli pidetty yhtenäisenä!
Tein itse - säästin
Räntäsateessa suoritin äsken pientä tuunausta omaan 156:een. Elkää polttako roviolla...
Hiustenkuivaajan avustuksella lähti sivuilta "Design Giugiaro" merkit ja takaa kontista "2.0" merkki, kun oli vähän kierossa. Takapäähän sai jäädä toistaiseksi 156 ja JTS merkit, ettei täysin unohdu millä sitä ajellaan.
Hiustenkuivaajan avustuksella lähti sivuilta "Design Giugiaro" merkit ja takaa kontista "2.0" merkki, kun oli vähän kierossa. Takapäähän sai jäädä toistaiseksi 156 ja JTS merkit, ettei täysin unohdu millä sitä ajellaan.
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Joo, sama Calibra. ACS.ssä oli auto "keskeneräisenä" ns pohjamaalissa maalari ehti ruiskuttaa lopullisen pinnan vasta kuukausi näyttelyn jälkeen....Oleino kirjoitti:Hieno peli. Itse tykkään oikein paljon. Eihän tämä sama vaan ollut vuosi sitten American Car Showssa? Siellä oli joku samalla tavalla rajatulla maalauksella tehty Calibra. Silloin näytti olevan aika applaria maalipinta, mutta noissa kuvissa kiiltää jo ihan eri malliin. Niin, ja plussaa siitä että auton rakentaminen on viety loppuun asti ja tyyli pidetty yhtenäisenä!
Siitä pakoputkesta, siellä on rosteripönttö alla, toi kuva oli vaan vanha, vaihdoin sen tilalle uudemman jossa on jo verkkokin paikallaan...
Kehtaako edes sanoa se ole ihan käyttöauto aluksi ja sellaiseksi hankittiin, 2,0 8v kone...KJS kirjoitti:Kokonaisuutena nätti Calibra. Pari juttua tosin tekisin erilailla. Takavalot olisin antanut olla orggikset ja pakoputki kaipaisi ulostuloa samalle kohtaa myös auton toiselle puolelle. Yleensä en noista tuplaputkista innostu, mutta tuohon se kyllä sopisi.
Milläs tekniikalla Calibra on?
-
- Viestit: 385
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
- Paikkakunta: Soini
Laitetaanpas tämä kuva tännekin. Tosin Tampereella otin tuon olikohan nyt marraskuussa. Muuten tuota autoa ei oltu tuunattu kuin muutamalla lisämittarilla.
http://i13.photobucket.com/albums/a254/ ... tuning.jpg
On vähän heikko kuvanlaatu, kun kännykällä otettu, mutta eiköhän se idea tuosta selviä.
http://i13.photobucket.com/albums/a254/ ... tuning.jpg
On vähän heikko kuvanlaatu, kun kännykällä otettu, mutta eiköhän se idea tuosta selviä.
Minä mitään allekirjoita!
Mikähän vanne tuo on? Näyttää ainakin mun silmään aika hyvältä
Viimeksi muokannut Sleepperi, 28 Maalis 2007, 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
^ Siinähän se on takavuosien suomalainenkin kestosuosikki.
Konehuone on vähintään mielenkiintoinen.
Konehuone on vähintään mielenkiintoinen.
Viimeksi muokannut hagger16, 30 Maalis 2007, 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Senza cuore saremmo solo macchine