Foorumilaisten bongausketju -07
Valvoja: Moderators
-
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Bongasit varmaan Caijo-Romeoa, hänellä on roiskeläpöillä varustettu 33.
Vaikka siihen aikaan minäkin liikuin siellä päin
Näyttää siltä, että bongasin rasviksen kuusneppan. Ja jos sulla rasvis oli se pakoputki niin se on jo enemmän kuin sattumaa ja varmaan sun entinen vehje liikenteessä
Vaikka siihen aikaan minäkin liikuin siellä päin
Näyttää siltä, että bongasin rasviksen kuusneppan. Ja jos sulla rasvis oli se pakoputki niin se on jo enemmän kuin sattumaa ja varmaan sun entinen vehje liikenteessä
Nothing beats cubic inch
- MKT
- Car(s): 159 SW 2.4JTDm Q4 Ti
ex. 156/164/166 - Paikkakunta: Muurame
Viikon aikana olen ulkoiluttanut parintuhannen kilsan verran - ei tosin läheskään kaikkea Jkl:ssä. Aika vähän tulee peeärrää ajettua ja perheen kanssa liikutaan asioilla perheautolla. Koetan lapaa heilauttaa aina kun tulee Alfa vastaan, viimeksi morjens lähti Nakkiksen 75:ta kohtaan jossain Minimanin kulmilla.furio kirjoitti:Missä on Jyväskylän alfat prkl. Ei oo tullu hetkeen kuin pari 147:aa vastaan, eikä niistäkään oo noussu lapa. Käykää nyt ihmiset välillä ulkoiluttamassa alfaanne!
Tänäänkin pörräsin kaupungilla ja mm. kävin koeajamassa 159 riisselin (mukavasti vääntää). Yks hopeinen 156 SW tuli vastaan hannikaisenkadulla, mutta ei lapa noussut, vaikka itse huidoin. Aamulla Mattilanniemessä punainen 156 SW, ei vastausta. Eilen musta 147 jossain, ei vastausta... Mun musta alfa luulis erottuvan, kun on sen verran iso toi grilli fl-mallissa... mut kun ei.furio kirjoitti:Missä on Jyväskylän alfat prkl. Ei oo tullu hetkeen kuin pari 147:aa vastaan, eikä niistäkään oo noussu lapa. Käykää nyt ihmiset välillä ulkoiluttamassa alfaanne!
Liekö kukaan pongannu mun vanhempaa 166:sta hinurin lavalla tänään iltapäivällä matkalla pajalle. Suuttui raukka, kun meinasin luopua siitä.
- Caijo-Romeo
- Car(s): 159 1.9 JTDM -07, 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00
kyllä se meitsi oli. joka päivä tuohon aikaan hatanpään ruuhkassa jonottelen kun töistä pääsen. alfoja näkyy suht usein kaupungin läheisyydes mutta missä on lapa?Hepa kirjoitti:Olisiko Testarosa ollut, kun joku kääntyi tänään neljän jälkeen punaisella 33:lla Hatanpään valtatieltä Lahdenperän kadulle. Erityistuntomerkki 33:ssa oli punaiset roiskeläpät. Itse odottelin valoissa Fiiulla.
- 155156
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Töistä tullessa tuli punainen Brera vastaan. Luulin sitä ensin 159:ksi, sitten GTV:ksi ja vasta kolmas arvaus meni oikein. Olin itse polkupyörällä liikenteessä ja Brera ajoi hitaasti traktorin takana, joten koko vastaantulo tapahtui "hidastetusti" ja oli aikaa katsella autoa. On se Brera jum***uta hieno liikenteessä nähtynä. Tervehdin autoa nostamalla käden lippaan (Alfa Romeo - lippis).
Jos punaisen Breran kuski lukee tätä: sinuna vielä miettisin niitä eturoiskeläppiä. Mustat olisi paremmat, ne kun ei niin erotu. Brera ja punaiset roiskeläpät ovat... kuinka sen nyt sanoisi... eri maailmasta keskenään.
Jos punaisen Breran kuski lukee tätä: sinuna vielä miettisin niitä eturoiskeläppiä. Mustat olisi paremmat, ne kun ei niin erotu. Brera ja punaiset roiskeläpät ovat... kuinka sen nyt sanoisi... eri maailmasta keskenään.
-
- Car(s): Volvo S40 T5
- Viesti:
Tänään bongattu hopeinen 156 alfa puoli kahdeksan aikaan aamulla lönnrotinkadulla...
Myöhemmin joskus ennen puoltapäivää ajeli hopeinen 156 vitostietä iisalmeen päin siilinjärven kohdilla.
Ja petosella moikkailtiin jonkun sinisen spiderin(kö? ) kanssa tiistaina... Ja noita sataviiskutosia muitakin bongailtu niin paljon että ei pysty muistamaan.
Myöhemmin joskus ennen puoltapäivää ajeli hopeinen 156 vitostietä iisalmeen päin siilinjärven kohdilla.
Ja petosella moikkailtiin jonkun sinisen spiderin(kö? ) kanssa tiistaina... Ja noita sataviiskutosia muitakin bongailtu niin paljon että ei pysty muistamaan.
päivittäin tulee Alfaa ulkoilutettua reitillä Kuokkala-Viitaniemi, siis aamuin illoin.furio kirjoitti:Missä on Jyväskylän alfat prkl. Ei oo tullu hetkeen kuin pari 147:aa vastaan, eikä niistäkään oo noussu lapa. Käykää nyt ihmiset välillä ulkoiluttamassa alfaanne!
vaan eipä kovin usein täällä tosiaankaan pääse Alfaa morottamaan
"pappa-alfisti"
-
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- OL
- Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Hmm, minä vai joku muu?Jonzku kirjoitti:Pongailtu alfoja kotopuolessa useaankin otteeseen; tänään harmaa seiskavitska
Jyväskylän alfaliikenteestä, ei kyllä paljoa näy alfoja siellä, ilmeisesti kaikki ajelee eri reittejä. Nyt on parina aamuna tullut punainen 75 vastaan Tikkakoski-Jyväskylä välillä jonka kanssa on moroteltu, sitten TeeHoon SW:tä tulee bongailtua sopivin väliajoin parkkipaikalla, mutta muita ei kyllä kauheasti näy.
- liekki
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Viesti:
VJn tuntien noissa marssivauhdeissa ei paljon ehdi sivuille katselemaan, vaan ne kädet on parasta pitää siinä ratissa ja katse tiessä.Vittorio Jano kirjoitti:Mustan GT:n perässä ajelin mukavaa marssivauhtia Tervakoskelta Tiiriöön. Tai melkein: suoritin tuikitärkeän ohituksen juuri ennen liittymää. Geeteemies ei sivulle vilkaissut, joten morjestusta ei tapahtunut.
Tällä viikolla on tullut pari kertaa bongattua musta 159 Hml keskusta liepeiltä. En tiedä onko ollut sama yksilö. Eilen ainakin lähti Raatihuoneenkadulta parkista kutoskoneella varustettu noin klo 16.00 aikoihin. On kyllä hyvät äänet.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Antieko
- Car(s): ex:156 v6 2,5 24v -98
Jyväskylän alfistit
Kyllä noita alfoja täällä vastaan tulee. Joskus ollaan ajeltu neljäkin peräkkäin!
Jotkut morottaa, jotkut ei. On tää alfa semmoinen yhdistävä tekijä iloineen ja murheineen, että kyllä kannattaisi "kohtalon kaverin" kohdatessa nostaa lapa pystyyn! Ihan hyvä mielikin siitä tulee!
Jotkut morottaa, jotkut ei. On tää alfa semmoinen yhdistävä tekijä iloineen ja murheineen, että kyllä kannattaisi "kohtalon kaverin" kohdatessa nostaa lapa pystyyn! Ihan hyvä mielikin siitä tulee!
- DragonForce
- Car(s): 2x 156v6, 147,159Tbi Citikka C2 1.6VTS
Hmm, minä vai joku muu?
[/quote]
Nyt en kyllä ihan varma ole, kovasti kyllä sinun autolta tosiaan näytti (nyt kun vilkaisin seiskavitskaas tarkemmin) Eihän täälläpäin paljoa kyllä alfoja edes pyöri, ainakaan minun silmään ei ole ottanut, vakiotyypit ja joskus sattuu näkemään joitain "hienompia" ? yksilöitä, kenties ohikulkumatkalla...
[/quote]
Nyt en kyllä ihan varma ole, kovasti kyllä sinun autolta tosiaan näytti (nyt kun vilkaisin seiskavitskaas tarkemmin) Eihän täälläpäin paljoa kyllä alfoja edes pyöri, ainakaan minun silmään ei ole ottanut, vakiotyypit ja joskus sattuu näkemään joitain "hienompia" ? yksilöitä, kenties ohikulkumatkalla...
- Vittorio Jano
- Moderator
Jahas, eka bongaus mun uudelle. Vaimo ei taatusti älynnyt kättä nostaa, vaikka olen yrittänyt kouluttaa...
Tänä aamuna lapa nous mustasta 147:ta, kun olin parkissa Tikan Siwan edessä.
Edit: Ja äsken (ma klo 16:35) Punainen 155 super Mattilanniemessä. Huomasin vähän myöhään...
Tänä aamuna lapa nous mustasta 147:ta, kun olin parkissa Tikan Siwan edessä.
Edit: Ja äsken (ma klo 16:35) Punainen 155 super Mattilanniemessä. Huomasin vähän myöhään...
Viimeksi muokannut MrKirby, 19 Maalis 2007, 17:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lahdessa tumma Brera pyörinyt keskustassa. Täytyy sanoa että on niin hieno auto että heikottaa. Neljä ulostuloa ovat tosin vähän yliampuvat... Punaisen olen nähnyt myös pari kertaa. Ja sinisen, joka (ilmeisesti) Delta-auton koeajetettavana.
6-tiellä tuli lauantaina vastaan musta 159, olen Lahti-Lappeenranta -väliä sahannut lähes viikottain vuoden ajan, ja eipä ole juurikaan 159:jä näkynyt. Pari vuotta vielä niin varmasti alkaa vilisemään enemmänkin.
6-tiellä tuli lauantaina vastaan musta 159, olen Lahti-Lappeenranta -väliä sahannut lähes viikottain vuoden ajan, ja eipä ole juurikaan 159:jä näkynyt. Pari vuotta vielä niin varmasti alkaa vilisemään enemmänkin.
-
-
Tänään vilisi 156:ia liikenteessä Turkkusessa:
Aamulla hopeinen "the one" ajeli edessä Martissa, kunnes vilahdin viereiselle kaistalle. Oletan että oli joku täältä?
Turkoosi yksilö tuli vastaan Vähäheikkiläntien Esson risteyksessä. Kuski katteli kyllä ja mulla ei aamukankea kätönen ehtinyt nousta.
Punainen facelift tuli vastaan Wallacin kohdilla klo 16.30, ei moikannut.
Kupittaan Citymarketin parkkihallissa punainen SW tummennetuilla akkunoilla klo 17 aikoihin.
Shamppanja facelift vastaan Littoistentiellä joskus klo 17 jälkeen, ei moikannut.
Aamulla hopeinen "the one" ajeli edessä Martissa, kunnes vilahdin viereiselle kaistalle. Oletan että oli joku täältä?
Turkoosi yksilö tuli vastaan Vähäheikkiläntien Esson risteyksessä. Kuski katteli kyllä ja mulla ei aamukankea kätönen ehtinyt nousta.
Punainen facelift tuli vastaan Wallacin kohdilla klo 16.30, ei moikannut.
Kupittaan Citymarketin parkkihallissa punainen SW tummennetuilla akkunoilla klo 17 aikoihin.
Shamppanja facelift vastaan Littoistentiellä joskus klo 17 jälkeen, ei moikannut.
Olin varmaan minä kun tulin vastaan. Ainakin näin THE-1 siinä risteyksessä. Auto on kylläkin vaalean sininen.>>Kaitsu kirjoitti:Tänään vilisi 156:ia liikenteessä Turkkusessa: