Astuin tänään us-partsin ovesta ensimmäistä kertaa sisään --- ja viimeistä kertaa ulos... Uskomatonta palvelua euro-puolella. Rupes oikee urakalla sapettaa pelle myyjä. Ensin kysyn mielipidettä miten lähtisin rakentelee alfa romeo 75 1.8 turboon vm.87 sytkäpuolta. Sitte tää kaveri rupee kyselee, että onko siinä !?!?!tuplapuola vai erillinen puola!?!? Siinä sitte selitin että ihan vanhanaikanen 80-luvun ratkasu irtonaisella puolalla ja pyörijällä. Siihen se sitte jotain mutisi ja ku kysyin vielä että löytyskös teiltä siihen puolanjohtoa ja tulpanjohtoja niin taas kysyttiin, että minkäslaiset siinä on? Ei kaveri jaksanu/osannu ottaa selvää koneelta näköjää että minkäs laista siihen vois laittaa kiinni. Sanoin etten tiedä tarkalleen enempää kuin merkin ja mallin ja vuosimallin. Sitte sain vastaukseksi, että: "NO USEAMMIN SINÄ OOT SINNE KONEHUONEESEEN KATTONU KU MINÄ VARMAAN". Siinä vähän nieleskelin kiukkua ja kysäsin että mites noi bensapaineensäätimet samaseen autoon? Kaveri oli taas ihan pihalla että mihinkäs autoon? No siihen ihan asiallisesti vastasin että samainen ruiskulla varustettu turbo. Tähän sain vastaukseski jotain mutinaa ja kaveri rupes näppäilemään jotain koneella ja pyys vanhemmalta tyypiltä apua. Vähän aikaa neppailtuaan otti sitte siitä vierestään pöydältä esittelylehden jossa oli kuulemma just mulle sopiva bensapaineensäädin
joka riittää kuulemma tuhanteen heppaan ja johon saa korjauskitin 40euroon mukaan ja hintaa itse paineensäätimellä ~130e tähän sitten totesin että onko tää ainoa mitä teillä muka on? Vastaus oli että on meillä kalliimpiakin, mutta ne taas menee sitte johonki 300e. Tässä välissä kaveri tuli kysymään myyjältä nauraen, että mitäs sä ehdottaisit meiän Otsolle tässä tilanteessa. Vastaus oli:
auton vaihtoa........ Noooh keräsin taas itseni enkä ruvennu siinä sitte rähisemään ja sanoin, että meen varmaa euroracingistä kattomaan jos sieltä löytyis jotain mulle sopivampaa johon kaveri toka että
joo, mut tää on just sulle hyvä sitäpaitsi näit saa 4 eri väriä ja on pirun siistin näkösiä konehuoneessa ja tällanen on mun hondassaki, mutta toimitusaika on "vähänaikaa" Siihen sanoin että ois kiire saada auto kuntoon joten varmaa löydän muualta ku polttaa auto tallissa nii kovasti, johon sälli vastas, että : Niinmpä mullaki on tulos just auto japanista ja vähä kuumottaa ku sen pitäs tulla täl viikol Hankoo...
Mutta siis koottuna: US-partsin euro-puolen !?harjoittelija!? oli täysin ammattitaidoton ja ammattitaidon hän yritti peitellä "vitseillä" ja pätemällä kysymyksillään. Pitää tänään kirjottaa reklamaatio kuhan jaksaa. Vituttaa vaan kun piti tänää saada kamat, että pääsee vkloppuna rassaa autoa kesäkuntoon..... SAATANA!