Meinaatko osallistua CARF:in ratapäiville 2007?
Valvoja: Moderators
Meinaatko osallistua CARF:in ratapäiville 2007?
Ja päiväthän oli:
02.06.2007 - Cuore Sportivo I Ahvenisto - Klo: 9 alkaen
20.07.2007 - Cuore Sportivo II Alastaro - Klo: 10 alkaen
19.08.2007 - Cuore Sportivo III Jurva - Klo: 12 alkaen
22.09.2007 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Klo: 9 alkaen
Toivotaan, että saadaan aikaan viimevuotista suurempia tapahtumia.
02.06.2007 - Cuore Sportivo I Ahvenisto - Klo: 9 alkaen
20.07.2007 - Cuore Sportivo II Alastaro - Klo: 10 alkaen
19.08.2007 - Cuore Sportivo III Jurva - Klo: 12 alkaen
22.09.2007 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Klo: 9 alkaen
Toivotaan, että saadaan aikaan viimevuotista suurempia tapahtumia.
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
No tottahan sitä on tultava kokeilemaan, miten toi uusi taittuu. Alustaan ei ole tehty vielä mitään, enkä taida tehdäkään, ihan hyvältä vaikuttaa näinkin - ainakin normaaliajossa. Rata-ajo voi kyllä olla sitten taas ihan eri juttu.
Apparalle ainakin. Alastaro osuu mökkiviikolle, joten se taitaa jäädä väliin.
Apparalle ainakin. Alastaro osuu mökkiviikolle, joten se taitaa jäädä väliin.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Tarkoitus olisi kiertää koko rundi...
Ratapyörät pitäis jostain kannon alta kaivaa
ja potkuakin vois masiinassa olla enemmän
mutta opetellaan nyt ensin ne radat...
Ratapyörät pitäis jostain kannon alta kaivaa
ja potkuakin vois masiinassa olla enemmän
mutta opetellaan nyt ensin ne radat...
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Ohjeet liittymiseen löytynee www.carf.fi ja jäsenen ratamaksu on ollut 10e/kerta ja ei-jäsen 20e/kerta.
Ja aina saa kysyä
Ja aina saa kysyä
^Rata-alueella palloilu on ilmasta tottakai... Mukaan vaan, onhan siinä alussa aina hiljaisellekin ajolle aikaa, jolloin pääsee ilman kypärää ajelemaan rauhallisesti rataa ympäri. Minusta tuohon voisi kerho tehdä korjauksen, jotta kaikki pääsisivät rauhassa ajamaan rataa ympäri (alfalla/kerhon jäsenenä), mutta jos tahtoo nopealle sessiolle, niin maksaa sen 10/20e. Eniveis taisin ymmärtää kysymyksen väärin, eli lasketaan osallistumiseksi
Ohhoh! Yritetää pistää kampoihin! Ainii kun sanoit että meinasit tulla mun peräluukusta sisää Ahvenistolla, niin syy tohonki selvis. Tais olla isäni ratin takana!!!E.L. kirjoitti:Tietysti pitää osallistua ja yrittää säilyttää viime vuoden viimeisen alfacupin mukainen sijoitus eli nopein 75 turbo aikaa vois tietysti yrittää hieman parantaa..
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Saa. Aina kannattaa liittyä jäseneksi. Jos paikalle saapuu ennätysmäärä klubilaisia, niin ensimmäisenä radalle pääsy evätään ei-klubilaisilta. Kaikki ovat aina tervetulleita ja jos siltä tuntuu, niin järjestetään liittyminen samalla käynnillä.Rolle kirjoitti: Ja aina saa kysyä
Ensi kaudella kannattaa muutenkin kiertää ratapäiviä. Vakioalfatkin voivat nyt saada palkintoja. Kannattaa lukea vaikka seuraava Il Biscione.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
Meinasin vaan sitä, että aika monella on jonkimmoinen kynnys lähteä sinne radalle, jos kaikki "paahtaa homona" menemään, eikä kaikilla välttämättä kypärääkään ole. Sis ihan vaan sen takia, että saatas lisää porukkaa räyhäämään!Rolle kirjoitti:Körötellä voi muuallakin joten minusta täysin järjetön idea varata moottorirata siihen käyttöön.
Kypärä päähän ja katse tiukasti taustapeiliin niin voi ajella omaa vauhtia, harva pystyy hillitsemään itseään enää parin mutkan jälkeen
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- Carlos
- Viestit: 1932
- Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
- Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15 - Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi
2006-05-7 Cuore Sportivo I Ahvenisto Ahveniston moottorirata, Hämeenlinna
1 155 Q4 2.0 1.39,09 20
2 GTJ 1300 1.41,27 15
3 Sprint Turbo 1.41,85 12
4 156 2.0 TS 1.42,94 10
5 2000 Berlina 1.44,90 9
6 156 2.5 V6 1.45,35 8
7 Alfetta GTV 2.0 1.45,70 7
8 GTV6 2.5 1.45,88 6
9 164 TS 2.0 1.46,07 5
10 156 JTS
2, 2006-07-14 Cuore Sportivo II Alastaro Alastaro, Virttaa
1 75 Turbo 1.44,84 20
2 75 2.0 TS 1.45,44 15
3 GTJ 1300 1.46,33 12
4 Alfetta 2000 1.46,86 10
5 GT 3.2 V6 1.47,90 9
6 156 2.0 TS 1.48,09 8
7 147 2.0 TS 1.49,95 7
8 164 2.0 TS 1.49,54 6
9 Alfetta GTV6 2.5 1.49,59 5
10 75 Turbo 1.50,06
3, 2006-08-13 Cuore Sportivo III Jurva Botniaring, Jurva
8 164 2.0 TS 1.34,23
3:n parhaan osakilpailun yhteistulos lasketaan - 3 best counts total Alfacup 2006 Yhteensä - Total CS1 CS2 CS3 CS4 P
1 GTJ 1300 15 12 20 15 50
2 75 TS 2.0 2 15 15 9 39
3 SprintTurbo 12 12 12 36
4 156 2.0 TS 10 8 7 6 25
5 75 Turbo 20 20
6 155 Q4 Turbo 20 20
7 GT 3.2 V6 20 20
8 164 2.0 TS 5 6 6 17
9 75 2.0 TS 0 3 10 3 16
10 GT 3.2 V6 9 7 16
11 Alfetta GTV6 2.5 6 5 4 15
12 155 2.0 TS 16V 2 8 10
13 Alfetta 2000 10 10
14 156 TS 10 10
15 156 2.5 V6 8 1 9
16 2000 GTV 9 9
17 156 GTA 9 9
18 2000 Berlina 9 9
19 Alfetta GTV 7 7
Ei selityksiä.
Edit:Se en ole minä kuka on noilla ajoilla ajellut.
1 155 Q4 2.0 1.39,09 20
2 GTJ 1300 1.41,27 15
3 Sprint Turbo 1.41,85 12
4 156 2.0 TS 1.42,94 10
5 2000 Berlina 1.44,90 9
6 156 2.5 V6 1.45,35 8
7 Alfetta GTV 2.0 1.45,70 7
8 GTV6 2.5 1.45,88 6
9 164 TS 2.0 1.46,07 5
10 156 JTS
2, 2006-07-14 Cuore Sportivo II Alastaro Alastaro, Virttaa
1 75 Turbo 1.44,84 20
2 75 2.0 TS 1.45,44 15
3 GTJ 1300 1.46,33 12
4 Alfetta 2000 1.46,86 10
5 GT 3.2 V6 1.47,90 9
6 156 2.0 TS 1.48,09 8
7 147 2.0 TS 1.49,95 7
8 164 2.0 TS 1.49,54 6
9 Alfetta GTV6 2.5 1.49,59 5
10 75 Turbo 1.50,06
3, 2006-08-13 Cuore Sportivo III Jurva Botniaring, Jurva
8 164 2.0 TS 1.34,23
3:n parhaan osakilpailun yhteistulos lasketaan - 3 best counts total Alfacup 2006 Yhteensä - Total CS1 CS2 CS3 CS4 P
1 GTJ 1300 15 12 20 15 50
2 75 TS 2.0 2 15 15 9 39
3 SprintTurbo 12 12 12 36
4 156 2.0 TS 10 8 7 6 25
5 75 Turbo 20 20
6 155 Q4 Turbo 20 20
7 GT 3.2 V6 20 20
8 164 2.0 TS 5 6 6 17
9 75 2.0 TS 0 3 10 3 16
10 GT 3.2 V6 9 7 16
11 Alfetta GTV6 2.5 6 5 4 15
12 155 2.0 TS 16V 2 8 10
13 Alfetta 2000 10 10
14 156 TS 10 10
15 156 2.5 V6 8 1 9
16 2000 GTV 9 9
17 156 GTA 9 9
18 2000 Berlina 9 9
19 Alfetta GTV 7 7
Ei selityksiä.
Edit:Se en ole minä kuka on noilla ajoilla ajellut.
Ja jos et uskalla ajaa, niin voihan sinne lähteä katsomaan! Jos vaikka kiinnostus heräisikin. Todistetusti 164:llakin pystyy ajelemaan mainiosti. Eikä siellä radalla nyt tarvitse autoa edes revittää. Kovemmin varmaan revität autoa moottoritien rampeissa kuin mitä radalla tarvitsee huudattaa.TestarosaFinland kirjoitti:Mielellääni osalistuisin, mutta kun sopiva kalustoa ei löydyy. 33:sta ja sprintia(jos on valmis siihen saakka) en uskalla viedä radalle revitavaksi ja kun 164 ei sopii rata ajoon juuri olenkaan niin varmaan poissa ollaan
TestarosaFinland kirjoitti:Mielellääni osalistuisin, mutta kun sopiva kalustoa ei löydyy. 33:sta ja sprintia(jos on valmis siihen saakka) en uskalla viedä radalle revitavaksi ja kun 164 ei sopii rata ajoon juuri olenkaan niin varmaan poissa ollaan
Siellä ajetaan Sprint kisaa, eli jokainen erikseen. Ajaa voi vaikka 8C:llä.
Vai pelkäätkö että Alfas hajoaa rata-ajossa
- Alfaholic -
No harvalla täällä erikseen mitään ratavehkeitä on. Ihan siviilivehkeillä päästellään ja hauskaa se on. Minäkin arastelin eka kertaa, mutta huomasin, että hyvin sinne sekaan mahtuu "limusiinillakin".Sleepperi kirjoitti:Tuskin osallistun, pitäis ensin hankkia joku ratavehje.. Katsomaan voisin ehkä tullakin
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Hmm.. miten määritellään vakio-Alfa ja miten se voidaan todistaa? Virityksiä kun on sellaisiakin, jotka eivät näy
Ja asiasta, eli aionko osallistua? mieli tekisi hirveästi (pari vuotta jäänyt väliin kaluston puuttumisen/puutteiden takia) ja jos tonttilainasta jää euroja, niin hyvällä tuurilla "loppukaudesta" vois ajella romua sisään .
Ja asiasta, eli aionko osallistua? mieli tekisi hirveästi (pari vuotta jäänyt väliin kaluston puuttumisen/puutteiden takia) ja jos tonttilainasta jää euroja, niin hyvällä tuurilla "loppukaudesta" vois ajella romua sisään .
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Itse todennäköisesti tiedät mitä autossasi on. Jos saat kiksisi siitä, että ajat vakioluokassa viritetyllä vehkeellä, niin minkäs minä sille voin. Säännöt tulevat olemaan selkeät. Mulla on vielä ens viikko aikaa hioa nyansseja...Abarth kirjoitti:Hmm.. miten määritellään vakio-Alfa ja miten se voidaan todistaa? Virityksiä kun on sellaisiakin, jotka eivät näy
.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
Onkos kypärä radalla pakollinen varuste?
Onkos kypärä radalla pakollinen varuste?
En omista enkä muutaman ratakierroksen takia oikein viitsisi hankkiakaan.
En omista enkä muutaman ratakierroksen takia oikein viitsisi hankkiakaan.
Re: Onkos kypärä radalla pakollinen varuste?
Ennen ainakin alussa on ollut rauhallisen ajon vuoro, jolloin saa ajaa ilman kypärää. Kerholla on myös kypäriä, joita voi lainata...talleri kirjoitti:Onkos kypärä radalla pakollinen varuste?
En omista enkä muutaman ratakierroksen takia oikein viitsisi hankkiakaan.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Juuri näin, GT tai GTA. En muista enää noita Alfa Romeon mallejaglideslope kirjoitti:Kyllä GT:lläkin tuntuu kerkiävän...HANU kirjoitti:Toi uusi luokkajako on hyvä juttu. Nyt muillakin on mahdollisuus pokata pyttyjä kuin niillä kolmella vakio herralla. GTA:lla voittaa vakioautoluokan
helposti ilman riuhtomista.
Autokaupan ammattilainen
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Niin, tosiaan. Eihän tää kuitenkaan niin totista hommaa ole, että kaikkien pitäis tehdä 100% selvitys autonsa tekniikasta ennen ajoja. Kunhan nyt vaan tuli nusastua sitä pilkkuaGarrett kirjoitti:Itse todennäköisesti tiedät mitä autossasi on. Jos saat kiksisi siitä, että ajat vakioluokassa viritetyllä vehkeellä, niin minkäs minä sille voin. Säännöt tulevat olemaan selkeät. Mulla on vielä ens viikko aikaa hioa nyansseja...Abarth kirjoitti:Hmm.. miten määritellään vakio-Alfa ja miten se voidaan todistaa? Virityksiä kun on sellaisiakin, jotka eivät näy
.
Pidän kyllä ihan hyvänä tota luokitusta juuri sen takia, että siinä tosiaan mitataan paremmin kuskin, kuin auton kyvyt ja mitä tohon omaan autoon tulee niin vakioluokkaanhan sillä ei ole asiaa.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Minulla olis kiva ehdotus luokkien sijan: Esim. voidaan tehdä "malli cup". Eli 156:sia ajavat oma luokka,75:set oma "limusiinit"(164, 166) oma jne. Mitä mieltä olette ko. luokitelusta?
Ja vaikka en todennäköisesti ajan niin mielelääni tulen katsomaan Ahvenistolle.
Jappe, en pelkkä että 33 hajoaa, vaan on harmi revittää sitä kun se on niin hyvässä iskussa ja haluan pitää sen mahdollisiman pitkäksi ajaksi ja museoida sen joskus. Tämä on se pääsyy, etten halua ajaa sillä "kilpaa".
Ja vaikka en todennäköisesti ajan niin mielelääni tulen katsomaan Ahvenistolle.
Jappe, en pelkkä että 33 hajoaa, vaan on harmi revittää sitä kun se on niin hyvässä iskussa ja haluan pitää sen mahdollisiman pitkäksi ajaksi ja museoida sen joskus. Tämä on se pääsyy, etten halua ajaa sillä "kilpaa".
Nothing beats cubic inch
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Ja toinen on syy on se että voihan ne luokat tehdä vaikka omassa päässään ja katsoa itse tuloslistasta kuinka monenneksi nopein on vastaavilla ajavista.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Ei ole oikein mielekästä jakaa kilpailijoita mallikohtaisiin luokkiin jos cuppiin osallistuu yhteensä ehkä 15-20 henkilöä.