Meinaatko osallistua CARF:in ratapäiville 2007?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Meinaatko osallistua CARF:in ratapäiville 2007?

Äänestys päättyi 19 Kesä 2007, 22:03

Totta helvetissä tulossa kaikille!
14
14%
Ainakin kahteen tai kolmeen.
19
19%
Varmasti yhteen.
19
19%
Ehkä yhteen.
24
24%
Mitä, Missä, Milloin?
13
13%
En todellakaan...
10
10%
 
Ääniä yhteensä: 99

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Meinaatko osallistua CARF:in ratapäiville 2007?

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Ja päiväthän oli:

02.06.2007 - Cuore Sportivo I Ahvenisto - Klo: 9 alkaen
20.07.2007 - Cuore Sportivo II Alastaro - Klo: 10 alkaen
19.08.2007 - Cuore Sportivo III Jurva - Klo: 12 alkaen
22.09.2007 - Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Klo: 9 alkaen

Toivotaan, että saadaan aikaan viimevuotista suurempia tapahtumia.

Avatar
E.L.
Viestit: 149
Liittynyt: 31 Joulu 2004, 13:15
Car(s): 155 Q4, 75 1.8T
Paikkakunta: Karjaa

Viesti Kirjoittaja E.L. »

Tietysti pitää osallistua ja yrittää säilyttää viime vuoden viimeisen alfacupin mukainen sijoitus eli nopein 75 turbo :mrgreen: aikaa vois tietysti yrittää hieman parantaa..

Avatar
Mokoma
Viestit: 559
Liittynyt: 01 Elo 2006, 21:42
Car(s): Punto GT 1.4T -94, Accord -04, Rolla -88, ex 164 V6, ex 164 TS
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Mokoma »

Ainakin alastarolle ilmestyn

Avatar
nuhapumppu
Viestit: 313
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Pitääkös olla jäsen jotta saa tulla mukaan??
Voisi olla mukavaa päästä kurvailemaan pitkästä aikaa...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Eipä tarvitse, maksaa vain vähän enemmän.

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

No tottahan sitä on tultava kokeilemaan, miten toi uusi taittuu. Alustaan ei ole tehty vielä mitään, enkä taida tehdäkään, ihan hyvältä vaikuttaa näinkin - ainakin normaaliajossa. Rata-ajo voi kyllä olla sitten taas ihan eri juttu.

Apparalle ainakin. Alastaro osuu mökkiviikolle, joten se taitaa jäädä väliin.

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Tarkoitus olisi kiertää koko rundi... :P
Ratapyörät pitäis jostain kannon alta kaivaa
ja potkuakin vois masiinassa olla enemmän
mutta opetellaan nyt ensin ne radat... :twisted:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Oleino
Viestit: 1780
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Mukana kuin peräpukama. Kaikkiin on tarkoitus päästä. Mutta niin oli viime kesänäkin. Jos tällä kertaa ei tulis teknisiä ongelmia niin sitten. Luonnollisesti kuitenkin siitä lähdetään, että kaikki kierretään. :)
Tein itse - säästin

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Kyllä ainakin Apparalle tullaan kokeilemaan miten 166 taipuu.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Avatar
nuhapumppu
Viestit: 313
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

nuhapumppu kirjoitti:Pitääkös olla jäsen jotta saa tulla mukaan??
Voisi olla mukavaa päästä kurvailemaan pitkästä aikaa...
Rolle kirjoitti:Eipä tarvitse, maksaa vain vähän enemmän.
Miten, missä ja mitä maksaa liittyä, ja mitä toi ratapäivä maksaa jäsen / ei jäsen? :mrgreen: jos saa kysyä :oops:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Ohjeet liittymiseen löytynee www.carf.fi ja jäsenen ratamaksu on ollut 10e/kerta ja ei-jäsen 20e/kerta.

Ja aina saa kysyä :-D

Avatar
Tiige
Viestit: 2305
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Ainakin Ahveniston päiville olisi tarkoitus seiskavitosella tulla. Eihän siinä mitään tehoa ole, mutta jos sais alustan edes johonkin kuntoon. Oli se pirun kivaa ladallakin päästellä lappu lattiassa kun alusta pelas. :lol:

Avatar
liekki
Viestit: 1079
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Mitoc TCT 135hv
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Lasketaanko muuten osallistumiseksi se, että tulen päivystämään varikolle? Enhän mä mihinkään radalle uskalla tuolla kammeta. Tai sitten pitää kai taas pyytää isoveli pyörittämään rattia ja itse istuskella kyydissä.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

^Rata-alueella palloilu on ilmasta tottakai... Mukaan vaan, onhan siinä alussa aina hiljaisellekin ajolle aikaa, jolloin pääsee ilman kypärää ajelemaan rauhallisesti rataa ympäri. Minusta tuohon voisi kerho tehdä korjauksen, jotta kaikki pääsisivät rauhassa ajamaan rataa ympäri (alfalla/kerhon jäsenenä), mutta jos tahtoo nopealle sessiolle, niin maksaa sen 10/20e. Eniveis taisin ymmärtää kysymyksen väärin, eli lasketaan osallistumiseksi :lol:


E.L. kirjoitti:Tietysti pitää osallistua ja yrittää säilyttää viime vuoden viimeisen alfacupin mukainen sijoitus eli nopein 75 turbo :mrgreen: aikaa vois tietysti yrittää hieman parantaa..
Ohhoh! :-D Yritetää pistää kampoihin! Ainii kun sanoit että meinasit tulla mun peräluukusta sisää Ahvenistolla, niin syy tohonki selvis. Tais olla isäni ratin takana!!! :lol:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Körötellä voi muuallakin joten minusta täysin järjetön idea varata moottorirata siihen käyttöön.

Kypärä päähän ja katse tiukasti taustapeiliin niin voi ajella omaa vauhtia, harva pystyy hillitsemään itseään enää parin mutkan jälkeen :twisted:

Avatar
Garrett
Viestit: 418
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

Rolle kirjoitti: Ja aina saa kysyä :-D
Saa. Aina kannattaa liittyä jäseneksi. Jos paikalle saapuu ennätysmäärä klubilaisia, niin ensimmäisenä radalle pääsy evätään ei-klubilaisilta. Kaikki ovat aina tervetulleita ja jos siltä tuntuu, niin järjestetään liittyminen samalla käynnillä.

Ensi kaudella kannattaa muutenkin kiertää ratapäiviä. Vakioalfatkin voivat nyt saada palkintoja. Kannattaa lukea vaikka seuraava Il Biscione.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Rolle kirjoitti:Körötellä voi muuallakin joten minusta täysin järjetön idea varata moottorirata siihen käyttöön.

Kypärä päähän ja katse tiukasti taustapeiliin niin voi ajella omaa vauhtia, harva pystyy hillitsemään itseään enää parin mutkan jälkeen :twisted:
Meinasin vaan sitä, että aika monella on jonkimmoinen kynnys lähteä sinne radalle, jos kaikki "paahtaa homona" :lol: menemään, eikä kaikilla välttämättä kypärääkään ole. Sis ihan vaan sen takia, että saatas lisää porukkaa räyhäämään! :twisted:

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Taitaa jäädä vähän vähiin... :(
Jäsenmaksuun ei ole tänä vuonna rahaa, ja luulenpa että jos ei satu tuohon alastarolle sopivasti päivää niin ei tule varmaankaan käytyä.

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

^^ Harmi. Sun ajos on jäänyt mieleen. Mahdollinen cup voittaja, jos olis kunnon kalusto alla :roll:
- Alfaholic -

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Jappe kirjoitti:^^ Harmi. Sun ajos on jäänyt mieleen.
Nimeenomaan.

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Mielellääni osalistuisin, mutta kun sopiva kalustoa ei löydyy. 33:sta ja sprintia(jos on valmis siihen saakka) en uskalla viedä radalle revitavaksi ja kun 164 ei sopii rata ajoon juuri olenkaan niin varmaan poissa ollaan :evil:
Nothing beats cubic inch

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

2006-05-7 Cuore Sportivo I Ahvenisto Ahveniston moottorirata, Hämeenlinna

1 155 Q4 2.0 1.39,09 20
2 GTJ 1300 1.41,27 15
3 Sprint Turbo 1.41,85 12
4 156 2.0 TS 1.42,94 10
5 2000 Berlina 1.44,90 9
6 156 2.5 V6 1.45,35 8
7 Alfetta GTV 2.0 1.45,70 7
8 GTV6 2.5 1.45,88 6
9 164 TS 2.0 1.46,07 5
10 156 JTS

2, 2006-07-14 Cuore Sportivo II Alastaro Alastaro, Virttaa

1 75 Turbo 1.44,84 20
2 75 2.0 TS 1.45,44 15
3 GTJ 1300 1.46,33 12
4 Alfetta 2000 1.46,86 10
5 GT 3.2 V6 1.47,90 9
6 156 2.0 TS 1.48,09 8
7 147 2.0 TS 1.49,95 7
8 164 2.0 TS 1.49,54 6
9 Alfetta GTV6 2.5 1.49,59 5
10 75 Turbo 1.50,06

3, 2006-08-13 Cuore Sportivo III Jurva Botniaring, Jurva


8 164 2.0 TS 1.34,23

3:n parhaan osakilpailun yhteistulos lasketaan - 3 best counts total Alfacup 2006 Yhteensä - Total CS1 CS2 CS3 CS4 P
1 GTJ 1300 15 12 20 15 50
2 75 TS 2.0 2 15 15 9 39
3 SprintTurbo 12 12 12 36
4 156 2.0 TS 10 8 7 6 25
5 75 Turbo 20 20
6 155 Q4 Turbo 20 20
7 GT 3.2 V6 20 20
8 164 2.0 TS 5 6 6 17
9 75 2.0 TS 0 3 10 3 16
10 GT 3.2 V6 9 7 16
11 Alfetta GTV6 2.5 6 5 4 15
12 155 2.0 TS 16V 2 8 10
13 Alfetta 2000 10 10
14 156 TS 10 10
15 156 2.5 V6 8 1 9
16 2000 GTV 9 9
17 156 GTA 9 9
18 2000 Berlina 9 9
19 Alfetta GTV 7 7


Ei selityksiä.


Edit:Se en ole minä kuka on noilla ajoilla ajellut.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

TestarosaFinland kirjoitti:Mielellääni osalistuisin, mutta kun sopiva kalustoa ei löydyy. 33:sta ja sprintia(jos on valmis siihen saakka) en uskalla viedä radalle revitavaksi ja kun 164 ei sopii rata ajoon juuri olenkaan niin varmaan poissa ollaan :evil:
Ja jos et uskalla ajaa, niin voihan sinne lähteä katsomaan! Jos vaikka kiinnostus heräisikin. Todistetusti 164:llakin pystyy ajelemaan mainiosti. Eikä siellä radalla nyt tarvitse autoa edes revittää. Kovemmin varmaan revität autoa moottoritien rampeissa kuin mitä radalla tarvitsee huudattaa. :-D

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

TestarosaFinland kirjoitti:Mielellääni osalistuisin, mutta kun sopiva kalustoa ei löydyy. 33:sta ja sprintia(jos on valmis siihen saakka) en uskalla viedä radalle revitavaksi ja kun 164 ei sopii rata ajoon juuri olenkaan niin varmaan poissa ollaan :evil:

Siellä ajetaan Sprint kisaa, eli jokainen erikseen. Ajaa voi vaikka 8C:llä.
Vai pelkäätkö että Alfas hajoaa rata-ajossa :D
- Alfaholic -

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

Kyllähän sitä apparalle pitää tulla ainakin kattelemaan, en kyllä tiedä raaskinko tuhota uusia kumeja siellä :roll:
Ehkä sit jos ghost tai joku muu onnistuu alittaa mun viime kesän ajan :fadein:

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Ahvenistolla
kuva 1
kuva 2
:mrgreen:

Kuski saa itse tunnistautua, jos tahtoo.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Niin ja tuolla kaapillakaan ajat ei ollut paljon yli kahden minutin, mutta sehän onkin lastutettu :mrgreen:

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Tuskin osallistun, pitäis ensin hankkia joku ratavehje.. Katsomaan voisin ehkä tullakin :)
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
Gasolina
Viestit: 4489
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Garrett kirjoitti: Ensi kaudella kannattaa muutenkin kiertää ratapäiviä. Vakioalfatkin voivat nyt saada palkintoja. Kannattaa lukea vaikka seuraava Il Biscione.
Tämän perusteella autoja tullaan jakamaan eri luokkiinn. Mielenkiinnolla odotellaan lisäinfoa.

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

Sleepperi kirjoitti:Tuskin osallistun, pitäis ensin hankkia joku ratavehje.. Katsomaan voisin ehkä tullakin :)
No harvalla täällä erikseen mitään ratavehkeitä on. Ihan siviilivehkeillä päästellään ja hauskaa se on. Minäkin arastelin eka kertaa, mutta huomasin, että hyvin sinne sekaan mahtuu "limusiinillakin". :-)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Gasolina kirjoitti:Tämän perusteella autoja tullaan jakamaan eri luokkiinn. Mielenkiinnolla odotellaan lisäinfoa.
Näinhän se oli joskus 80-luvulla, 2000-luvun alussakin oli harkinnassa. Mielenkiinnolla odotellaan millaista jakoa tulee jos tulee.

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Hmm.. miten määritellään vakio-Alfa ja miten se voidaan todistaa? Virityksiä kun on sellaisiakin, jotka eivät näy :?

Ja asiasta, eli aionko osallistua? mieli tekisi hirveästi (pari vuotta jäänyt väliin kaluston puuttumisen/puutteiden takia) ja jos tonttilainasta jää euroja, niin hyvällä tuurilla "loppukaudesta" vois ajella romua sisään :) .

Avatar
Garrett
Viestit: 418
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

Abarth kirjoitti:Hmm.. miten määritellään vakio-Alfa ja miten se voidaan todistaa? Virityksiä kun on sellaisiakin, jotka eivät näy :?
.
Itse todennäköisesti tiedät mitä autossasi on. Jos saat kiksisi siitä, että ajat vakioluokassa viritetyllä vehkeellä, niin minkäs minä sille voin. Säännöt tulevat olemaan selkeät. Mulla on vielä ens viikko aikaa hioa nyansseja...
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Jottanotta Jurvaan osallistutaan ilman muuta! :-D ...Oiskohan hotellilla jatkot :wink:

talleri
Viestit: 49
Liittynyt: 20 Joulu 2006, 16:49

Onkos kypärä radalla pakollinen varuste?

Viesti Kirjoittaja talleri »

Onkos kypärä radalla pakollinen varuste?

En omista enkä muutaman ratakierroksen takia oikein viitsisi hankkiakaan.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Onkos kypärä radalla pakollinen varuste?

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

talleri kirjoitti:Onkos kypärä radalla pakollinen varuste?

En omista enkä muutaman ratakierroksen takia oikein viitsisi hankkiakaan.
Ennen ainakin alussa on ollut rauhallisen ajon vuoro, jolloin saa ajaa ilman kypärää. Kerholla on myös kypäriä, joita voi lainata... :wink:

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Toi uusi luokkajako on hyvä juttu. Nyt muillakin on mahdollisuus pokata pyttyjä kuin niillä kolmella vakio herralla. GTA:lla voittaa vakioautoluokan
helposti ilman riuhtomista.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
glideslope
Viestit: 1363
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

HANU kirjoitti:Toi uusi luokkajako on hyvä juttu. Nyt muillakin on mahdollisuus pokata pyttyjä kuin niillä kolmella vakio herralla. GTA:lla voittaa vakioautoluokan
helposti ilman riuhtomista.
Kyllä GT:lläkin tuntuu kerkiävän...

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

KJS kirjoitti:Niin ja tuolla kaapillakaan ajat ei ollut paljon yli kahden minutin, mutta sehän onkin lastutettu :mrgreen:
Ei Ducatolla muuten hyviä aikoja olisi ajanut, mutta apukuski antoi ajo-ohjeita kellosepän tarkkuudella :wink:
Autokaupan ammattilainen

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

glideslope kirjoitti:
HANU kirjoitti:Toi uusi luokkajako on hyvä juttu. Nyt muillakin on mahdollisuus pokata pyttyjä kuin niillä kolmella vakio herralla. GTA:lla voittaa vakioautoluokan
helposti ilman riuhtomista.
Kyllä GT:lläkin tuntuu kerkiävän...
Juuri näin, GT tai GTA. En muista enää noita Alfa Romeon malleja :wink:
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Garrett kirjoitti:
Abarth kirjoitti:Hmm.. miten määritellään vakio-Alfa ja miten se voidaan todistaa? Virityksiä kun on sellaisiakin, jotka eivät näy :?
.
Itse todennäköisesti tiedät mitä autossasi on. Jos saat kiksisi siitä, että ajat vakioluokassa viritetyllä vehkeellä, niin minkäs minä sille voin. Säännöt tulevat olemaan selkeät. Mulla on vielä ens viikko aikaa hioa nyansseja...
Niin, tosiaan. Eihän tää kuitenkaan niin totista hommaa ole, että kaikkien pitäis tehdä 100% selvitys autonsa tekniikasta ennen ajoja. Kunhan nyt vaan tuli nusastua sitä pilkkua :)

Pidän kyllä ihan hyvänä tota luokitusta juuri sen takia, että siinä tosiaan mitataan paremmin kuskin, kuin auton kyvyt ja mitä tohon omaan autoon tulee niin vakioluokkaanhan sillä ei ole asiaa.

Avatar
Gasolina
Viestit: 4489
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Tässä erään merkkikerhon luokittelu tapa; katuautot A teho/paino alle 5.99kg/hp, katuautot B 6.00-7.49, katuautot C 7.50 ja yli. Kilpuriksi määritellään kaaret ja/tai slicksit omaavat laitteet. Lisäksi on oma luokka naisille. Nämä systeemit on ollut käytössä ensi kertaa viime vuonna.

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Minulla olis kiva ehdotus luokkien sijan: Esim. voidaan tehdä "malli cup". Eli 156:sia ajavat oma luokka,75:set oma "limusiinit"(164, 166) oma jne. Mitä mieltä olette ko. luokitelusta?

Ja vaikka en todennäköisesti ajan niin mielelääni tulen katsomaan Ahvenistolle.

Jappe, en pelkkä että 33 hajoaa, vaan on harmi revittää sitä kun se on niin hyvässä iskussa ja haluan pitää sen mahdollisiman pitkäksi ajaksi ja museoida sen joskus. Tämä on se pääsyy, etten halua ajaa sillä "kilpaa".
Nothing beats cubic inch

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Ei uskalla... Joko nolaa ittensä liian hiljasella köröttelyllä tai sitten vetää riskirajoilla rikkoontumisvaaralla :( Kumpikaan ei hyviä vaihtoehtoja,pitäis vissiin olla auto ihan sitä varten..
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Nyt on vakava paikka ja tosi kyseessä :mrgreen:

Leppoisaa ja erittäin hyvää ajanvietettä koko touhu.
Kaikki vaan paikan päälle :-D

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

^Samaa mieltä, minkä takia vierastan luokkia ja kauheeta jännittämistä kierrosajoista.

Kait se pippeli siitä venyisi jos olisi nopein, mutta kun ei ole niin ei voi tietää :mrgreen:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ei ole oikein mielekästä jakaa kilpailijoita mallikohtaisiin luokkiin jos cuppiin osallistuu yhteensä ehkä 15-20 henkilöä.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Voishan sitä tulla dieseliä radalla kokeilemaan mikäli valmistuu ajoissa.. Pitäis saada alustakin kyllä kuntoon, jotta radalle uskaltautuisi.

Rata-ajosta ei kyllä muutenkaan oo kokemusta, joten voi vähän köröttelyksi jäädä, mutta jostainhan sitä on kai aloitettava.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

JiiTeeDeen välitykset sopii hyvin Affenistolle, voi ajella kolmosella melkein koko radan.

Ja siihen otsikon kysymykseen: Varmaan tulen kyllä paikan päälle kurkkimaan, mutta jostain syystä ei riisseli-Bösööllä tee mieli hinkata rataa.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
liekki
Viestit: 1079
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Mitoc TCT 135hv
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Ei ole oikein mielekästä jakaa kilpailijoita mallikohtaisiin luokkiin jos cuppiin osallistuu yhteensä ehkä 15-20 henkilöä.
Ja toinen on syy on se että voihan ne luokat tehdä vaikka omassa päässään ja katsoa itse tuloslistasta kuinka monenneksi nopein on vastaavilla ajavista.

Vastaa Viestiin