Onko kenenkään foorumilaisen entinen 156 2.5 stw(2004) myynnissä vaihtoplussassa Vantaalla?Ja toinen 156 2.5 stw(2004) on myynnissä automaalla,Espoossa?? Onko tietoja ko.autoista?
Voiskohan tästä ketjusta poistaa ton jälkimmäisen kysymysmerkin jälkeen? Meinaan et vois tulla pitkäikäinen ketju... Mulla olis kysyttävää semmosesta ksf-xxx,onko ollu foorumilaisella? Jos ei,niin nyt on Ja kyllä se on musta. Niin 159 oli kyseessä.
^Tuota,tuota...No ku oon ostanu sen jo,mut en oo ees nähny ku se on Järvenpäässä ja ei oo aikaa ajella sinne Oikeesti...Kaikki Alfat oon ostanu näön/merkin perusteella, enkä oo katunu...,niin oikeassa olit! Tämähän kuuluisi viimeisimpiin hankintoihin,tosin en jaksanu tätä sinne kirjoittaa ku oon vähä ja töissä.
2,2...Uutta hain mut erehdyin kattomaan nettiautoa ja sieltä löyty oikeen värinen...Mitäs sitä enempää selittelemään...(säästin hyvin,odotusaika haluamalle n.1vko,n.6kk sijaan...Kevät aurinko lämmittää ja kortti polttaa taskussa) ...Nooh antoivat vielä 5veen täystakuun
Laku kirjoitti:Näyttää olevan 2 tuttua autoo myynnissä Tampereen Deltassa.
Mitäs tuttuja löytyi? Kävin tänään vilkaisemassa 156 V6 SW -00 josko ryhtyisi piirun verran päivittämään... paljonhan siellä oli Sportswagoneita, uudempiakin. Ja GTA, mutta sedan.
Laku kirjoitti:Näyttää olevan 2 tuttua autoo myynnissä Tampereen Deltassa.
Mitäs tuttuja löytyi? Kävin tänään vilkaisemassa 156 V6 SW -00 josko ryhtyisi piirun verran päivittämään... paljonhan siellä oli Sportswagoneita, uudempiakin. Ja GTA, mutta sedan.