Jees, kyllähän se jotain tuntu vaikuttavan. Ahtoja tuli n.0,2bar lisää ja tyhjäkäynti laski hieman.
Race-technologyn mittarilla ( http://www.race-technology.com/Site1_UK ... eters.html ) mitattuna teho kasvoi 37hv (luvattu 35) ja kiihtyvyys 0-100 ajasta poistui 0,4sekuntia, vaikken mitään hirmu repäsyjä edes yrittäny. eli ei kuitenkaan mitään maata kaatavaa tällä rintamalla. Ohituskiihtyvyys taas parani oikeen roppakaupalla, mikä oikeestaan onkin se tärkein pointti
edit: Squadra lupasikin "vain" 30 tuon 35 hevosen sijasta.
Viimeksi muokannut alfa 156 v6, 07 Heinä 2005, 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
alfa 156 v6 kirjoitti:mitattuna teho kasvoi 37hv (luvattu 35) ja kiihtyvyys 0-100 ajasta poistui 0,4sekuntia
Ei ollenkaan hassumpaa! Vapaastihengittävässä moisesta noususta ei kannata edes nähdä unia. Mutta toisaalta tuossa Superissa on jo valmiiksi aika raivokas potku.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Joo. ja maanantaina saan venat säädettyä.
Optimistinen olen Olen tuhlannut autooni parin kuukauden aikana laittoman määrän ja ruuvannut hullun lailla kiinni uutta kattia ja muuta putkistonpätkää ja vara sekä piristelyosaa, sietäs kans sitten näkyä jossain, potkiakin lailla helvetin ja visertää kanssa
Kokemukseni.. Jaa a, kait se kulkee.. Ei mikään kirkkoreki mutta arkena ajelee
Tosiasiassa tehot nousi ylhäältä hyvin, kiertää siis paljon korkeammalle. Huiput ehkä nous siitä mun edellisestä 120 km/t:stä jos lentokentällä haluaa ajaa
Noniin, nyt on loppujenkin osallistujien rahat kolisseet tilille. Huomenna lähtee maksu Squadralle ja lastuja voi odotella mahdollisesti jo loppuviikosta
alfa 156 v6 kirjoitti:Noniin, nyt on loppujenkin osallistujien rahat kolisseet tilille. Huomenna lähtee maksu Squadralle ja lastuja voi odotella mahdollisesti jo loppuviikosta
Jostain syystä tämä erä tulee hitaammin kuin edellinen. Nyt kuitenkin paketti lähtenyt ja odotellaan siis ensi viikolla tulevaksi.
Tänään tuli paketti perille. Huomenna lähtee postiin omistajilleen
Edit: Niin kaikki tilanneet jotka ei vielä lastua saaneet laittakaas osotteenne mulle PM:nä. oon onnistunu ne johonkin hukkaamaan jos joku on jo lähettäny
tarkoitus olisi penkittää oma auto kun saan tuon koneen kasaan..
sitte voisi jotain tuloksia laitta tännekkin päin..
kansi on vielä portattavana tuolla Ähtävän suunnalla saas nähä milloin sen saa sieltä takaisin sitte..
tarkoitus olisi viimestään saada kone keulille syyslomalla sitte...
Tämä aihe tosiaan kiinnostaa, en ole nähnyt yhtäkään LUOTETTAVAA penkitystä vapaastihengittävässä ennen ja jälkeen lastun vaihdon, jossa lastu antaisi oleellisesti enemmän tehoa. Oma kokemuksenihan oli: vakio 75ts harisen penkissä 148hv mitattu, alfa rosso- virilastulla 147hv
Jappe kirjoitti:Tämä aihe tosiaan kiinnostaa, en ole nähnyt yhtäkään LUOTETTAVAA penkitystä vapaastihengittävässä ennen ja jälkeen lastun vaihdon, jossa lastu antaisi oleellisesti enemmän tehoa. Oma kokemuksenihan oli: vakio 75ts harisen penkissä 148hv mitattu, alfa rosso- virilastulla 147hv
samoja kokemuksia 75 3.0....ennen ja jälkeen perstuntumalta...vaihdettiin kartio,lastu,putki...ei paljo muutaku äänet kun vkutosessa moottorisahassa
marqs31411 kirjoitti:Oletteko miettinut vielä lisää lastutilausta?
Kyllä kai ne lisääkin niitä myis mielellään?? Jos halukkaita löytyy... GTV:ssä ainakin pelaa hienosti lastu, mitä nyt kytkin alko luistaan mutta ehkei se täysin lastun vika ole
Itsekin vähän innosituin tuosta lastusta ja imujutskista, mutta näyttääpä loppuvan tämä treadi niinkuin seinään, josta voi päätellä että ilmeisesti kaverit jotka tuolta tilas ni sai pettymyksen niskaansa kun ei ole hehkutelleet täällä mitään. Joten taitaa jäädä tilaamatta, ellei jollain ole todisteita vaikutuksista...
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
dimmu kirjoitti:josta voi päätellä että ilmeisesti kaverit jotka tuolta tilas ni sai pettymyksen niskaansa kun ei ole hehkutelleet täällä mitään. Joten taitaa jäädä tilaamatta, ellei jollain ole todisteita vaikutuksista...
Ainakaan 155 Q4 toi ei tainnu olla mistään kotoisin.. sataviisviis saikin jo EVOcarssin huomattavasti paremman version tilalle..
dimmu kirjoitti:Itsekin vähän innosituin tuosta lastusta ja imujutskista, mutta näyttääpä loppuvan tämä treadi niinkuin seinään, josta voi päätellä että ilmeisesti kaverit jotka tuolta tilas ni sai pettymyksen niskaansa kun ei ole hehkutelleet täällä mitään. Joten taitaa jäädä tilaamatta, ellei jollain ole todisteita vaikutuksista...
Joo, ei noista lastuista ole mihinkään. Ihan pelkkää kuraa. Todella iso pettymys, joten ei voi paljoa hehkuttaa.
Sauer kirjoitti: Ainakaan 155 Q4 toi ei tainnu olla mistään kotoisin.. sataviisviis saikin jo EVOcarssin huomattavasti paremman version tilalle..
Juu, ei sitten niin mistään kotoisin. Olis varmaan toiminu sun coupen koneessa paljon paremmin? Vai oliko niissä sittenkin samat myllyt ja siten myös samat osat? Kyllä se EVOcars saa auton miltei lentämään...
Vai olikohan tämä sittenkin KIMPPATILAUS topic, johon ei pitänytkään ilmoittaa tuloksia/kokemuksia?
AutonAlfa kirjoitti:
Juu, ei sitten niin mistään kotoisin. Olis varmaan toiminu sun coupen koneessa paljon paremmin? Vai oliko niissä sittenkin samat myllyt ja siten myös samat osat? Kyllä se EVOcars saa auton miltei lentämään...
Ja lisää OT:ä. Eli mitäköhän kettua AA sekoo? Satuin joskus näkemään tosta squadrasta penkitys paperin eikä ollut juuri mikään muuttunut. Kaveri kävi sentään coupesta EVO:n lastulla penkittää sen 250hp..
Eli koitetaas nyt ottaa ne herneet sieraimista veke..
Sauer kirjoitti:
Ja lisää OT:ä. Eli mitäköhän kettua AA sekoo? Satuin joskus näkemään tosta squadrasta penkitys paperin eikä ollut juuri mikään muuttunut. Kaveri kävi sentään coupesta EVO:n lastulla penkittää sen 250hp..
Eli koitetaas nyt ottaa ne herneet sieraimista veke..
No se on just niin sekaisin, kuin särkylääkkeitä ruuaksi popsiva voi olla. En minä mitään herneitä mihinkään vetäny. Hiukan, kun jaksaa tutkia, niin varmasti voit sinäkin huomata, että tuolta Squadralta saa myös sellaisia lastuja kuin itse haluaa, joten siihen nähden toi vertaus oli huono. Mä olen lukenu vain omia papereja ja pitäydyn edelleenkin kiinni omassa mielipiteessäni.
Ei noilla lastuilla ihmeitä tehdä. Auttaa ne ehkä ensi hätään.
Kyllä se tästä...
Se on kyllä kummallista, miten kaikki aina tulkitaan väärin, jos ei käytä 100 hymiötä. Ja jos etsii syitä miksi lastuista ei ole puhuttu, niin sekin on pelkkää vittuilua vissiin? Tuossa, kun tarkemmin kaivaa noita viestien päivämääriä, niin tästäkin jutusta alunperin oli n. 1,5 vuotta aikaa. Ja onhan se hyvä tuomita koko lastun valmistaja, jos ei yhtään kommenttia ole jälkikäteen tullu.
Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee...
Sauer kirjoitti:Saahan niistä ihan mistä tahansa.. Evon lastun myin pois koska vanha oli sitä parempi. Ihan teetätetty tohon ruottissa.
Kas huomasin sinutkin.
EVOn lastu oli siis tehty sinun autoon? Voisiko olla niin, että se sama customoitu lastu ei toimikaan yhtä hyvin jossain toisessa "samanlaisessa" autossa? Custom lastutushan on aina auto kohtainen, koska autot ovat aina yksilöitä, vaikka isoja heittoja ei ehkä olekaan voi tulla ikäviäkin yllätyksiä, jos lastu on tehty " ihan tappiin asti"-tyylillä. Silti väitän, että perus garretilla oli kyseessä Coupe, Q4, Grale ei pitkälle pötkitä pelkällä lastulla.
dimmu kirjoitti:Kellekäs noi imuputket ja lastu tuli 156 v6:n mitä tilasitte?
Kun näyttäisi yhet semmoset olleet tilauksessa.
Ei kennellekkään kun ainakaan tuossa erässä eivät pystyneet toimittamaan. Tai ongelma taisi olla puuttuvissa alumiinilätkissä tuonne imuputkien ja kannen väliin jotka näin jälkikäteen ajatellen olisi ollut helppo itsekin koneistaa.