Tänään bongattu joskus kolmen aikaan punanen 155 nekalassa kirpparin pihas ajokinkujal tampereel.ite viereises amikses viä kevääseen asti. tänään bongattu muutenkin paljon alfoja. harmi vaan,kukaan ei moikannu takas
Punanen 156 Carf ja Aref -tarroilla varustettuna bongattu useasti Sibeliuksenpuiston ympärillä. Parkissa usein puiston Rauhankadun sivulla. Näkyy puiston yli parvekkeelta. JOC-** rekkari.
Jochanan kirjoitti:Punanen 156 Carf ja Aref -tarroilla varustettuna bongattu useasti Sibeliuksenpuiston ympärillä. Parkissa usein puiston Rauhankadun sivulla. Näkyy puiston yli parvekkeelta. JOC-** rekkari.
Kaupunki siis tämä Suomen vanha pääkaupunki.
Se on mun kinneri.
Edit: Eikös tuo puisto ole Mannerheimpuisto? Vai olenko mä vaan kuvitellut asuvani sen nimisen puiston vieressä...
Erittäin tyylikäs Pun. 159 JTS parkkeeras viereeni kerrostalon parkkipaikalle, ite olin just partsilla kurkkimassa. Tais kuskia kiinnostaa munkin auto ku sitä siinä syynäili, kuskilla asiaan kuuluva alfa lippis.
Foorumilta?
Suunnilleen Riihimäen eteläisen liittymän kohdalla tuli tänään n. puoli yhdentoista maissa vastaan punainen GT. Ja kyseessähän siis 3-tie.
Ja Tommo bongattu...öööö mikähän Esso nyt olikaan.
Vaalea 156 maalaamattomalla korisarjalla ohitettu Salon ja Turun välissä motarilla. 30 km myöhemmin jäniksen raato ylitetty molemmilla vasemmanpuoleisilla renkailla.
Kaks kädetöntä junttia havaittu oulu-pulkkila välillä, toinen musta farmari 156 ja toinen sedan 156 (gta ilmeisesti helmoista ja vanteista päätellen..) Kummallakin kuskilla oli ilmeisesti oikearaajahalvaus päällä kun ei lapasennostoon reagoitu,,, ite tulin vastaan suht pitkälle näkyvällä V6:lla,päät kyllä käänty mutta tassua ei juntit osannu nostaa vaikka näki auton kyllä hyvin...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Sitävastoin vanhempi pariskunta 166:lla nosteli tassua ku oltiin kempeleessä parkissa,kiitos siitä! Harmaat hiukset ja harmaat aivot on tosiaan kaks eri asiaa....
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
tervakoskella vastaan ajeli punainen spider...........itse ajelin hopeisella......hanska heilahti kivasti.........kukahan muukin täällä päin alfailee.....?
[quote="Alfissimo"]Olikohan ma vai ti, kun Piesuli ajeli aamuysin nurkilla Pulla-Poikien risteyksestä vastaan nenä kohti Jokimaata.[/quote]
Paljon mahdollista. Enkö muka moikannu? Yleensä oon lapa pystys aina ku alfa tulee vastaa.
Epezi kirjoitti:Motarilla morottelin jonkun vanhemman herran kanssa, joka ajeli punasella 75:lla (jossa oli toinen etuvalo pimee).
Nähty ilmeisesti sama herra pari kertaa, ainakin oli toinen ajovalo pimeänä ensimmäiselle kohtaamisella. Ei tosin tullut morotusta takas kun ajeltiin tuoreella sw:llä. Täytyy katsoa josko tilanne paranee kunhan saadaan pian 155 ajoon! Mutta eihän sen pitäisi ajokin ikää katsoa vaan merkkiä.
Taitaa olla Tommo:n kärry joka seisoo siinä seppälänkankaalla erään firman pihassa usein.
Lisäksi tulee samanmoinen musta 156 kiiltävillä (kromi?) vanteilla aika usein vastaan n. aamu seittemän aikaan milloin missäkin tourula-viitaniemi välillä. Lapa ei oo kyllä vielä noussu kertaakaan
Epezi kirjoitti:Johan näitä Alfisteja sikiää. Ylöjärvellä lapailtu Tomin kanssa.
Jeps Ylöjärvellä tuli myös vastaan viininpunainen 156 tuossa seiskan jälkeen, lapaa nousi sieltäkin Lieneekö samainen Ylöjärveläinen, joka oli juuri lisäillyt autostaan kuvia. Ipi76 ??
Kyllä nopeesti kerkesit kuvat katsoa, juuri ne sinne laitoin! Nykyään musta 156 SW alla, edelliset myyty pois. Vihdoinkin siis päivitetyt kuvat albumissa.
Asiaan kuitenkin: tänään Tampereen alueella bongailtu useampiakin Alfoja, 75:n, 164:n 147 ja useampi 156, lapa nousi ainakin viideltä. Kaikki parin tunnin sisällä n. klo 12-14.
Tänään neljän-viiden aikaan Kangasalla Lahdentiellä Pikkolan kohdalla joku tarjoili meikäläiselle myöhästyneen morotuksen tummasta facelift 156:sta, kun ajelin Fiiatilla hopean 156:n perässä. Vaikka hivenen myöhästyi Alfan morjestuksesta niin Alfistia morotti kumminkin . Että morjesta vaan.
Ipi76 kirjoitti:Kyllä nopeesti kerkesit kuvat katsoa, juuri ne sinne laitoin! Nykyään musta 156 SW alla, edelliset myyty pois. Vihdoinkin siis päivitetyt kuvat albumissa.
Asiaan kuitenkin: tänään Tampereen alueella bongailtu useampiakin Alfoja, 75:n, 164:n 147 ja useampi 156, lapa nousi ainakin viideltä. Kaikki parin tunnin sisällä n. klo 12-14.
Oliko muuten se 164 punainen ja preFL versio? Lainasin sen minun veljenille ja se oli siellä liikeellä siinä aikana. Se ei varmaan morjestellut kun se ei vielä oppinut kaikki alfaan liityvät yksityiskohdat, amätööri kun hän on Annetaan sille anteeksi siten tästä mokasta
Tänää tuli aamulla noin 7 aikaan moikattua tumma sävyistä 164sta lahdentiellä kangasalla. Kuski ei ollut ihan hereillä mutta repsikka korjasi tilanteen ja nosti lapaa takas.päivä sai heti positiivisemman alun
Oliko palstalta tuttuja ne 2 herrasmiestä viikonloppuna Suomenojan Nesteen pihalla punaisen 156:n kanssa. Siinä ohimennen kehaistiin toistemme autot, mulla oli mukana sellainen 6v tenava Alfa lippis päässä...
Tais Salot tulla eilen vastaan pirkkalan avk:n kohdalla neljän jälkeen? Viininpunainen 156SW. Puhuit puhelimeen mutta silti lapa nousi. Itse olin 147lla.
^^
Emäntä tunnustaa! Paitsi puhuneensa puhelimeen, sehän on laitonta ilman hf-härdelliä. Itse ajellu fiatilla ja meinaa koko ajan morottaa Alfoille, sitäkös ihmiset sit ihmettelisivät!