emäntä kun on malesiassa ja katsomassa formuloita niin tuli siinä tuliaiset puheeksi, kävi kisapaikalta tänään ostamassa minulle ferrari lippiksen ja T-paidan nyt on aika hyvä fiilis kun on emännällä kotiin tuotvaksi oikeita tavaroita eikä mitään prkleen rihkamaa!!!
Vein 75:ni Deltaan - myytäväksi. Kaverit olivat arponeet hintalappuun 3900€ lukeman. Sopii mulle, jos joku tuon itselleen haluaa.
Mutta, jos joku haluaa täysin ruosteettoman, ja muutenkin lähes virheettömässä kunnossa olevan 2,0i 75:n (ei TS) itselleen, niin tuossa hinnassa on kyllä runsaasti tinkivaraa.
^^ Onnea! Äärimmäisen nopeaa toimintaa! Itse sain järjesteltyä inssin vasta seuraavalle arkipäivälle. Sinänsä se ei haitannut, koska oli viikonloppu aikaa laittaa Alfa kasaan (moottori lattialla yms pientä)..
Pitihän se arvata, kun opeli vaihtui Alfaksi, niin pääsin heti sovittamaan poliisiauton takapenkkiä. Onneksi kohdalle sattui ystävällisiä virkavallan edustajia ja pääsin tällä kertaa varoituksella..
huomen aamulla bussilla itä-helsinkiin hakemaan Alfaa. Saas nähdä saako unta yöllä..
Nyt vaan toivotaan että menee katsastuksesta läpi, ettei tiedossa ole lisää korjaamokäyntejä....
Tänään tuli töissä maalattua nykypäivänä hieman harvinaisempi näky,joka tunnetaan nimillä pompan-nappi tai nakkikattila
Täytyy kyllä myöntää että auto on sympaattisen näköinen ja erittäin hauskan mallinen ruiskuttaa.
Hienoa että joku jaksaa nähdä vaivaa ja entisöidä näitä vanhuksia,sillä noiden entisöintihommien maalaus on maalarillekin mielenkiintoinen,haastava sekä piristävä poikkeus normaaliin työhön.
Kesärenkaat alla. On se kyllä aina yhtä kiva huomata rengasäänten käytännössä katoavan. Ainoo miinus oli kattella niitten kesärenkaitten kuntoa viimesyksyinen ratapäiväreissun jäljiltä. Jos sitä juhannukseksi sais jo uutta palloa alle...
Stilo kirjoitti:Kesärenkaat alla. On se kyllä aina yhtä kiva huomata rengasäänten käytännössä katoavan. Ainoo miinus oli kattella niitten kesärenkaitten kuntoa viimesyksyinen ratapäiväreissun jäljiltä. Jos sitä juhannukseksi sais jo uutta palloa alle...
Joko sulla on todella huonot talvirenkaat, tai sitten todella hiljaiset kesärenkaat. Mulla ei juuri melutaso muuttunut, kun nastoista siirtyi kesäkumeihin. Pirun mukava noilla kyllä on ajella. Pitoa on niin, ettei uskalla tarpeeksi kovaa ajaakaan, ja ohjauskin muuttui kertaluokkaa tarkemmaksi.
Takuuna uusi runko maastofiloon. Mukavana yllätyksenä uuden raamin materiaali on Eastonin ultralite race, kun vanha oli vain ultralite. Pikkupäivityksenä lisäksi uusi voimansiirto ja Fox:n keula. Viikonlopuksi luvassa lämmintä
Gasolina kirjoitti:Takuuna uusi runko maastofiloon. Mukavana yllätyksenä uuden raamin materiaali on Eastonin ultralite race, kun vanha oli vain ultralite. Pikkupäivityksenä lisäksi uusi voimansiirto ja Fox:n keula. Viikonlopuksi luvassa lämmintä
Minkäs merkkinen runko? Kona?
Ja kun on kasassa niin kuvaa kehiin
Sain vaihdettua kytkimen 33:een ilman sen suurempia ongelmia. tyhjäkäynti ei kuitenkaan ole sen parempi kuin ennen vaikka on uudet tulpanjohdot,pyörijä ja jakajankansi. mutta hyvillä mielin ollaan kuitenkin,kerta pääsee taas alfalla ajaan
Oma auto taas alla. Eihän siitä ollukkaan kun noin 8 viikkoo kun vimeks sillä ajoin...
Ainoo että kun autolla jarruttaa niin alkaa täriseen ihan kuin olisi tyhjä rengas. Osaako kukaan neuvoa mikä tossa olis ongelma? Jarruissa kait jotain?
Ihme juttu.. Lähdin eilen aamulla pajerolla töihin ja alfa jäi parkkiin lepäämään. Alfa oli kurassa ja todella pesun tarpeessa. Illalla kotiin tullessani ihmettelin miten alfa kiiltää jo parkkipaikan perältä katsottaessa ja tarkemmin katsellessa huomasin että se oli pesty vesi vielä valui vanteista. Joku ystävällinen oli pessyt auton ja hyvin olikin, joka paikka oli vahattu ja kuurattu. Kukaan ei ole tunnustanut tekoaan mutta ylläri oli kiva
JiiPee kirjoitti:Josko nyt saisi isompaa kuin viimeeksi?
No comments.
Hehee, mielikuvitus laukkaa kuin kamelilauma
Nyt niitä "isompia" sitten saatiin oikein kylmäarkkukaupalla, 9 kipaletta ja pelkkiä barracudia. Ei tonnarin tonnaria, harmi
Miksei joskus jotain kivaakin
Kaverille järjestin töitä.
Sain itekkin töitä opiskelun ohella ja kesäksi vielä toisen paikan lisäksi.
Muutamia askartelupaskartelu hommia saanu taas valmiiksi kuoret+ rimpula jne..
Harmillista, kaikkea ei muista/ei saa kuvata.
Olen niin iloinen Ja syy on se, että sain autooni alle GTA:n vanteet jollaisia olen aina himoinnut itselleni! Täytyy napata kuva ja lisätä albumiin jos joku haluaa nähdä miltä sellaiset "pallerovanteet" näyttää tavallisessa sataviiskutosessa!
Ei hitto!!!! Kämppään oli ilmestynyt Aito Karjala Lippis!!!!!
Eikös aidossa lippiksessä pidä olla kahdeksan ommelta lipassa ja se NHL-merkki sisällä? Näin ainakin minulla joskus kymmenen vuotta sitten.. Hienoa että sait täydennettyä tuota E30 elämystä tällä elintärkeällä vaatekappaleella.