alfa 156 v6 kirjoitti:Toinenkin Punainen GTV bongattu samana päivänä siirtotarroilla varustettuna Jyväskylässä, vilaukselta nähden oli CUP-korisarja ainakin ellei sitten ihan aito cup Foorumilaisia?
Bongailin itseni tuon kyseisen GTV:n vierestä parkkipaikalla.
Todella komealta näytti ja ne äänet...
Tänään bongattu Alajärven kirkonpihassa Maserati Quattroporte.. kenties hienoin näkemäni auto..
Vieläkään en voi uskoa, että näin pienessä kylässä semmoinen liikkui!
Silvio kirjoitti:Oululaisbonguksia itselläkin useampia,lapa ei täälläpäin nouse.. Yks tyyppi tosin varaosaliikkeessä käydessä tuli juttusille,ajo 1-mallin lagunalla.. Muuten täälläpäin junttius istuu aika voimakkaasti,ite bongannu lukuisia kertoja 155,156,159,166 vehkeitä... Muuan kuukauden ajan nostelin lapasta kunnes huomasin että turhaa on....
Kyllä meikälle ainakin lapanen nousee sanotaanko n. 50 prosentista näistä Italian ihmeistä. Viimeksi perjantaina tuli huiskutettua vauhtia Linnanmaan marketin pihassa 33:lle. Palstalaisia?
Edit: Kyseessähän taisikin olla Sapen 164:n. Meikällä on tämä Alfa -portfolio vielä hakusessa..
rookie kirjoitti:Tervehdykset vaihdettu kuusamontiellä kuuden jälkeen tumman sataviiskuutosen kanssa. Oliko Janne liikenteessä?
Noup. Tais olla se toinen.
Vähän aiheeseen liittyen... Ajelin tänään Haaparantaan ja tuli puoli kahdentoista maissa Kellon kohilla punainen GTV vastaan. Ei noussut lapa, mutta paluu matkalla sama auto tuli myös vastaan ja tällä kertaa hanska nousi
Tänään bongattu useampikin Alfa sunnuntaiajelulla Tampereella ja lähistöllä:
Vähän ennen puolta päivää punanen GTV lielahden paikkeilla (morjesteltiin), pirkkalassa 156 SW uudella keulalla, ideaparkin parkissa kaksi 164:sta, sininen ja vihreä ja vielä sininen GTV, ideaparkissa sekin. Hyvä saalis yhdelle päivälle!
Varmaankin foorumilaisia...?
Aamula 11 aikaa tuli mommilassa spideri vastaan morjesti kyl vaikka olin smartilla.
Tänään noin kello 18 tuli Hollolassa vt12:sta harmaa 166vastaa ja vähän keskustan jälkeen musta 156 kummatkin morjesti joku täältä?
alfa 156 v6 kirjoitti:Toinenkin Punainen GTV bongattu samana päivänä siirtotarroilla varustettuna Jyväskylässä, vilaukselta nähden oli CUP-korisarja ainakin ellei sitten ihan aito cup Foorumilaisia?
Bongailin itseni tuon kyseisen GTV:n vierestä parkkipaikalla.
Todella komealta näytti ja ne äänet...
Mä näin sen perjantaina ja amatööreja ratissa. Kattelivat vaan hölmön näköisenä kun Spideristä morjestelin.
Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.
Käpylässä konttorin eteen pysäköitynä harmaa 164 jonka perässä alkuperäisteksti TURBO. Viisipulttiset pyörännavat näytti olevan, eli ei ainakaan mikään tarratuning-TS ollut kyseessä.
Mahtoiko kuulua samalle herrasmiehelle jonka pirun siisti valkoinen 75 oli tuossa joskus parkissa? Nimimerkkiä en nyt tähän hätään muista.
Muutama päivä sitten Mikkelin lähellä.. Oikeastaan Otavan kohdalla muistaakseni hopea 156 ajeli ohi. Moikkasin kyllä.. Itse ajoin viininpunaisella volvolla.. Eilen Varkaudessa musta 156. Tänään joensuussa jokin vanhempi alfa jota en tunnistanut.
Ipi76 kirjoitti:Tänään bongattu useampikin Alfa sunnuntaiajelulla Tampereella ja lähistöllä:
Vähän ennen puolta päivää punanen GTV lielahden paikkeilla (morjesteltiin), pirkkalassa 156 SW uudella keulalla, ideaparkin parkissa kaksi 164:sta, sininen ja vihreä ja vielä sininen GTV, ideaparkissa sekin. Hyvä saalis yhdelle päivälle!
Varmaankin foorumilaisia...?
- Seisooko Sweet Mintin GT Kotkan Mussalon sataman parkissa, kävin siellä tänään lounaalla, on tainnut olla kyllä aikaisemmin siellä, ainakin albumin kuvat natsaa.
- Tuliko Carlos 164:lla vastaan Oopperan edessä oisko ollut 1730?
- Ajoiko nuhapumppu duning ooppelilla ohitseni, kun odottelin vaimoa duunista melkein tukkien erikinkadun liikenteen klo 1745.
Ison Omenan parkkihallissa parkkeerasin hienon hopeisen GTVn viereen, jossa oli punaiset nahkapenkit.. Ostotarjoukset rupesivat viriämään takaraivossa, varsinkin kun siinä oli 3 litran V6
V-tyyli kirjoitti:Ison Omenan parkkihallissa parkkeerasin hienon hopeisen GTVn viereen, jossa oli punaiset nahkapenkit.. Ostotarjoukset rupesivat viriämään takaraivossa, varsinkin kun siinä oli 3 litran V6
marsuliini kirjoitti:Aamulla klo 8:n jälkeen tuli Matinkylänkadulla vastaan 159.(harmahtava??)
Ja Saukkolan Esson kohilla kello 19:40 tuli vastaan viininpunainen 156?
Ja molemmista siis tassu nousi ylös.
On noi värit taas vähän hakusessa :silly:
Harmahtavahan on ihan oikea kuvaus. Ainakin verrattuna Mipon viimekesäiseen kuvaukseen Spiderin väristä joka taisi olla "haalean kusen värinen"
Joksa kirjoitti:Tänään tuli hieno vaalea spider sundsbergin tiellä vastaan käsi pystyssä - itse myöhästyin.
Pepperoni (melko varmasti) bongattu viime sunnuntaina noin klo 13:30 tuusulantiellä iskun kohdalla 147:n ratissa perheineen. En nostellut kättä kun olin liikenteessä maantiepyörällä.
Alfaholisti kirjoitti:Pepperoni (melko varmasti) bongattu viime sunnuntaina noin klo 13:30 tuusulantiellä iskun kohdalla 147:n ratissa perheineen. En nostellut kättä kun olin liikenteessä maantiepyörällä.
Melko varmasti kyllä. En tosin kellonaikaa niin muista, mutta muuten täsmää. Varmaan etelän suuntaan menossa tuohon aikaan?
Kaverit bongailee urakalla, täällähän alkaa olla täysi vartiointi päällä
Tänään tuli kyllä saletti foorumilaisen bongaus LPR:ssa Kukahan ajoi punaista 156:sta aivan siinä kävelykadun nurkalla ja tuli sieltä Sampo pankin alakerrasta kadulle, ja meikäläisen perään hetkeksi. Harmaat aluvanteet ja takaspoileri ainakin jäi mieleen. Olin ensin ihan saletti että Kaugoh tuli nähtyä koska auto oli niin samanlainen, mutta taisi olla kuitenkin joku muu (mitä rekkarikilvestä muistelen)?
Zenith kirjoitti:Kukahan ajoi punaista 156:sta aivan siinä kävelykadun nurkalla ja tuli sieltä Sampo pankin alakerrasta kadulle, ja meikäläisen perään hetkeksi.
Ilmoittaudun! Olenkin ihmetellyt miten ei ole bongauksia juurikaan Lappeessa tähän mennessä osunut kohdalle vaikka siellä usein pyörinkin (ja paikkakunnalla tuntuu vahva forum-edustus olevan). Eli terve vaan tuoreimmalle lpr-alfaclubilaiselle - lapa nousi komeasti ja itsekin olin aika saletti, että nyt osui ja upposi.
Tunnistus toivon mukaan helpottuu, kun saan auton vahailtua kesäkuosiin ja laatukuvia otettua. Voipi lähitulevaisuudessa käydä katsastamassa allekirjoittaneen galleriasta tuoreet kuvat. Nyt löytyy vain vanhoja (ja huonoja ) isäukon ottamia kuvia teuhkan galleriasta ja ymmärrettävästi tuolla oma punainen jää pikkaisen sen toisen kiulun varjoon. Pieniä muutoksiakin ulkonäköön on tullut...
Tänään kun oltiin koiruuden kanssa pyöräilemässä tuli Keljonkadulla vastaan musta 159, Ristonmaalla musta 166 ja Alballa punainen 156 sw.
Pienellä matkalla riitti paljon silmänruokaa...niin ja nuo Alfat
- Seisooko Sweet Mintin GT Kotkan Mussalon sataman parkissa, kävin siellä tänään lounaalla, on tainnut olla kyllä aikaisemmin siellä, ainakin albumin kuvat natsaa.
Seisoo. Oon töissä siellä. Bongasit ainoan hienon auton sieltä parkkikselta
Seisoo. Oon töissä siellä. Bongasit ainoan hienon auton sieltä parkkikselta
Eli salapoliisityö suoritettu Oli kyllä hienon näköinen auto, täydellinen (puhdas) väri ja täydellinen sisusta!