Cuore Sportivo I Ahvenisto 02.06.2007
Valvoja: Moderators
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Myin sieluni saatanalle. Hinta kuulosti ihan kohtuulliselta, että pääsee katsomaan KauGoH:n, Keuruun hurjien ym. toimintaa radalla..hagger16 kirjoitti:Tyttö sanoi, että (sattuneesta syystä) tarvitsen palkalliset vapaapäiväni myöhemmin.
En ole vielä keksinyt muuta keinoa.. perse.
Senza cuore saremmo solo macchine
Eli ulkopuoliset pääse ajamaan, jos maksaa 20 euron ratamaksun?
Eli teinipemarilla olisin tulossa ajamaan. Tuli hankittua tuollainen 318is (e30) "track-day" leluksi ja nyt on vuorossa kuskin virittämistä. BCF vuoroilla on tullut käytyä ajamassa ja kierroksia pitäisi saada enemmän.
En omista karjala-lippistä, vaikka se kuuluukin olennaisena osana tuohon autoon.
Eli teinipemarilla olisin tulossa ajamaan. Tuli hankittua tuollainen 318is (e30) "track-day" leluksi ja nyt on vuorossa kuskin virittämistä. BCF vuoroilla on tullut käytyä ajamassa ja kierroksia pitäisi saada enemmän.
En omista karjala-lippistä, vaikka se kuuluukin olennaisena osana tuohon autoon.
- SP
- Viestit: 957
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
- Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D - Paikkakunta: Tampere
rata
ei millään pahalla mutta jos näitä "vieraita" merkkejä päästetään radalle maksua vastaan,niin pian radalla olevista autoista puolet on jotain muita merkkejä onhan niitä ollukin bmw,seat,subaru,ym.....frankie kirjoitti:Eli ulkopuoliset pääse ajamaan, jos maksaa 20 euron ratamaksun?
Eli teinipemarilla olisin tulossa ajamaan. Tuli hankittua tuollainen 318is (e30) "track-day" leluksi ja nyt on vuorossa kuskin virittämistä. BCF vuoroilla on tullut käytyä ajamassa ja kierroksia pitäisi saada enemmän.
En omista karjala-lippistä, vaikka se kuuluukin olennaisena osana tuohon autoon.
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Carfin ratapäivien idea on, että klubiin kuuluvat jäsenet pääsevät ajamaan klubin vuokraamalla radalla pientä korvausta vastaan. Ratojen vuokrahinnat nousevat joka vuosi, meidän ajohinta ei ole noussut. Se on edelleen 10 eur/henkilö.frankie kirjoitti:Eli ulkopuoliset pääse ajamaan, jos maksaa 20 euron ratamaksun?
Eli teinipemarilla olisin tulossa ajamaan. Tuli hankittua tuollainen 318is (e30) "track-day" leluksi ja nyt on vuorossa kuskin virittämistä. BCF vuoroilla on tullut käytyä ajamassa ja kierroksia pitäisi saada enemmän.
En omista karjala-lippistä, vaikka se kuuluukin olennaisena osana tuohon autoon.
Aiemmin radalle on päästetty muitakin paikella tulleita faneja, vaikka heillä ei ole Alfa Romeota ollutkaan, tai eivät ole edes olleet kerhon jäseniä. Enää tällaiseen hyväntekeväisyyteen ei ole "varaa". Kerhon tarkoitus ei ole sponsoroida muiden ajamista.
Kun käytäntö on ollut noinkin vapaa aiempina vuosina, niin muutokset otetaan tietysti hangoitellen vastaan.
Uusi käytäntö on, että radalle ei tulla päästämään halvan ratapäivän toivossa paikalle tulleita henkilöitä, elleivät aja Alfa Romeolla.
Club Alfa Romeo Finlandin jäsenet saavat ajaa ja harjoitella radalla muunkinmerkkisellä kalustolla.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
Jos haluut letkassa ajella niin ehdota vaan aika ja paikka mistä lähdetään. Renkomäen ABC? Hollolan Neste tai Mc Donalds tms?piesuli kirjoitti:Ketään lahden suunnalta tulossa? vois täältäkin kerätä letkan :D
Viimeksi muokannut blacase, 11 Kesä 2007, 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HöGarrett kirjoitti:Uusi käytäntö on, että radalle ei tulla päästämään halvan ratapäivän toivossa paikalle tulleita henkilöitä, elleivät aja Alfa Romeolla.
Club Alfa Romeo Finlandin jäsenet saavat ajaa ja harjoitella radalla muunkinmerkkisellä kalustolla.
Pitää kattoa jos tulisin sitten vaan valokuvailemaan radan varteen...
Oleino kirjoitti:Eiköhän tuo käy. Pitää tutkia vaan karttaa, en ole vielä löytänyt Tampereen läheisyydestä kuin Pirkkalan ja Lahdesjärven abcit. Mutta Toijalan ABC siis 0815.KJS kirjoitti:Met ajellaan täältä mutkatietä, mutta treffattaisko Toijalan ABC:llä about 8.15?
Niin siis ABC Lahdesjärveltä lähtö, ja haetaan täydennyksiä Toijalan ABC:lta? Nyt en ymmärrä. GT-tiekartastoa tutkimalla näyttäisi että Toijala ei oikein reitille satu. Taidan vielä vaihtaa itseni lähtemään tuolta Lahdesjärven ABC:lta..gtvaj kirjoitti:Tampereen poppoo, miten olis tuttu Lahdesjärven ABC 0800 ja sieltä sitten toi 0815 abc pikkusen myöhässä.
Eli mukana letkassa ollaan
Tein itse - säästin
Paljonkos se jäsenyys maksaa vuodessa ja voiko ratapäivillä liittyä?Rolle kirjoitti:^ Tähän kerhoon on ainakin voinut liittyä vaikka ei Alfaa omistakaan joten ei muuta kuin liittymään
Itse asiassa oon talven mittaan parista Alfasta tehnyt puolivakavia tarjouksia saksan eBayssa mutta ei ole vielä tärpännyt... 1994 155 1.8TS Formula/Silverstone Class II homologaatiomalli olisi kiikarissa, alkuperäisen esitteenkin jo ehdin hommata juuri ebaysta
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Re: ahvenisto
Keuruulta yrittää 2 autoa ehtiä kanssa paikalle ajoissavirtti kirjoitti:Ilmaannun Toijalan ABC:lle 8:15. Olikos muita tulijoita kuin KJS?
Aloita täysillä ja kiristä loppua kohti.Hepa kirjoitti:Näyttää siltä, että meikäläinenkin pääsee koittamaan rata-ajelua ensimmäistä kertaa. Liittynen myös Lahdesjärveltä letkaan.
Onko jotain hyviä vinkkejä ensikertalaiselle?
No ei sentään, kannattaa katella kun muut ajelee ja vaikka vongata kyyti joltain ennen kuin itse radalle suuntaa. Näkee vähän millainen se on. Sitten ekat kierrokset rauhallisen ajon aikaan. Tapahtuman loppupuolella luultavasti ajatkin jo melko kovaa. Tuota kaavaa noudatti aika pitkälti ainakin mun eka ratakerta. Ja hengissä säilyin.
Tein itse - säästin
Laita öljymäärä maksimiin, ja nosta rengaspaineita ~0,3-0,5bar normista. Kyydissä kannattaa kiertää ensimmäiset pari kierrosta, tai niin että joku kokeneempi istuu vieressä. Meikäläisen kyytiin varmaan ainakin pääsee jos laitteet kestää radalle asti.Hepa kirjoitti:Näyttää siltä, että meikäläinenkin pääsee koittamaan rata-ajelua ensimmäistä kertaa. Liittynen myös Lahdesjärveltä letkaan.
Onko jotain hyviä vinkkejä ensikertalaiselle?
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
- Tiige
- Viestit: 2305
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Jep. Ja Ahvenistolla varsinkin kannattaa pitää jäitä hatussa. Turva-alueita kun ei juuri ole.Otsosmi kirjoitti:Laita öljymäärä maksimiin, ja nosta rengaspaineita ~0,3-0,5bar normista. Kyydissä kannattaa kiertää ensimmäiset pari kierrosta, tai niin että joku kokeneempi istuu vieressä. Meikäläisen kyytiin varmaan ainakin pääsee jos laitteet kestää radalle asti.Hepa kirjoitti:Näyttää siltä, että meikäläinenkin pääsee koittamaan rata-ajelua ensimmäistä kertaa. Liittynen myös Lahdesjärveltä letkaan.
Onko jotain hyviä vinkkejä ensikertalaiselle?
Rohkeesti vaan jotain repimään hihasta, nii varmasti pääset johonkin kyytiin.ollikuhta kirjoitti:Miten on, kun hiukan kiinnostaisi tietää, kuinka esim. 156 v6, tai vaikkapa 155q4 baanalla toimii, niin onko mahdollista päästä pelkääjäksi muiden kyytiin?
Suomeksi: Kuka (hullu)ottaa kyytiin meikäläisen
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.