Kuvakin jo albumissa. Rok!Alfistipohjoosesta kirjoitti:Spiderin haku kotiin. Matka sujui hyvin ja olo onnellinen. Näyttääkin niin nätiltä.
-Topi Kuusinen
Valvoja: Moderators
Olisko mitään käytännön vinkkejä mahdolliselle toiselle innokkaalle säätäjälle? Pitäisi vissiin muutenkin availla tuota ovea kun kuskinpuolella ovenavauskahva on jotenkin löystynyt ja kilisee inhottavasti. Ja sitten se mekanismi, joka pysäyttää oven auki- asentoon ei toimi.alfa 156 v6 kirjoitti:Jee. Sain säädettyä GTV:n sivuikkunatEi suhise eikä tule vettä sisään ja kun ovi paiskataan kiinni lasi ei jää enää tiivisteen päälle
Tohon on paha antaa vinkkiä, aika laaja aihe. siinä GTV:n korjausmanuaalissa on kohtuuhyvät ohjeet mikä oli PDF:nä jaossa jossain vaiheessa. tuo kahvan kilinä johtuu melko varmasti jousen katkeamisesta joka on itse kahvan takana ja painaa sitä ovea vasten.liekki kirjoitti:Olisko mitään käytännön vinkkejä mahdolliselle toiselle innokkaalle säätäjälle? Pitäisi vissiin muutenkin availla tuota ovea kun kuskinpuolella ovenavauskahva on jotenkin löystynyt ja kilisee inhottavasti. Ja sitten se mekanismi, joka pysäyttää oven auki- asentoon ei toimi.alfa 156 v6 kirjoitti:Jee. Sain säädettyä GTV:n sivuikkunatEi suhise eikä tule vettä sisään ja kun ovi paiskataan kiinni lasi ei jää enää tiivisteen päälle
Tällä hetkellä ei erityisemmin suhise, kunhan muistaa pesun yhteydessä hoivata tiivisteitä, mutta vettä saattaa tihkua välillä sisään.
Tuon korjausmanuaalin imutin pari viikkoa sitten, että se löytyy kyllä. Täytyykin tulostaa sopivat sivut ulos sieltä niin pääsee säätämään. Mä ajattelin jo että näillä Hämeenlinnan helvetillisillä mukulakivillä on jotain tekemistä sen kahvan "löystymisen" kanssa, ehkä se jousi on vain mennyt poikki.alfa 156 v6 kirjoitti:Tohon on paha antaa vinkkiä, aika laaja aihe. siinä GTV:n korjausmanuaalissa on kohtuuhyvät ohjeet mikä oli PDF:nä jaossa jossain vaiheessa. tuo kahvan kilinä johtuu melko varmasti jousen katkeamisesta joka on itse kahvan takana ja painaa sitä ovea vasten.
gYdEbUh kirjoitti:Ratapäivä kausi avattu upeasti! Kyseessä oli Mitsun&Subarun Alastaron keikka, ja aika putkeen meni, nelikko aliohjautui jonkin verran kiinalaisten edessä olevien kitkojen ansiosta jotka on erittäin tikin näköiset tällä hetkelläMutta tämä ei meininkiä juuri latistanut, Alastaro on mahtava rata ja kalusto oli kondiksessa, miltei uusi Porsche 911 4S, Skyline, Subaru Svt, (3.3L bokseri) Tosin näiden vehkeiden omistajat ei vaunuja liiemmin käskyttänyt, ja sitten uudehkoja WRX Sti:ää ja EVO 8&9:t yhteensä kymmenisen. Oma Galantti oli pahasti altavastaaja mutta ABS merkkivalon syttymistä ja sammutuksen jälkeen loputtomiin? huutamaan jääneen ABS hydraulipumpun poislukien autourheilua parjahaillaan jea
Lauantaina astuin ruostuneen naulan päälle joka lävisti saappaan kautta jalkaani, mutta uppouma jalassa oli niin pieni että pannaan kivan piikkiin. Pitäiskö liittyä vielä siihen tärkeimpään eli Carfiin niin olisin neljässä merkkikerhossa