eiköhän tuossa joudu aamukahvit hörppämään, katsotaan kerkeänkö letkaan mukaan vai pörräänkö perässä. Melko aikaisin tuo 07.30 (haukotteleva hymiö)...jaskas kirjoitti:Onko kukaan tulossa Keimolaan vaikka silloin 0730?
Itse ajattelin käydä nappaamassa sieltä kahvit.
Cuore Sportivo I Ahvenisto 02.06.2007
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- AuliJ
- Viestit: 461
- Liittynyt: 15 Kesä 2005, 23:47
- Car(s): Giulietta 2.0 JTDm -12
156 2.5 V6 -98
MB CLK 500 - 03
ex 33 16V -90
ex BMW 518i -85 - Paikkakunta: Vantaa
Hei taas kaikki pitkästä aikaa Vähän sattui ajelut huonolle päivälle, kun huomenissa on serkun ylppärit ja pitänee siellä edustaa! Toisaalta auton kannalta voi olla viisaampaa tyytyä vain tuohon maantieajoon, ettei tule uusia koneremontteja...
Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille ja ajelkaahan varovasti!
Jospahan ens kerralla otetaan uusi yritys...
Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille ja ajelkaahan varovasti!
Jospahan ens kerralla otetaan uusi yritys...
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Tuolla muutama kuva. http://picasaweb.google.com/tommi.kosunen/CARFAhvenisto
Ehdittiin olla vain hetki paikalla, joten en jaksanut lähteä kävelemään paremmille kuvauspaikoille.
-tommi
Ehdittiin olla vain hetki paikalla, joten en jaksanut lähteä kävelemään paremmille kuvauspaikoille.
-tommi
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Meikäläisellä jäi kierrokset vähän vähiin. Kaksi kierrosta ehdin ajaa kunnes vaihdekeppi alkoi pyöriä tyhjää . Suolenkille jäätyäni jo ehdin pelätä pahinta. Hinattiin alfa varikolle (kiitos Keltsin), jossa sitten selvisi syy. Sokka oli pettänyt vaihdelaatikon päästä. Varasokka ja pari prikkaa saatiinkin onneksi läheltä, Keltsin tallista.
Eli kiitos Keltsille ja muille avustajille avunannosta
Eli kiitos Keltsille ja muille avustajille avunannosta
GT:llä jäätävä aika, mutta niin hyvän kuskin ajamana pitäisikin olla.Kurko kirjoitti:No niin, apparalta palailtu kotiin.. kivaa oli taas päästellä nilkka suorana!
Paljon oli porukkaa omasta mielestä, ja hienoja Alfoja pääs ihailee ja m.sa.n Grale oli aika namu
Alfacupissa tais tulla muutama hyvä aika, mm. GT.llä 1.39.9!! Oma cup kierros meni tällä kertaa vähä penkin alle; 1.44.7
Kurkon aika on semmosta perushuttua, mitä voi ajella peruspeemarillakin
Autokaupan ammattilainen
Mä jäin kokonaan ilman kierroksia vain koska en ole liittynyt CARFiin. Käyttäytyminen oli heidän taholtaan niin uskomatonta että vei täysin halunkin liittymiseen!
Saavuin radalle GTV:llä yhdeksältä ja menin jonon mukana maksamaan ratamaksua mutta vastaus olikin että vain klubilaiset pääsevät radalle koska siellä on täyttä. Kymmenen jälkeen voisin tulla kyselemään uudestaan TAI voisin maksaa 45e, liittyä klubiin ja päästä heti radalle. Eipä ollut tarpeeksi käteistä mukana joten odotin kymmeneen jolloin toimitsijat olivatkin itse radalla. Puolentoista tunnin jälkeen (~10.30) sain Sami Halmeelta aka Garrettilta vihdoin vastauksen että Carfin hallitus onkin yhdessä päättänyt että ei-klubilaisia ei päästetä radalle ollenkaan vaikka ajaisivatkin Alfalla. Kerroin että mm. tällä forumilla oli sanottu että ei-klubilaisetkin pääsevät Alfalla radalle(20e) mutta hän väitti ettei CARFin hallitus ole tällaista tietoa missään jakanut eivätkä he voi mitään jos joku on sellaista tietoa jossain levittänyt. Kuitenkin:
Ihme merkkikerho teillä...Miksi ihmeessä kerhoon voi liittyä ja ratapäivilläkin ajaa maksamalla jäsenmaksun koskaan Alfaa näkemättäkään ja samaan aikaan kerhoon kuulumattomaan alfa-kuskiin suhtaudutaan kuin paskaan? No OK, tiedän että tarjoatte kerhoon kuuluville paljon alfoihin liittyviä etuja ja tietoa mutta ehkä kerhon kuulumattomiin suhtautumisessa ja tiedonvälityksessä olisi nyt itsetutkiskelun paikka..?
Kritiikkini ei nyt kohdistu kuin yhteen/kahteen hallituksen edustajaan. Se aika joka varikolla odoteltiin ajovuoroa ja turistiin muiden kuskien kanssa autoista kyllä ehti todistaa sen ettei kaikkien pinnaa kiristänyt ihan samalla tavalla.
Saavuin radalle GTV:llä yhdeksältä ja menin jonon mukana maksamaan ratamaksua mutta vastaus olikin että vain klubilaiset pääsevät radalle koska siellä on täyttä. Kymmenen jälkeen voisin tulla kyselemään uudestaan TAI voisin maksaa 45e, liittyä klubiin ja päästä heti radalle. Eipä ollut tarpeeksi käteistä mukana joten odotin kymmeneen jolloin toimitsijat olivatkin itse radalla. Puolentoista tunnin jälkeen (~10.30) sain Sami Halmeelta aka Garrettilta vihdoin vastauksen että Carfin hallitus onkin yhdessä päättänyt että ei-klubilaisia ei päästetä radalle ollenkaan vaikka ajaisivatkin Alfalla. Kerroin että mm. tällä forumilla oli sanottu että ei-klubilaisetkin pääsevät Alfalla radalle(20e) mutta hän väitti ettei CARFin hallitus ole tällaista tietoa missään jakanut eivätkä he voi mitään jos joku on sellaista tietoa jossain levittänyt. Kuitenkin:
Ajettiin kaverin kanssa takaisin kotiin, 200+ turhaa kilometriä kiitos vaan. CARFista ja sen ratapäivistä jäi kertakaikkisen paska maku suuhun.Garrett kirjoitti:Carfin ratapäivien idea on, että klubiin kuuluvat jäsenet pääsevät ajamaan klubin vuokraamalla radalla pientä korvausta vastaan. Ratojen vuokrahinnat nousevat joka vuosi, meidän ajohinta ei ole noussut. Se on edelleen 10 eur/henkilö.frankie kirjoitti:Eli ulkopuoliset pääse ajamaan, jos maksaa 20 euron ratamaksun?
Aiemmin radalle on päästetty muitakin paikella tulleita faneja, vaikka heillä ei ole Alfa Romeota ollutkaan, tai eivät ole edes olleet kerhon jäseniä. Enää tällaiseen hyväntekeväisyyteen ei ole "varaa". Kerhon tarkoitus ei ole sponsoroida muiden ajamista.
Kun käytäntö on ollut noinkin vapaa aiempina vuosina, niin muutokset otetaan tietysti hangoitellen vastaan.
Uusi käytäntö on, että radalle ei tulla päästämään halvan ratapäivän toivossa paikalle tulleita henkilöitä, elleivät aja Alfa Romeolla.
Club Alfa Romeo Finlandin jäsenet saavat ajaa ja harjoitella radalla muunkinmerkkisellä kalustolla.
Ihme merkkikerho teillä...Miksi ihmeessä kerhoon voi liittyä ja ratapäivilläkin ajaa maksamalla jäsenmaksun koskaan Alfaa näkemättäkään ja samaan aikaan kerhoon kuulumattomaan alfa-kuskiin suhtaudutaan kuin paskaan? No OK, tiedän että tarjoatte kerhoon kuuluville paljon alfoihin liittyviä etuja ja tietoa mutta ehkä kerhon kuulumattomiin suhtautumisessa ja tiedonvälityksessä olisi nyt itsetutkiskelun paikka..?
Kritiikkini ei nyt kohdistu kuin yhteen/kahteen hallituksen edustajaan. Se aika joka varikolla odoteltiin ajovuoroa ja turistiin muiden kuskien kanssa autoista kyllä ehti todistaa sen ettei kaikkien pinnaa kiristänyt ihan samalla tavalla.
Erittäin hieno päivä oli kaikin puolin, kiitos järjestävälle seuralle!
Minun kokemukset paikalla olleista toimitsijoista ja kuskeista ja kuvaajista oli vain positiivisia. Liityin kerhoon jäseneksi eikä sanomista tullut vaikka alfan hankkiminen on vasta työn alla. Hyvin samanhenkistä porukka tuntuu olevan oli merkki sitten mikä tahansa.
Harmittaa etten ehtinyt pummata ratakyytiä yhdeltäkään 155 kuskilta ja että videokameran ja bullet kameran välisen kaapelin yksi liitin oli hajonnut enkä siis saanut kuvaa radalta
Kuvia otin 109 mutta ne ei ole vielä netissä näkyvissä, pitää selvitellä miten ne saisi sinne kätevimmin kun pääsy omalle serverille on toistaiseksi poikki...
Minun kokemukset paikalla olleista toimitsijoista ja kuskeista ja kuvaajista oli vain positiivisia. Liityin kerhoon jäseneksi eikä sanomista tullut vaikka alfan hankkiminen on vasta työn alla. Hyvin samanhenkistä porukka tuntuu olevan oli merkki sitten mikä tahansa.
Harmittaa etten ehtinyt pummata ratakyytiä yhdeltäkään 155 kuskilta ja että videokameran ja bullet kameran välisen kaapelin yksi liitin oli hajonnut enkä siis saanut kuvaa radalta
Kuvia otin 109 mutta ne ei ole vielä netissä näkyvissä, pitää selvitellä miten ne saisi sinne kätevimmin kun pääsy omalle serverille on toistaiseksi poikki...
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Ymmärrän kyllä, että vituttaa ajaa turhaan, mutta toi rata-ajo on tosiaan vain kerholaisille varmaan ihan syystä. Kyllä mua ainakin vituttais suuresti jos radalla pörräis 20 ei kerholaista (Alfoilla tai ei) ja mä en mahtuis sen takia ajamaan.
Mun mielestä on hyvä, että halukkaat voivat sentään liittyä kerhoon paikanpäällä mikäli polte ajamaan on kova.
Mun mielestä on hyvä, että halukkaat voivat sentään liittyä kerhoon paikanpäällä mikäli polte ajamaan on kova.
Hauskaa oli turista, kattella ja kuvailla meininkiä vaikkei itse tullutkaan ajeltua. Harmi vaan ettei kerennyt fiiujen ajalla napsia kuvia radalta.
muutama kuva
(jos joku haluaa hi-res version jostain kuvasta niin yv:tä vaan kehiin)
Pari videotakin löytyi kameran uumenista
muutama kuva
(jos joku haluaa hi-res version jostain kuvasta niin yv:tä vaan kehiin)
Pari videotakin löytyi kameran uumenista
Viimeksi muokannut Stilo, 02 Kesä 2007, 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ipi76
- Viestit: 815
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 00:37
- Car(s): GT 3.2 V6 2005, 156 SW 2.4 JTD 2005 ex.Alfa Giulietta 1.4 MA 2014 Alfa Giulietta TCT JTDm 2016, Alfa Giulietta 1.4 MA 2013, 156 SW 2.5 V6 2005, Alfa Mito QV 2010/2012, 156TS 2000, 164TS 94.
- Paikkakunta: Kyröskoski
OT: Bongattu useampi Alfa Ahvenistolta! Liekkö foorumilaisia?
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Et sää musta ois ohi päässy, sohlasin niin paljo laidasta laitaan pitkin rataa ilman jarruja. Sekä Alfa, että Romeo luokassa ajettiin 1,39 jotain, en muista kummassa nopeempi. Alfa luokassa GT 3.2 ja Romeo luokassa 155 Q4, kuljettajat varmaan arvaatkin ja SP pärjäsi ihan hyvin, ainakin mun mielestä.
- virtti
- Viestit: 248
- Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
- Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS - Paikkakunta: Toijala
ahvenisto
heheee... bongasin itseni kuvasta #403769Ipi76 kirjoitti:OT: Bongattu useampi Alfa Ahvenistolta! Liekkö foorumilaisia?
Hyvä juttu, sain todistusaineistoa mammalle kotio
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -
- virtti
- Viestit: 248
- Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
- Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS - Paikkakunta: Toijala
ahvenisto
Asiasta viidenteen, näin ekakertalaisena radalla, olisin ollut enemmän tyytyväisempi jos olisi ollut enemmän aikaa ns. "hitaille kuskeille". Mutta toisella kerralla jo kun olen "konkari" , uskallaudun heti radalle...
Hyvä tapahtuma kuitenkin!
Hyvä tapahtuma kuitenkin!
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Laitoinpa tuossa rengasonline:en tilauksen uusista
MATALAprofiilirenkaista jotta ei enää tarvitse antaa
tasoitusta ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla.
Kaikesta huolimatta; hauskaa oli taas ja kelitkin suosivat .
MATALAprofiilirenkaista jotta ei enää tarvitse antaa
tasoitusta ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla.
Kaikesta huolimatta; hauskaa oli taas ja kelitkin suosivat .
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Re: ahvenisto
Sama homma olin ekaa kertaa ja muiden jaloisa mutta onhan tuo ymmärrettävää että aikaa on rajoitetusti. ihan hyvä maku jäi siltivirtti kirjoitti:Asiasta viidenteen, näin ekakertalaisena radalla, olisin ollut enemmän tyytyväisempi jos olisi ollut enemmän aikaa ns. "hitaille kuskeille". Mutta toisella kerralla jo kun olen "konkari" , uskallaudun heti radalle...
Hyvä tapahtuma kuitenkin!
Kuten äskettäin chatissa todettiin - kuvat ovat kehityksessäVittorio Jano kirjoitti:Näytti olevan Roachkin paikalla keskihintaisen Alfan arvoisen putkensa kera - tuloksia esiin!
Edit: Tässä teaserit
- Toronado
- Viestit: 499
- Liittynyt: 15 Maalis 2003, 07:23
- Car(s): AR 156 SW JTDm -05
- Paikkakunta: Tampere
Miksi ihmeessä juuri SINUN pitäisi saada jäsenyyden mukanaan tuomat edut maksamatta kuitenkaan jäsenmaksua????blacase kirjoitti:Mä jäin kokonaan ilman kierroksia vain koska en ole liittynyt CARFiin. Käyttäytyminen oli heidän taholtaan niin uskomatonta että vei täysin halunkin liittymiseen!
Saavuin radalle GTV:llä yhdeksältä ja menin jonon mukana maksamaan ratamaksua mutta vastaus olikin että vain klubilaiset pääsevät radalle koska siellä on täyttä. Kymmenen jälkeen voisin tulla kyselemään uudestaan TAI voisin maksaa 45e, liittyä klubiin ja päästä heti radalle. Eipä ollut tarpeeksi käteistä mukana joten odotin kymmeneen jolloin toimitsijat olivatkin itse radalla. Puolentoista tunnin jälkeen (~10.30) sain Sami Halmeelta aka Garrettilta vihdoin vastauksen että Carfin hallitus onkin yhdessä päättänyt että ei-klubilaisia ei päästetä radalle ollenkaan vaikka ajaisivatkin Alfalla. Kerroin että mm. tällä forumilla oli sanottu että ei-klubilaisetkin pääsevät Alfalla radalle(20e) mutta hän väitti ettei CARFin hallitus ole tällaista tietoa missään jakanut eivätkä he voi mitään jos joku on sellaista tietoa jossain levittänyt. Kuitenkin:
Ajettiin kaverin kanssa takaisin kotiin, 200+ turhaa kilometriä kiitos vaan. CARFista ja sen ratapäivistä jäi kertakaikkisen paska maku suuhun.Garrett kirjoitti:Carfin ratapäivien idea on, että klubiin kuuluvat jäsenet pääsevät ajamaan klubin vuokraamalla radalla pientä korvausta vastaan. Ratojen vuokrahinnat nousevat joka vuosi, meidän ajohinta ei ole noussut. Se on edelleen 10 eur/henkilö.frankie kirjoitti:Eli ulkopuoliset pääse ajamaan, jos maksaa 20 euron ratamaksun?
Aiemmin radalle on päästetty muitakin paikella tulleita faneja, vaikka heillä ei ole Alfa Romeota ollutkaan, tai eivät ole edes olleet kerhon jäseniä. Enää tällaiseen hyväntekeväisyyteen ei ole "varaa". Kerhon tarkoitus ei ole sponsoroida muiden ajamista.
Kun käytäntö on ollut noinkin vapaa aiempina vuosina, niin muutokset otetaan tietysti hangoitellen vastaan.
Uusi käytäntö on, että radalle ei tulla päästämään halvan ratapäivän toivossa paikalle tulleita henkilöitä, elleivät aja Alfa Romeolla.
Club Alfa Romeo Finlandin jäsenet saavat ajaa ja harjoitella radalla muunkinmerkkisellä kalustolla.
Ihme merkkikerho teillä...Miksi ihmeessä kerhoon voi liittyä ja ratapäivilläkin ajaa maksamalla jäsenmaksun koskaan Alfaa näkemättäkään ja samaan aikaan kerhoon kuulumattomaan alfa-kuskiin suhtaudutaan kuin paskaan? No OK, tiedän että tarjoatte kerhoon kuuluville paljon alfoihin liittyviä etuja ja tietoa mutta ehkä kerhon kuulumattomiin suhtautumisessa ja tiedonvälityksessä olisi nyt itsetutkiskelun paikka..?
Kritiikkini ei nyt kohdistu kuin yhteen/kahteen hallituksen edustajaan. Se aika joka varikolla odoteltiin ajovuoroa ja turistiin muiden kuskien kanssa autoista kyllä ehti todistaa sen ettei kaikkien pinnaa kiristänyt ihan samalla tavalla.
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Niin, miksi ihmeessä juuri minun olisi pitänyt päästä radalle? Koska etukäteen oli ilmoitettu että tälläinen mahdollisuus on jos tulee Alfalla!Toronado kirjoitti:Miksi ihmeessä juuri SINUN pitäisi saada jäsenyyden mukanaan tuomat edut maksamatta kuitenkaan jäsenmaksua????
Ei kai se ole keneltäkään pois että klubiin kuulumaton alfa-kuski pääsee ratapäivillenne hieman korkeampaan hintaan, Alfa Romeo-kerhosta kun puhutaan. Eiköhän näistä kävijöistä moni liity kerhoon jos tuntee jäsenyyden kannattavan. Alfojakin on Suomessa sen verran vähän että varmaan jokainen uusi jäsen on kerhoon tervetullut.
Mulla on muutaman vuoden sisään ollut monen merkkistä autoa - Rellua, Nissania, Datsuneita ja Bemareita, Fordia ja Bedfordia ja vaikka mitä...Kyllä muiden kerhojen tapahtumiin on aina toivotettu tervetulleeks vaikkei jäsenmaksua heti maksaisikaan. Ehkä joku tässä valossa ymmärtää kritiikkini CARFin "tule vaikka toyotalla mutta maksa 45e niin pääset mukaan" -politiikkaa kohtaan
Viimeksi muokannut blacase, 03 Kesä 2007, 19:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämä nyt on vähän väärä thread alkaa aiheesta puhumaan, mutta yhdistyksen päätavoite on tuottaa hyötyä jäsenilleen. Eli tässä tapauksessa CARF järjestää jäsenilleen ratapäivän. Selvä asiahan on, että kun väkeä on paljon (kuten nyt oli) ensimmäisenä radalta liputetaan pois kerhoon kuulumattomat. Jäsenien etu on päällimmisenä. Raja vaan täytyy aina vetää johonkin, vaikka se ei kaikista kivalta tuntuisikaan.
Minun kokemuksieni mukaan ratapäivät on järjestetty hyvin nyt ja edellisillä kerroilla kun olen mukana ollut.
EDIT: Niin, paikalla oli oikein mukavaa, ja pääsi tapaamaan IRL ihimisiä joiden kanssa on jutellut foorumilla ja irkissä.
Minun kokemuksieni mukaan ratapäivät on järjestetty hyvin nyt ja edellisillä kerroilla kun olen mukana ollut.
EDIT: Niin, paikalla oli oikein mukavaa, ja pääsi tapaamaan IRL ihimisiä joiden kanssa on jutellut foorumilla ja irkissä.
Tein itse - säästin
Nyt on Alfacupin tulokset www.carf.fi sivuilla
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Mulla 8 vuotta vanhat Hakka:t...Savo kirjoitti:Mulla oli Nokian Hakkapelitta 2 M+S:sät. Nastat olin sentään nyppiny pois. Yllättävän hyvät oli ajaa. Pääsuoralle tultaessa ei kyllä uskaltanut pitää kaasua pohjassa.. Muutoinkin katsoin parhaaksi antaa aika auliisti tietä.silverine kirjoitti:ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla.
Ensin oli paineet 3.1 bar mutta tuntuivat taittelevan alle.
Kävin sitten läheisellä ABC:lla laittamassa 3.6 bar:in paineet
ja niillä sitten jotenkin pystyi vetämään.
Mitä nyt nakki lauloi koko ajan joka paikassa.
Jätetään pelleily vähemmälle ensi kerralla...
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Kiitos järjestäjille mukavasta ratapäivästä.
Muutama kommentti aiemmin kirjoitettuun. Näin pienessä maassa ei kannata alkaa nurkkakuntaiseksi ja alkaa rajaamaan jäseniä mitä ihmeellisimmillä perusteilla. Kaikkia kuitenkin yhdistää kiinnostus hyviin autoihin ja radalla ajamiseen. Näin on turhaa alkaa tekemään teennäisiä rajoituksia, jotka eivät loppujen lopuksi ole kenenkään etu. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina.
Radalla ei ollut ruuhkaa ja mielestäni hyvin pääsi rauhassa ajamaan. Lopussa ihmetystä aiheutti uusi ad hoc -sääntö, jonka mukaa jäsenet, jotka ajavat muun merkkisellä autolla, eivät päässeet ajamaan radalle koska haluttiin antaa tilaa jäsenille joilla on Alfa. Samainen henkilö kuitenkin päästi Peugeotin radalla samassa yhteydessä. Näin radalla oli kolme Alfaa ja yksi Peugeot. No, onneksi tilanne korjattiin fiksusti ja radalle pääsi ajamaan.
Kuvia tuli räpsittyä 50 kappaletta ja muutenkin oli hienoa katsella autoja, joita on rakennettu asiallisesti rata-ajoa varten. Joukossa oli todella hienoja autoja ja oli mukava jutella ihmisten kanssa, eikä joutunut tervatuksi vaikka pikkupenarilla ajoinkin. Jos vaan aikataulut sopii, niin pyrin tulemaan mukaan seuraaville ratapäiville, sen verran mukavaa oli ajaa ja turista Alfa-kuskien kanssa.
Muutama kommentti aiemmin kirjoitettuun. Näin pienessä maassa ei kannata alkaa nurkkakuntaiseksi ja alkaa rajaamaan jäseniä mitä ihmeellisimmillä perusteilla. Kaikkia kuitenkin yhdistää kiinnostus hyviin autoihin ja radalla ajamiseen. Näin on turhaa alkaa tekemään teennäisiä rajoituksia, jotka eivät loppujen lopuksi ole kenenkään etu. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina.
Radalla ei ollut ruuhkaa ja mielestäni hyvin pääsi rauhassa ajamaan. Lopussa ihmetystä aiheutti uusi ad hoc -sääntö, jonka mukaa jäsenet, jotka ajavat muun merkkisellä autolla, eivät päässeet ajamaan radalle koska haluttiin antaa tilaa jäsenille joilla on Alfa. Samainen henkilö kuitenkin päästi Peugeotin radalla samassa yhteydessä. Näin radalla oli kolme Alfaa ja yksi Peugeot. No, onneksi tilanne korjattiin fiksusti ja radalle pääsi ajamaan.
Kuvia tuli räpsittyä 50 kappaletta ja muutenkin oli hienoa katsella autoja, joita on rakennettu asiallisesti rata-ajoa varten. Joukossa oli todella hienoja autoja ja oli mukava jutella ihmisten kanssa, eikä joutunut tervatuksi vaikka pikkupenarilla ajoinkin. Jos vaan aikataulut sopii, niin pyrin tulemaan mukaan seuraaville ratapäiville, sen verran mukavaa oli ajaa ja turista Alfa-kuskien kanssa.
Viimeksi muokannut frankie, 03 Kesä 2007, 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Oldgrain
- Viestit: 350
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
- Car(s): 159 2.2 SW -07, GTV 2.0 -86
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Näin minäkin muistelin. Kannattanee nykiä HANUa hihasta seuraavilla ratapäivillä, jos on nälkäAutonAlfa kirjoitti:Pitää muistaa myös, että GT 3.2 on myös etuvetoinen ja niinhän Hanu joskus uhoi, että kaikki etuvetoiset turbottomat pelit haastetaan ja voittajalle ateria. Vai muistanko ihan väärin.
Itsellä tosin ole mitään varaa uhoa suuntaa ei toiseen, mutta muistelen kuitenkin
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"
No niin lauloi. Mutta ihan ok se oli käydä vanhat talvirenkaat tuhoamassa. Toisaalta jäi kieltämättä maku, että miltä olisi tuntunut tolkun renkailla.silverine kirjoitti:Mitä nyt nakki lauloi koko ajan joka paikassa.
Jätetään pelleily vähemmälle ensi kerralla...
Hei, meidänhän olisi pitänyt pyytää Alfa cupiin talvirengasluokka
Heheh.Kurko kirjoitti:Missä kuvatukset viipyy? No.. hyvää kannattaa odottaa
Nukuin pommiin ja saavuin mattimyöhäsenä paikalle juuri alfacupin startatessa.
Saldo jäi niukaksi, mutta onneksi radan varrelle oli saapunut joukko reippaita aamuvirkkuja, jotta niille ketkä eivät olleet läsnä saatiin sitä futagea esille
parit pannaukset+stillit
Isommat versiot pm
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Mulla oli/on Autoguard merkkiset nakit . Ihan kesärenkaat mutta hitusen verran vetelät vaikka on 45 sarjalaisetSavo kirjoitti:Mulla oli Nokian Hakkapelitta 2 M+S:sät. Nastat olin sentään nyppiny pois. Yllättävän hyvät oli ajaa. Pääsuoralle tultaessa ei kyllä uskaltanut pitää kaasua pohjassa.. Muutoinkin katsoin parhaaksi antaa aika auliisti tietä.silverine kirjoitti:ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla.
Pääsuoralle oli pakko tulla kurkku auki, muuten lähti perä alta. Pariin otteeseen kokeilin ja meinas mennä slalomiks
Jos joku sai ikuistettua mun mutkat niin näkyville vaan