500.
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
500.
Tuleva Fiat 500 vaikuttaa erittäin hilpakkaalta peliltä. Kivat nettisivutkin. Concept Labissa voi suunnitella oman version. Oma löytyy nimellä suo.
http://www.fiat500.com/
http://www.fiat500.com/
- Italian Stallion
- Viestit: 791
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
- Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Viralliset kuvat julkaistu: http://www.italiaspeed.com/2007/cars/fi ... llery.html
Uusi Bravo ja kohta 500. Fiat on jo mennyt myynnissä Renaultin ohi ja epäilen että loppuvuosi tulee olemaan Fiatin juhlaa.
Uusi Bravo ja kohta 500. Fiat on jo mennyt myynnissä Renaultin ohi ja epäilen että loppuvuosi tulee olemaan Fiatin juhlaa.
Viimeksi muokannut 155156, 21 Maalis 2007, 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Pablo Honey
- Viestit: 662
- Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
- Car(s): Ex 156 2.5 V6
- Paikkakunta: Tampere
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
[quote="155156"]Viralliset kuvat julkaistu: http://www.italiaspeed.com/2007/cars/fi ... llery.html
Kertakaikkiaan hieno auto tämä 500.
Kertakaikkiaan hieno auto tämä 500.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Toi viissatanen näyttää ihan jeesilta, mutta hinta tulee olemaan varmaan aika suolainen, kun varmaan Fiat tahtoo sitä premium tuoteeksi.
Abarth voisi kyllä kiinnostaa, mutta kuitenkin olisin hommanut 164 Q4 investoinut muuttama tuhat euroo ja puolessa hinnassa sitä 500:sta olisin saanut kunnon kulkineen Siis jatketaan Alfalla ajamista
Abarth voisi kyllä kiinnostaa, mutta kuitenkin olisin hommanut 164 Q4 investoinut muuttama tuhat euroo ja puolessa hinnassa sitä 500:sta olisin saanut kunnon kulkineen Siis jatketaan Alfalla ajamista
Nothing beats cubic inch
Kuvia ja video. Lupsakan näköinen vekotin!
- Italian Stallion
- Viestit: 791
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
- Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Fiatilla ei ole juurikaan tapana tehdä premium-luokan autoja, vaan ennemminkin volyymimalleja. Viisisatasesta tulee luultavasti hinnatalkaenmalli, joka maksaa suunnilleen Punton verran, ja johon voi sitten rastittaa lisävarusteita jonkun tonnin edestä. Toivottavasti hinta jää maltilliseksi, jotta minäkin voin hankkia tuollaisen alle sadan vuoden päästä.TestarosaFinland kirjoitti:Toi viissatanen näyttää ihan jeesilta, mutta hinta tulee olemaan varmaan aika suolainen, kun varmaan Fiat tahtoo sitä premium tuoteeksi.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
-
- Viestit: 849
- Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
- Car(s): Volvo S40 T5
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
No kyllähän sellainen turbo koneinen Abarth versio on jo luvattu, kuten Grande Puntostakin. Ne ovat ilmeisesti ihan Abarth merkkisiä, eli Fiatin merkkiä ei löydy. Tiedä sitten kuinka paljon sitä vanhaa Abarth henkeä niissä muuten on. Pitäisi kuitenkin olla enemmän kuin esim. Stilo Abarthissa, jossa oli lähinnä vain merkki takaluukussa.Alfieri kirjoitti:... no jospa joku tekisi tästä version aitoon Abarth-henkeen ...
Hauskan näköinen peli. Sisältäkin mukavan retrohenkinen kojelauta ja istuimetkin tuovat lapsuusajan mieleen. Ja pedaalit ovat ihan sitä aidointa Fiiattia.
Toivottavasti auto ei kutenkaan osoittaudu samanlaiseksi tyylien sekamelskaksi kuin VW New Beatle ja uusi Mini.
Alkuperäinen Mini oli sellainen kuin oli, koska haluttiin suunnitella auto, joka on halpa, riittävän hyvä ajaa, ketterä, pieni päältä ja yllättävän iso sisältä. Sattumalta auto osoittautui jopa toimivaksi ralliauton aihioksi, mikä sai tehtaan rakentamaan yllättävän kovakulkuisia Cooper-malleja.
Uusi Mini on kallis, "suuri" päältä ja yllättävän pieni sisältä. Se, että auto kulkee kovaa ja on hyvä ajaa ei yllätä enää ketään. Samanlainen kummajainen on New Beatle. Alkuperäisestä kuplasta vain tuli sen näköinen kuin tuli erilaisten kompromissien tuloksena. Uudessa kuplassa lähdettiin muotoilusta liikkeelle ja auto rakennettiin ilman turhia kompromisseja, koska hinta ei ollut rajoittava tekijä. Legendoja ei synny tällä konseptilla, vaikka kuinka yrittäisi. Kaipa joku kohta esittelee uuden Rätti-Sitikan, joka on leveä ja matala, jossa on skolmen litran suora kutonen ja kova katto.
Itse olen valmis ostamaan uuden Viissatasen, jos siinä ei ole mitään seuraavista varusteista: sähkötoimiset ikkunat ja peilit, ilmastointi, ABS-jarrut, ajovakauden hallinta, keskuslukitus, säädettävä ohjauspyörä...
ja jos siinä on riitävän pieni moottori, korkeintaan 13 tuuman vanteet ja jos se hintaluokaltaan sijoittuu vanhan Punton paikkeille.
Toivottavasti auto ei kutenkaan osoittaudu samanlaiseksi tyylien sekamelskaksi kuin VW New Beatle ja uusi Mini.
Alkuperäinen Mini oli sellainen kuin oli, koska haluttiin suunnitella auto, joka on halpa, riittävän hyvä ajaa, ketterä, pieni päältä ja yllättävän iso sisältä. Sattumalta auto osoittautui jopa toimivaksi ralliauton aihioksi, mikä sai tehtaan rakentamaan yllättävän kovakulkuisia Cooper-malleja.
Uusi Mini on kallis, "suuri" päältä ja yllättävän pieni sisältä. Se, että auto kulkee kovaa ja on hyvä ajaa ei yllätä enää ketään. Samanlainen kummajainen on New Beatle. Alkuperäisestä kuplasta vain tuli sen näköinen kuin tuli erilaisten kompromissien tuloksena. Uudessa kuplassa lähdettiin muotoilusta liikkeelle ja auto rakennettiin ilman turhia kompromisseja, koska hinta ei ollut rajoittava tekijä. Legendoja ei synny tällä konseptilla, vaikka kuinka yrittäisi. Kaipa joku kohta esittelee uuden Rätti-Sitikan, joka on leveä ja matala, jossa on skolmen litran suora kutonen ja kova katto.
Itse olen valmis ostamaan uuden Viissatasen, jos siinä ei ole mitään seuraavista varusteista: sähkötoimiset ikkunat ja peilit, ilmastointi, ABS-jarrut, ajovakauden hallinta, keskuslukitus, säädettävä ohjauspyörä...
ja jos siinä on riitävän pieni moottori, korkeintaan 13 tuuman vanteet ja jos se hintaluokaltaan sijoittuu vanhan Punton paikkeille.
-
- Viestit: 443
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
- Paikkakunta: Rannikko
Hassun näköinen kuvissa ainakin. Selvästi hienommalta kuin uusi toistaiseksi tulossa oleva 2 CV. Uudet Minit ja Kuplat eivät myöskään mitenkään päätä käännä tai aiheuta mitään ostohaluja. Abarttia en ostaisi mutta joku perusperusversio voisi olla mielenkiintoinen kunhan ei ole liikaa tarpeettomia sähköhilavitkuttimia.
New Fiat 500 Abarth at Nurburgring final tests
New Fiat 500 Abarth at Nurburgring final tests
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Se on ihan normaalia että se ei ole "luxus" sisältä. Ei voi odottaa halvasta autosta kaliita materiaaleja. Jos materiaalit ovat korkea laatuisia niin hintakin tulee olemaan sen mukaista ja sitten nostetaan meteliä miten sellainen kääpiö maksa niin paljon. Jos olisin asunut jossain etelässä isossa kaupungissa niin sellaista voisi harkitaa.
Nothing beats cubic inch
Juuri näin kuten Hepa sanoo... tollaset kirkkaan väriset paneelit tuo vain mieleen jonkun paukkupullolla tuunatun teinihelvetin kojetaulun. Halvoillakin materiaaleilla voi saada aikaan "arvokkaan" vaikutelman jos muotoilu ja pintakäsittely mietitään oikein. Tässä tapauksessa on ilmeisesti haettu enemmän jotain trendikästä ja nuorekasta ilmettä joka ei kuitenkaan meikäläiselle toimi...
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88
Siis tuo kojelaudan korinvärinen muovi ei todellakaan markkeeraa mitään teinituningia, vaan on lähes aidossa retrohengessä tehty markkeeraamaan vanhaa kunnon peltistä kojelautaa. Halvemmissa autoissahan oli vielä 80-luvulla runsaasti peltiosia näkyvissä ja 60-luvulla kalliimmissakin. Tämä pelti oli tietenkin samaa sävyä kuin auto muutenkin.
Ja valkoinen ratti tuo mieleen 50- ja 60-luvun autojen luiset, sittemmin pakeliittiset, ohjauspyörät.
Kyllä tuo auto on sisältäkin kaunis kuin sika pienenä.
Ja valkoinen ratti tuo mieleen 50- ja 60-luvun autojen luiset, sittemmin pakeliittiset, ohjauspyörät.
Kyllä tuo auto on sisältäkin kaunis kuin sika pienenä.
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
Itse tarkoitin noita harmaita/siniharmaita muoviosia, jotka eivät istu yhtään niiden värikkäiden somisteiden kanssa. Pikku asia. Muutenhan auto on kyllä aisallisen oloinen kauppakassi. Erottuu edukseen muiden retroautojen kanssa. Lisäksi hienosti elvytetty vanhaa.
Itseä kiinnostaisi kyllä tuo Abarth-versio nähdä...
Itseä kiinnostaisi kyllä tuo Abarth-versio nähdä...
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
Mutta silti mun silmiin näyttää samalta kuin teinituning Olisivat sitten tehneet kokopeltisen kojetaulun jos pitää näyttää peltiseltä. Se olisi jo retroa...Jönsson kirjoitti:Siis tuo kojelaudan korinvärinen muovi ei todellakaan markkeeraa mitään teinituningia, vaan on lähes aidossa retrohengessä tehty markkeeraamaan vanhaa kunnon peltistä kojelautaa.
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88