Erityiskuljetus.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Erityiskuljetus.

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Elikkäs, satuin noteeraamaan netistä erittäin mielenkiintoisen Alfan osia myyvän sivuston saksasta, johon olisi tarkoitus itsellä poiketa. Siellä olisi käsillä todellinen supertarjous isompikoneisten 156:n rei'itettyihin (282x22mm) jarrulevyihin. 132 euroa pari! normaalihinnaksi on rustattu n.430 euroa. http://www.webteile24.de/bremsscheiben/alfa-romeo.php Kyseistä puljua ei ensinnäkään ollut helppo löytää ja firma laskuttaa 48 euroa suomeen lähettämisestä, 58 euroa >20kg. Haluaisin tarjota kaikille haluaville mahdollisuuden ostaa nämä levyt jotka tulisivat suomeen (toivottavasti toimivan hankkimani 75 turboni kanssa) ensi viikon keskiviikkona hintaan 159 euroa pari. Liikkeestä saa myös muita jarrutuotteita. Toivon että modet pidättäytyisivät kesähormooneissaan tämän aiheen roskiin heitosta muutaman päivän, jotta halukkaat voivat tarttua tähän pikaisesti ohimenevään tarjoukseen. Kiitos :) Mikko/0440660735
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
gtvaj
Viestit: 1320
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

Halua ja tarvetta olis ollu, mutta ei getvoseen näyttänyt olevan tarjolla mitään muuta kuin jarrunestettä :shock:
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Tarvittava määrä on tilattu tämänhetkisten harvojen pyyntöjen perusteella. Jos sinulle vielä viikonlopun aikana välähtää kupolissa halu ostaa nämä normaalia tehokkaammat jarrulevyt, niin nopeimmat rahalla sohijat saavat vielä ne itselleen. Viimeistään maanantai aamuna Nordeasta Nordea tililleni, käteismaksu Lahden alueella, tai maanantai aamuna Lahti-Hesa alueella kun siitä kuljen. Kiitos. -Mikko
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Mites tarviiko tuohon hommata sitten toiset satulat ja palat?
Jos 156 V6:een hommais?
Ei siellä kuvia olisi noista levyistä?
Ei ainakaan haulla löytyny kuin yksi orggis koko 25€.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

pomeko
Viestit: 188
Liittynyt: 12 Helmi 2005, 13:04
Paikkakunta: Forssa

levyt

Viesti Kirjoittaja pomeko »

^ovat samaa kokoa kuin orggislätyt...
Teoriassa teorialla ja käytännöllä on eroa, käytännössä ei....

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Jaa no eihän niistä sitten mitään iloa ole jos levyn koko ei kasva :(
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Niin, 156 2.4JTD:n haulla näkyy kuva. Levyt on kaikissa isompi koneisissa 156:ssa samaa kokoa GTA:ta lukuunottamatta. On olemassa mahdollisuus että kiinnityssyvyys heittää 1-4mm JTD:n verrattuna.. Koitan selvittää tilanteen pikaisesti. Reijitetyt levyt tuo ennenkaikkea näkyvyyttä, mutta myös jarrutusteho ja luotettavuus kasvaa kun jarrupalat pysyvät puhtaina ja liat sekä vesi pyyhkiytyy reijistä pois. Levyt jäähtyy myös paremmin. Isompien levyjen asentamisen hinta on moninkertainen.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

pomeko
Viestit: 188
Liittynyt: 12 Helmi 2005, 13:04
Paikkakunta: Forssa

vaan eikö

Viesti Kirjoittaja pomeko »

Kyllä tavis levyillä ja rei'itetyillä on vissi ero, oon ajanu 156 v6 molemmilla ja kyl rei'itetyillä rivakammin saa stoppaan. Sitäpaitsi näyttää paremmilta...... :mrgreen:
Teoriassa teorialla ja käytännöllä on eroa, käytännössä ei....

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

No sit pitäs olla takalevyissäkin reijät :-D
No ei mutta jos jollakulla on vielä kokemuksia reijitetyn ja orggigsen välillä jarrutustehoss ni kertokaa, mutta ei mitään luulotautisten tietoja, että kun tietää että siellä on reijitetyt, ni ajattelee ja saa tuntumaan ne paljon paremmilta päässään.
Esim. niinku jotkut saa vv-suodattimen asennuksen jälkeen huimat teholisät tuntumaan perseessä.
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Vielä on etukäteismaksajalle saatavilla.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Jesp. Yksi pari on vielä kaupan, ja tämä on käsittääkseni valmistajan lista sopivuuksista, ei auta kun toivoa että moinen taho jotain tietäisi..

Bezeichnung;Bezeichnung;Bezeichnung;Baujahr;kW;PS;ccm
ALFA ROMEO;147 (937);1.6 16V T.SPARK (937AXB1A);01.01-;88;120;1598
ALFA ROMEO;147 (937);2.0 16V T.SPARK (937AXC1_);01.01-;110;150;1970
ALFA ROMEO;147 (937);1.9 JTD;06.03-;74;101;1910
ALFA ROMEO;147 (937);1.9 JTD (937AXD1A);04.01-;85;115;1910
ALFA ROMEO;147 (937);1.9 JTD 16V;11.02-;103;140;1910
ALFA ROMEO;147 (937);1.9 JTDM 8V;07.05-;88;120;1910
ALFA ROMEO;147 (937);1.9 JTDM 16V;07.05-;110;150;1910
ALFA ROMEO;156 (932);1.6 16V T.SPARK (932A4);09.97-;88;120;1598
ALFA ROMEO;156 (932);1.8 16V T.SPARK (932A31__);10.00-;103;140;1747
ALFA ROMEO;156 (932);1.8 16V T.SPARK (932A3);09.97-10.00;106;144;1747
ALFA ROMEO;156 (932);2.0 16V T.SPARK (932A21__);10.00-03.02;110;150;1970
ALFA ROMEO;156 (932);2.0 16V T.SPARK (932A2);09.97-10.00;114;155;1970
ALFA ROMEO;156 (932);2.0 JTS (932AXA);03.02-;122;166;1970
ALFA ROMEO;156 (932);2.5 V6 24V (932A1);09.97-10.00;140;190;2492
ALFA ROMEO;156 (932);2.5 V6 24V (932A11_);10.00-;141;192;2492
ALFA ROMEO;156 (932);1.9 JTD (932B2);09.97-10.00;77;105;1910
ALFA ROMEO;156 (932);1.9 JTD (932A2B__);10.00-05.01;81;110;1910
ALFA ROMEO;156 (932);1.9 JTD (932A2B, 932A2C);05.01-;85;115;1910
ALFA ROMEO;156 (932);1.9 JTD 16V;11.02-;103;140;1910
ALFA ROMEO;156 (932);2.4 JTD (932B1);09.97-10.00;100;136;2387
ALFA ROMEO;156 (932);2.4 JTD (932A1B__);10.00-;103;140;2387
ALFA ROMEO;156 (932);2.4 JTD (932AXC);03.02-;110;150;2387
ALFA ROMEO;156 (932);2.4 JTD;10.03-;129;175;2387
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);1.6 16V T.SPARK. (932A4);05.00-;88;120;1598
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);1.8 16V T.SPARK (932B31__);10.00-;103;140;1747
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);1.8 16V T.SPARK (932A3);05.00-10.00;106;144;1747
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);2.0 16V T.SPARK
(932B21__);10.00-03.02;110;150;1970
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);2.0 16V T.SPARK (932A2);05.00-10.00;114;155;1970
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);2.0 JTS (932BXA);03.02-;122;166;1970
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);2.5 V6 24V (932A1);05.00-10.00;140;190;2492
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);2.5 V6 24V (932B11_);10.00-;141;192;2492
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);1.9 JTD (932B2);05.00-10.00;77;105;1910
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);1.9 JTD (932B2B__);10.00-05.01;81;110;1910
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);1.9 JTD (932B2B, 932B2C);05.01-;85;115;1910
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);1.9 JTD 16V;11.02-;103;140;1910
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);1.9 JTD 16V Q4;07.04-;110;150;1910
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);2.4 JTD (932B1);05.00-10.00;100;136;2387
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);2.4 JTD (932B1B__);10.00-;103;140;2387
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);2.4 JTD (932BXC);03.02-;110;150;2387
ALFA ROMEO;156 Sportwagon (932);2.4 JTD;10.03-;129;175;2387
ALFA ROMEO;164 (164);2.0 V6 Turbo (164.K3);09.92-09.98;148;201;1996
ALFA ROMEO;164 (164);2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F);03.91-09.92;150;204;1997
ALFA ROMEO;164 (164);2.5 V6;09.92-09.98;120;163;2492
ALFA ROMEO;164 (164);3.0 V6 (164.H1A, 164.H1B, 164.K1P);09.92-09.98;132;180;2959
ALFA ROMEO;164 (164);3.0 V6 (164.AD, 164.AH, 164.AB);06.87-09.92;135;184;2959
ALFA ROMEO;164 (164);3.0 V6 (164.A);06.87-09.92;141;192;2959
ALFA ROMEO;164 (164);3.0 i.e. QV (164.AG);09.90-09.92;147;200;2959
ALFA ROMEO;164 (164);3.0 24V (164.K1);09.92-09.98;155;211;2959
ALFA ROMEO;164 (164);3.0 24V QV (164.H1);09.92-09.98;171;233;2959
ALFA ROMEO;164 (164);2.5 TD (164.K2A, 164.K2B);09.92-09.98;92;125;2499
ALFA ROMEO;164 (164);2.5 TD (164.A1A);06.87-09.92;84;114;2500
ALFA ROMEO;GTV (916C_);2.0 V6 Turbo (916.C2A);06.95-;148;202;1996
ALFA ROMEO;SPIDER (916S_);2.0 V6 Turbo (916S2A);05.98-;148;202;1996
ALFA ROMEO;SPIDER (916S_);3.0 V6 (916S1);06.95-;141;192;2959
LANCIA;THEMA (834);8.32 (834FS);10.87-05.92;151;205;2927
LANCIA;THEMA (834);8.32 (834F);09.87-05.89;158;215;2927

En kyllä alle 2.0 koneella ehkä näitä ostaisi, mutta muuten jos sinulla alkaa olla huonot levyt niin osta ihmeessä tästä pois, niin saan uutta seitenvitosta parsittua taas vähän kasaan, kiitoksia :) Jos levyt ei sovi niin saa lähettää takasin. E: Alfa on kuulemma vaihdellut välillä levyn kiinnityssyvyyttä, joten kyseisten lisämallien kohdalla on abaut 1/3 mahdollisuus että levy on oikea.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Voi pärse, ei sitten pääse millään Alastarolle. Kuitenki kun hinnat kerran ovat pilvissä, niin 149e saa levyt.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Vastaa Viestiin