Ärräpää kirjoitti:Ei ole mahdollista kun ajan joka päivä Lpr ohi ja Alfoja tulee about päivisin vastaan ja kertaakaan ei ole kukaan morjestanut takaisin.
Eilen kyllä Lappee-Imatra väliä ajelin (aamupäivällä) ja tuo punainen väri sattuisi osumaan omaani - pahoittelut jos allekirjoittanut on koomannut, yleensä käsi on ylhäällä aina kun sattuu kanssasairastajia vastaan tulemaan. Muutenkin olen ihmetellyt kuinka ei olla toveri Ärräpään kanssa vielä törmätty vaikka lähes samoilla kylillä asutaan.
Äänekäs, hopeinen 156 pöristeli Itäistä Rantakatua Myllysillalta jokilaivojen suuntaan eilen puoli kahentoista jälkeen. En ehtiny näkemään ku taustapeilistä. Ite olin menossa sillalle. Ja kaupunki siis Suomen pääkaupunki...se vanhempi.
Heinäkuussa ajoin Jno nelikaistasella teuhka.jr vastaan. Molemmilla oli tosin ohitustilanne samaan aikaan niin ei tullu moikkailtua. Gta:ta en ole nähny kun kahdesti ja silloinkin olin jalan liikkeellä.
Äsken Satakunnantiellä kaupunkiin päin ohittelin punaisen 147:n Länsikeskuksen kohdalla. Vähän lähempänä kaupukia tuli toinen samanlainen vastaan. Hiukan myöhemmin Kaskenkadulla vilahti harmaa GTV.
Sape kirjoitti:Ajetiinkohan MPn kanssa perätysten nallikarista keskustaan? Ainakin jonkun harmaan 166sen perässä ajelin, oiskohan ollut puoli kahdeksan aikoihin.
Joo - oikein bongattu. Aattelinki, että onkohan 164nen foorumilaisia. Kävin mukuloiden kans piitsillä - piti lähtä kotia ku toisella meni kusi housuun
Nostin kättäki, mutta huonostipa se taitaa näkyä taaksepäin.
MP kirjoitti:
Joo - oikein bongattu. Aattelinki, että onkohan 164nen foorumilaisia. Kävin mukuloiden kans piitsillä - piti lähtä kotia ku toisella meni kusi housuun
Nostin kättäki, mutta huonostipa se taitaa näkyä taaksepäin.
Auton olinkin tunnistavinani mutta käden nosto on kyllä jäänyt täysin huomaamatta
HarZa kirjoitti:epezi bongattu juuri hetkisitten (17:20) hämeen puistossa nukuin vähän niin näin vaan perävalot...
Jaah, siinä en sinua kyllä bongannut, tosin tunti myöhemmin kyllä tuossa lielahden teboilin nurkalla.
Samalla reissulla tuli Pispalassa vastaan miltei peräkanaan kaksi vaaleanharmaata 164:ää ja niitten välissä shamppanjanvärinen GT. Jälkimmäisesta kuusnepasta nousi tassu.
Helsinki-Tampere motarilla ohitin kaksi punaista 159:ä toinen SW ja toinen
sedan, ei vastakaikua.
Edit. Pispalassa tuli myös vastaan musta 147. Chievon 147:n luulisin bonganneeni kotipihasta.
Eilen iltapäivällä, kellosta ei hirveesti hajua, kaalipata bongattu pispalanvaltatiellä, olin se hienon(shampanjan) värinen 159 SW. Taas oli käsi rennosti ulkona kun morotit.
Ärräpää kirjoitti:Eilen illalla Lappeessa moikkailtiin pariin otteeseen punaisen 164 kanssa. Nimimerkkiä en muista nyt millään mutta kuitenkin. Hienoa oli.
Minähän se olin. näin vielä kolmannenkin kerran ku olitte parkissa.
Komee 155
Joo ois kyllä voinu vaihtaa. 3 vuotias tytär halus oikeen käydä kiertämässä autoskin ku oli niin hieno . et jos löytyy vanteiden alfa logoista pieniä sormenjälkiä ni ne on peräisin meijän tytöstä. Huuteli vaan että ompa hieno ja sama merkki ku meillä.
Mut eiköhän me vielä nahdä, kun tulee sielä mökillä aika paljon juostua.
italia kirjoitti:^Toivottavasti siltä uusnousukkaalta ja merkkiuskollisuudesta/merkin harrastajakulttuurista mitään tietämättömältä runkulta kateaa nokkaKETJU!!
Paljon näytti samanlaisia runkkuja olevan Pohjois-Italiassakin liikkeellä.
tumbe kirjoitti:Eilen iltapäivällä, kellosta ei hirveesti hajua, kaalipata bongattu pispalanvaltatiellä, olin se hienon(shampanjan) värinen 159 SW. Taas oli käsi rennosti ulkona kun morotit.
Perjantaina siinä klo 20 jälkeen oli Turtolan Citymarketin parkkiksella punainen 164. Aattelin eka et se on Epezin, muttei sulla taida olla DTM-putkia takana?
Kaalipata kirjoitti:Perjantaina siinä klo 20 jälkeen oli Turtolan Citymarketin parkkiksella punainen 164. Aattelin eka et se on Epezin, muttei sulla taida olla DTM-putkia takana?
Ei oo DTM putkia. Oli varmaankin Rasviksen vanha V6, nykyään nimimerkki Killerillä.
MK kirjoitti:Italia bongattu aamulla mäkkärin risteyksessä, keula menossa maalaukseen ?
Juu, pitäisi tuo töissä maalata kunhan kerkiää...
Aamulla olin menossa Delta-autoon vittuilemaan kun viime tiistaina korjasivat siitä keskuslukon,kun ei ovet menny ollenkaan lukkoon ja lauantaina poksahti sitten uudestaan..
Ei ne samperin tunarit näköjään osaa mitään kerralla kuntoon laittaa...
Oliko haggerin auto tänään päivällä parkissa jonkun hautausmaan pihalla Lappeessa? Sekä punainen 164 morjesteli takas vaikka ajoin hopeisella Marealla vastaan.
On se hallipaikka ollut jo viime vuoden maaliskuusta asti, en tiedä sitten onko sitä ahkerammin tullut käytettyä nyt. Täytyy aina yöksi pyrkiä viemään GTV suojaan.
Mistä bongasit mut? En huomannut ainakaan alfaa näköpiirissä.
italia kirjoitti:Tiige!
tänään neljän aikaan korjalankadun ja koriansuoran risteyksessä kiilasin sun ohi "penkan kautta" 166:lla.....
Heh, vähän arvelinkin sen olleen sinä. Huomasin vasta 166:n perän, joten itselläkin jäi morottelut välistä. Heti sen jälkeen bongasin tuon ylempänä mainitun 75:n. Joten keskimääräistä parempi kotimatka töistä.
Siistin näköinen samppanjanvärinen GTV bongattu tänään neljän jälkeen Lahdessa Mytäjäisten risteyksen nurkilla. Käsi nousi reippaasti. En ole kyseistä yksilöä ennen nähnyt. Onko kukaan täältä?