cuore sportivo 4
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Kysyn jo tässä ennen omistajan mahdollista postausta että oliko ESP päällä?-tommi- kirjoitti:Tässä myös yksi läheltä piti tilanne. (Siirrä kursori pois kuvan päältä jos slideshow ei liiku)
Harmi kun varsinaista perän irtoamista sekä korjausliikkeitä en saanut ikuistettua.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- SP
- Viestit: 957
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
- Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D - Paikkakunta: Tampere
kotona
no niin kotona ollaan,kiitokset KELTSIlle Q nelkun parsimisesta,saatiin puskurit paikalleen
taidampa tästä lähtee baariin vetään naulan päähän ja huominen krapulapäivä meneekin sitten autoo kattellessa,Qnelkku jää pitemmälle huoltotauolle.....
taidampa tästä lähtee baariin vetään naulan päähän ja huominen krapulapäivä meneekin sitten autoo kattellessa,Qnelkku jää pitemmälle huoltotauolle.....
Ilmeisesti tuo Brera pyörähti siinä varikon tornin mäessä. Kuivalla yleensä kuuluu karmea kumen ulina ja kaikki ehtii varautua pahempaan. Nyt kuului vaan suhinaa ja kunnon kiepit, onneksi ei osunut mihinkään. Moni ei varmaan edes nähnyt sitä, koska ihmettelin että miksi päät ei käänny. Syy oli nimenomaan se, että kuului vaan hiljainen suhina + kiepit ja matka jatkui
Aivan poskettoman liukasta ja siellä suolenkillä oli maassa lehtiä ja havuja vaikka kuinka.
Katsotaan saanko aikaiseksi videonpätkän liukastelusta. Ajoin kolme kierrosta ja tulin pois.
Aivan poskettoman liukasta ja siellä suolenkillä oli maassa lehtiä ja havuja vaikka kuinka.
Katsotaan saanko aikaiseksi videonpätkän liukastelusta. Ajoin kolme kierrosta ja tulin pois.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Olihan mielenkiintoinen sessio.hamppi kirjoitti:Huh, tilanteita on riittänyt näemmä.
Kirbyllä saattoi lyödä pumppu kahtakiivaammin tuon pääsuoranmutkan jälkeen.
Hyvä, että kuviakin saatiin näytille säästä huolimatta.
Ite jouduin karkaamaan ennen SP:n katastrofia (osanottoni) ja Breran konevauriota mutta tapahtumia riitti ihan alusta asti.
Rata oli kyllä melkoisen luikas, meikää alkoi parin ensimmäisen nelipyöräluisun jälkeen jänistämään ja riisikupissa pysyi esp kiitettävästi loopuajan päällä. Kirbyn näyttävät tilanteet 166:lla jatkuivat varikkosuorallakin komeana "massa vaikuttaa" - kuviona kanttareiden reunoja hipoen.
Myös Silverine näytti miehistä mallia, miten pääsuoran jälkeinen mutka pitää ottaa äijämeinigillä . Brera heitti hienot piruetit pääsuoralla ja likipitäen kaikki 75:t tuntuivat olevan enimmän aikaa perä sivulla.
En tiedä, mikä mun kameraan on menny kun ei tunnu vanhoilla päivillä enää kunnolla tarkentavan...tana! Kuvanlaadulla siis ei pääse ainakaan leveilemään. Pari surkeaa otosta albumissa.
Joopa joo. Huh. Liukasta oli ja kyllä mulla ESP oli päällä, koska sitä ei tietääkseni edes saa pois päältä, ASR:n eli sutimiseneston saa, mutta enimmän aikaa pidin senkin päällä.
Tuohon pääsuoran mutkaan tullessa olin vähän huolimaton, eikä molemmat kädet olleet kunnolla ratissa, kun vasen käsi nojasi kai oveen tai jotain, että pysyisin soffalla. (Pitänee ens kerralla kyttää ittensä penkkiin, kuten seiska5mma joskus.)Pari kierrosta sitten tuon tilantten jälkeen tuli kirjoitettua kuvioita varikon mutkassa ja samalla kierroksella vielä suolenkillä, joten joku reikä taitaa olla päässä, kun ei vaan opi ajamaan nätisti ja maltilla. Kalusto säilyi sentään ilman vaurioita ja kuskikin selvisi muutamalla säikähdyksellä ja nyrjähtäneellä peukalolla.
Erityiskiitokset -tommille- ja Tommille hyvin dokumentaarisista kuvista. Harmi tosiaan, että pääsuoran tilanteen alku ei tullut talteen... Noista muista kuvista näkee, kyllä miten tuo 166 vakioalustalla kallistelee niin perskuleesti. Kai se on sitten siihenkin alustasetti hommattava. Tietysti olis järkevämpää laittaa joku ratarassi erikseen, ettei tarttis tuolla isolla lotjalla yrittää keretä muiden vauhtiin.
Kyllä minäkin sen Breran spinnin näin, tosiaankin vain suhinaa kuului, kun oli niin märkää. Olin ihan varma, että osuu sisäkaarteen kaiteeseen, mutta onneksi ei. Pahoittelut, että Breralle kävi sitten myöhemmin huonosti. Samoin surkuttelut SP:lle.
Niin ja vielä RaceChronosta. Vaikuttaisi ihan mainiolta softalta, vaikka valitettavasti useita kierroksia jäi siltä kellottamatta, mutta melko varmasti se johtui vanhasta ja hitaasta GPS-mokkulasta. Täytyypä tilata joku uusi 5 Hz härpäke.
EDIT: siis kuvaaja-tommeja olikin kaksi...
Tuohon pääsuoran mutkaan tullessa olin vähän huolimaton, eikä molemmat kädet olleet kunnolla ratissa, kun vasen käsi nojasi kai oveen tai jotain, että pysyisin soffalla. (Pitänee ens kerralla kyttää ittensä penkkiin, kuten seiska5mma joskus.)Pari kierrosta sitten tuon tilantten jälkeen tuli kirjoitettua kuvioita varikon mutkassa ja samalla kierroksella vielä suolenkillä, joten joku reikä taitaa olla päässä, kun ei vaan opi ajamaan nätisti ja maltilla. Kalusto säilyi sentään ilman vaurioita ja kuskikin selvisi muutamalla säikähdyksellä ja nyrjähtäneellä peukalolla.
Erityiskiitokset -tommille- ja Tommille hyvin dokumentaarisista kuvista. Harmi tosiaan, että pääsuoran tilanteen alku ei tullut talteen... Noista muista kuvista näkee, kyllä miten tuo 166 vakioalustalla kallistelee niin perskuleesti. Kai se on sitten siihenkin alustasetti hommattava. Tietysti olis järkevämpää laittaa joku ratarassi erikseen, ettei tarttis tuolla isolla lotjalla yrittää keretä muiden vauhtiin.
Kyllä minäkin sen Breran spinnin näin, tosiaankin vain suhinaa kuului, kun oli niin märkää. Olin ihan varma, että osuu sisäkaarteen kaiteeseen, mutta onneksi ei. Pahoittelut, että Breralle kävi sitten myöhemmin huonosti. Samoin surkuttelut SP:lle.
Niin ja vielä RaceChronosta. Vaikuttaisi ihan mainiolta softalta, vaikka valitettavasti useita kierroksia jäi siltä kellottamatta, mutta melko varmasti se johtui vanhasta ja hitaasta GPS-mokkulasta. Täytyypä tilata joku uusi 5 Hz härpäke.
EDIT: siis kuvaaja-tommeja olikin kaksi...
Viimeksi muokannut MrKirby, 22 Syys 2007, 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Mallia tuskin kannattaa ottaa..glideslope kirjoitti:Myös Silverine näytti miehistä mallia, miten pääsuoran jälkeinen mutka pitää ottaa äijämeinigillä
Piti vain kokeilla pysähtyykö Alfa ennen kaidetta samoilla vauhdeilla
kuin kuivallakin. Kyllä pysähtyi mutta spinnin kera.
Muutenkin tuli koettua rajat useammassa kurvassa.
Ja Cupista sen verran että hyvä kierros mutta totaalisen
väärään aikaan ; ts. early birdie sai töhnät reisilleen
kun vähän maltillisemmat korjasivat potin auringon paistaessa.
Osanottoni kaikille sodassa haavoittuneille!
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 384
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
- Car(s): Isolohko Ducato + V70
- Paikkakunta: Savitaipale
SP varmaan osaa kertoa paremmin, mutta tainu kyntää tuossa nurmikolla oikea kylki edellä, joten voi ohjattavuus olla aikalailla nollissa, vaikka olisi miten rattimies. Onneksi ei sattunut mitään kovempaa maalia kohdalle. Osaa tuo märkä kumin kuorruttama asfaltti olla petollisen liukas. Toivottavasti Q4 tekee comebackin entistä ehompana pienen remontin jälkeen.gfj-365 kirjoitti:eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan...
- SP
- Viestit: 957
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
- Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D - Paikkakunta: Tampere
joo
joo auto käänty poikittain radan puolella,nurmikolla mentiin kylki edellä... ensin etukulma osu kaiteeseen ja sitten mentiin takaperin kaiteeseenJevgen kirjoitti:SP varmaan osaa kertoa paremmin, mutta tainu kyntää tuossa nurmikolla oikea kylki edellä, joten voi ohjattavuus olla aikalailla nollissa, vaikka olisi miten rattimies. Onneksi ei sattunut mitään kovempaa maalia kohdalle. Osaa tuo märkä kumin kuorruttama asfaltti olla petollisen liukas. Toivottavasti Q4 tekee comebackin entistä ehompana pienen remontin jälkeen.gfj-365 kirjoitti:eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan...
ei märällä ruohikolla oo mitään tehtävissä
Re: cup
Onneksi oli noin heikko aita tossa kohdassa ja runko vaurioilta taidettii säästyä. Ikävän näköinen painauma tossa takaluukun kannessa. Voi olla vaikea oikoa.SP kirjoitti:pari kuvaa Qnelkusta albumissa
Siinä ylämäkeen nousevassa mutkassa olin itsekkin mennä ulos, tosin oikeaan reunaa kun ajaiduin ajolinjalta hieman ulos. Sen jälkeen totesin, että eiköhän se ollut tässä. Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
Re: joo
Osaatko sanoa miksi auto meni poikittain radalla? En tiedä miten Alfan neliveto toimii mutta tuskin takapää on lähtenyt irti liian kaasunkäytön takia, luulisi että silloin auto vain aliohjaisi? Miten käy jos kaasua nostaa?SP kirjoitti:joo auto käänty poikittain radan puolella,nurmikolla mentiin kylki edellä... ensin etukulma osu kaiteeseen ja sitten mentiin takaperin kaiteeseen
ei märällä ruohikolla oo mitään tehtävissä
Isot osanotto auton vahinkojen johdosta. Ihailin biiliä varikolla ja se näytti kyllä erittäin hienolta
No speakers
No bodykits
No bullshit
No bodykits
No bullshit
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Hei arvon Alfa-Cupin tuloksien kirjaaja,
Ahveniston tuloksista puuttuu erään JMC-61:sen aika...
Ei se kokonaistulosta muuta vaikka tasoihin nousenkin
McKirbyn kanssa. Mutta kuitenkin, kun kerran mukana olin.
Ahveniston tuloksista puuttuu erään JMC-61:sen aika...
Ei se kokonaistulosta muuta vaikka tasoihin nousenkin
McKirbyn kanssa. Mutta kuitenkin, kun kerran mukana olin.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Tekevälle sattuu ja Ahvenistolla sattuu useasti. Ohessa video eilisestä BMW tuning klubin ratapäiviltä. Suoraan varikon portilta kaiteeseen.
http://s202.photobucket.com/albums/aa17 ... I_3570.flv
http://s202.photobucket.com/albums/aa17 ... I_3570.flv
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Lahjattomat ahtaa
Ei ihan kaikki BMW kuskit ole kädettömiä, eräs -80 luvun bemari meni eilen 1:29 vauhtia jo lämmittelykierroksillaan. Varsinaisia nopeita ei ehtinyt ajaa kun melupoliisi tuli ja antoi bannit... Vapaasti hengittävä auto oli kyseessä, kuinkas muuten.
Ei ihan kaikki BMW kuskit ole kädettömiä, eräs -80 luvun bemari meni eilen 1:29 vauhtia jo lämmittelykierroksillaan. Varsinaisia nopeita ei ehtinyt ajaa kun melupoliisi tuli ja antoi bannit... Vapaasti hengittävä auto oli kyseessä, kuinkas muuten.
No speakers
No bodykits
No bullshit
No bodykits
No bullshit
Tässä kuva ko. vauhtihirmusta eiliseltä:
http://juggis.1g.fi/kuvat/Ahvenisto+23.9.2007/yeah.jpg
Katuautokin ilmeisesti
http://juggis.1g.fi/kuvat/Ahvenisto+23.9.2007/yeah.jpg
Katuautokin ilmeisesti
No speakers
No bodykits
No bullshit
No bodykits
No bullshit
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
siisti BMW, tuo E30 M3 lämmittää aina mieltä..kuva on todella
onnistunut..
onnistunut..
Viimeksi muokannut 90, 24 Syys 2007, 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Töissä kuultu kommentti tuosta suorituksesta: "oisko toi niiko automaailman ilmentymä teemasta ennenaikainen laukeaminen".frankie kirjoitti: http://s202.photobucket.com/albums/aa17 ... I_3570.flv
Vahiko että pätkän kuvaaja oli kuskin kanssa samaa tasoa.
Re: cup
Mun mielestä 75 V6:nen puski yllättävän vähän, siihen nähden mitä olin ennakkoon kuullut. Toki pidin vauhdinkin hyvin maltillisena.155TS kirjoitti:Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Olin myöskin paikalla kyseisissä karkeloissa. Kyllä täytyy sanoo että jos toi turbomies näytti tyhmältä, niin ei ulkonäkö pettänyt.frankie kirjoitti:Tekevälle sattuu ja Ahvenistolla sattuu useasti. Ohessa video eilisestä BMW tuning klubin ratapäiviltä. Suoraan varikon portilta kaiteeseen.
http://s202.photobucket.com/albums/aa17 ... I_3570.flv
Autokaupan ammattilainen
Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkkiBoyracer kirjoitti:Lahjattomat ahtaa
Ei ihan kaikki BMW kuskit ole kädettömiä, eräs -80 luvun bemari meni eilen 1:29 vauhtia jo lämmittelykierroksillaan. Varsinaisia nopeita ei ehtinyt ajaa kun melupoliisi tuli ja antoi bannit... Vapaasti hengittävä auto oli kyseessä, kuinkas muuten.
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Autokaupan ammattilainen
Re: joo
Se mäen nyppylä oli aikas lailla havunneulasten peittämänä ainakin sunnuntaina, se voi aiheuttaa lapasesta lähdön.SP kirjoitti:joo auto käänty poikittain radan puolella,nurmikolla mentiin kylki edellä... ensin etukulma osu kaiteeseen ja sitten mentiin takaperin kaiteeseenJevgen kirjoitti:SP varmaan osaa kertoa paremmin, mutta tainu kyntää tuossa nurmikolla oikea kylki edellä, joten voi ohjattavuus olla aikalailla nollissa, vaikka olisi miten rattimies. Onneksi ei sattunut mitään kovempaa maalia kohdalle. Osaa tuo märkä kumin kuorruttama asfaltti olla petollisen liukas. Toivottavasti Q4 tekee comebackin entistä ehompana pienen remontin jälkeen.gfj-365 kirjoitti:eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan...
ei märällä ruohikolla oo mitään tehtävissä
Autokaupan ammattilainen
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Re: cup
Tallissa ilman kilpiä se ei juurikaan puske. Mitä nyt kesäisin ja ratajuttuja lukiessa jonkin verran otsaan kuplaa.Savo kirjoitti:Mun mielestä 75 V6:nen puski yllättävän vähän, siihen nähden mitä olin ennakkoon kuullut. Toki pidin vauhdinkin hyvin maltillisena.155TS kirjoitti:Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Re: cup
Niin juuri, mitä pienempio vauhti, sen vähäisempää puskeminen ja parkissa ei ollenkaanSeiska5mma kirjoitti:Tallissa ilman kilpiä se ei juurikaan puske. Mitä nyt kesäisin ja ratajuttuja lukiessa jonkin verran otsaan kuplaa.Savo kirjoitti:Mun mielestä 75 V6:nen puski yllättävän vähän, siihen nähden mitä olin ennakkoon kuullut. Toki pidin vauhdinkin hyvin maltillisena.155TS kirjoitti:Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Blaah, 2005 ajoin ensimmäistä kertaa Ahvenistolla ja toista kertaa ylipäätään radalla. Autona oli 525d farkku. Putkesta tulee koivuhalkoa ja muutenkin meno on sporttista. Ajaksi tuli 1.49.2, taisi olla ihan transponderi aika.HANU kirjoitti:Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkkiBoyracer kirjoitti:Lahjattomat ahtaa
Ei ihan kaikki BMW kuskit ole kädettömiä, eräs -80 luvun bemari meni eilen 1:29 vauhtia jo lämmittelykierroksillaan. Varsinaisia nopeita ei ehtinyt ajaa kun melupoliisi tuli ja antoi bannit... Vapaasti hengittävä auto oli kyseessä, kuinkas muuten.
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Mä oon ajanu 4 kertaa ahvenistolla vapaalla nopeudella ja pääsen nyt noin 1:44.58 1.8 litraisella limusiinillä.HANU kirjoitti:Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Ja mä oon vielä ihan kädetön kuski
No speakers
No bodykits
No bullshit
No bodykits
No bullshit
No tehän oottekin todellisia FittibaldejaBoyracer kirjoitti:Mä oon ajanu 4 kertaa ahvenistolla vapaalla nopeudella ja pääsen nyt noin 1:44.58 1.8 litraisella limusiinillä.HANU kirjoitti:Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Ja mä oon vielä ihan kädetön kuski
Oon minäkin ajanu Ahveniston 1.41. todistettavasti ja vielä etuveto autolla.
Mut toi mun Beemeri on painava rohjo ja yhdellä kädellä, kolmosvaihteella videoo kuvaten, ei 1.49. paha aika ole. Laittasin videon esille mut en osaa, kun en oo tietokone-expertti.
Autokaupan ammattilainen
Mikset koskaan aja M3:lla radalla?Boyracer kirjoitti:Mä oon ajanu 4 kertaa ahvenistolla vapaalla nopeudella ja pääsen nyt noin 1:44.58 1.8 litraisella limusiinillä.HANU kirjoitti:Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Ja mä oon vielä ihan kädetön kuski
Jos et uskalla, niin minä voin ajaa
Eikä tarvi edes tulla kyytiin pelkäämään.
Autokaupan ammattilainen
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Eh. Jokaisen Alfa Cupin jälkeen lähes pelkästään
bimmeri-kuskeilla on jotain sanottavaa...
Sano sinä viisas mitä tästä pitäisi päätellä.
bimmeri-kuskeilla on jotain sanottavaa...
Sano sinä viisas mitä tästä pitäisi päätellä.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Kyyyyyyllä sillä on ajettu ja tullaan ajamaanHANU kirjoitti:Mikset koskaan aja M3:lla radalla?
Jos et uskalla, niin minä voin ajaa
Eikä tarvi edes tulla kyytiin pelkäämään.
Alastaro:
Nordschleife:
Mutta kun on dedikoitu rata-auto niin fiksumpaa rällätä sillä. Ajamista oppii vain rajojaan puskemalla ja se on paljon mukavampaa kohtuuhintaisella autolla, vakuutuksien varaan ei nykyään kannata laskea mitään.
Mikä se etuveto oli? Civic tai Integra Type-R? Tai joku turbo VAG konsernilta?
No speakers
No bodykits
No bullshit
No bodykits
No bullshit