cuore sportivo 4

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Tommi
Viestit: 592
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Tuolla: http://picasaweb.google.com/tommi.kosun ... isto092007 taas muutama valittu kuva.
Melko vaiherikas päivä, kuten eräs paikalla ollut totesi...

-tommi

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

-tommi- kirjoitti:Tässä myös yksi läheltä piti tilanne. (Siirrä kursori pois kuvan päältä jos slideshow ei liiku)
Harmi kun varsinaista perän irtoamista sekä korjausliikkeitä en saanut ikuistettua.
Kysyn jo tässä ennen omistajan mahdollista postausta että oliko ESP päällä?
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
SP
Viestit: 957
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D
Paikkakunta: Tampere

kotona

Viesti Kirjoittaja SP »

no niin kotona ollaan,kiitokset KELTSIlle Q nelkun parsimisesta,saatiin puskurit paikalleen :(

taidampa tästä lähtee baariin vetään naulan päähän :silly: ja huominen krapulapäivä meneekin sitten autoo kattellessa,Qnelkku jää pitemmälle huoltotauolle.....

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Huh, tilanteita on riittänyt näemmä.

Kirbyllä saattoi lyödä pumppu kahtakiivaammin tuon pääsuoranmutkan jälkeen.
Hyvä, että kuviakin saatiin näytille säästä huolimatta.

Avatar
frankie
Viestit: 23
Liittynyt: 26 Touko 2007, 19:25

Viesti Kirjoittaja frankie »

Ilmeisesti tuo Brera pyörähti siinä varikon tornin mäessä. Kuivalla yleensä kuuluu karmea kumen ulina ja kaikki ehtii varautua pahempaan. Nyt kuului vaan suhinaa ja kunnon kiepit, onneksi ei osunut mihinkään. Moni ei varmaan edes nähnyt sitä, koska ihmettelin että miksi päät ei käänny. Syy oli nimenomaan se, että kuului vaan hiljainen suhina + kiepit ja matka jatkui :)

Aivan poskettoman liukasta ja siellä suolenkillä oli maassa lehtiä ja havuja vaikka kuinka.

Katsotaan saanko aikaiseksi videonpätkän liukastelusta. Ajoin kolme kierrosta ja tulin pois.

Avatar
glideslope
Viestit: 1363
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

hamppi kirjoitti:Huh, tilanteita on riittänyt näemmä.

Kirbyllä saattoi lyödä pumppu kahtakiivaammin tuon pääsuoranmutkan jälkeen.
Hyvä, että kuviakin saatiin näytille säästä huolimatta.
Olihan mielenkiintoinen sessio.
Ite jouduin karkaamaan ennen SP:n katastrofia (osanottoni) ja Breran konevauriota mutta tapahtumia riitti ihan alusta asti.
Rata oli kyllä melkoisen luikas, meikää alkoi parin ensimmäisen nelipyöräluisun jälkeen jänistämään ja riisikupissa pysyi esp kiitettävästi loopuajan päällä. Kirbyn näyttävät tilanteet 166:lla jatkuivat varikkosuorallakin komeana "massa vaikuttaa" - kuviona kanttareiden reunoja hipoen.
Myös Silverine näytti miehistä mallia, miten pääsuoran jälkeinen mutka pitää ottaa äijämeinigillä :wink: . Brera heitti hienot piruetit pääsuoralla ja likipitäen kaikki 75:t tuntuivat olevan enimmän aikaa perä sivulla.

En tiedä, mikä mun kameraan on menny kun ei tunnu vanhoilla päivillä enää kunnolla tarkentavan...tana! Kuvanlaadulla siis ei pääse ainakaan leveilemään. Pari surkeaa otosta albumissa.

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

Joopa joo. Huh. Liukasta oli ja kyllä mulla ESP oli päällä, koska sitä ei tietääkseni edes saa pois päältä, ASR:n eli sutimiseneston saa, mutta enimmän aikaa pidin senkin päällä.

Tuohon pääsuoran mutkaan tullessa olin vähän huolimaton, eikä molemmat kädet olleet kunnolla ratissa, kun vasen käsi nojasi kai oveen tai jotain, että pysyisin soffalla. (Pitänee ens kerralla kyttää ittensä penkkiin, kuten seiska5mma joskus.)Pari kierrosta sitten tuon tilantten jälkeen tuli kirjoitettua kuvioita varikon mutkassa ja samalla kierroksella vielä suolenkillä, joten joku reikä taitaa olla päässä, kun ei vaan opi ajamaan nätisti ja maltilla. ;-) Kalusto säilyi sentään ilman vaurioita ja kuskikin selvisi muutamalla säikähdyksellä ja nyrjähtäneellä peukalolla.

Erityiskiitokset -tommille- ja Tommille hyvin dokumentaarisista kuvista. Harmi tosiaan, että pääsuoran tilanteen alku ei tullut talteen... Noista muista kuvista näkee, kyllä miten tuo 166 vakioalustalla kallistelee niin perskuleesti. Kai se on sitten siihenkin alustasetti hommattava. Tietysti olis järkevämpää laittaa joku ratarassi erikseen, ettei tarttis tuolla isolla lotjalla yrittää keretä muiden vauhtiin.

Kyllä minäkin sen Breran spinnin näin, tosiaankin vain suhinaa kuului, kun oli niin märkää. Olin ihan varma, että osuu sisäkaarteen kaiteeseen, mutta onneksi ei. Pahoittelut, että Breralle kävi sitten myöhemmin huonosti. Samoin surkuttelut SP:lle.

Niin ja vielä RaceChronosta. Vaikuttaisi ihan mainiolta softalta, vaikka valitettavasti useita kierroksia jäi siltä kellottamatta, mutta melko varmasti se johtui vanhasta ja hitaasta GPS-mokkulasta. Täytyypä tilata joku uusi 5 Hz härpäke.

EDIT: siis kuvaaja-tommeja olikin kaksi...
Viimeksi muokannut MrKirby, 22 Syys 2007, 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

glideslope kirjoitti:Myös Silverine näytti miehistä mallia, miten pääsuoran jälkeinen mutka pitää ottaa äijämeinigillä :wink:
Mallia tuskin kannattaa ottaa.. :P
Piti vain kokeilla pysähtyykö Alfa ennen kaidetta samoilla vauhdeilla
kuin kuivallakin. Kyllä pysähtyi mutta spinnin kera.
Muutenkin tuli koettua rajat useammassa kurvassa.
Ja Cupista sen verran että hyvä kierros mutta totaalisen
väärään aikaan :lol: ; ts. early birdie sai töhnät reisilleen
kun vähän maltillisemmat korjasivat potin auringon paistaessa.
Osanottoni kaikille sodassa haavoittuneille!
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja 24valve »

Valokuvista sen verran, että jos kuville jotka olisivat saaneet jäädä ottamatta järjestettäisiin kilpailuja, niin tuo otos mönkkärin hinaamasta Brerasta sijoittuisi todennäköisesti podiumille Britneyn autostanousukuvien seuraksi. Tai jotain.

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

No huhhuh, itse lähdin ajoissa pois kun ajattelin että ei tässä mitään enää tapahdu, no tapahtuhan siellä mutta ei kovin iloisissa merkeissä. Ei se onni näytä ihan tasan jakautuvan kaikkien kohdalla :(

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

SP: Muutama napakka siideri paikallisessa - nopea vitutuksenpoisto.
Pari päivää pois autotallista- unta kuulaan, kahvia ja tupakkia, poltit tai et
Varovaista kurkistelua Q4:n suuntaan...Kimppuun....!!!

Avatar
gtvaj
Viestit: 1320
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

Lähdi aikaisin kanssa pois mutta liukasta oli, getvonen oli karata suolenkillä. Kun ei muuten saanut mitään aikaan piti alkaa kikkaileen ja pari mutkaa meni kivasti mutta kolmannessa.......
No onneksi nurmi vain koki pikkuisen kovia, ei muut.
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

Avatar
SP
Viestit: 957
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D
Paikkakunta: Tampere

cup

Viesti Kirjoittaja SP »

pari kuvaa Qnelkusta albumissa

Avatar
frankie
Viestit: 23
Liittynyt: 26 Touko 2007, 19:25

Re: cup

Viesti Kirjoittaja frankie »

SP kirjoitti:pari kuvaa Qnelkusta albumissa
Missä kohtaa rataa tuo paikka on?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Siinä varikkosuoran jälkeisen mäennyppylän takana, oikealle johtava mutka.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
gfj-365
Viestit: 744
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja gfj-365 »

paljos tuossa oli vauhtia ? näyttää jäljistä ainakin, että on ollu.. :roll: mutta, mutta. eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan... :roll: neliveto kelit tulossa ja auto menee talliin... voiko huonommin enää käydä :(
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Siinä varikkosuoran jälkeisen mäennyppylän takana, oikealle johtava mutka.
Eli lähtikö se jo siis ennen nyppyä käsistä?

Hyvä (kai), että jätin sitten aamulla sateen takia tulematta.

Jevgen
Viestit: 384
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

gfj-365 kirjoitti:eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan... :roll:
SP varmaan osaa kertoa paremmin, mutta tainu kyntää tuossa nurmikolla oikea kylki edellä, joten voi ohjattavuus olla aikalailla nollissa, vaikka olisi miten rattimies. Onneksi ei sattunut mitään kovempaa maalia kohdalle. Osaa tuo märkä kumin kuorruttama asfaltti olla petollisen liukas. Toivottavasti Q4 tekee comebackin entistä ehompana pienen remontin jälkeen.

Avatar
SP
Viestit: 957
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D
Paikkakunta: Tampere

joo

Viesti Kirjoittaja SP »

Jevgen kirjoitti:
gfj-365 kirjoitti:eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan... :roll:
SP varmaan osaa kertoa paremmin, mutta tainu kyntää tuossa nurmikolla oikea kylki edellä, joten voi ohjattavuus olla aikalailla nollissa, vaikka olisi miten rattimies. Onneksi ei sattunut mitään kovempaa maalia kohdalle. Osaa tuo märkä kumin kuorruttama asfaltti olla petollisen liukas. Toivottavasti Q4 tekee comebackin entistä ehompana pienen remontin jälkeen.
joo auto käänty poikittain radan puolella,nurmikolla mentiin kylki edellä... ensin etukulma osu kaiteeseen ja sitten mentiin takaperin kaiteeseen :roll:
ei märällä ruohikolla oo mitään tehtävissä :silent:

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

gfj-365 kirjoitti:paljos tuossa oli vauhtia ?
Kyllähän tuohon paikkaan saa jonkin matkaa toistasataa kelattua...

Avatar
155TS
Viestit: 781
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: cup

Viesti Kirjoittaja 155TS »

SP kirjoitti:pari kuvaa Qnelkusta albumissa
Onneksi oli noin heikko aita tossa kohdassa ja runko vaurioilta taidettii säästyä. Ikävän näköinen painauma tossa takaluukun kannessa. Voi olla vaikea oikoa. :roll:
Siinä ylämäkeen nousevassa mutkassa olin itsekkin mennä ulos, tosin oikeaan reunaa kun ajaiduin ajolinjalta hieman ulos. Sen jälkeen totesin, että eiköhän se ollut tässä. Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
Boyracer
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Loka 2005, 00:40
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: joo

Viesti Kirjoittaja Boyracer »

SP kirjoitti:joo auto käänty poikittain radan puolella,nurmikolla mentiin kylki edellä... ensin etukulma osu kaiteeseen ja sitten mentiin takaperin kaiteeseen :roll:
ei märällä ruohikolla oo mitään tehtävissä :silent:
Osaatko sanoa miksi auto meni poikittain radalla? En tiedä miten Alfan neliveto toimii mutta tuskin takapää on lähtenyt irti liian kaasunkäytön takia, luulisi että silloin auto vain aliohjaisi? Miten käy jos kaasua nostaa?

Isot osanotto auton vahinkojen johdosta. Ihailin biiliä varikolla ja se näytti kyllä erittäin hienolta :shock:
No speakers
No bodykits
No bullshit

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

frankie kirjoitti:kuului vaan hiljainen suhina + kiepit ja matka jatkui :)
Asenteella ajoivat, heti varikkosuoralle tultiin renkaat ulvoen taas :mrgreen:

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Hei arvon Alfa-Cupin tuloksien kirjaaja,
Ahveniston tuloksista puuttuu erään JMC-61:sen aika... :roll:
Ei se kokonaistulosta muuta vaikka tasoihin nousenkin
McKirbyn kanssa. Mutta kuitenkin, kun kerran mukana olin.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Joo ja mun nimi puuttui lopputuloksista.

Avatar
frankie
Viestit: 23
Liittynyt: 26 Touko 2007, 19:25

Viesti Kirjoittaja frankie »

Tekevälle sattuu ja Ahvenistolla sattuu useasti. Ohessa video eilisestä BMW tuning klubin ratapäiviltä. Suoraan varikon portilta kaiteeseen.

http://s202.photobucket.com/albums/aa17 ... I_3570.flv

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Rattimiehiä :mrgreen:

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Ei voi olla totta, mistäköhän ne bemari miehet saa maineensa :D

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

^^^Ja mun nimi on lopputuloksissa kahteen kertaan...
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
Nouko88
Viestit: 754
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

Ehkei sitä ahdinta olis kannattanu sinne laittaa.... :wink:

Avatar
Boyracer
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Loka 2005, 00:40
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boyracer »

Lahjattomat ahtaa :evil:

Ei ihan kaikki BMW kuskit ole kädettömiä, eräs -80 luvun bemari meni eilen 1:29 vauhtia jo lämmittelykierroksillaan. Varsinaisia nopeita ei ehtinyt ajaa kun melupoliisi tuli ja antoi bannit... Vapaasti hengittävä auto oli kyseessä, kuinkas muuten.
No speakers
No bodykits
No bullshit

Avatar
Boyracer
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Loka 2005, 00:40
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boyracer »

Tässä kuva ko. vauhtihirmusta eiliseltä:

http://juggis.1g.fi/kuvat/Ahvenisto+23.9.2007/yeah.jpg

Katuautokin ilmeisesti :shock:
No speakers
No bodykits
No bullshit

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mutta slicksit alla?

Ei silti, siisti auto ja siisti kuva :twisted:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

siisti BMW, tuo E30 M3 lämmittää aina mieltä..kuva on todella
onnistunut.. 8)
Viimeksi muokannut 90, 24 Syys 2007, 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Töissä kuultu kommentti tuosta suorituksesta: "oisko toi niiko automaailman ilmentymä teemasta ennenaikainen laukeaminen".

Vahiko että pätkän kuvaaja oli kuskin kanssa samaa tasoa.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Meikäläiseltä puuttuu 5p lopputuloksissa... :?
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Re: cup

Viesti Kirjoittaja Savo »

155TS kirjoitti:Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Mun mielestä 75 V6:nen puski yllättävän vähän, siihen nähden mitä olin ennakkoon kuullut. Toki pidin vauhdinkin hyvin maltillisena.

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

frankie kirjoitti:Tekevälle sattuu ja Ahvenistolla sattuu useasti. Ohessa video eilisestä BMW tuning klubin ratapäiviltä. Suoraan varikon portilta kaiteeseen.

http://s202.photobucket.com/albums/aa17 ... I_3570.flv
Olin myöskin paikalla kyseisissä karkeloissa. Kyllä täytyy sanoo että jos toi turbomies näytti tyhmältä, niin ei ulkonäkö pettänyt.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Boyracer kirjoitti:Lahjattomat ahtaa :evil:

Ei ihan kaikki BMW kuskit ole kädettömiä, eräs -80 luvun bemari meni eilen 1:29 vauhtia jo lämmittelykierroksillaan. Varsinaisia nopeita ei ehtinyt ajaa kun melupoliisi tuli ja antoi bannit... Vapaasti hengittävä auto oli kyseessä, kuinkas muuten.
Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki :wink:
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Autokaupan ammattilainen

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Re: joo

Viesti Kirjoittaja HANU »

SP kirjoitti:
Jevgen kirjoitti:
gfj-365 kirjoitti:eikö tossa kerenny enää mitään tehdä ? jäljet tulevat ainakin ihan suoraan... :roll:
SP varmaan osaa kertoa paremmin, mutta tainu kyntää tuossa nurmikolla oikea kylki edellä, joten voi ohjattavuus olla aikalailla nollissa, vaikka olisi miten rattimies. Onneksi ei sattunut mitään kovempaa maalia kohdalle. Osaa tuo märkä kumin kuorruttama asfaltti olla petollisen liukas. Toivottavasti Q4 tekee comebackin entistä ehompana pienen remontin jälkeen.
joo auto käänty poikittain radan puolella,nurmikolla mentiin kylki edellä... ensin etukulma osu kaiteeseen ja sitten mentiin takaperin kaiteeseen :roll:
ei märällä ruohikolla oo mitään tehtävissä :silent:
Se mäen nyppylä oli aikas lailla havunneulasten peittämänä ainakin sunnuntaina, se voi aiheuttaa lapasesta lähdön.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Re: cup

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Savo kirjoitti:
155TS kirjoitti:Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Mun mielestä 75 V6:nen puski yllättävän vähän, siihen nähden mitä olin ennakkoon kuullut. Toki pidin vauhdinkin hyvin maltillisena.
Tallissa ilman kilpiä se ei juurikaan puske. Mitä nyt kesäisin ja ratajuttuja lukiessa jonkin verran otsaan kuplaa.

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

HANU kirjoitti:Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Putosin lähes kirjaimellisesti tuolilta.
Paras HANUn letkautus pitkään aikaan.
Asennetta.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Re: cup

Viesti Kirjoittaja Savo »

Seiska5mma kirjoitti:
Savo kirjoitti:
155TS kirjoitti:Jostain syystä toi 75:n puskee märällä aivan älyttömästi.
Mun mielestä 75 V6:nen puski yllättävän vähän, siihen nähden mitä olin ennakkoon kuullut. Toki pidin vauhdinkin hyvin maltillisena.
Tallissa ilman kilpiä se ei juurikaan puske. Mitä nyt kesäisin ja ratajuttuja lukiessa jonkin verran otsaan kuplaa.
Niin juuri, mitä pienempio vauhti, sen vähäisempää puskeminen ja parkissa ei ollenkaan :wink:

Avatar
frankie
Viestit: 23
Liittynyt: 26 Touko 2007, 19:25

Viesti Kirjoittaja frankie »

HANU kirjoitti:
Boyracer kirjoitti:Lahjattomat ahtaa :evil:

Ei ihan kaikki BMW kuskit ole kädettömiä, eräs -80 luvun bemari meni eilen 1:29 vauhtia jo lämmittelykierroksillaan. Varsinaisia nopeita ei ehtinyt ajaa kun melupoliisi tuli ja antoi bannit... Vapaasti hengittävä auto oli kyseessä, kuinkas muuten.
Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki :wink:
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Blaah, 2005 ajoin ensimmäistä kertaa Ahvenistolla ja toista kertaa ylipäätään radalla. Autona oli 525d farkku. Putkesta tulee koivuhalkoa ja muutenkin meno on sporttista. Ajaksi tuli 1.49.2, taisi olla ihan transponderi aika. :P

Avatar
Boyracer
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Loka 2005, 00:40
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boyracer »

HANU kirjoitti:Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki :wink:
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Mä oon ajanu 4 kertaa ahvenistolla vapaalla nopeudella ja pääsen nyt noin 1:44.58 1.8 litraisella limusiinillä.

Ja mä oon vielä ihan kädetön kuski :silent:
No speakers
No bodykits
No bullshit

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Boyracer kirjoitti:
HANU kirjoitti:Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki :wink:
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Mä oon ajanu 4 kertaa ahvenistolla vapaalla nopeudella ja pääsen nyt noin 1:44.58 1.8 litraisella limusiinillä.

Ja mä oon vielä ihan kädetön kuski :silent:
No tehän oottekin todellisia Fittibaldeja :P
Oon minäkin ajanu Ahveniston 1.41. todistettavasti ja vielä etuveto autolla.
Mut toi mun Beemeri on painava rohjo ja yhdellä kädellä, kolmosvaihteella videoo kuvaten, ei 1.49. paha aika ole. Laittasin videon esille mut en osaa, kun en oo tietokone-expertti.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Boyracer kirjoitti:
HANU kirjoitti:Ei oo kaikki BMW-kuskit kädettömiä, määhän oon siittä elävä esimerkki :wink:
Ajoin Apparan yhdellä kädellä ja kolmosvaihteella videoo kuvaten 1.49. aikaan ja alitehosella E60:llä
Mä oon ajanu 4 kertaa ahvenistolla vapaalla nopeudella ja pääsen nyt noin 1:44.58 1.8 litraisella limusiinillä.

Ja mä oon vielä ihan kädetön kuski :silent:
Mikset koskaan aja M3:lla radalla?
Jos et uskalla, niin minä voin ajaa :wink:
Eikä tarvi edes tulla kyytiin pelkäämään.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Eh. Jokaisen Alfa Cupin jälkeen lähes pelkästään
bimmeri-kuskeilla on jotain sanottavaa... :roll: :lol:
Sano sinä viisas mitä tästä pitäisi päätellä.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Jos tehdään kolmas luokka kahden muun rinnalle bemareille ja ajatkin näkyville carfin sivuille niin ei tarvitse jälkeenpäin selitellä/hehkuttaa? :-D

Avatar
Boyracer
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Loka 2005, 00:40
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boyracer »

HANU kirjoitti:Mikset koskaan aja M3:lla radalla?
Jos et uskalla, niin minä voin ajaa :wink:
Eikä tarvi edes tulla kyytiin pelkäämään.
Kyyyyyyllä sillä on ajettu ja tullaan ajamaan :?

Alastaro:

Kuva

Kuva

Nordschleife:

Kuva

Mutta kun on dedikoitu rata-auto niin fiksumpaa rällätä sillä. Ajamista oppii vain rajojaan puskemalla ja se on paljon mukavampaa kohtuuhintaisella autolla, vakuutuksien varaan ei nykyään kannata laskea mitään.

Mikä se etuveto oli? Civic tai Integra Type-R? Tai joku turbo VAG konsernilta?
No speakers
No bodykits
No bullshit

Vastaa Viestiin