Gran Turismo 4
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
Gran Turismo 4
Onko foorumilla porukkaa jotka tahkoavat kyseistä peliä?
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
Itse on tullut pelattua gt4:ä parin vuoden ajan, vaikka pieniä taukoja välissä on ollutkin. Nyt tullut taas enemmän pelattua kun oma 'nepa on työn alla, pitäähän sitä päivittäinen alfa-annos saada jotenkin.
Tarvis vaan enemmän harjoitusta:
Alfa 156 2,5 V6 24V - 353hp - sports soft renkain nurburgring meni aikaan 7'50...
Tarvis vaan enemmän harjoitusta:
Alfa 156 2,5 V6 24V - 353hp - sports soft renkain nurburgring meni aikaan 7'50...
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
- nakkis
- Viestit: 566
- Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
- Car(s): 156 JTDm SW -03 &-05,
75 V6 `Murica 3.0
147 JTDm -06
+ AWD Saparo - Paikkakunta: Jkl
En oo oikeen etuvetomiehiä, edes peleissä. Mut täytyy koittaa mihin aikaan pääsee lancia stratoksella road-rengastuksin, vai ruostuuko taidot yhtänopeasti kun alfa.quadrifoglio verde kirjoitti:Alfa 156 2,5 V6 24V - 353hp - sports soft renkain nurburgring meni aikaan 7'50...
E: Niin ja tota Richard Burns Rallyakin tulee joskus ajeltua pc:llä. Peliä tuntemattomille, se on realistisin rallipeli mitä tähän mennessä on tehty. Se ei tosin oikeen puuhapäkin jälkeen tahdo enään sujua.
[__/==\*/==\__] (Oo--\*/--oO)
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
On muuten melko näppärän näkönen toi GT5 Prologue PS3:lle. Itseasiassa GT4 oli vähän pettymys ajotuntuman suhteen, siinä ei pysty ajamaan sladissa ollenkaan.
- nakkis
- Viestit: 566
- Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
- Car(s): 156 JTDm SW -03 &-05,
75 V6 `Murica 3.0
147 JTDm -06
+ AWD Saparo - Paikkakunta: Jkl
Live for speed & RBR + tietenkin vanha kunnon GP-Legends hakkaa mennen tullen Zorzat .dimmu kirjoitti:Forza hakkaa mennen tullen Gran Turismot
Gt4kin aikanaan oli suht. koht. realistinen, puhumattakaan gt1:stä, ps1:lle, jota kaverilla aikanaan aluks pääs hakkaamaan. Oikeastaan ton gt-sarjan takia aikanaan hommasin koko PeliAsema-laatikon. Tolla mennään niin kauan kun se kestää, uutta en enää osta. Ne vähät pelailut mitä enään pelaa, hoidetaan tolla tietokone+ruori yhdistelmällä. Tietenkin yllämainituilla peleillä.
E: ^ Toi aikasemminkin mainittu vakio-stratos road-renkailla on oikeen mukava ajaa
Viimeksi muokannut nakkis, 02 Joulu 2007, 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[__/==\*/==\__] (Oo--\*/--oO)
Pystyy siinä ajamaan sladissa, laittaa vaan sopivat kumit ja säädöt kohdilleenWille kirjoitti:On muuten melko näppärän näkönen toi GT5 Prologue PS3:lle. Itseasiassa GT4 oli vähän pettymys ajotuntuman suhteen, siinä ei pysty ajamaan sladissa ollenkaan.
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
Itsekin tullut ihasteltua tuota prologueta mutta tuhlaan rahani vasta täyteen geeteevitskaan. Sladittelu on sujunut nelkussa ainakin giulia sprint specialella ihan miehekkäästi, ja kyllähän m3 ja sl65amg:kin taittuu tarvittaessa...Sleepperi kirjoitti:Pystyy siinä ajamaan sladissa, laittaa vaan sopivat kumit ja säädöt kohdilleenWille kirjoitti:On muuten melko näppärän näkönen toi GT5 Prologue PS3:lle. Itseasiassa GT4 oli vähän pettymys ajotuntuman suhteen, siinä ei pysty ajamaan sladissa ollenkaan.
- tsav
- Viestit: 672
- Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
- Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR) - Paikkakunta: Vantaa
GT4:ää tuli tahkottua lähes kokonaan (oisko jotain 98%). Muuten mukava ja 900-ratti toimii, mutta vauriomallinnus puuttuu kokonaan. En nyt tarkoita lommoja autossa, vaan kolareista pitäisi mielestäni ajotuntuman huonontua. Pelissä voi ajaa yli 200 lasissa kaiteeseen, eikä se vaikuta ajamiseen mitenkään.
En enää muista, olikohan niin, että piti erikseen ottaa päältä ajon vakautus ja sutimisenesto, niin vanhat takavedot sai nättiin sladiin.
Vähän tuon GT4:n jälkeen ostin Konamin Enthusian, jossa myöskin toimii 900-ratti (siis ratti kääntyy reilun kierroksen suuntaansa). Pelissä paljon vanhoja takavetoja ja pelissä rangaistaan pistemenetyksillä kolaroinnit. Tosin tässäkään ei kolarointi suoranaisesti vaikuta ajamiseen, mutta pelin etenemisen kannalata on parempi olla kolaroimatta.
En enää muista, olikohan niin, että piti erikseen ottaa päältä ajon vakautus ja sutimisenesto, niin vanhat takavedot sai nättiin sladiin.
Vähän tuon GT4:n jälkeen ostin Konamin Enthusian, jossa myöskin toimii 900-ratti (siis ratti kääntyy reilun kierroksen suuntaansa). Pelissä paljon vanhoja takavetoja ja pelissä rangaistaan pistemenetyksillä kolaroinnit. Tosin tässäkään ei kolarointi suoranaisesti vaikuta ajamiseen, mutta pelin etenemisen kannalata on parempi olla kolaroimatta.
- nakkis
- Viestit: 566
- Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
- Car(s): 156 JTDm SW -03 &-05,
75 V6 `Murica 3.0
147 JTDm -06
+ AWD Saparo - Paikkakunta: Jkl
Toi sama ruori toimii myös pc:llä, kun lataat tämän.tsav kirjoitti:Muuten mukava ja 900-ratti toimii
Ratin tekijöiden "epävirallisesti" tekemä ohjelma, eivät vaan mainosta tietokoneeseen käyvänä rattina, koska samalla firmalla on siihen tarkoitukseen se momo-ruori.
Live for speed toimii ainakin täydellisesti tolla, ja mukavaa ajella kun saa vielä säätää kääntösäteen kuntoon. Muistaakseni noissa demo-version autoissa kääntyy kaikissa 720 astetta.
Suosittelen kokeilemaan. Ilmasiks pääsee ajelemaan, netissäkin. Kokoversion ostamalla saat käyttöös sit lisää autoja ja ratoja, jos haasteet loppuu.
Pleikkariin oon kokeillu tota sompaa tasan kaks kertaa gt4:llä, ensimmäisen ja viimeisen.
Perus-kapulalla ajellaan edelleen, jos ajellaan. Ei toi "simulaattori" mitään ratteja tartte.
Ja luonnollisesti ne luistonestot kytketään pois. Ilkee ominaisuus toi, että ne on oletusasetuksena päällä.
[__/==\*/==\__] (Oo--\*/--oO)
- JiiPee
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Re: Gran Turismo 4
Poika sai vehkeet pari viikkoa sitten. Isi tahkoaa sitä aina, kun vaimo ja lapset eivät ole kotona Tiellä pysytään joquadrifoglio verde kirjoitti:Onko foorumilla porukkaa jotka tahkoavat kyseistä peliä?
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
- nakkis
- Viestit: 566
- Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
- Car(s): 156 JTDm SW -03 &-05,
75 V6 `Murica 3.0
147 JTDm -06
+ AWD Saparo - Paikkakunta: Jkl
No piti kaivaa toi laitos kaapista. Nyyrburinkia en jaksanu alkaa heti tahkoomaan mutta ajoin pari kierrosta Trial mountainia, autona täysin vakio clio sport v6, kaikki luistonestot pois tietty. Paras kiekka oli 1:28.8, ei pitäs olla paha.quadrifoglio verde kirjoitti:Haasteita vastaanotetaan.
E: seuraavalla 1:28.1.
[__/==\*/==\__] (Oo--\*/--oO)
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
En muista ennätystä, mutta äsken meni Nürburgring vakio GTV V6:lla ja Road-renkailla 8'49.965. Kerran kävi kyl seinässä..
edit: Nyt meni 8'47,205
edit: Nyt meni 8'47,205
Viimeksi muokannut Sleepperi, 03 Joulu 2007, 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
- JuhaT.
- Viestit: 79
- Liittynyt: 22 Heinä 2006, 14:48
- Car(s): Alfa GT 2.0, Renault Grand Scenic 1.9 dCi
- Paikkakunta: Hamina
Täällähän on kokeneita kuskeja. Olen tahkonnut GT3:a vuosia, enkä ole lähelläkään sataa prosenttia, olikohan 70:n tienoilla. GT 4:ssä on suoritusprosentti vielä vähän alle 30. Ja peli on ollut jo aika kauan.
Nürnburgringin olen kaasutellut Alfa 155 2.5 V6 TI:llä 7.17,647. Hyvä kun sai Italian kisoista palkinnoksi "ihan" samanlaisen auton kuin itselläkin on. Sillähän sitä on läheisintä ajella.
Nürnburgringin olen kaasutellut Alfa 155 2.5 V6 TI:llä 7.17,647. Hyvä kun sai Italian kisoista palkinnoksi "ihan" samanlaisen auton kuin itselläkin on. Sillähän sitä on läheisintä ajella.
Meikäläisellä loppu mielenkiinto, kun jäin jumiin johonkin 48%. Peli sanoo, että pitää voittaa ensin kaikki amateur- ja professional-kisat, että pääse esim. extreme-kisoihin. Omasta mielestäni olen voittanut kaikki em. kisat Onko jossain listaa noista kisoista, että mitkä niihin kuuluu?
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
Kaikki kisat niissä beginner ja professional eventeissä, ei muuta.Sleepperi kirjoitti:Meikäläisellä loppu mielenkiinto, kun jäin jumiin johonkin 48%. Peli sanoo, että pitää voittaa ensin kaikki amateur- ja professional-kisat, että pääse esim. extreme-kisoihin. Omasta mielestäni olen voittanut kaikki em. kisat Onko jossain listaa noista kisoista, että mitkä niihin kuuluu?
Yksittäiskisoissa pitää saada kaikista kulta, sarjoissa kokonaispistemäärissä ekaks, sit aukeaa extreme events...
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
Nurburgring, vakio gtv, standard-road 8'45,544...
Tässä ossu gt:n ystäville:
http://www.gtvault.com/gt4/
Tässä ossu gt:n ystäville:
http://www.gtvault.com/gt4/
- nakkis
- Viestit: 566
- Liittynyt: 14 Marras 2004, 22:49
- Car(s): 156 JTDm SW -03 &-05,
75 V6 `Murica 3.0
147 JTDm -06
+ AWD Saparo - Paikkakunta: Jkl
Kanttareiden välissä tultiin. Hyvästä en sano yhtään mitään koska monia mutkia olis päässy paljon kovempaa.quadrifoglio verde kirjoitti:Ihan hyvä aika mikäli tuohon ei sisälly oikomisia.
Käy! Toi on yks kivoimpia kenttiä ajaa, eikä autokaan huono oo. Täytyy koittaa kun taas jaksaa pelailla.Sleepperi kirjoitti:Seuraavaks sitten Tsukuba sadekelissä ja Ruf CTR "Yellowbird"
Meni siinä muutama vuosi, ennenkun se sata oli lasissa. Vaikeimpia "tehtäviä" nyt näin äkkiseltään muistuu mieleen ainakin, jossain lisenssissä nyyrburing kullalle, 190e mersulla. Aika tais olla tasan 7 minuttia mihin piti päästä. Se keilojen välissä pujottelu&kiihdytys penarin kanssa oli myös aika vaikee saada kullalle.JuhaT. kirjoitti:Täällähän on kokeneita kuskeja.
Kisoista oikeesti vaikeena muistuu mieleen ainakin opel speedster-cup.
[__/==\*/==\__] (Oo--\*/--oO)
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
- Niko Tuomola
- Viestit: 561
- Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
- Car(s): 166 ts , 75 ts
- Paikkakunta: Orivesi
Varmaan ihan kiva peli, mutta mielummin silti ajan tällä http://www.youtube.com/watch?v=c7GvoJrHfcg
Tällä saatais ajeltua jopa oma talvi cup . Varmuuden vuoksi kuvasin vaan lämppärikierroksen
Olis muuten jonkunlainen Ahvenistokin ajettavissa ja Kemora . Niin ja Motopark
Tällä saatais ajeltua jopa oma talvi cup . Varmuuden vuoksi kuvasin vaan lämppärikierroksen
Olis muuten jonkunlainen Ahvenistokin ajettavissa ja Kemora . Niin ja Motopark
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
Alfa 155 TI - 414 hp - RM/RM 6'50,797...JuhaT. kirjoitti:Täällähän on kokeneita kuskeja. Olen tahkonnut GT3:a vuosia, enkä ole lähelläkään sataa prosenttia, olikohan 70:n tienoilla. GT 4:ssä on suoritusprosentti vielä vähän alle 30. Ja peli on ollut jo aika kauan.
Nürnburgringin olen kaasutellut Alfa 155 2.5 V6 TI:llä 7.17,647. Hyvä kun sai Italian kisoista palkinnoksi "ihan" samanlaisen auton kuin itselläkin on. Sillähän sitä on läheisintä ajella.
Edit: 6'45,086
- JiiPee
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
8.01.xx, Kaikki suojelukset ja kolariestot yms päällä ja tomaattina tietty Jos mun pitäis vielä keskittyy oikeaan ajamiseen, niin tästähän ei sitten tulis mitään Hip hei, onneks muksut on koulussaquadrifoglio verde kirjoitti: nurburgringiä kiertämään ja aikoja kehiin! Haasteita vastaanotetaan.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
- JiiPee
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Hehee, lapset nukkuu, mamma on matkoilla eli rauha maassa ja pleikkari soi!. En olisi kuvitellut tässä iässä sen vievän mukanaan Ajat sen kun paranee 7.56.35 Subaru Impreza touring car 01, mediumit alla ja KAIKKI onnettoman kuskin avusteet päällä. Tehot tuunattu tappiin ja paino alas. Kyllä lähtee Vitsit että on kivaa... Kunpa osaisi vielä ajaa ilman apuja
Pientä päivitystä: 7.48.xx Reenaamisen tulosta, hiphei
Pientä päivitystä: 7.48.xx Reenaamisen tulosta, hiphei
Viimeksi muokannut JiiPee, 12 Joulu 2007, 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Simbinin tekeleet GT legends, WTCC ja GTR2 ylittää kyllä Geoff Crammondin tekeleet kevyesti. Kun hommaa vielä G25:n ohjaimeksi niin alkaa aika realistisen tuntuista olemaan. 3 ekaa F1GP:tä tuli aikoinaan tahkottua huolella. Harmi kun nykyään ei kunnollista F1-simua tahdo löytyä PC:lle kummallisten lisenssisopimusten takia. Ecclestone vois antaa Simbinille toimeksiannon Näissä autopeleissä ruotsi kyllä kyykyttää suomea 6-0, flatout on niin surkuhupaisa tapaus.
Jos PC:llä haluaa kunnon auto peliä pelata niin suosittelen rfactor peliä.
Peliin voi ladata netistä lisäosia ilmaiseksi kuten esimerkiksi F1, Porche Cuppia, Megane Trophy ja jopa Alfa 147 modin
Niin ja tietenkin peliä pelataan netissä muitten pelaajien kanssa jos niin haluaa
Ne jotka ei vielä innostunut, käykää kattomassa peli täältä http://www.rfactor.net/
Ja lisäosat täältä http://www.rfactorcentral.com/index.cfm
Tunnustan et oon TÄYSIN koukussa tohon ALFA 147 sarjaan
Peliin voi ladata netistä lisäosia ilmaiseksi kuten esimerkiksi F1, Porche Cuppia, Megane Trophy ja jopa Alfa 147 modin
Niin ja tietenkin peliä pelataan netissä muitten pelaajien kanssa jos niin haluaa
Ne jotka ei vielä innostunut, käykää kattomassa peli täältä http://www.rfactor.net/
Ja lisäosat täältä http://www.rfactorcentral.com/index.cfm
Tunnustan et oon TÄYSIN koukussa tohon ALFA 147 sarjaan
Pappa betalar ku mamma köper.......
ite pelaan ainoastaan urheilupelejä,ja sen verran "verenmaku suussa" että realismi on näyttävää grafiikkaa tärkeämpi.Nhl sarjan pelit ja formulat omia suosikkeja,järjettömistä kaahailupeleistä en pidä.Rallipelitkin tulee formuloihin nähden pahasti jälkijunassa,niissähän saa lipsutella ja törmäillä,mutta fi:ssä ei ole varaa yhteenkään virheeseen.Vaikeimmalla tasolla 4 maailmanmestaruutta,5 täyttä kautta ajaneena..Köh...köh...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..