^Veroja tuskin tulee paljoa. Melkein ostin tuollaisen kolme vuotta sitten kunnes tajusin ettei se olekaan neliveto. Helvetin kivat penkit siinä kyllä on ja ihan näppärän näköinen, noita vapareita on muutamia tuotu. Verot oli jo back in the days jotain tonnin luokkaa jos tietää kertoa, että vastaava kuin Dedra joita saa ilmaiseksi (näin kärjistettynä)
Silvio kirjoitti:Hyväuskoisinkin pitkätukka ymmärtää että silloin oli muutakin yhteistä...
Oli oli, mutta Suomen ilmavoimien ottaessa svastikan käyttöön ei natsi-aatteesta ollut vielä tietoakaan. Puhumattakaan muinaisen kaksoisvirranman asukeista joskus 7000 vuotta sitten - eli kyseessä on vanha symboli, joka ikävä kyllä liitetään nykyisin vain Aatun jengiin.
Kyllä, hakaristejä on ollut monessakin kulttuurissa käytössä ja kauan, uudehkossa Tali-Ihantala elokuvassa myös senverran kansaa asiasta sivistetään että se oli meillä ennen Hitleriä ja hänen iloisia velikultiaan... (leffa oli kyllä lievä pettymys, mutta toisaalta se olikin ihan eri tyylinen kuin oletin..)
Minä hankin juuri uuden passin, express-toimituksena kun vanhaa ei löytynyt ja huomenna viroon... 80e+10e kuvat + helsinkiin käymään kohta (n.150km suuntaansa) kun en usko että bussi huomenna tekee takiani koukkauksia No, nyt kävi näin.
Novitec "tukitanko" konetilaan, sellai iskareiden väliintuleva, mikäsenyton...
Minusta vaikutti ajettavuuteen enemmän kuin luulinkaan. Sellainen ihme "vapinajatutina" töyssyjen jälkeen väheni.
Luulenkohan vaan...?
Espoon AutoMilano laittoi odottaessa. Pojan kanssa oltiin , iskä tuunaa meiningillä
Minä hankin juuri uuden passin, express-toimituksena kun vanhaa ei löytynyt ja huomenna viroon... 80e+10e kuvat + helsinkiin käymään kohta (n.150km suuntaansa) kun en usko että bussi huomenna tekee takiani koukkauksia No, nyt kävi näin.
Kierretään nyt veistä haavassa kun sama juttu on itsellä juuri takana, eli perinteisesti en tajunnut että passi on vanha ennenkuin juuri ennen Saksaan lähtöä, ja lentäen oli tarkoitus matkata. No läksin silti matkaan ja lähtöselvityksessä sain luvan lentää omalla vastuulla, en tiedä kuinka yleinen käytäntö tämä on. Eli jos saksan päässä olisi tarkistettu passi niin olisin lennellyt omasta pussista samantien takaisin monen sadan euron tappioilla. Tosin olisi tappiota tullut ellen olisi yrittänytkään.
Ilmakiekkopeli lapsille joululahjaksi. Kaupassa mietin hetken, että ostanko kuitenkaan eli mahtuuko kyytiin. Pelin koko n 150cm x 75. Paketti on vähän isompi, mutta meni "heittämällä" GT:n ruumaan! Hyvät tilat ollakseen kaksiovinen coupe , toimii perheautonakin! Aiemmin syksyllä hankittuna 75 Turbo, se odottelee nyt kevättä. Niin kyllä minäkin, en nimittäin ehtinyt ajaa sillä kuin muutaman päivän ennen talvirengaspakon alkua!
-93 vuoden vento 1.9td. Koriltaan todella hyvässä kunnossa. en pitäny 1600e pahana hintana nyt vaan keskitetään ajot diisselille, Alfalla sitten fiilistellään
Uudet ylä- ja alatukivarret 156:n etupäähän Heikalta. Saapa nähdä ehtiikö joululomalla asentamaan paikoilleen, kun pitäisi vaihtaa niihin vielä uretaanipuslat...
Keltsi kirjoitti:Uudet ylä- ja alatukivarret 156:n etupäähän Heikalta. Saapa nähdä ehtiikö joululomalla asentamaan paikoilleen, kun pitäisi vaihtaa niihin vielä uretaanipuslat...
Katos...mulla täysin päinvastoin eli kun olen
laitattanut uudet Heikan ylätukivarret Alfaan
niin keula on sitten ilman powerflexeja...
kestivät noin vuoden. En jää kaipaamaan.
Jostain lueskelinkin kokomuksistasi "silverine", mutta kun pitää olla sen verran hölmö, ettei usko ennen kuin itse kokeilee
Selkärepullinen osia tilattu Fiatin TwinCamiin. Eivät tosin ehdi jouluksi, mutta ehkäpä saapuvat kuitenkin vielä tämän vuoden puolella. Nyt voi sitten rauhassa vaikka maalailla koneen osia...
Keltsi kirjoitti:Jostain lueskelinkin kokomuksistasi "silverine", mutta kun pitää olla sen verran hölmö, ettei usko ennen kuin itse kokeilee
Siitä vaan. Jos itse olisin tiennyt etukäteen että flexit on
finaalissa vuodessa niin olisi jäänyt laittamatta. Kaikki
voi tietysti olla yksilökohtaista mutta mutta...
Samansuuntaisia kokemuksia taitaa olla nimim. ghost:lla.
Takapuslat eivät tosin ole vielä ottaneet siipeensä, kop kop.
Kyllähän tuo keula nyt pehmenee hieman mutta pitää
sitten kääntää rattia kahta kauheammin ensi kesänä radalla.
KJS kirjoitti:
Tuo sohjolan talvi termi oli lainaus Rasvikselta, mutta kalenterin mukaanhan eletään talvikuukausia, vaikka sää onkin kyllä ihan selkeää syyssäätä.
Eli kesälläkin mennään shortsit ja t-paita päällä, vaikka lämpöä olisi vain 10 astetta. Sanoohan almanakka silloin, että on kesä