Niin tai melkeen minkä vaan isompikorisen takaveto-datsunin motti, ei kuitenkaan R32 GT-R:n kone. Siis Ladassa on RB25DET.savijo-r kirjoitti:Taitaa olla R32:en pata?
-07 tuningketju
Valvoja: Moderators
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
No tuo Ladan pannu on alunperin ollut RB25DET ja joku on sitten lisännyt siihen sen toisen T:n.Joksa kirjoitti:vai DETT?
Niin että voi sitä kutsua RB25DETT:kin, mutta nissanin tehtaalta ei sellaista ole (kait) ainakaan sarjatuotannossa ulos tullut.
Jaa ja miten noi moottorit erottaa päältä päin... No RB25 moottoreissa on niin hieno keksintö, kuin säätyvä imunokan ajoitus. Mistä lienee nismon inssit keksineet noinkin hienon systeemin.
Edit. Niin ja noi datsunin RB sarjan koneet taitaa olla aika hyvin sekoitettavissa. Elikkä periaatteessa toi voi olla koostettu RB30 alakerrasta, RB25 kansi ja RB26TT pakosarjat. Paitsi että vakio RB26DETT:ssä noi ahtimet on alempana, joten luultavasti tuossa on peltisarjat jne. Vaihtoehtoja on paljon.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- nuhapumppu
- Viestit: 313
- Liittynyt: 11 Joulu 2006, 12:12
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Laitetaa tää idän ihme vaikka tänne.
http://ircpics.com/p/20071022/e4dc27889 ... 22ab3d.jpg
http://ircpics.com/p/20071022/e4dc27889 ... 22ab3d.jpg
Aika hiljaseksi vetää tuo törmäystestivideo siellä alempanajknracing kirjoitti:Erilainen ratapäivälelu rakenteilla. Ratataksi.
I do my loving in the winter.
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Kuka sitä työntökahvaa 156:een haki, tässä ois myytävänä. http://www.blocket.se/vi/14147875.htm?ca=10_s
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Joulun tienoilla pitääkin askarrella. Joulukortit, lahjojen paketointi ja 20vt Fiatin pannu Alfan keulalle.Joksa kirjoitti:Olis kyllä. Jonkinverran vois vaatia askartelua polttoaineen syöttöpuolella.alfa 156 v6 kirjoitti:
Tuollanen kone vois olla Selespeedin jatkeena ihan kiva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Huh, mikä 156:
http://www.alfanatiques.com/forum/userp ... 19om_1.jpg
http://www.alfanatiques.com/forum/userp ... 9om1_1.jpg
http://www.alfanatiques.com/forum/userp ... 9om2_1.jpg
http://www.alfanatiques.com/forum/userp ... 9om4_1.jpg
http://www.alfanatiques.com/forum/userp ... 9om3_1.jpg
Tietäiskö joku tuon raaserin tarinaa valottaa?
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Löysin hieman tarinaa: http://www.ten-tenths.com/forum/archive ... 64117.htmlsataviisviis kirjoitti:Eikös tuo ollut jatkoa sille 164:lle missä oli F1:n moottori ja vastaavanlainen irroitettava kori, jossain sivuilla ollut enemmänkin juttua tuosta.
ja pikku pätkän ääninäytettäkin:
http://www.youtube.com/watch?v=cgZoytd1doU
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Kuinka paljon on eroa päästöissä normi tessun koneella ja fiatin coupen turbo myllyllä? Ei taida olla ihan helppo juttu saadaa asiakirjoja kuntoon. Kyllä olisi muuten mielenkiintoinen ratkaisu.
Jos ajatellaan että kompressorisarja maksaa jo noin 5k€ asennuksineen ja muut kulut mittauksineen joku 2k€. Saattaapi olla että tuolla turbo koneella päästäisiin jopa halvemmalla ehkäpä.
Jos ajatellaan että kompressorisarja maksaa jo noin 5k€ asennuksineen ja muut kulut mittauksineen joku 2k€. Saattaapi olla että tuolla turbo koneella päästäisiin jopa halvemmalla ehkäpä.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Vois olla helppo, vois olla vaikeakin... Molemmat tietty jo vähäpäästöisiä, mutta niissäkin niin monia eri tasoja joista "parempaan" voi vaihtaa kivuttomasti mutta huonompaan ei. Näistä ei taas päällepäin tiedä minkä direktiivin savut se täyttää (Paitsi '01 ja uudemmat==>lambda myös katalyytin jälkeen, obd, päästötaso VÄHINTÄÄN Euro3), riippuu niin monesta tekijästä.. Mutta jos ottais koneen samanikäisestä autosta jonka mallisarja on samaa ikäluokkaa niin ongelmaa tuskin tulis. Tuo Coupen koneen ottaminen VOIS olla siinä mielessä hankalaa kun Coupea on tullut linjalta jo vuosia ennen 156:sta.Dobber kirjoitti:Kuinka paljon on eroa päästöissä normi tessun koneella ja fiatin coupen turbo myllyllä? Ei taida olla ihan helppo juttu saadaa asiakirjoja kuntoon. Kyllä olisi muuten mielenkiintoinen ratkaisu.
156:sta kone Coupeen onnistuis paljon todennäköisemmin. pykälien osalta.
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
Cadillac protestoi tuunausta?
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Niin ja kuskin ovikin roikkuu... Ei toi kyljen pokkaus osu kohdilleen. Jos 75:seen pitää peilit vaihtaa, niin mä laittaisin ainakin jotain sen tyylistä kuin tehtaan kilpuri evo Integraleissa oli.
Edit. Ehkä ne peilit ei nyt niin hyvin sopiskaan. Jotain kantikasta kuitenkin. Pienennät kun alkuperäiset kuiteskin.
WTF???
Edit. Ehkä ne peilit ei nyt niin hyvin sopiskaan. Jotain kantikasta kuitenkin. Pienennät kun alkuperäiset kuiteskin.
WTF???
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Workin vanteilla ´Cudakin näyttää kivalta... Ei vaan, toi pro tourning-rakentelutyyli jenkkien kohdalla on iskenyt muhun jo 15 vuotta. Hyvältä näyttää tuokin!
Lisää tuohon tyyliin tuunattuja jenkkejä löytyy osoitteesta http://www.lateral-g.net/
P.S. Sieltä löytyy yksi suomalainen C3 vettekin.
Lisää tuohon tyyliin tuunattuja jenkkejä löytyy osoitteesta http://www.lateral-g.net/
P.S. Sieltä löytyy yksi suomalainen C3 vettekin.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
täytyy sanoa että meikäläinen kuuluu myös kyseisen rakentelutyylin kannattajiin..jknracing kirjoitti:Workin vanteilla ´Cudakin näyttää kivalta... Ei vaan, toi pro tourning-rakentelutyyli jenkkien kohdalla on iskenyt muhun jo 15 vuotta. Hyvältä näyttää tuokin!
Lisää tuohon tyyliin tuunattuja jenkkejä löytyy osoitteesta http://www.lateral-g.net/
P.S. Sieltä löytyy yksi suomalainen C3 vettekin.
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Ei niin tuningia, mutta Bugatin tehtaalla laitetaan vieläkin kovempi tykki kehiin 1175hv ja on aikaisempaa versiota kevyempänä:
http://www.fastestlaps.com/article478b725fc8482.html
http://www.fastestlaps.com/article478b725fc8482.html
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"