Mahtoikohan olla jäsen Nuhapumpun ajokki, joka oli näppärästi pysäköity oman hevoseni viereen täpötäyden kauppakeskus-Jumbon paikoitushallissa eilen 7.12?
Tuollainen kaunokainen löytyi Madeiralta. Cliolla oli hieman hankalaa kestää tämän Tiagon perässä, mutta seuraavissa valoissa pääsin rinnalle viereiselle kaistalle. Komea morotus, joten ilmeisesti foorumilaisia?
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
Halikossa joitain päiviä sitten oli tienvarressa 164:nen "raiskattuna". Tänään oli poliisi soittanu yhdelle meijän mekaanikoista ja kysyny et "onks sillä teijän varaosamyyjällä vielä se Alfa". Mekaanikko kurkkas hallin ikkunasta pihalle ja totes että kyllähän se tuossa parkkipaikalla on. "Jaa no ei siitä sitten sen enempää" totes poliisi.
Prkele kun rupee poliisit tuntee mut jo liian hyvin täällä...
Jaa juu ja morjenstin ja muutama sana vaihdettiin erään salolaisen poliisin kanssa edellispäivänä hesburgerissa, oli kyllä siviilit päällä polliisilla
^Siellähän minä. Poikkesin SP:n kanssa suunnittelemassa CDA boxia ja HANUn kaupassa, mutta sieltä en löytänyt HANUa enkä postilaatikkoa, jota olin etsimässä.
Olikohan foorumilaisia tänään iltapäivällä Lielahden S-Marketilla mustan 156 FL SW:n kuljettaja, joka heitti vessapaperipaketin ensin oman autonsa katolle, jotta sai kaivettua avaimet taskusta ja sitten ennen takaluukun avaamista heitti samaisen paperipaketin viereen pysäköidyn auton takaluukun päälle.
Komia GT bongattu Paasikiventiellä (?) Tampereella tänään puolenpäivän jälkeen. Taisi morottaakin, itse katselin hölmistyneenä hienoa autoa enkä tajunnut nostaa räpylää.
Sitten oli joku hienolla punaisella 156:sella putsaamassa laseja/valoja Pirkanhovin pihamaalla iltapäivällä, pimeyden jo laskeuduttua.
Sattuivatkos olemaan foorumilaisia? Itse ajelin mustan/harmaan/kuran värisellä Alfalla...
Razor kirjoitti:ot: heinola - lahti välillä bongattu F430
Sori, offtopic jatkuu mutta pakko kertoa - bongasin koiraa ulkoiluttaessa Oulussa Erkkolansillan kupeessa samanlaisen. Ajeli cruisailuvauhtia melko matalilla kierroksilla. No heti kohta perässä tuli joku tuning-ilmestys jossa oli varmaan joku tehopakari tai jotain. Oli meinaan huomattavasti kovaäänisempi pörinä kuin Ferrarissa Kyllä lähtee!
JackFry kirjoitti:Tänään ohitin Tuusulan motarilla punaisen GT:n klo 16:10, ja viiden minuutin päästä Tuusulanväylällä taidettiin ajella Alfaholistin kanssa rinnakkain.
Näin tapahtui, kotiin olin matkalla. Kohtuu usein tulee myös bongattua "shampanjan" väristä GT:tä tuusulanväylällä, taitaa olla CARF:n hallituksen jäsenen auto.
JackFry kirjoitti:Tänään ohitin Tuusulan motarilla punaisen GT:n klo 16:10, ja viiden minuutin päästä Tuusulanväylällä taidettiin ajella Alfaholistin kanssa rinnakkain.
Ajelin noihin aikoihin duunista kotiinpäin Keravalle, joten saattoi olla allekirjoittanut punaisella liikkeellä. Eilen oli muuten tuo Alfaholistin mainitseman näköinen GT parkissa Keravan cittarissa mun auton vieressä.
Olikohan foorumilainen joka oli tänään törkännyt kuusnepansa(vihreä super, joskus aikaisemmin lapailtukkin siellä suunnilla) omani viereen Kuusankosken robinhoodin parkkipaikalla vähän ennen yhtätoista?
Taikka se jonka kanssa morjesteltiin vain hetkeä myöhemmin kuusaa-kvl välillä. Oli myöskin 164:llä liikkeellä.
Ciancarlo kirjoitti:Silverine tuli tänään vastaan (pe-iltap. klo n. 14.30) Munkassa. Nostin lapaa, mutta karju ei nähnyt mitään.
No en todellakaan nähnyt...taisi olla autopilootti päällä
ja kuski joululomalla...vaikka olikin töihin menossa.
Paremmalla menestyksellä ensi kerralla.
^ Eipäs ole ollut mun auto, tai sitten se kulkee ihan omia polkujaan. Suunnittelin kyllä käyväni Raisamolla, mutta ei sitten tarvinnutkaan. Mutta ihan samanlainen 147 on itsekin bongattu Tampereella, eli olisikohan ollut se kyseessä.
Kurko kirjoitti:[Olikos Gregin GT.ssä kesällä isot Novitecin? alut alla? jos oli niin sut oon bongannu useempaankin kertaan kylillä
Mulla on Alfan alkuperäisvanteet ("reikämalli", tai niinkun naapurin rouva ilmaisi "kukkavanteet")... kesällä alla ja nyt useampipuolaiset, Toora-merkkisiä vissiin kumpikin satsi ? Oli sitten varmaan joku muu, tosin en ole toiseen punaiseen GT malliin kotikulmilla törmännyt...
Mahtoiko olla foorumilaisia? aamulla noin varttia vaille kahdeksan suomusjärvellä vastaan hopeinen 156, toinen etulyhty pimeänä ja etusumarit päällä. No väristä en ihan varma ollut, aika hämärää vielä siihen aikaan aamulla.
Ruonalan urheiluhallin kohdilla Kotkassa puolenpäivän jälkeen uusikeulainen, tumma 156 moikkasi takaisin ja turkoosinsininen 156 morjesti tunti sen jälkeen Luumäen kohdilla kutostiellä.
Olikos palstalaisia palaamassa joulunvietosta?
Ajeltiin sillä (edelleen) kuranvärisellä mustalla 156:lla, mamma oli ratissa.
Kirk kirjoitti:
Hurjastelikos Janne tänään seittemän aikaan illalla motarilla?
Tarkotatko keskiviikkoa vai torstaita?
Keskiviikkona olin liikenteessä, tosin en muista mihin aikaan.
Saattoi toki olla se toinen blue vela 156 sw:kin.
Sunnuntaina päivällä gallerian edessä oli mun auton takana toinen samanvärinen farkku parkissa. Herätti muuten ihmisten huomion tuollainen näky;)
Ei välttämättä foorumilaisia, mutta kokeillaan silti.
Illansuussa, Radiokadulle pysäköin mustan GT:n taakse (punaisella nahkaverhoilulla). Reilun tunnin kuluttua oli GT vaihtunut harmaaseen 156 V6:een.
Kyseinen GT joka torstai samoihin aikioihin samoilla kulmilla. Kuskin penkki vedettynä melko eteen, joten veikkaisin kauniimman sukupuolen edustajaa... Anyone?