Kivaa!
Valvoja: Moderators
Selvittiin säikähdyksellä tuosta koneremontista. Ilmakompuran kansi oli sellaisesta paikasta rikki, että vuoti paineita paisariin vain käydessä. Tosin samalla meni uusiksi ilmankuivain yms. 10000e vs. alle 1000€..
Tosin joululomaan on sittenkin aikaa vielä 3 päivää.. ..samoin tallilla makaamiseen.
Palkka nousee 1€/tunnille. Alkaa olla kohdallaan kun ajaa tuota kiviautoa.
We make stones fly..
Tosin joululomaan on sittenkin aikaa vielä 3 päivää.. ..samoin tallilla makaamiseen.
Palkka nousee 1€/tunnille. Alkaa olla kohdallaan kun ajaa tuota kiviautoa.
We make stones fly..
..ammattina autoslalom..
-
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Tarinan taika: Ehdotin vaimolle, että katsotaan Ylpeys ja ennakkoluulo, kymmenestä kymmentä yli kolmeen. Vitsinähän sen esitin ja nauhoituks, eiku tallennukseenhan sen olin jo laittanut aikaisemmin. No, eka osan jälkeen rouva sanoi, että katsotaan se toinenkin. Helposti meni loppuun saakka. Olen nähnyt ainankin viisi kertaa, ja lukenuitkin Jane Austenin kirjan varmaan kahdesti. Nyt se on taas luettava uudestaan. Nii-in, sen tarinan kertomisen toiset osaa.
-
- Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- JiiPee
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Näinpä tänään Smart fortwo auton liikenteessä. Siinähän ei sinänsä mitään ihmeellistä ole, mutta sen takapuskurissa oli melkein puskurin mittainen tarra "Long vehicle". Kylläpä tulin hyvälle tuulelle
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
- Dobber
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Tämä on sekä kivaa ja voi olla ikävää, jos ei osaa ottaa huumorilla. Oletteko koskaan heittäneen baariin lähtiessä alfan tai fiat merkillä/tekstillä varustettuja vaatteita päälle? Minkälaista palautetta tuli?
Itse kerran olen fiatin takki päällä liikuskellut baareissa. Tuli osalta ihan ok palautetta, mutta sitä saa mitä kerjää vittuiluakin kuulla sieltä täältä.
Itse kerran olen fiatin takki päällä liikuskellut baareissa. Tuli osalta ihan ok palautetta, mutta sitä saa mitä kerjää vittuiluakin kuulla sieltä täältä.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- silverine
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Eiköhän se ole niin että seisoo siinä paidassa sittenDobber kirjoitti:Oletteko koskaan heittäneen baariin lähtiessä alfan tai fiat merkillä/tekstillä varustettuja vaatteita päälle? Minkälaista palautetta tuli?
Tuli osalta ihan ok palautetta, mutta sitä saa mitä kerjää vittuiluakin kuulla sieltä täältä.
viite mihin tahansa automerkkiin niin vittuilu on varmaa...
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Olin tuossa syyskuun puolivälissä Milanossa Monzan GP:n aikaan Ferraripaita päällä. Eipä tullut kukaan vittuilemaan...silverine kirjoitti:Eiköhän se ole niin että seisoo siinä paidassa sittenDobber kirjoitti:Oletteko koskaan heittäneen baariin lähtiessä alfan tai fiat merkillä/tekstillä varustettuja vaatteita päälle? Minkälaista palautetta tuli?
Tuli osalta ihan ok palautetta, mutta sitä saa mitä kerjää vittuiluakin kuulla sieltä täältä.
- silverine
156 3.0 V6 Q2 compr.
Ajattelin lähinnä näitä paikallisia baareja..Riccardo kirjoitti:Olin tuossa syyskuun puolivälissä Milanossa Monzan GP:n aikaan Ferraripaita päällä. Eipä tullut kukaan vittuilemaan...silverine kirjoitti:Eiköhän se ole niin että seisoo siinä paidassa sittenDobber kirjoitti:Oletteko koskaan heittäneen baariin lähtiessä alfan tai fiat merkillä/tekstillä varustettuja vaatteita päälle? Minkälaista palautetta tuli?
- Greg
- Car(s): 159 2.4 jtdm qtronic, Ex GT 3.2
Viime kesänä Slovakian reissulla vuokraamamme talon isäntä innostui kovasti, kun näki Alfa-logon paidassa...yhteistä kieltä ei oikein ollut, mutta sen jälkeen kohtelu oli entistäkin parempaa. Suomessa on mökille mennessä ollut Alfa t-paita päällä Mikkeli-Juva akselilla, ei ole kukaan kommentoinut vaatetusta...autoa kyllä...Dobber kirjoitti:Oletteko koskaan heittäneen baariin lähtiessä alfan tai fiat merkillä/tekstillä varustettuja vaatteita päälle? Minkälaista palautetta tuli?
http://www.youtube.com/watch?v=rShlXEfLgYYollikuhta kirjoitti:catch-a-fish
Ai hitto, melkein unohtunut legenda!
Tarviikin kattoa, löytyykö youtubesta videopätkää...
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Lauantaina oli Mäntsälässä RC-minikisa ja jopa 34 osallistujaa! Tästä hupiluokastahan nousi melkein talvikauden suurin luokka. Hauskaa oli koko rahan edestä ja kerranki sai vaan istuskella ja heittää läppää varikolla, ei tarttenu jatkuvasti ruuvaa ja säätää.
Videopätkä kisoista
Videopätkä kisoista
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Puolilta öin tuli virkanimitykseni voimaan.
Ps. Kumimuumi, isäni ajelutti koko perhettä monta vuotta 238 Fiiuilla. Olikohan 3kpl peräkkäin. Viimeinen lähti 3 vuotta ennen omaa ajokorttia joten omat ajokokemukset on vain muutama kilometri jossain hiekkatiellä.
Muistelisin että tuosta meni useammin jakohihna, kone ei rikkoutunut ja varahihna oli mukana. Isä vaihtoi sitten sen tien päällä. Yhteen oli tehtynä koko katon kokoinen makuutila. Jonkun ohjeen mukaan se oli itse tehty. Etureunasta saranoitu, sivuseinät oli venekangasta. Takaosasta kuljettiin vetoketjun kautta sisään. Isän myytyä auton sen uusi omistaja valitteli että ko.laitos on vaarallinen kun muuttaa ajo-ominaisuuksia niin paljon, oli mennyt ihan ojan puolellekkin. Isä ihmetteli asiaa kunnes selvisi että mies oli ajanut niin että makuutila oli ollut pystyyn nostettuna.
Ps. Kumimuumi, isäni ajelutti koko perhettä monta vuotta 238 Fiiuilla. Olikohan 3kpl peräkkäin. Viimeinen lähti 3 vuotta ennen omaa ajokorttia joten omat ajokokemukset on vain muutama kilometri jossain hiekkatiellä.
Muistelisin että tuosta meni useammin jakohihna, kone ei rikkoutunut ja varahihna oli mukana. Isä vaihtoi sitten sen tien päällä. Yhteen oli tehtynä koko katon kokoinen makuutila. Jonkun ohjeen mukaan se oli itse tehty. Etureunasta saranoitu, sivuseinät oli venekangasta. Takaosasta kuljettiin vetoketjun kautta sisään. Isän myytyä auton sen uusi omistaja valitteli että ko.laitos on vaarallinen kun muuttaa ajo-ominaisuuksia niin paljon, oli mennyt ihan ojan puolellekkin. Isä ihmetteli asiaa kunnes selvisi että mies oli ajanut niin että makuutila oli ollut pystyyn nostettuna.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Alfaan vaihdettu joululoman aikana taakse uudet iskarit, eteen uudet (käytetyt) iskarit. Vähän aikaa meni kun kasaili takakontillisesta käytettyjä etutolppia järkevän kombinaation. Uusia osia ei menny ku jousilautasten laakereihin pussillinen uusia kuulia. Kai tolla nyt taas hetken pärjäis. Jakopään hihnat, etujarrulevyt, etujarrupalat ja jäähdytysnesteet myös vaihdettu. Vielä ku löytäs mihin oon pistäny jarrukengät ja polttoaineen suodattimen niin vaihtais nekin. Nyt alkaa olla ihan hyvä fiilis.
Tein itse - säästin
- JiiPee
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Nonnii, sairaus kesti reipas puolivuotta. Saappi meni kaupaksi. Kuukausi hiljaista ja sitten yht'äkkiä kaksi ostajaa, jotka "tappelivat" siitä keskenään: kiinalainen ja aussi. Voitto meni tietty eniten tarjoavalle. Harvemmin auton hinta on enemmän kuin alkuperäinen pyyntö - ihme homma, mutta mukavaa
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
- silverine
156 3.0 V6 Q2 compr.
Alfan keulalla on nyt tuoreet tukivarret joka kerroksessa
ja auto tuntuu tiukalta kuin teinipipari. Ainakin pari viikkoa.
ja auto tuntuu tiukalta kuin teinipipari. Ainakin pari viikkoa.