Kuinka luen Alfabbs:ää
Valvoja: Moderators
- Epezi
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Viesti:
Kuinka luen Alfabbs:ää
Tällainen gallup kiinnostaa itseäni, elikkä onko minulaisia "hulluja" paljonkin. Itse luen kaikki viestit täysin riippumatta aiheesta, kirjoittajasta, taikka foorumista.
- -tommi-
- Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Aivan kaikki uudet viestit tulee luettua sekä välillä myös vanhojakin aiheita uudelleen jos löytyy mielenkiintoisia. Aina ei välttämättä kokonaan aukea keskustelu esim. seiskavitosen vaihteisto-kytkin-kardaani ongelmasta mutta tulee niitäkin seurattua, vaihtelevalla mielenkiinnolla.
Välillä saattaa harmittaa jos joka päivä ei kerkeä täällä pyörähtämään ja uusia viestejä kertyy paljon.
Välillä saattaa harmittaa jos joka päivä ei kerkeä täällä pyörähtämään ja uusia viestejä kertyy paljon.
Ihan kaikkia itselleni utopistisilta ja turhilta kuulostvia aiheita ei jaksa lukea, mutta pitkään on ollu yks juttu mielen päällä ja nyt tuli vihdoin sopiva tilaisuus avautua! Eli se, että uusia postauksia sisältävät aiheet merkitään luetuiksi aina uloskirjautuessa, on mielestäni aika hanurista... Esim joskus kun odottaa vaikka jotain tärkeää pm:ää eikä ole aikaa lukea muuta, mutta haluaa tarkastaa pm:t, niin kaikki aiheet merkataan luetuiksi! Ja jos jättää foorumin auki odottamaan sitä aikaa, niin jonkun hetken päästä palvelin heittääkin ulos ja taas sama homma. Melko usein palvelin myös saattaa heittää ulos ihan randomina kesken selailun. Ja taas kerran kaikki on "luettu".
Parannusehdotuksena toivoisin ottamaan oppia esim muusikoiden.netistä, joissa tuo merkkaussysteemi toimii todella esimerkillisesti. Foorumin pohja tosin on eri (ellei peräti ylläpitäjien omaa käsialaa??), mutta en minä mitään näistä koodausjutuista tiedä.
Parannusehdotuksena toivoisin ottamaan oppia esim muusikoiden.netistä, joissa tuo merkkaussysteemi toimii todella esimerkillisesti. Foorumin pohja tosin on eri (ellei peräti ylläpitäjien omaa käsialaa??), mutta en minä mitään näistä koodausjutuista tiedä.
Viimeksi muokannut Kirk, 15 Tammi 2008, 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I do my loving in the winter.
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- liekki
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Viesti:
Eikös tuolla ole se vaihtoehto että voi kirjautua sisään vain PM:n lukemista varten? Kuittaako ohjelma silloin kaikki aiheet luetuiksi.Kirk kirjoitti: Eli se, että uusia postauksia sisältävät aiheet merkitään luetuiksi aina uloskirjautuessa, on mielestäni aika hanurista... Esim joskus kun odottaa vaikka jotain tärkeää pm:ää eikä ole aikaa lukea muuta, mutta haluaa tarkastaa pm:t, niin kaikki aiheet merkataan luetuiksi!
En nyt viitsi kirjautua ulos tarkistamaan, ettei kaikki foorumit ja aiheet kuittaudu luetuiksi.
Niin ja itse aiheeseen. Laitoin tuon vaihtoehdon, että kaikki kiinnostavat aiheet tulee katsottua. Käytännössähän se menee niin, että kaikki vähääkään kiinnostavat luen. Ja kun on kyse alfafoorumista niin kyllähän kaikki aiheet kiinnostaa.
Ainoastaan sitten saatan jättää lukematta, jos olen aiheen aikaisemmin tsekannut ja todennut, ettei ihan oikeasti kiinnosta yhtään.
- silverine
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Luen Alfa-forumia kuin piru Raamattua.
Kaiken uskon. Totuutta käytän lyömäaseena.
Joo. Vähän oli turhan ehdottomia nuo vaihtoehtojen
rajaukset...no keskustelu se on kai tärkeintä.
Itse valkkailen luonnollisesti itseäni kiinnostavia
aiheita maan ja taivaan väliltä, 156:sta ja/tai V6:sta
käsitteleviä ketjuja, huoltoihin, tuunaukseen, virittämiseen
liittyviä juttuja. Mikä nyt sattuu olemaan päivänpolttavaa
sillä hetkellä. Ja tietysti omien "suosikki-forumilaisten"
kirjoituksia, jossei muuten niin hupimielessä.
Kaiken uskon. Totuutta käytän lyömäaseena.
Joo. Vähän oli turhan ehdottomia nuo vaihtoehtojen
rajaukset...no keskustelu se on kai tärkeintä.
Itse valkkailen luonnollisesti itseäni kiinnostavia
aiheita maan ja taivaan väliltä, 156:sta ja/tai V6:sta
käsitteleviä ketjuja, huoltoihin, tuunaukseen, virittämiseen
liittyviä juttuja. Mikä nyt sattuu olemaan päivänpolttavaa
sillä hetkellä. Ja tietysti omien "suosikki-forumilaisten"
kirjoituksia, jossei muuten niin hupimielessä.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Pablo Honey
- Car(s): Ex 156 2.5 V6
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Satakuusnelonen
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV