Alfat ovat aika vahvasti edustettuna tämän vuoden Monte-Carlo Historic Rallyessa. Giulietta, Giulia, kasa Bertone coupeja ja jopa yksi Alfetta GT. Muista kauniista laitteista mukana on joukko hienokuntoisia Alpine A110:jä.
Hienoja autoja nää vanhatkin, mutta jestas tuolta sivuiltasi bongasin nuo moto guzzi ja ducati by dawn kuvat.
Fantastisen upeita värimaailmaltaan ja valotukset aivan nappiin! Puitteetkin näyttää olevan suht kunnossa palmupuiden yms vuoristojen keskellä.
Toinen setti kuvia katsottavana TÄÄLLÄ. Nämä kuvat on otettu juuri ennen rallin viimeiselle taipaleelle lähtoä, Parc fermestä ja lähtölavalta Monacon uima-altaalta - Rascasse mutkan lähettyviltä. Pari suomalaista autokuntaa on mukana kuvissa.
Vauhdikkaista kuvista vaimoke sanoo, että ne on pelkkää sotkua, mutta mun omassa silmässä ne on ne parhaat . Rehellisiä mielipiteitä puolesta ja vastaan otan mielelläni vastaan - arvostella voi vaikka rankalla kädellä, jos on aihetta tai siltä tuntuu. Kaikki kommentit on mulle arvokkaita! Antakaapa raati palaa. Iso KIITOS!
Ei sen kuvan aina skarppi täydy olla.
Nuo valojuovat ja haamumaiset liikkeet tuovat paljon paremmin fiilistä ja ovat luonteeltaan mielenkiintoisempia, mitä pelkät salama vasten kohdetta otettut still-kuvat. Nämä still-kuvat tosin olivat kauttaltaan hyvin valaistuja pimeydestä huolimatta.
Huomioitavaa oli myös. että kohinan määrä oli hyvin vähäistä, vaikka ISO oli joskus asetettu niinkin herkälle kuin 1600.
Hienoja kuvia kaikenkaikkiaan. Näitä katsoo mielelään lisää!
Hienoja kuvia ja autoja. Mun yksi suosikkiautoni on ollut pikkupojasta asti tuo -70-luvun alun HF Fulvia Lancia... Semmoisen(kin) kun joskus saisi. Toinen suosikki italianklassikkorallipeli on tietty 131 Abarth. Aidot on ihan kauheissa hinnoissa maailmalla.