H-D 883 Sportster Low '08. Saapuu Suomeen 26.2., lisukkeina Rush Performancen putket, Power Commander, 2-istuttava penkki, K&N filtteri ja siirtosarjat. Kone muutetaan 1200-kuutioiseksi vielä ennen ajokelien tuloa.
Hyvä ostos. Mikäli ette ole vielä hankkinut rattaita, kannattaa harkita Graco merkkisiä. Hauis säästyy huomattavasti pidemmillä kauppareissuilla, kun mukulan voi napsauttaa kaukalossa rattaisiin kinni..
Sellainen pieni ipunaohjattava heko pojalle, kun se oksensi kaikki ruoat viimeyönä toiletin lattialle Lohdutuslahja!
Toinen hankinta on parkkitutka Volvoon Alkuperäinen olisi ollut asennettuna noin 600 euroa. Nyt hankittu kiinan värkki (sitäpaitsi siellähän ne kaikki tehdään) tullee asennustarvikkeineen (tinneri, purkkimaali, reikämeisti yms...) kustantamaan noin 30-40 euroa. Ei tarvinnut kahdesti miettiä asiaa, kun suurimman osan budjetista upotin uusiin renkaisiin. Sitähän ei sitten kukaan tiedä kauanko tutka tulee toimimaan.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Ajanvaraus Lancisen vikakoodeille. Boschcarservicellä luku ja nollaus 30e. Pirautin piruuttani Deltalle ja heitin siinä läppää että nyt olis ilmeisesti suomen ainoa Lancia DELTA turbo, liikenisikö jotain alennusta vikakoodien lukuun. "Eh öh, päinvastoin kun sellaista ei aiemmin ole ollut niin sen lukeminen voi olla vaikeampaa kun normaalin 72e". "okei moi"
Eilen tuli hommattua 156:n pellin alle uusi 80Ah akku, pitäisi jaksaa pyörittää eberiä ja sen jälkeen vielä moottoriakin Vanhalla akulla parin päivän seisomisen jälkeen käynnistyminen oli todella vaivalloista ja tuossa JTD:ssä apuvirran antaminen "hieman" hankalaa...
Kovasti on hinnat nousseet siitä kun viimeksi tuli uusi akku hommattua. 119€, kiitos
^ Pamexilla työt n. 400 e, sisältäen remmit hiluineen, vesipumpun + nesteet ja ajoituksenmuuntimen vaihdon. Heikalta palikat = 3 remmiä kaikkine kilkkeineen, a-muunnin, v-pumppu ja p-maksut = 464 e. Eli yhteensä 864 e.
^Tossa on aika paljon laittoa vielä edessä maalauksen, sisustuksen ym. suhteen. Pitää kattoa jos siitä saisi jonkun siedettävän kuvan räpättyä galleriaan.
Noinkin matalaksi autoksi siinä on muuten yllättävän paljon maavaraa vakiona. Melkein tuplasti mitä Alfassa.
Viimeksi muokannut Giallo Pozzuoli, 24 Helmi 2008, 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hankin käyttöautoksi Torinossa vuonna 1987 valmistetun kaunokaisen. Nokalla hyrisee 2,8 litrainen v6, ja varusteitakin löytyy automaattiilmastosta, nahkaverhoilun kautta ihan lasiseen kattoluukkuukin asti. Melko harvinainenkin auto on, eli ei pitäisi tulla vastaan joka päivä.
Onko arvauksia minkä ostin?
-J
Viimeksi muokannut J, 23 Helmi 2008, 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juza kirjoitti:H-D 883 Sportster Low '08. Saapuu Suomeen 26.2., lisukkeina Rush Performancen putket, Power Commander, 2-istuttava penkki, K&N filtteri ja siirtosarjat. Kone muutetaan 1200-kuutioiseksi vielä ennen ajokelien tuloa.
Harlikka, se maailman ainoa puolivalmisteena myytävä pyörä Eilen kuittasin lankomiehelle sen korjaillessa Electra Glidea (vai mikä se olikaan) tienpäällä, notta paljonko pitää pyörään laittaa rahaa, jotta se toimii moitteetta. Melekosen läheltä hujahti kiintoavain ...
Ei vaan, H-D on hieno valinta pyöräksi
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
JereP kirjoitti:Eilen sain käteeni ekan Alfani avaimet. Muistaakseni malli on Alfa Romeo 1600 Bertone, tai jotain vastaavaa, on muuten pikkasen hieno auto.
Laitappas kuvia albumiin
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
Noh, auto on vielä tietääkseni Lauttasaaressa, ja haen sen sitten kun sille löytyy joku tallipaikka tjsp, eli luultavasti kesällä. Intistä on niin helvetin vaikea hoitaa asioita, mutta varmasti tulee kuvia jossakin vaiheessa. Avaimista tuskin kuvia kannattaa laittaa, vaikka ne hienoja ovatkin.(apila avaimessa on vain pop)
J kirjoitti:Hankin käyttöautoksi Torinossa vuonna 1987 valmistetun kaunokaisen.
Näppeihin osui 20-vuotta vanha Super Car-lehti ja sitä selaillessa kävi ilmi, että tuollainen Volvo maksoi aikanaan hulppeat 500 000 mk. Sen hinnalla sai viisi Uno Turboa, 944 Turbon tai kaksi Citikan CX GTi:tä.
Ylätukivarret ja Tutela Extreme 500 synteettiset kisajarrunesteet sekä muuta pientä nippeliä.
Vielä hankinnassa:
-hyvät jarrupalat; EBC Greenstuff, suosituksia?
-poikkituki eteen
-BILSTEIN B6® Sport iskarit
-moottoritilan pohjalevy
J kirjoitti:Hankin käyttöautoksi Torinossa vuonna 1987 valmistetun kaunokaisen.
Näppeihin osui 20-vuotta vanha Super Car-lehti ja sitä selaillessa kävi ilmi, että tuollainen Volvo maksoi aikanaan hulppeat 500 000 mk. Sen hinnalla sai viisi Uno Turboa, 944 Turbon tai kaksi Citikan CX GTi:tä.
8000 mk lisää ja ois saanut Jaguar XJ-S V12. On se ihme etteivät myyneet enempää näitä uutena...