Savonkadun alkupäässä Lappeenrannassa oli aamulla parkissa musta 156, olikos foorumilaisia? Lumisesta (loskaisesta) tuulilasista päätellen oli ollut koko yön siinä...
Alfa Milano kirjoitti:Savonkadun alkupäässä Lappeenrannassa oli aamulla parkissa musta 156, olikos foorumilaisia? Lumisesta (loskaisesta) tuulilasista päätellen oli ollut koko yön siinä...
morjesteltiinkos me viime viikolla lauritsalan suunnalla? mustan 156:sen kanssa oli lapa juttuja mut en kuskia tunnistanut kyllä...
Tänään bongattu komea punainen 155:n Hyvinkäällä Pohjoisen yhdystien ja Kerkkolankadun risteyksessä. Annoin morotukset, mutta vähän myöhään.. Oli risteyksessä vähän tilannetta päällä.
Sen verran ajoissa huomasin kuitenkin, että komia tuo 155:n kyllä on ja oli hyvässä kunnossa! Hieno peli!
Alfa Milano kirjoitti:Savonkadun alkupäässä Lappeenrannassa oli aamulla parkissa musta 156, olikos foorumilaisia? Lumisesta (loskaisesta) tuulilasista päätellen oli ollut koko yön siinä...
morjesteltiinkos me viime viikolla lauritsalan suunnalla? mustan 156:sen kanssa oli lapa juttuja mut en kuskia tunnistanut kyllä...
Hmm, en oo muistaakseni siellä päin ajellut. Enempi tulee liikuttua Myllymäki-keskusta-Skine -akselilla, mutta taatusti morjestelen jos vaan Alfan huomaan!
Yksi bongauskin, tuo kauniinpi osapuoli joka asuu meillä parkkeerasi tänään yliopistolla "sellaista vanhempaa, pientä ja kantikasta punaista Alfaa" vastapäätä. Olikos se kenties Romeon 33?
Carlos kirjoitti:AuliJ Tapiolassa hetki sitten 33:lla ja lapa nous kommeesti
Sori tää mun hitaus, mutta oon kerinny tänne foorumiin nykyään vähän liian harvoin
Tosi kiva oli nähdä taas pitkästä aikaa tuttuja, vaikka vain vilaukselta vilkuteltiinkin...!
Tänään klo 9 aikaan aamulla 3-tiellä Hyvinkää-Kytäjä-liittymän kohdalla nousi tervehdys todella näyttävästi! Ite en aamutokkurassa meinannu edes keritä mukaan, enkä kyllä autoakaan tajunnut siinä hämmennyksessä painaa mieleeni...
Muutenkin olen jo NIIN tottunu siihen, ettei tuolla Helsinki-Hyvinkää-välillä saa takaisin yhtään kättä, vaikka kuinka yrittää huiskutella Mutta kerrankin näin ja ehkä nyt bongailu sai taas uutta intoa!
Täytyy vahvistaa tuo yllä oleva, itse kyseiseen lapailuun syyllistyneenä. Nimittäin välillä Parola- Kehä 1 tuli vastaan kaiken kaikkiaan kuusi laatumerkkiin kuuluvaa ja yksikään lapa ei noussut, huomasin kyllä 33:ta tulleen hämmästyneen ilmeen kyseiseen käden liikkeeseen.
Lauantaina tuli tehtyä reissu pääkaupunkiseudulle ja ei varmaan koskaan ole Turku - Kehä III välillä niin paljon Alfoja vastaan. Laskin yli viisi 159:iä, muutaman 156:n, kaksi 147:aa ja yhden 166:n. Parista tuli jopa morjenstus takaisin, yhdestä viininpunaisesta 159:stä vieläpä komeasti.
Klo ~17.40 Hopeinen 156 helmalevikkeillä (JOU-) Utin ja Tykkimäen puolessa välissä, Lepolan paikkeilla tuli vastaan, kun köröttelin kohti lappeeta. Nou lapa
Sape kirjoitti:MP ajeli Kempeleeseen päin puolineljän aikoihin? Ajelin perässä parin auton päässä.
En ollu minä ku olin eilen ja tännään reissussa. Auto oli kyllä kotona, joten emäntä on kyllä voinu tulla just silloin töistä. Tunnusmerkkinä puuttuu puskurista takaa heijastin vasemmalta alhaalta.
Jospa pari heittäisi tännekin vaikka jalkamiehenä tehtyjä bongoja ovatkin. Hatanpään valtatien ja Tampereen valtatien kulmaparkissa usein kohdattu"oranssinpunainen" GTA, jossa numerot kuin omassakin, 156. Tänään myös punainen 164 kromikaarin Hatanpään valtatien Nesteellä, rekisterissä ICE, taitaa olla kovat popit sisällä tai jäätävä ilmastointi ?
Lienevätkö forumisteja ?
Maailma on pieni, ja elämä ihmeellistä.
Seison Helsinki-Vantaan kotimaan terminaalin taksijonossa tunti sitten.
Yksinäinen tyttö edessäni skimbat kainalossaan aloittaa manaamisen siitä, ettei näihin nykyisisiin Volvoihin, eikä Mersuihin sukset mahdu..
Siinä takana sitten ihmettelemään, että mihinköhän ne paremmin sitten mahtuu?
Vastaukseksi sain; Kasikolmoseen Uunoon.
Keskustelu oli siis avattu.
Kahden minuutin spekulaation jälkeen oli Alfan nykymallisto käyty läpi, sekä se, että mimmi haluaa seuraavaksi ostaa FL 156:n.
Olin mykistynyt..enkä ehtinyt edes nimeä kysyä.
Nyt kun tuo sun alfojen hautausmaa on nähty, niin terve tuloa vaan jossain vaiheessa tutustumaan mun vastaavaan
Joko muuten aloit katsella sopivia aihioita? Ainakin olit heti samana iltana käynyt nettiautossa 75:sia ihmettelemässä (toisessa threadissa ihmettelit 177hv TS:ää)
Oliko nimim. AAW joka aamulla seiskan pintaan ajeli Porvoosta moottoritiellä kohti Helsinkiä? Tuulikäs tumma 166, lasissa taisi olla CARF:in tarra tai ainakin saman suuntainen. Morotukset vaihtui ohituksen yhteydessä, itse töihin menossa Vantaalle.