Mulla on pieni ongelma:
Rakastan energiajuomia, rakastan Alfaani ja rakastan nauttia energiajuomia alffassani.
Tämän lisäksi olen aivan älytön rattimiesh, joten välillä tykkään pitää molemmat räpylät ratissa.
MIihin ihmeeseen laitan sen tuttipulloni?
Millaisia jälkiasennus-juoma-pidike-systeemejä olette toteuttaneet?
Vai olenko ainoa outo joka kaipaisi juomatelinettä?
Viimeksi muokannut Jarppi, 05 Maalis 2008, 18:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
IMHO.
Ravintolat on erikseen. Yksi niistä syistä, jotka Alfassa miellyttivät ja miellyttävät yhä edelleen: siinä ei ole ainuttakaan mukitelinettä! En tiedä mitään turhempaa. Amerikkalaisissa saa minun puolestani olla mikroaaltouunit, kaljankylmentimet ja dvd-teatterit, mutta Alfa olkoon edelleen ajajan auto.
Alfieri kirjoitti:Asuntovaunu Alfan perään ja juomat kylmään?
IMHO.
Ravintolat on erikseen. Yksi niistä syistä, jotka Alfassa miellyttivät ja miellyttävät yhä edelleen: siinä ei ole ainuttakaan mukitelinettä! En tiedä mitään turhempaa. Amerikkalaisissa saa minun puolestani olla mikroaaltouunit, kaljankylmentimet ja dvd-teatterit, mutta Alfa olkoon edelleen ajajan auto.
GTV --> 147 Sele, niin sitä vaan rappeutuu, että nykyään nautin automaatista ja mukitelineestä.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
Pienillä muutoksilla Alfaan? http://www.ultimatecupholders.com/
Alempana linkki "Have a vehicle not covered?" josta löytyy universaali(?) malli. Tai sitten googleen kuvahaku ja askarteleepaskartelee itse -> katu-uskottavuus nousee raketin lailla.
Kahvia tulee itse juotua harvemmin mutta sen kerran kun piti kahta kappaletta kuumaa takeaway kahvia kuljettaa ja samalla ohjastaa autoa, pysyivät kätevästi kuljettajan käsituen lokerossa(kansi luonnollisesti auki).
Sinnehän voisi askarrella mukille oman telineen jossa muki/pullo pysyy pystyssä.
Tuollainen oli itsellä harkinnassa mutta toisaalta sen tarve on niin vähäinen että taidan antaa toistaiseksi olla.
Toivottavasti edes joku ymmärsin mitä tarkoitin .
Antijape kirjoitti:Pienillä muutoksilla Alfaan? http://www.ultimatecupholders.com/
Alempana linkki "Have a vehicle not covered?" josta löytyy universaali(?) malli. Tai sitten googleen kuvahaku ja askarteleepaskartelee itse -> katu-uskottavuus nousee raketin lailla.
Perkeles toi on hieno...
Muistaakseni ton saattais saada vielä aika hyvin sujautettua Alfaan...