Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Ottimo
Viestit: 901 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala
Viesti
Kirjoittaja Ottimo » 10 Maalis 2008, 14:21
Sleepperi
Viestit: 478 Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Sleepperi » 10 Maalis 2008, 15:20
Komia turvakaari..
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
aannttii
Viestit: 299 Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:57
Paikkakunta: Alajärvi
Viesti
Kirjoittaja aannttii » 10 Maalis 2008, 16:01
safariauto
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 10 Maalis 2008, 16:08
Jos tossa olisi katto tallella, niin sehän olisi vielä ihan siedettävä "80-luku tuning". Toi turvakaari on kyllä siisti ja silleen omalla tavallaan huomaamaton. Varmaan se jäykistää koriakin tosi paljon.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Saulos
Viestit: 5 Liittynyt: 10 Joulu 2007, 10:40
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti
Kirjoittaja Saulos » 11 Maalis 2008, 07:19
hyvää säätöä ne kyllä tekee tuolla isossa maailmassa
mut on tämänkin kohtalainen menopeli:
http://blog.hemmings.com/index.php/2006 ... e-big-car/
turvakaaret ehkä vähän parempaa tasoo ku tos edellisessä väännössä... ja muutenkin räädi-peli
edit:
pakko lisätä...
http://blog.hemmings.com/index.php/2008 ... clearance/
osas ne ennekin tehdä space-vechilejä, tosta ois voitu tehdä jonkilainen siviiliversio maastoajoon, huonollakin kelillä mökille, painoa vähän pois, tehoja lisää, pääsee suonkin yli....
- Dr.Pepper -
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 12 Maalis 2008, 06:55
WTF???
Tosi kivasti istuu toi Ferrarin keula tuohon Wagoneeriin!
Onkos tämä nyt sitten Fiatin näköinen Porsche vai toistenpäin?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Kiisseli
Viestit: 247 Liittynyt: 23 Huhti 2007, 23:55
Car(s): MB E, 166 2.0 TB -00
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Kiisseli » 15 Maalis 2008, 19:28
Moottoreista en paljon ymmärrä, mutta tossa autossa bensa näköjään ruiskutetaan imutötteröiden ulkopuolelta.
Kuinka normiratkaisu ratakalustossa?
SP
Viestit: 957 Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
Car(s): Ducati 748 -01 Ducati Monster 750 -99 BMW D
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja SP » 15 Maalis 2008, 19:39
Kiisseli kirjoitti: Moottoreista en paljon ymmärrä, mutta tossa autossa bensa näköjään ruiskutetaan imutötteröiden ulkopuolelta.
Kuinka normiratkaisu ratakalustossa?
onhan tota ratkasua käytetty dtm autoissa ja F1 autoissa, ei mikään uusi juttu
Ex-autonasentaja entisessä elämässä...
Jappe
Viestit: 1710 Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Jappe » 15 Maalis 2008, 20:22
Hurja meininki. Tonnehan lähtee kaikki oravaa pienemmät mukaan
- Alfaholic -
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 16 Maalis 2008, 00:14
juu onkait noissa jonkinmoiset suodattimet paikallaan ajossa..näin luulisi ainakin maalaisjärjellä ajateltuna..
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 16 Maalis 2008, 13:07
En mä oikein usko, että tuossa käytetään minkäänlaisia ilmanputsareita.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 18 Maalis 2008, 22:15
Joksa
Viestit: 409 Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki
Viesti
Kirjoittaja Joksa » 18 Maalis 2008, 22:27
SP kirjoitti:
onhan tota ratkasua käytetty dtm autoissa ja F1 autoissa, ei mikään uusi juttu
Vastaavia systeemejä näkynyt myös Ducateissa. Kauempana tötterön ulkopuolella oleva suutin toimii enenpi korkeilla kierroksilla, jolloin benziinillä olisi vähemmän aikaa hajota ennen pyttyä.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 19 Maalis 2008, 12:21
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Jochanan
Viestit: 442 Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005 Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001
Paikkakunta: Tammela
Viesti
Kirjoittaja Jochanan » 19 Maalis 2008, 14:29
^ Nam!
Kirk
Viestit: 504 Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kirk » 19 Maalis 2008, 18:10
^^ Kyllä tossa on jo tyyliä! Kuppipenkitkin kuudelle.
I do my loving in the winter.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 19 Maalis 2008, 23:02
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 21 Maalis 2008, 20:35
Osattiin sitä ennenkin. -73 Dodge Chargerin kylkeen oli leivottu taidokkaasti levikkeet uretaanista ja kitistä!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 22 Maalis 2008, 16:47
jeps on muuten kuvan charger tutun entinenauto..
nykyinen omistaja taitaa olla SK-autosound ja eikös tuosta ole tulossa firman demoauto..
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 22 Maalis 2008, 21:34
Lasikatolla jne. En tiedä onko siitä tulossa demoauto vai mitä.
Lisää juttua projektista.
http://www.sk-autosound.fi/charger.php
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
jansku
Viestit: 517 Liittynyt: 02 Huhti 2007, 16:10
Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jansku » 24 Maalis 2008, 23:29
itken mielummin alfa romeossa kuin toyotassa
Kirk
Viestit: 504 Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kirk » 24 Maalis 2008, 23:43
Eikös ne mallikokelaat muuten ajellu Huippumalli haussa -sarjassa siellä Thaimaassa just tällasella rotiskolla? Punanen vain oli. Jonkun muun värinenkin vastaava näkyi jossain jaksossa. Kyllä, katsoin joka jakson
I do my loving in the winter.
jansku
Viestit: 517 Liittynyt: 02 Huhti 2007, 16:10
Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jansku » 25 Maalis 2008, 12:48
Kirk kirjoitti:
Eikös ne mallikokelaat muuten ajellu Huippumalli haussa -sarjassa siellä Thaimaassa just tällasella rotiskolla? Punanen vain oli. Jonkun muun värinenkin vastaava näkyi jossain jaksossa. Kyllä, katsoin joka jakson
pakko sanoa ettei mitään hajua,en katso telkkaria ollenkaan joten ei tietoa...mut hyvä et joku katsoo munki puolesta...jotain tuollaistakin sarjaa
itken mielummin alfa romeossa kuin toyotassa
Topi
Viestit: 385 Liittynyt: 14 Heinä 2006, 09:05
Viesti
Kirjoittaja Topi » 25 Maalis 2008, 13:10
Uhhuh... sunnuntain ja maanantain välinen yö meni aika tarkkaan laatoitushommissa, kun iski joku vatsapöpö.
Ja tuon kun näin, tuli toissayö pahasti mieleen... eilinen kaurapuuro tuntui yrittävän yläkautta takaisin päivänvaloon takaisin tarpeettoman ripeästi.
-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."
ryde
Viestit: 202 Liittynyt: 16 Elo 2006, 06:45
Paikkakunta: Valkeala
Viesti
Kirjoittaja ryde » 27 Maalis 2008, 23:00
Hepa
Viestit: 3197 Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69 Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Hepa » 28 Maalis 2008, 07:56
^Hyvällä maulla. Hieno on.
Oo ==\\*//==oO
----|--OI-582 --|----
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 30 Maalis 2008, 09:24
Halvemman mallin
jarrupäivitys!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
SP
Viestit: 957 Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
Car(s): Ducati 748 -01 Ducati Monster 750 -99 BMW D
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja SP » 30 Maalis 2008, 11:44
Heh.. siinähän on ratkasu kaikille jarrusatuloitten maalaajille
Ex-autonasentaja entisessä elämässä...
hagger16
Viestit: 3071 Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11 Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12 Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja hagger16 » 30 Maalis 2008, 11:47
^^Taitaisi tyydyttää tarpeenkin 90% tuunaajista.
Senza cuore saremmo solo macchine
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 30 Maalis 2008, 12:32
Tälläinen vielä lisäksi, niin kyllä kiihtyy ja pysähtyy!
http://www.sunamiturbo.com/
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Joksa
Viestit: 409 Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki
Viesti
Kirjoittaja Joksa » 30 Maalis 2008, 20:31
jknracing kirjoitti:
Lisää juttua projektista.
Ei näytä olevan pelkästään show - no go -osastoa.
Toivottavasti tulee vapaavirtaussuotimet,
että irtoo tehoakin
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 30 Maalis 2008, 20:39
^ Tyly cooleri.
On jenkeissäkin puolensa, tuonnekin voi vinkkelin kaveriksi viskata pari ropelia ja vielä mahtuu asentaja seisomaan konehuoneessa. Tehkääs sama vaikka Seiskavitskassa.
- Epäkelpokeräilijä -
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 30 Maalis 2008, 22:51
Ei näytä olevan pelkästään show - no go -osastoa...
No kyllä tuollaisen katiskan liikuttamiseen vois laittaa isommatkin ahtimet. Noilla ei taida päästä edes toiselle tuhannelle.
Rasvis. Seiskaviis onkin sen verran järkevän kokoinen aihio, että asentajan ei tarvitse seisoa konehuoneessa. Huoltotoimenpiteet ylettää tekemään sieltä lokasuojan ylitsekkin!
Edit.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
willez
Viestit: 5235 Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): 325i e46 talvilintta V70 2.5T V50 T5 ex - 156 GTA Q2 ex - 156 2.5 v6 ex - 155 2.0ts
Paikkakunta: Länsi-Suomi
Viesti
Kirjoittaja willez » 30 Maalis 2008, 23:38
Käykääs kattomas uudet kuvat albumista , vielä alustasarja ja tummennukset laseihin ni se o bueno !
Hepa
Viestit: 3197 Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69 Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Hepa » 31 Maalis 2008, 10:16
Wau!
Oo ==\\*//==oO
----|--OI-582 --|----
Jochanan
Viestit: 442 Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005 Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001
Paikkakunta: Tammela
Viesti
Kirjoittaja Jochanan » 31 Maalis 2008, 11:01
willez kirjoitti: Käykääs kattomas uudet kuvat albumista , vielä alustasarja ja tummennukset laseihin ni se o bueno !
Ei toi mun mielestä mitään tummenuksia kaipaa...käytä sekin raha kunnon coilovereihin.
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 31 Maalis 2008, 11:02
Puskurin oikea alareikä on soikea vasen suorakulmio
Mutta näyttäisi että laitteessa on Evoluzione pullistukset ellei ole feikit. Ja Alfan merkki pitäisi tietysti löytyä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 31 Maalis 2008, 13:46
Ei ole
evo. Harmi kun ei ole moottoritilasta kuvia.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 31 Maalis 2008, 13:49
^ Tuo orggis rekisterikilvenpaikan vallannut turbologo on aika siisti, itse auto taas kamala krääsäkasa. More is more?
- Epäkelpokeräilijä -
Hepa
Viestit: 3197 Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69 Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Hepa » 31 Maalis 2008, 14:19
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: More is more?
Todellakin. Kaikki nuo yhdessä tekee tuosta varmaan omistajansa näköisen. Oli pakko linkittää kuva, kun osui silmään...
Oo ==\\*//==oO
----|--OI-582 --|----
Abarth
Viestit: 3093 Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl. -75 T-spark -75 T-spark/1.8 Tbo -Alfetta Gt -Giulia Gtj6 -Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti
Kirjoittaja Abarth » 31 Maalis 2008, 21:24
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: ^ Tuo orggis rekisterikilvenpaikan vallannut turbologo on aika siisti
Tosi siisti...
Rumahan se on ku perkele. Siis koko auto.
Ottimo
Viestit: 901 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala
Viesti
Kirjoittaja Ottimo » 14 Huhti 2008, 14:20
http://www.blocket.se/vi/15932670.htm?ca=14_s
75 traktori (!) jossa ylöspäin aukeavat ovet.
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 14 Huhti 2008, 19:34
Älkää lyökö, mutta tuohan on ihan hieno.
Muutama muukin kuva tuolla oli, mutta enempi kuvaaja innostunut noista muruista.
dimmu
Viestit: 862 Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo
Viesti
Kirjoittaja dimmu » 14 Huhti 2008, 22:28
Hienohan se on ja mattavärikin sopii paremmin kuin hyvin tuohon...
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
PabloNeruda
Viestit: 385 Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini
Viesti
Kirjoittaja PabloNeruda » 14 Huhti 2008, 23:41
En lyö, koska tuo on ihan helvetin hieno ainakin omasta mielestä. Tais olla jopa punainen nahkasisusta.
Minä mitään allekirjoita!
TestarosaFinland
Viestit: 1754 Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Viesti
Kirjoittaja TestarosaFinland » 14 Huhti 2008, 23:45
Tytöt ovat kyllä parempia
Nothing beats cubic inch
PabloNeruda
Viestit: 385 Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini
Viesti
Kirjoittaja PabloNeruda » 15 Huhti 2008, 09:36
Mutta kyllä silti tuosta kuvasta ottaisin Alfan itselleni
Minä mitään allekirjoita!
JackFry
Viestit: 758 Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja JackFry » 15 Huhti 2008, 16:13
Eiks noi tytöt tulekaan kaupan päälle!