Tuontiauto ei kelpaa Deltaan

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Tuontiauto ei kelpaa Deltaan

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Taas on iskenyt vuosittaisen autonvaihtokuumeen päälle ja siihen liittyen olen pyytänyt erinäisiä tarjouksia autoliikkeiltä. Rovaniemen Wetteri tarjosi autostani (166 2.4 jtd 2002) 14500€ vaihdettaessa ylihintaiseen 156 sw:hen. Todellinen järkytys syntyi, kun kyselin DA:n Vantaanportista vaihtoa 147 -05 2.0 Tessuun. Kyseltyään päälliköltään, myyjä soitti takaisin ja sanoi auton olevan liian eksoottinen (siis hehän myyvät myös Kiaa ja muita vemputtimia), plus etteivät he ota lainkaan vaihdossa tuontiautoja. Missähän heidän Alfansa on tehty, kun omani on ainakin Milanosta tuotu. Tarjosivat sitten minulle mahdollisuutta myydä jollekin heidän käyttämälleen jopparille, joka maksaisi tästä 8000-10 000 euroa. Hittolainen, kylläpä houkuttaa myydä, sillä eihän tätä saa siihen hintaan verottomana edes Italiasta. Näyttää siltä, etten tälläkään vuosikymmenellä päädy kauppoihin autoliikkeen kanssa :wink:
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

Avatar
Riccardo
Viestit: 497
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 23:36
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Riccardo »

Juuh, tuttu juttu. Liian eksoottinen... :mrgreen: Olipa tuossa ennen 166:sta Audi quattro 2.8 V6:lla. Delta olisi hyvittänyt 2 tonnia, "nämä saksassa tuodut on kauhea riski". Niin varmaan on! :-D Myin sitten päivässä yksityiselle kun pistin hinnan kohdalleen...

Jos on aito Suomessa koko ikänsä suolattu auto tai Italian tuonti niin varmana otan Luigin kulkuvälineen.

En myöskään jalallani astu lasipalatsiin. Kaikki huollot ja sähköhommatkin onnistuu Boschilla ja AD:lla. Neljäsosa hintaan...

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Anusparilathan tästä puuttuu, mutta niin puuttuvat kiveniskeymät ja ruostepisamatkin :wink:
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

Avatar
Bluebate
Viestit: 274
Liittynyt: 29 Maalis 2006, 15:15
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Bluebate »

Eräässä Deltassa oli 166 jota aikanaan katselin. Ihmettelin italiankielisiä paperieta, jolloin myyjä kertoi että se on muuttoauto. Siis vasta Italiasta käytettynä tuotu. Myyjä kertoi etteivät he koska tuontiautoihin pitkällä tikullakaan. Kysyinkin miten muuttoauto ja tuontiauto eroavat toisistaan jos vierekkäin kaksi samanlaista. Vastaus oli, ei mitenkään :lol:

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Tuontiauto ei kelpaa Deltaan

Viesti Kirjoittaja alfista »

Italian Stallion kirjoitti:Taas on iskenyt vuosittaisen autonvaihtokuumeen päälle ja siihen liittyen olen pyytänyt erinäisiä tarjouksia autoliikkeiltä. Rovaniemen Wetteri tarjosi autostani (166 2.4 jtd 2002) 14500€ vaihdettaessa ylihintaiseen 156 sw:hen. Todellinen järkytys syntyi, kun kyselin DA:n Vantaanportista vaihtoa 147 -05 2.0 Tessuun. Kyseltyään päälliköltään, myyjä soitti takaisin ja sanoi auton olevan liian eksoottinen (siis hehän myyvät myös Kiaa ja muita vemputtimia), plus etteivät he ota lainkaan vaihdossa tuontiautoja. Missähän heidän Alfansa on tehty, kun omani on ainakin Milanosta tuotu. Tarjosivat sitten minulle mahdollisuutta myydä jollekin heidän käyttämälleen jopparille, joka maksaisi tästä 8000-10 000 euroa. Hittolainen, kylläpä houkuttaa myydä, sillä eihän tätä saa siihen hintaan verottomana edes Italiasta. Näyttää siltä, etten tälläkään vuosikymmenellä päädy kauppoihin autoliikkeen kanssa :wink:
Pyydä Deltalta tarjous kirjallisena, niin siinähän on jollekulle sopiva dokumentti verotusarvolle ;)

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Kysehän on suuren yleisön mielipiteestä tuontiautoja kohtaan, joka ei ole yltiöpositiivinen. Kun asiakaskunta hankkii mieluummin Suomi- kuin tuontiauton, niin ymmärrän varsin hyvin Deltan kannan.

Ei tässä ole kyse suolatuista teistä, ahterinlämmittimistä tai autobaana-kilometreistä, vaan puhtaasti mielikuvasta jonka suomalainen automyynti on onnistunut menestyksellä luomaan.

Samalla Delta halunnee viestittää, ettei kannata raahata Alfoja muualta kun hekin niitä myyvät.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Copyfighter kirjoitti: Samalla Delta halunnee viestittää, ettei kannata raahata Alfoja muualta kun hekin niitä myyvät.
Vaan eivätpä ole tuoneet riisselinä tätä 166:sta ja siksi se piti hankkia muualta. Ymmärrän toki heidän viestinsä, mutta purnaan silti. Kysehän on ainoastaan siitä, missä maassa auto on ensirekisteröity.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

Avatar
juhala
Viestit: 685
Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja juhala »

Otti ne mun tuossa sigissä mainitun audin ja luukuttivat edelleen jollen jobbarille.
hyvitys ei ollut hyvä mutta sentään alueella.
Tuon audikokeilun jälkeen en koske minäkään "saksantuonteihin" piitkällä tikullakaan...:-) joten komppaan Deltaa tässä kohtaa.....

Avatar
gtvaj
Viestit: 1320
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

itse en koske minkään liikkeen suomi autoihin, ei löydy sopivaa koko Suomesta eikä kiinnosta myyjien asenteet. Tyydyn vain muualta tuotuihin ruosteettomiin ja hyvävarusteisiin laatuautoihin.
Toki pa... myydään joka paikassa, mutta itse täytyy harkita mitä tekee. Onneksi Suomessa ei ole pakko alistua kauppiaiden mielivaltaan eikä heidän naurettavaan asenteeseensa kaupanteossa.

Tällä hetkelläkin kaikki kolma autoa tuonti vehkeitä ja linja ei tule muuttumaan (uuttakin harkitsen muualta)

Zemppiä kauppoihin :-D
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

Avatar
sami_r
Viestit: 168
Liittynyt: 18 Syys 2003, 17:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sami_r »

Bluebate kirjoitti:Kysyinkin miten muuttoauto ja tuontiauto eroavat toisistaan jos vierekkäin kaksi samanlaista.
Oulun Pörhöllä jututin automyyjää - kun kysyivät vaihtoautosta että onko Suomesta vai muualta ostettu - että miten heillä tuontiautoihin yleensä suhtaudutaan. Kuulemma yli 90-prosenttisesti eivät ota lainkaan vastaan. Meinasivat että liian iso riski jos ei huoltohistoriaa voida luotettavasti tuntea. Se jäljelle jäävä muutama prosentti koskee erikoistapauksia, eli voivat harkita esim. juuri silloin kun joku on itse ostanut auton ulkomailta uutena ja tuonut sen muuttoautona Suomeen, t.s. autoa liikkeeseen tarjoava on itse sen ensimmäinen ja ainoa omistaja.

Taitaa vähintään toinen puoli totuudesta olla se, että liikkeillä on joka tapauksessa vaihtoautoja pilvin pimein, eivätkä halua yksityistä tuontia markkinoitaan sotkemaan. Jos tuontiautosta saisi vaihdossa saman kuin vastaavasta suomiautosta, niin niitä varmaan tuotaisiin vielä enemmän.

Eli kyse ei niinkään ole ehkä suuren yleisön mielipiteistä, vaan ainoastaan siitä etteivät liikkeet halua maahan tulevan käytettyjä autoja ulkomailta. Kun porukalla pitävät yhteistä linjaa, että tuontiautoja ei oteta vastaan, niin saavat taklattua yksityistä tuontia sillä.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

sami_r kirjoitti:Meinasivat että liian iso riski jos ei huoltohistoriaa voida luotettavasti tuntea. Se jäljelle jäävä muutama prosentti koskee erikoistapauksia, eli voivat harkita esim. juuri silloin kun joku on itse ostanut auton ulkomailta uutena ja tuonut sen muuttoautona Suomeen, t.s. autoa liikkeeseen tarjoava on itse sen ensimmäinen ja ainoa omistaja.

Taitaa vähintään toinen puoli totuudesta olla se, että liikkeillä on joka tapauksessa vaihtoautoja pilvin pimein, eivätkä halua yksityistä tuontia markkinoitaan sotkemaan. Jos tuontiautosta saisi vaihdossa saman kuin vastaavasta suomiautosta, niin niitä varmaan tuotaisiin vielä enemmän.
Ymmärrän nämä molemmat pointit 100%.

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Silti mielestäni kaikki kauppatavara on arvioitava yksilönä ja hinnoittelun olisi perustuttava tavaran kuntoon, eikä papereihin. Suomalaiset kunnioittavat rekisteriotetta muutenkin liikaa. Tarkoitan sitä, että esimerkiksi auton ikä on jopa tärkeämpää, kuin sen kunto. Tuontiauton suhteen hyvityksen pitäisi olla matalampi siinä tapauksessa, jos huoltohistoriaa tai kilometrejä on syytä epäillä, tai jos jotain muuta epäilyttävää esiintyy. Tuohan on liiketoiminnallinen linjanveto, joka pitää niellä. Eipä siinä, pitkän pennin olen joka tapauksessa säästänyt, sillä noin 20:stä autostani olen ostanut ainoastaan 3 kappaletta autoliikkeen kautta :wink: Autoni on siis yhä kaupan ja hinta alkaa olemaan melko kohdallaan, kurkakkaa myyntiosiosta ja ostakkee puis.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

Avatar
R@gdoll
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 10:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja R@gdoll »

gtvaj kirjoitti:itse en koske minkään liikkeen suomi autoihin, ei löydy sopivaa koko Suomesta...
Joo, ei minuakaan mikään Talbot Horizon kiinnosta, mutta voisin ottaa vaikka Boxterin kesäleluksi, jos olisi varaa... :wink:
Kuva

kiltti_oon
Viestit: 68
Liittynyt: 29 Kesä 2005, 22:55
Paikkakunta: kuopio

delta auto

Viesti Kirjoittaja kiltti_oon »

hieman asiasta poiketen mutta delta-autossa pysyen. Mun 33 eivät huolineet edes huoltoon. Meni kysyy huoltoon aikaa niin huollon tiskillä työskenneen äijän sana oli että ei me tiedetä noiden koneiden päälle yhtään mitään että tutki ite tai vie johonki muualle. Vaikka kaveri oli siellä toissä ja se kerto että varmasti on yksi huoltomies joka tietää boxer koneen päälle.
Näin meillä kuopiossa kohdellaa delta-autossa ja tiedän monia tylyjä päätöksiä kuopion deltalta jonka johdosta moni menny ja vaihtanut merkkiä.
Minä tunnen konttisen hinauspalvelun vai mikä se oli? Siinä on hirveesti kolmosia vai mitä ne oli?

Avatar
gtvaj
Viestit: 1320
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

R@gdoll kirjoitti:
gtvaj kirjoitti:itse en koske minkään liikkeen suomi autoihin, ei löydy sopivaa koko Suomesta...
Joo, ei minuakaan mikään Talbot Horizon kiinnosta, mutta voisin ottaa vaikka Boxterin kesäleluksi, jos olisi varaa... :wink:
No en nyt niin ihme himmeleitä haeskele, esim 156 farkku 2.4 jtd 00-02 nahkoilla tai toi rovaniemen miehen 166 jtd kävis vallan mainiosti (nahkat tais olla puutteena ?)
tai sitten kunnon maasturi pikkumetreillä, Suomi vehkeissä tuppaa oleen 250-300 jo viiden vuoden jälkeen kun taas saksan vehkeitä löytyy helposti 50-120 ajettuina.
Tai 4wd farkku A4 tai passat, muutenkin kuin firstline varusteinen

Siinä heti muutama sellainen joita ei Suomen liikkeistä löydä
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

R@gdoll kirjoitti:voisin ottaa vaikka Boxterin kesäleluksi
Kun nyt näin aiheen vierestä aloit pilkkua ahdistelemaan, niin mikäs se tuollainen mahtaa sitten olla? :silly:

Avatar
R@gdoll
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 10:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja R@gdoll »

R@gdoll kirjoitti:...Boxter...
Rolle kirjoitti:Kun nyt näin aiheen vierestä aloit pilkkua ahdistelemaan, niin mikäs se tuollainen mahtaa sitten olla?
Tarkoitin tätä, klick

Ja kyllähän tuo tietyllä tavalla liittyy aiheeseen, suomessa tehtyjä autoja (joita voi kutsua perustellummin suomiautoiksi) ei ole kovin paljoa, samaraa, horiskoa jne...

Edit: Kesti yli puoli tuntia ennen kuin huomasin oman lukihärön. :oops:
Kuva

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: delta auto

Viesti Kirjoittaja alfista »

kiltti_oon kirjoitti:hieman asiasta poiketen mutta delta-autossa pysyen. Mun 33 eivät huolineet edes huoltoon. Meni kysyy huoltoon aikaa niin huollon tiskillä työskenneen äijän sana oli että ei me tiedetä noiden koneiden päälle yhtään mitään että tutki ite tai vie johonki muualle. Vaikka kaveri oli siellä toissä ja se kerto että varmasti on yksi huoltomies joka tietää boxer koneen päälle.
Näin meillä kuopiossa kohdellaa delta-autossa ja tiedän monia tylyjä päätöksiä kuopion deltalta jonka johdosta moni menny ja vaihtanut merkkiä.
Kirjettä tehtaalle

Avatar
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: delta auto

Viesti Kirjoittaja Giallo Pozzuoli »

kiltti_oon kirjoitti:hieman asiasta poiketen mutta delta-autossa pysyen. Mun 33 eivät huolineet edes huoltoon. Meni kysyy huoltoon aikaa niin huollon tiskillä työskenneen äijän sana oli että ei me tiedetä noiden koneiden päälle yhtään mitään että tutki ite tai vie johonki muualle. Vaikka kaveri oli siellä toissä ja se kerto että varmasti on yksi huoltomies joka tietää boxer koneen päälle.
Näin meillä kuopiossa kohdellaa delta-autossa ja tiedän monia tylyjä päätöksiä kuopion deltalta jonka johdosta moni menny ja vaihtanut merkkiä.
Oletko täältä kysellyt boxerin huoltoa? Mulla on ihan positiiviset kokemukset Alfan huollattamisesta tuolla. Pääset halvemmallakin ja saat auton paljon todennäköisemmin ehjänä takaisin.

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Re: delta auto

Viesti Kirjoittaja Bisci »

... mutta delta-autossa pysyen. Mun 33 eivät huolineet edes huoltoon. Meni kysyy huoltoon aikaa niin huollon tiskillä työskenneen äijän sana oli että ei me tiedetä noiden koneiden päälle yhtään mitään että tutki ite tai vie johonki muualle...
Varmaan totta joka sana! :mrgreen:
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: delta auto

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Bisci kirjoitti:
... mutta delta-autossa pysyen. Mun 33 eivät huolineet edes huoltoon. Meni kysyy huoltoon aikaa niin huollon tiskillä työskenneen äijän sana oli että ei me tiedetä noiden koneiden päälle yhtään mitään että tutki ite tai vie johonki muualle...
Varmaan totta joka sana! :mrgreen:
Niin, Deltan äijä oli vaan kerrankin rehellinen :mrgreen:
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Juza
Viestit: 76
Liittynyt: 07 Kesä 2004, 01:32
Car(s): 2019 C 43 AMG & 2015 Dodge Durango
Paikkakunta: Des Moines

Viesti Kirjoittaja Juza »

sami_r kirjoitti:
Bluebate kirjoitti:Kysyinkin miten muuttoauto ja tuontiauto eroavat toisistaan jos vierekkäin kaksi samanlaista.
Oulun Pörhöllä jututin automyyjää - kun kysyivät vaihtoautosta että onko Suomesta vai muualta ostettu - että miten heillä tuontiautoihin yleensä suhtaudutaan. Kuulemma yli 90-prosenttisesti eivät ota lainkaan vastaan. Meinasivat että liian iso riski jos ei huoltohistoriaa voida luotettavasti tuntea. Se jäljelle jäävä muutama prosentti koskee erikoistapauksia, eli voivat harkita esim. juuri silloin kun joku on itse ostanut auton ulkomailta uutena ja tuonut sen muuttoautona Suomeen, t.s. autoa liikkeeseen tarjoava on itse sen ensimmäinen ja ainoa omistaja.

Taitaa vähintään toinen puoli totuudesta olla se, että liikkeillä on joka tapauksessa vaihtoautoja pilvin pimein, eivätkä halua yksityistä tuontia markkinoitaan sotkemaan. Jos tuontiautosta saisi vaihdossa saman kuin vastaavasta suomiautosta, niin niitä varmaan tuotaisiin vielä enemmän.

Eli kyse ei niinkään ole ehkä suuren yleisön mielipiteistä, vaan ainoastaan siitä etteivät liikkeet halua maahan tulevan käytettyjä autoja ulkomailta. Kun porukalla pitävät yhteistä linjaa, että tuontiautoja ei oteta vastaan, niin saavat taklattua yksityistä tuontia sillä.
Aivan, ja otsikko voisi olla paremminkin että merkkiliikkeet eivät huoli tuontiautoja vaihdossa. Vai mihin noita saa menemään?

Avatar
tomtom
Viestit: 42
Liittynyt: 13 Elo 2004, 23:32
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tomtom »

Juza kirjoitti:
Aivan, ja otsikko voisi olla paremminkin että merkkiliikkeet eivät huoli tuontiautoja vaihdossa. Vai mihin noita saa menemään?
Ei ole Alfa eikä Delta... Mutta Veho otti ainakin ihan mukisematta Italiantuonti Golf GTI:n vaihdossa, kun oli näyttää tehdyt huollot suomessa. Hyvitys oli ihan mitä liikkeestä saattoi toivoakkin.
ex-Talbot/ex-164TS/ex-156 V6/ex-Golf GTI/ex-TurboSaab

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

Aloitusviestissäni jo kerroin, että Wetteri olisi hyvittänyt autostani liki siedettävästi. Nyt on kysytty tarjous myös Rovaniemen Deltasta ja heidän pitää kuulemma kysyä Pohjois-Suomen alueen myyntipäälliköltä, että ottavatko autoa vaihdossa ja mihin hintaan. Saapasta taas nähdä.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Faijalla oli 4 vuotta sitten mese joka oli Italiasta tuotu. Autoliikkeessä haukkuivat ensin ylimaalatuksi, ja sitten ei kilsat pitäneet mukamas paikkaansa. Vehon huoltopäällikkö puhelimeen joka oli auton tarkistanut ja vakuutti, ettei ole minkäänlaisia todisteita kolareista tai siitä, että kilsat ei pitäisi paikkaansa.

Eihän noin asiantuntevan liikkeen kanssa uskalla tehdä kauppaa, mitä lie paskaa myyvät itse :shock:

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

^Olisi sanonut, että onhan kaikki autot ylimaalattuja (paitsi se öljypohatan hopiainen Audi).

Avatar
Alfieri
Viestit: 636
Liittynyt: 17 Syys 2006, 23:42
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alfieri »

De Loreaneissakaan ei ollut maalausta.

Avatar
Italian Stallion
Viestit: 791
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Italian Stallion »

De Lorean tuli itsellekin juuri mieleen, muut taitavat olla näitä laajalti pelättyjä ylimaalattuja :-D

Nyt odotellaan pohjoisen-alueen suurenpäällikön ratkaisua sellaiseen tilanteeseen, jossa antaisin oman Alfan vaihdossa DA:han ja "lunastaisin" heiltä kaksi vaihtoautoa pois. Varastot ovat kai heilläkin turvoksissaan vaihtoautoja ja olisin halukas auttamaan heitä siinä ongelmassa. Yksi auto sisään, kaksi ulos ja hieman rahaakin olisivat saamassa.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.

Vastaa Viestiin