KJS kirjoitti:Tietääkö kukaan, että oliko kyseessä Kinder vai joku halpis?
Kyseisen D-Kioskin tuntien siellä ei ole koskaan niitä suklaamunia edes ollut. Sanotaan vaan kun lapset niitä kinuaa, että ovat suuren kysynnän vuoksi loppuneet..
^ Tuohan olis jo uskottavaa, mulle piti tulla Alfa kauluspaita deltalle ja kun menin sinne asioimaan heitin myyjälle et jokos se mun paita on saapunu. Vastaus oli että on joo mut se on mulla kotona.. Eikä ole vieläkään näkynyt.
Jihti kirjoitti:^ Tuohan olis jo uskottavaa, mulle piti tulla Alfa kauluspaita deltalle ja kun menin sinne asioimaan heitin myyjälle et jokos se mun paita on saapunu. Vastaus oli että on joo mut se on mulla kotona.. Eikä ole vieläkään näkynyt.
Sama täällä. Nykyisen autoni myynyt myyjä lupasi Alfa-fleecen ensiksi. Nämä olivat kuitenkin päässeet loppumaan. Paita oli kuitenkin kuulemma tulossa. Ei ole näkynyt ja vuosilukukin on tässä muutamaan otteeseen ehtinyt pyörähtää...
Sain kaksi Alfa-lippistä, kun ostin 156:n. Ne oli ihan diskreetisti vaan laitettuna sinne autoon, eikä niistä pidetty mitään numeroa.
Mielestäni juuri näin pitääkin toimia. Ei siinä 30 000 euron ostoksessa enää paljon paidat/fleecet yms. sälä paljon lohduta.
Hiukan samaan tyyliin oli kerran Muukkosen paketissa Alfan kangasmerkki laitettu mukaan kun hieman kauan kesti osien hankinta. Luultavasti tuon merkin hinta on suhteessa suurempi ostoksen hintaan kuin lippisten hinta auton hintaan. Kuitenkin tuollainen pieni yllätys lämmittää mieltä ja varmasti jättää mukavan jälkimaun, priceless.
Deltastakin sain kyllä pojalle Fiat Croman leikkiauton (kun itse kehtasi pyytää) kun aikanaan ostettiin sieltä Marea.
Jihti kirjoitti:^ Tuohan olis jo uskottavaa, mulle piti tulla Alfa kauluspaita deltalle ja kun menin sinne asioimaan heitin myyjälle et jokos se mun paita on saapunu. Vastaus oli että on joo mut se on mulla kotona.. Eikä ole vieläkään näkynyt.
Sama täällä. Nykyisen autoni myynyt myyjä lupasi Alfa-fleecen ensiksi. Nämä olivat kuitenkin päässeet loppumaan. Paita oli kuitenkin kuulemma tulossa. Ei ole näkynyt ja vuosilukukin on tässä muutamaan otteeseen ehtinyt pyörähtää...
Sama homma itsellänikin, kohta kolme vuotta mennyt. Pitkät on toimitusajat fleeceissä
Mä ostin Deltan takuutarkastetun 156:n muutama vuosi sitten ja ihmettelin kun penkin alta kuului kilinää... Siellä oli Koffin III-olutpullo Lupasivat vielä kangasmatot mukaan mut niitä ei oo vieläkään näkynyt.
AVK:lta ostin 156:n, kaupan päälle oli häätöuhkauskirje ja lainahakemuspaperit takaluukussa. Niin ja puolikas lihapiirakka + siideripullo matkustajan jalkatilassa.
Itse olen keräillyt muutamasta edellisestä autostani ensisiivouksien yhteydessä yhteensä n. kassillisen tyhjiä pulloja/tölkkejä, miljuuna kuulakärkikynää ja muutaman euron ihan käteistä rahaa
Täällä on ihan sama, kun ostan auton niin pienän tappioita sillä, että etsin rahaa autosta, tähän asti isoin äärre oli 10mk Oli pikku terveisin markka ajoista