pikkis77 kirjoitti:Oliko nimim. AAW joka aamulla seiskan pintaan ajeli Porvoosta moottoritiellä kohti Helsinkiä? Tuulikäs tumma 166, lasissa taisi olla CARF:in tarra tai ainakin saman suuntainen. Morotukset vaihtui ohituksen yhteydessä, itse töihin menossa Vantaalle.
Juu, pitää paikkansa. Samat aikomukset mullakin oli, eli töihin vantaalle. Ihan komea 166:nen sullakin. Harvinaista herkkua että saa seuraa toisesta 166:sesta.
Tänään Hyvinkään ABC:llä bongattu punainen 156:n. Lähdettiin peräkkäin ajamaan moottoritietä kohti pohjoista.
Kukaan foorumilta? Täytyy sanoa, että on tuo 156:n kyllä tyylikäs! Vaikka itse uudella "tusina" Alfalla ajelenkin, niin onhan tuo 156:n enemmän Alfan oloinen kuin tämä uusi 159.
Vittorio Jano kirjoitti:liekkikö oli pysäköinyt hopeisen gayteeveen oman pirssini viereen Hämptonin CM:n parkkiksella? Näyttää kyllä hienolta tuo korimalli edelleen.
Kyllä näin oli. Suojasin vasemman kyljen, kun oikean olitkin oikeaoppisesti suojannut parkkeeraamalla reunapaikalle. Ei se 156:aan hassumpi ole! Sisustaa varsinkin tuli ihailtua ohi kävellessä.
Samalla reissulla tuli vastaan vaalea faceliftattu 156 SW, kun olin kääntymässä motarille. Joku?
Äskettäin kun ajelin Lancia Y10:llä Antskogissa tuli vastaan viininpunainen 156. Näytti siltä että olis vilauttanut vilkkua ja morjenstelin tietty takaisin, tiedä sitten..
olisiko Ipi76:sen kauniimpi osapuoli ajellut perässäni ylöjärvellä vaasantien risteyksessä tänään klo 20.25. Olin vanhempien letukalla ja ajoni näytti varmaan hyvin humalaiselta Todellisuudessa räjäytin limsapullon pitkin kapiinia.
156 GTA mäkelänkadu -> tuusulantie...anteeks et ajoin liian lähellä mut vau...kiva korisarja ilmeisesti "Officer cartman" ja siin kuuden jälkeen illal...
Noin tunti sitten nousi helsingintiellä lapa punaisesta 156:sta ja alle viisi minuuttia siitä lapailtiin mustan GTV:n kanssa! Jälkimmäinen ilmeisesti markus_p?
Tiige kirjoitti:Noin tunti sitten nousi helsingintiellä lapa punaisesta 156:sta ja alle viisi minuuttia siitä lapailtiin mustan GTV:n kanssa! Jälkimmäinen ilmeisesti markus_p?
"Tiige tässä väittää, että olet ajanut häntä vastaan.... Kysymys kuuluu, onko sinut tunnistettu?"
Kyllä! Pienessä koomassa ajelin mutta parempi lapa myöhään kun ei ollenkaan
Kehä kolmosella hopeinen 166 jtd jossa novitec tarra perässä paineli ohitse morotusten kera, ajeltiin peräkkäin biltemaan. Ja kolmostiellä, olisko ollut jossain hämeenlinnan suunnilla helsinkiin päin ajellessa ohittelin mustan V6 166. Molemmat puhtaita ja kiiltäviä, oma 147 pirun paskanen
Eilen ajelin Jämsä-Jyväskylä väliä ja vastaan tuli 6 Alfaa, joista tasan yksi vastasi moikkaukseen.... Se olikin 156 (tumma SW), ja muut oli 159 ja yksi 147...
^ Oon tainnu bongata sun teeässän pari kertaa jämsässä?
Ja ettei iha ot, niin eilen hirvaskankaan kohdalla morotus tuli hopeisesta (147?) Alfasta, ja toinen leppälahden kohdilla punainen 156 morotti. Täältä ei morotuksia tullu kun oli siskon mies ratissa enkä saanu opetettua tavoille
Jälleen kerran Lehtinen korian suoralla hieman yli 17, eikä vieläkään lapaa. Ensi kerralla pitää laittaa pitkät päälle, huomiovalojen lisäksi tunnistamisen helpottamiseksi.
Tänään kymmenen jälkeen Iiitalasta pohjoiseen päin tuli vastaan tumma 159 sedan, jossa oli komeasti lapa pystyssä. Itse en ehtinyt kättä nostaa kun tavallaan vasta kohdalla tajusin että siinähän oli alfa. Morotuksen näin kuitenkin. Tämä siis kun itse olin menossa moottoritietä pohjoiseen.
Ja olisiko ollut puoli kuudelta kun Hämeenlinnan keskustassa näin punaisen 147 faceliftin.....hinausauton kyydissä.
155 tuli hetkinsitten vastaan Hämeenlinnassa sillä tiellä, jota pitkin saattaa joutua Lahteen tai jopa Turkuun. Mikäli oikein näin, niin nuori nainen sieltä heilutteli. Ei ihan jokapäiväistä!
Tulitkos HopeinenQ tänään vastaan moottoritiellä Riihimäestä himpun verran Hyvinkäälle päin? Ja kellohan oli noin puoli kahdeksan aamulla.
HML-Helsinki välillä laskeskelin 8 alfaa tulevan vastaan. Mielenkiintoinen asia on se, että joka ainoa lasketteli ohituskaistaa pitkin. Samaan asiaan olen kiinnittänyt aikaisemminkin huomiota.
liekki kirjoitti:Mielenkiintoinen asia on se, että joka ainoa lasketteli ohituskaistaa pitkin. Samaan asiaan olen kiinnittänyt aikaisemminkin huomiota.
Niin.. mikäs siinä on lasketellessa. Huomaa kyllä et itekkin ajaa vähän eri malliin kun ladalla, se vaan kulkee niin mukavasti.
liekki kirjoitti:Tulitkos HopeinenQ tänään vastaan moottoritiellä Riihimäestä himpun verran Hyvinkäälle päin? Ja kellohan oli noin puoli kahdeksan aamulla.
Olin kyllä puoli kahdeksan aikoihin menossa kohti Tervakoskea, mutta ajelin tosin vanhaa kolmostietä töihin. Näin kyllä sen saman punaisen farmarin siellä motarilla.